Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32422000-7-Мережеві компоненти
Очікувана вартість
10 906 600,00 UAH
UA-2025-04-02-010831-a ● ad9624696b6c4dd2b8e0dbc173f7b898
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3077 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 08803804 |
Місцезнаходження: | Україна , м. Київ обл., Київ, |
Контактна особа: |
Купріянов Богдан Володимирович +380672003340 tk3077@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 15:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 15:55 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:18 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:18 |
Очікувана вартість: | 10 906 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 533,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комутатор типу Cisco C9200L-24T-4G-E або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
100 комплект
Комутатор типу Cisco C1000FE-24P-4G-L або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
100 комплект
Комутатор типу Cisco C1000FE-24T-4G-L або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 15:50 |
Додаток 5 Документи_ що подаються Учасниками.docx | |
02 квітня 2025 15:50 |
Оголошення 17_1 додаток 2 та 3.doc | |
02 квітня 2025 15:50 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
02 квітня 2025 15:50 |
Додаток 1 Технічні_характеристики (технічні вимоги).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 05 квітня 2025 14:10
Дата відповіді: 07 квітня 2025 12:40
Шановний Замовник. Чи правильно ми розуміємо що ця процедура - це перевипуск попередньої процедури (https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/37239593/), за номером UA-2025-03-03-007817-a, у минулій процедурі після розкриття пропозицій та відкриття назв учасників закупівля була відмінена через неможливість виправлення помилок. Проаналізувавши документацію даної та минулої закупівлі, ми прийшли висновку, що суттєві відмінності в документації відсутні, додано тільки сертифікацію, що наявна в одного із учасників минулої закупівлі. Виходячи з цього, просимо Вас надати розʼяснення стосовно пунктів, на які ми маємо звернути увагу готуючи пропозицію для участі у даній закупівлі. Які саме помилки були виявлені, що їх не можна було усунути шляхом внесення змін до ТД відповідно до статті 23 Закону «Про публічні закупівлі»?
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Минула закупівля була відмінена через неможливість виправлення помилок, у тендерній документації, зокрема некоректно були прописані технічні вимоги до предмету закупівлі.
Протягом часу, який був відведений для обговорення, Учасниками не уточнювались технічні вимоги до предмету закупівлі, та не було можливості їх виправити.
Зважаючи на це, були внесені зміни до технічних вимог предмету закупівлі, з якими Ви можете ознайомитися у Додатку 1 "Технічні характеристики (технічні вимоги)".
Минула закупівля була відмінена через неможливість виправлення помилок, у тендерній документації, зокрема некоректно були прописані технічні вимоги до предмету закупівлі.
Протягом часу, який був відведений для обговорення, Учасниками не уточнювались технічні вимоги до предмету закупівлі, та не було можливості їх виправити.
Зважаючи на це, були внесені зміни до технічних вимог предмету закупівлі, з якими Ви можете ознайомитися у Додатку 1 "Технічні характеристики (технічні вимоги)".
Технічне завдання
Дата подання: 07 квітня 2025 18:53
Дата відповіді: 08 квітня 2025 12:55
Під час ознайомлення з технічними вимогами до предмету закупівлі, а саме — комутаторів Cisco C9200L-24T-4G-E, Cisco C1000FE-24P-4G-L та Cisco C1000FE-24T-4G-L, ми знайшли не відповідність, тож звертаємо Вашу увагу на технічну невідповідність:
У вимогах зазначено наявність двох блоків живлення для кожного з вказаних пристроїв. Проте, згідно з офіційною документацією виробника Cisco:
Моделі C1000FE-24P-4G-L та C1000FE-24T-4G-L не підтримують підключення другого або резервного блоку живлення.
Модель C9200L-24T-4G-E підтримує лише зовнішній резервний блок живлення (RPS), але також не передбачає встановлення двох основних блоків живлення.
У зв’язку з цим, просимо Вас внести зміни до процедури закупівлі з метою забезпечення відповідності технічним показникам виробника Cisco та до відповідності до закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, у технічних вимогах, що додані до тендерної документації не вимагається наявність двох блоків живлення, а вказано, що запропонований товар має мати не менше одного вбудованого блока живлення та мати можливість підключення до резервного джерела живлення.
Технычнен завдання
Дата подання: 08 квітня 2025 13:57
Дата відповіді: 09 квітня 2025 08:59
Ознайомившись із тендерною документацією закупівлі, звертаємо вашу увагу на пункти: «Додаткові вимоги» Додатку 1 Технічні_характеристики (технічні вимоги) по кожній з позицій, де встановлено вимогу щодо надання сертифікації компанії, а саме: «Разом з листом Учасник надає документ/и на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized»
Повідомляємо Вам, що ця вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується наявно практикою АМКУ з наступних причин:
Відповідність законодавству:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону кваліфікаційні критерії можуть включати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та працівників відповідної кваліфікації. Закон дозволяє вимагати сертифікацію інженерів чи працівників, якщо це обґрунтовано предметом закупівлі, але не передбачає вимоги до сертифікації компанії, як кваліфікаційного критерію. Таким чином зазначена умова виходить за межі правового поля, встановленого Законом і порушує частину 4 статті 22 Закону, яка забороняє встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційний характер вимоги:
Вимога сертифікації компанії, а не працівників, які безпосередньо виконуватимуть роботи чи поставлятимуть товари, обмежує коло учасників, а саме тих, хто має статус партнерства з певним виробником. Це суперечить пункту 4 частини 1 статті 5 Закону, який гарантує недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Практика АМКУ
Аналогічні вимоги неодноразово визнавалися Антимонопольним комітетом України (АМКУ) такими, що порушують законодавство. У процедурі UA-2019-09-27-000140-c АМКУ встановив, що вимога сертифікації яка стосується лише одного виробника чи статусу компанії є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
У процедурі UA-2020-10-30-005582-c вимога щодо формального статусу компанії була визнана необґрунтованою, оскільки не всі учасники ринку можуть її виконати навіть маючи необхідний досвід і ресурси. Ці рішення АМКУ підтверджують, що подібні умови є порушенням з боку Замовника, яке обмежує права потенційних учасників.
Просимо відповісти чи планує Замовник внести зміни до тендерної документації а саме виключити вимогу щодо сертифікації компанії, як таку що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та практику АМКУ та замінити її у разі необхідності на вимогу сертифікації інженерів чи працівників із відповідним обґрунтуванням. Якщо ні, то просимо надати пояснення чому ця умова є об’єктивно необхідною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуючий.
Вимога щодо надання документів на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized не порушує жодного з положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не може вважатись дискримінаційною, оскільки дана спеціалізація наявна і є більше ніж у однієї компанії на території України. Дана інформація є у публічному доступі - детальніше ознайомлюйтесь на сайті виробника Cisco.
Спеціалізації подібного рівня наявні у інших виробників. Спеціалізація, що вимагається характеризує належний рівень та досвід компаній та їхніх спеціалістів щодо впровадження рішень до предмету закупівлі.
Практики АМКУ на які Ви посилаєтесь не можна вважати аналогічними до змісту вимог Замовника спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a.
В Оголошенні спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a (сторінка №5) зазначено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановлених Замовником.
Вимога щодо надання документів на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized не порушує жодного з положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не може вважатись дискримінаційною, оскільки дана спеціалізація наявна і є більше ніж у однієї компанії на території України. Дана інформація є у публічному доступі - детальніше ознайомлюйтесь на сайті виробника Cisco.
Спеціалізації подібного рівня наявні у інших виробників. Спеціалізація, що вимагається характеризує належний рівень та досвід компаній та їхніх спеціалістів щодо впровадження рішень до предмету закупівлі.
Практики АМКУ на які Ви посилаєтесь не можна вважати аналогічними до змісту вимог Замовника спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a.
В Оголошенні спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a (сторінка №5) зазначено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановлених Замовником.
ТЗ
Дата подання: 08 квітня 2025 14:41
Дата відповіді: 09 квітня 2025 08:59
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу з технічного завдання, а саме: «Учасник надає документ/и на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized» через невідповідність даної Вимоги законодавству, точніше частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі» (далі Закон), частини 4 статті 22 Закону, пункту 4 частини 1 статті 5 Закону, що підтверджується практикою АМКУ, а саме: рішення No 4511-р/пк-пз від 10.05.2022 щодо закупівлі № UA-2022-01-25-001004-c., пункт 4: «Документи, що підтверджують наявність таких (або аналогічних) технологічних спеціалізацій виробника обладнання - Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization» - АМКУ постановив ПРИБРАТИ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуючий.
Вимога щодо надання документів на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized не порушує жодного з положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не може вважатись дискримінаційною, оскільки дана спеціалізація наявна і є більше ніж у однієї компанії на території України. Дана інформація є у публічному доступі - детальніше ознайомлюйтесь на сайті виробника Cisco.
Спеціалізації подібного рівня наявні у інших виробників. Спеціалізація, що вимагається характеризує належний рівень та досвід компаній та їхніх спеціалістів щодо впровадження рішень до предмету закупівлі.
Практики АМКУ на які Ви посилаєтесь не можна вважати аналогічними до змісту вимог Замовника спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a.
В Оголошенні спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a (сторінка №5) зазначено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановлених Замовником.
Вимога щодо надання документів на підтвердження наявної спеціалізації рівня Advanced Enterprise Networks Architecture Specialized не порушує жодного з положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не може вважатись дискримінаційною, оскільки дана спеціалізація наявна і є більше ніж у однієї компанії на території України. Дана інформація є у публічному доступі - детальніше ознайомлюйтесь на сайті виробника Cisco.
Спеціалізації подібного рівня наявні у інших виробників. Спеціалізація, що вимагається характеризує належний рівень та досвід компаній та їхніх спеціалістів щодо впровадження рішень до предмету закупівлі.
Практики АМКУ на які Ви посилаєтесь не можна вважати аналогічними до змісту вимог Замовника спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a.
В Оголошенні спрощеної закупівлі UA-2025-04-02-010831-a (сторінка №5) зазначено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановлених Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБКОММУНІКЕЙШЕН" |
7 843 800,00
UAH з ПДВ
|
7 843 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Амаінд" |
10 202 076,00
UAH з ПДВ
|
10 202 076,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБКОММУНІКЕЙШЕН" #44286426 |
Переможець |
7 843 800,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 09:17
|