Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037
Очікувана вартість
3 915,00 UAH
UA-2025-04-02-011342-a d0184393da6d45418ceb5e182ddf1761
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куліш Наталія Миколаївна

380679446638 rajvo2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРЕМЕНЧУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22548922
Вебсайт: http://kremen-school3.ucoz.ru
Місцезнаходження: 39618, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Крюківський район, ВУЛИЦЯ Давида Кострова, будинок 28
Контактна особа: Куліш Наталія Миколаївна
380679446638
rajvo2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. До рахунку додається видаткова накладна на отримання товару. Видаткова накладна може надаватися в електронному вигляді (форматі) з обов’язковим підтвердженням у паперовому. Видаткова накладна повинна бути надана у паперовому вигляді, що є невід’ємною частиною договору.
Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком.
Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.Порядок поставки (передачі) товарів здійснюється з моменту дії Договору до 31 грудня 2025 року згідно поданих заявок, крім вихідних та святкових днів (з 08 год 00 хв до 15 год 00 хв транспортом Постачальника). У зв’язку із нестабільною роботою навчальних закладів (офлайн/онлайн), яка залежить від безпекової ситуації у місті на фоні військової агресії рф, для уникнення випадків псування продукції, постачання продукції може здійснюватися дрібними партіями в день використання товару, замовлення при цьому можуть бути подані з терміном їх виконання дві години. Заявка подається Покупцем не пізніше ніж за дві години до часу поставки, шляхом направлення електронного листа на електронну адресу Постачальника або шляхом передання інформації за номером телефону Постачальника, зазначеному у цьому Договорі. За необґрунтовану затримку поставки товару або поставку не в повному обсязі згідно прийнятої заявки, Постачальник несе відповідальність відповідно до п.7.2. цього договору. Поставка Товару за даним Договором здійснюється окремими партіями протягом року за домовленістю, товар повинен бути у відповідній упаковці, у відповідності з накладною.
Місце поставки (передачі) товарів – зазначені у заявці Покупця.
Поставка товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом. Товар, повинен транспортуватися в критих транспортних засобах відповідно до чинних правил перевезення харчових продуктів, з урахуванням продуктів, що швидко псуються, чинними на певному виді транспорту. Навантаження, розвантаження та доставка товару до місць призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару
Кожна партія товару, що постачається повинна супроводжуватись супровідними документами, що підтверджують походження товару, його безпечність і якість. Документи повинні відповідати вимогам державних стандартів України щодо предмету закупівлі та ст. 21 ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів» (декларація виробника під кожну партію).
Кожна партія товару, що постачається повинна супроводжуватись супровідними документами: рахунок, видаткова накладна, товаро-транспортна накладна та документи передбачені пунктом 5.4. даного договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43.5 кілограм
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39618, Україна, Полтавська область, Кременчук, Крюківський район, ВУЛИЦЯ Давида Кострова, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 16:10
Проєкт_Договору ЗЦП.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Строк достигання Можливі значення:
  • ранньостигла
  • Відповідність ДСТУ 7037 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 17:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП МАНЮНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ 3 871,50
    UAH з ПДВ
    3 871,50
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    04 квітня 2025 12:33
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Строк достигання ранньостигла
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7037 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП МАНЮНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
    #2371714475
    Переможець 3 871,50
    UAH з ПДВ
    07 квітня 2025 12:55

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 квітня 2025 12:55

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП МАНЮНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
    #2371714475
    3 871,50
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2025 15:33
    дог №30.PDF укладений
    09 квітня 2025 15:31