Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Сом Алла Олександрівна 380445631724 tender-uo4@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 405 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 15:17 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
02 квітня 2025 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 7.doc | |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 8.doc | |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 4.doc | |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 6.docx | |
02 квітня 2025 15:13 |
ТД (послуги з пот рем ЦО в ліцеї № 266).doc | |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 5.doc | |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 2.docx | |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 1.doc | |
02 квітня 2025 15:13 |
Додаток № 3.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" |
404 573,70
UAH з ПДВ
|
404 573,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
2 ДОВІДКА ПУНКТ 47.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
2 ДОВІДКА ПУНКТ 47.pdfПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
2 ДОВІДКА ПУНКТ 47.pdfНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
У відповідності до вимог п.1 Додатку № 1 до ТД: 1.1.Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування( власне, орендоване та ін.)) 1.2. Скан-копія оригіналу ліцензії державної архітектурної-будівельної інспекції України з додатками на право виконання робіт, визначених у технічному завданні, або декларація про провадження гоподарської діяльності (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним). 1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу) дійсний на термін необхідний для проведення робіт на об’єкті. На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування. 1.4. Оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника та звіт про останній аудит; - оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника та звіт про останній аудит; - оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, виданий на ім’я Учасника та звіт про останній аудит; - оригінал або копія сертифікату на інжиніринт пожежної безпеки, яким підтверджується, що система управління відповідає вимогам ДСТУ ISO 232932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні положення. та звіт про останній аудит. 1.5. Скан-копії дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охоронипраці на роботи підвищеної небезпеки: Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: трубопроводів пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою води вище 110 0С, які підлягають реєстрації в територіальних органах Держпраці, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, зберігання балонів із стисненим, зрідженим, інертним газом або обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 та обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025, зварювальні, газополум`яні роботи, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах).
Підтверджую
1 ДОВІДКА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
У відповідності до вимог п.2 Додатку № 1 до ТД: 2.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання. 2.2. У довідці обов’язково має бути підтверджено наявність в Учасника наступних фахівців: - головний інженер; - виконроб; - інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); - електрогазозварник; - електромонтажник; - слюсар-сантехнік; Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог: * НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском * НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті * НПАОП 0.00-1.76-15 Правила безпеки систем газопостачання * законодавчі акти з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків; Правил поведінки у разі виникнення аварій; Закон України "Про охорону праці" * НПАОП О.ОО- І. 71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями * НПАОП 0.00-5.11-85 Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт * НПАОП 28.52-1.31-13 Правил охорони праці під час зварювання металів. * Правила технiчної експлуатацї електроустановок споживачiв (далi - ПТЕЕС). * Правил роздрiбного ринку електричноi' енергii (далi - ПРРЕЕ). * Правила улаштування електроустановок (далi - ПУЕ). * Правил безпечної експлуатацiї електроустановок споживачiв (ПБЕЕС). * Правил експлуатацiї електрозахисних засобiв (ПЕЕЗ). Вищезазначені фахівці повинні надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з правил пожежної безпеки. Якщо перевірка знань зазначених вище вимог нормативно-правових актів з охорони праці та Правил відбувалась відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві учасника (роботодавця), надати в складі тендерної пропозиції протоколи/витяги з протоколів, посвідчення на весь склад комісії які підтверджують проходження ними навчання з охорони праці в навчальному центрі. Для підтвердження кваліфікації працівників зазначених в довідці надати дипломи про освіту або документи про кваліфікацію (крім директора). Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці згідно п.2.1 даного розділу (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод), та повідомлення про прийняття працівника на роботу (крім директора) відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». На всіх працівників зазначених в довідці надати медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду.
Підтверджую
3 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
У відповідності до вимог п.3 Додатку № 1 до ТД: 3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг, подібних визначеним у технічному завданні (Послуги з поточного ремонту системи центрального опалення (ЦО) тощо). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 3.2. Скан-копію оригіналу аналогічного договору з усіма додатками та документами які підтверджують його виконання, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 3.3. Скан-копію оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
Підтверджую
19 ДОВІДКА АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdfНаявність фінансової спроможності
У відповідності до вимог п. 4 Додатку № 1 до ТД: 4.1. Надати копію фінансової звітності за останній період у складі документації, а саме: Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва).
Підтверджую
21 ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" #45195068 |
Переможець |
404 573,70
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Учасником в тендерній пропозиції не надано документи: Протоколи/витяг з протоколів перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог: - Правила технiчної експлуатацї електроустановок споживачiв (далi - ПТЕЕС). - Правил роздрiбного ринку електричноi' енергii (далi - ПРРЕЕ). - Правила улаштування електроустановок (далi - ПУЕ). - Правил безпечної експлуатацiї електроустановок споживачiв (ПБЕЕС). - Правил експлуатацiї електрозахисних засобiв (ПЕЕЗ) на наступних фахівців : Дорошенко Ярослав Олександрович- електрогазозварник; Ковальський Михайло Борисович- електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування; Маркович Юрій Борисович – електромонтажник силових мереж та електроустаткування; Носуленко Олексій Володимирович – електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування; Шишов Андрій Сергійович- електромонтажник-налагоджувальник , що не відповідає вимогам п.п.2.2. пункту 2 Додатку № 1 до ТД.; Відповідно до вимог п.43 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р № 1178 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель . Просимо надати всі документи для усунення вище зазначених невідповідностей.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 квітня 2025 16:11
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" #45195068 |
404 573,70
UAH з ПДВ
|
Документи |