Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Урна для сміття металева)
Очікувана вартість
1 497 660,00 UAH
UA-2025-04-02-009177-a 530e90a74e0e4507a9894e48f2223227
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зарицький Олег

380443097735 zarytskyi.o.i@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 43665271
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Зарицький Олег
380443097735
zarytskyi.o.i@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Строк поставки товару: Протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня надання письмової рознарядки Покупцем.
Умови оплати:
Для платників ПДВ:
Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15(п'ятнадцять) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Для нерезидентів України:
Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1374 штука
Урни сміттєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15(п'ятнадцять) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 14:57
проєкт договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Матеріал Можливі значення:
  • метал
  • Колір Можливі значення:
  • чорний
  • Внутрішній об'єм від 45 до 55 літр
    Попільничка Так
    Форма Можливі значення:
  • циліндрична
  • Тип встановлення Можливі значення:
  • підлоговий
  • Місце встановлення Можливі значення:
  • вулична
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 11:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" 1 497 660,00
    UAH
    1 497 660,00
    UAH
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    04 квітня 2025 12:51
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал метал
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Колір чорний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Внутрішній об'єм 45 літр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Попільничка Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Форма циліндрична
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Тип встановлення підлоговий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Місце встановлення вулична

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
    #00236010
    Переможець 1 497 660,00
    UAH
    07 квітня 2025 16:43

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 квітня 2025 16:43

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
    #00236010
    1 497 660,00
    UAH
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    22 квітня 2025 19:50
    Договір Урни металеві.pdf укладений
    22 квітня 2025 19:49