Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 22820000-4 – Бланки (Подорожній лист службового легкового автомобіля (з нумерацією), типова форма № 3, Заправочний лист, Маршрутний лист» (з нумерацією)
Очікувана вартість
84 900,00 UAH
UA-2025-04-02-010881-a 0a21ea3b74824c348c1005cc067a56b5
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвинко Ірина

+380577029451 kkt_cemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Вебсайт: http://www.emd.kh.ua/
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Литвинко Ірина
+380577029451
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі: Запит ціни пропозицій
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 штука
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10000 штука
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
150000 штука
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 15:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ з додатками -сканами зразків.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Кількість аркушів від 1 до 1 аркуш
Друк Можливі значення:
  • 1+1
  • Форма затвердження Можливі значення:
  • за зразком Замовника
  • Тип паперу Можливі значення:
  • офсет
  • Формат Можливі значення:
  • А5 (148х210 мм)
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів від 1 до 1 аркуш
    Друк Можливі значення:
  • 1+0
  • Форма затвердження Можливі значення:
  • за зразком Замовника
  • Тип паперу Можливі значення:
  • офсет
  • Формат Можливі значення:
  • А4 (297х210 мм)
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів від 1 до 1 аркуш
    Друк Можливі значення:
  • 1+0
  • Форма затвердження Можливі значення:
  • за зразком Замовника
  • Тип паперу Можливі значення:
  • газетний
  • Формат Можливі значення:
  • А4 (297х210 мм)
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:51

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    КП ""МАЛИНСЬКА ДРУКАРНЯ" МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 72 000,00
    UAH з ПДВ
    72 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "Поліграф-Сервіс" 81 000,00
    UAH з ПДВ
    81 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    03 квітня 2025 12:22
    Електронний підпис
    03 квітня 2025 12:22
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А5 (148х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип паперу офсет
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма затвердження за зразком Замовника
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Друк 1+1
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів 1 аркуш
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип паперу офсет
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма затвердження за зразком Замовника
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Друк 1+0
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів 1 аркуш
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип паперу газетний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма затвердження за зразком Замовника
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Друк 1+0
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів 1 аркуш

    Публічні документи

    03 квітня 2025 16:09
    Електронний підпис
    03 квітня 2025 16:09
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А5 (148х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип паперу офсет
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма затвердження за зразком Замовника
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Друк 1+1
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів 1 аркуш
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип паперу офсет
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма затвердження за зразком Замовника
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Друк 1+0
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів 1 аркуш
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип паперу газетний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма затвердження за зразком Замовника
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Друк 1+0
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість аркушів 1 аркуш

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    КП ""МАЛИНСЬКА ДРУКАРНЯ" МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
    #02466317
    Переможець 72 000,00
    UAH з ПДВ
    07 квітня 2025 16:22

    Документи

    07 квітня 2025 16:18
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 квітня 2025 16:22

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    КП ""МАЛИНСЬКА ДРУКАРНЯ" МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
    #02466317
    72 000,00
    UAH з ПДВ
    Документи

    Документи

    07 квітня 2025 16:18
    Електронний підпис

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    11 квітня 2025 14:44
    дог №90_ЗЦП-2025 від 09.04.2025.pdf укладений
    11 квітня 2025 14:44