Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування)
Очікувана вартість
5 099 095,00 UAH
UA-2025-04-02-008562-a ● 8fc9469b4e2a4283aee5e38622d1e421
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30327520 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Бульварна, 25 |
Контактна особа: |
Євгенія Садчикова +380523572616 upravleniegkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 12:15 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 12:15 |
Очікувана вартість: | 5 099 095,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 990,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, внутрішньоквартальна територія по вул. Садовій, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2025 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2025 15:27 |
Додаток 9_Проект договору_Нова редакція.docx | |
14 квітня 2025 15:27 |
Тендерна документація_Нова редакція.docx | |
14 квітня 2025 15:27 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
14 квітня 2025 15:27 |
Додатки 2-8 до ТД_Нова редакція.docx | |
02 квітня 2025 14:39 |
Додаток 1_Технічне завдання.doc |
14 квітня 2025 15:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 квітня 2025 15:27 |
Додаток 9_Проект договору_Нова редакція.docx
|
||||||
14 квітня 2025 15:27 |
Тендерна документація_Нова редакція.docx
|
||||||
14 квітня 2025 15:27 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||
14 квітня 2025 15:27 |
Додатки 2-8 до ТД_Нова редакція.docx
|
||||||
02 квітня 2025 14:39 |
Додаток 1_Технічне завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 03 квітня 2025 13:49
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:20
Доброго дня!
У Додатку 1 до Тендерної документації Вами встановлена вимога:
Примітка:
• Показники для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт повинні відповідати додатку 27 до Настанови (пункту 4.39).
• Показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт повинні відповідати додатку 25 до Настанови (пункту 4.38).
Вищевказані показники згідно Додатків 25 та 27 до Настанови визначаються за класом наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва та видами робіт. У Тендерній документації відсутня інформація щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за даним предметом закупівлі.
Який клас наслідків (відповідальності) встановлений для даного об’єкту капітального ремонту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Клас наслідків (відповідальності) для даного об’єкту капітального ремонту - СС1.
Щодо спроможності лабораторії проводити вимірювання показників стійкості світлоповертального матеріалу дорожніх знаків
Дата подання: 04 квітня 2025 22:36
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:34
Шановний Замовнику!
У Тендерній документації Вами встановлені вимоги:
Учасник повинен підтвердити наявність власної або залученої дорожньої лабораторії (далі – вимірювальна лабораторія) з можливістю відбору проб, визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при виконанні робіт ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ та транспортно-експлуатаційних показників АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ.
Також Вами встановлена вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції:
- документ(и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (сертифікат відповідності з додатком) з надання послуг з випробувань ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА КОНСТРУКЦІЙ, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником.
Додаток до сертифікату повинен відображати спроможність лабораторії здійснювати відбір проб, контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі та проводити вимірювання таких показників, як:
товщина конструктивних шарів автомобільної дороги, поперечний похил автомобільної дороги, середня густина асфальтобетону, водонасичення асфальтобетону, коефіцієнт ущільнення асфальтобетонних сумішей; умовна в’язкість бітумної емульсії, однорідність бітумної емульсії, вміст залишкового в’яжучого бітумної емульсії, вологість піску, коефіцієнт яскравості та світлоповертання дорожньої розмітки; СТІЙКІСТЬ СВІТЛОПОВЕРТАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ ДО ВПЛИВУ УДАРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТА ОЧИЩУВАЛЬНИХ РІДИН, рухомість бетонної суміші.
Зауважимо, що дорожні знаки жодним чином не відносяться до матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при виконанні робіт за предметом закупівлі, властивості яких повинна визначати вимірювальна лабораторія, а також не відносяться до дорожньо - будівельних матеріалів та конструкцій, випробування яких повинна здійснювати лабораторія.
Вважаємо, що вказана вимога розрахована на конкретного учасника торгів, який вже має у наявності лабораторію із спроможністю проводити вимірювання показників стійкості світлоповертального матеріалу дорожніх знаків, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Оскільки предметом закупівлі є «Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території», а дорожні знаки не впливають на якість покриття автомобільних доріг, внесіть зміни у Тендерну документацію шляхом виключення вимоги щодо спроможності лабораторії проводити вимірювання таких показників, як: стійкість світлоповертального матеріалу дорожніх знаків до впливу ударного навантаження та очищувальних рідин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовник розглянув ваше питання та повідомляє наступне:
Предметом даної закупівлі є «код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування)
Пунктом 48 Додатку № 1 до тендерної документації (технічне завдання) передбачено виконання робіт з «Установлення дорожніх знаків на металевих стояках».
Згідно ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» пунктом 8.2.14 зазначено, що «Світлоповертальний матеріал повинен бути стійким до впливу ударного навантаження» та пунктом 8.2.15 зазначено, що «Світлоповертальний матеріал повинен бути стійкий до впливу очисних рідин».
Вказані Замовником вимоги щодо спроможності лабораторії здійснювати відбір проб, КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ І КОНСТРУКЦІЙ, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі та проводити вимірювання таких показників, як зокрема СТІЙКІСТЬ СВІТЛОПОВЕРТАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ ДО ВПЛИВУ УДАРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТА ОЧИЩУВАЛЬНИХ РІДИН не суперечать вимогам чинного законодавства, не є дискримінацією та дадуть змогу Замовнику отримати підтвердження якості робіт, що будуть виконуватися.
Разом з тим вимога тендерної документації не порушує ваші права та законні інтереси як учасника закупівлі, адже учасник не позбавлений можливості підтвердити наявність власної або залученої дорожньої (вимірювальної) лабораторії.
Крім того, повідомляємо, що тендерна документація щодо даної закупівлі розроблена відповідно до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну будівельну експертизу та передбачає розділ «Організація дорожнього руху».
Предметом даної закупівлі є «код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування)
Пунктом 48 Додатку № 1 до тендерної документації (технічне завдання) передбачено виконання робіт з «Установлення дорожніх знаків на металевих стояках».
Згідно ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» пунктом 8.2.14 зазначено, що «Світлоповертальний матеріал повинен бути стійким до впливу ударного навантаження» та пунктом 8.2.15 зазначено, що «Світлоповертальний матеріал повинен бути стійкий до впливу очисних рідин».
Вказані Замовником вимоги щодо спроможності лабораторії здійснювати відбір проб, КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ І КОНСТРУКЦІЙ, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі та проводити вимірювання таких показників, як зокрема СТІЙКІСТЬ СВІТЛОПОВЕРТАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ ДО ВПЛИВУ УДАРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТА ОЧИЩУВАЛЬНИХ РІДИН не суперечать вимогам чинного законодавства, не є дискримінацією та дадуть змогу Замовнику отримати підтвердження якості робіт, що будуть виконуватися.
Разом з тим вимога тендерної документації не порушує ваші права та законні інтереси як учасника закупівлі, адже учасник не позбавлений можливості підтвердити наявність власної або залученої дорожньої (вимірювальної) лабораторії.
Крім того, повідомляємо, що тендерна документація щодо даної закупівлі розроблена відповідно до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну будівельну експертизу та передбачає розділ «Організація дорожнього руху».
Аналогічний досвід
Дата подання: 09 квітня 2025 16:35
Дата відповіді: 11 квітня 2025 09:08
Шановний Замовник!
Згідно додатку №2 до тендерної документації пунктом 2.3 Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати скан-копію виконаного аналогічного договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору за яким учасником виконувались роботи з будівництва або реконструкції або капітального ремонту вулиць/доріг населених пунктів.
Наша компанія має багаторічний досвід виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування.
З урахуванням того, що у відповідності до діючих норм і стандартів механізми, технології виробництва та методи виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту доріг загального користування є ідентичними (аналогічними) тим, що використовуються і застосовуються під час ремонту вулиць/доріг населених пунктів чи вважатиметься наш досвід з будівництва або реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування підтвердженням наявності аналогічного досвіду по даному предмету закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовник розглянув ваше питання та повідомляє наступне:
З урахуванням того, що у відповідності до діючих норм і стандартів механізми, технології виробництва та методи виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту доріг загального користування є ідентичними (аналогічними) тим, що використовуються і застосовуються під час ремонту вулиць/доріг населених пунктів та з метою розширення потенційного кола Учасників ваш досвід із будівництва або реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування Замовник буде вважати підтвердженням наявності аналогічного досвіду. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
З урахуванням того, що у відповідності до діючих норм і стандартів механізми, технології виробництва та методи виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту доріг загального користування є ідентичними (аналогічними) тим, що використовуються і застосовуються під час ремонту вулиць/доріг населених пунктів та з метою розширення потенційного кола Учасників ваш досвід із будівництва або реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування Замовник буде вважати підтвердженням наявності аналогічного досвіду. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Додаток 2
Дата подання: 11 квітня 2025 14:49
Дата відповіді: 14 квітня 2025 14:56
Доброго дня!
У Додатку 2 Тендерної документації Вами встановлена вимога, що Учасник повинен підтвердити наявність власної або залученої дорожньої лабораторії (далі – вимірювальна лабораторія) з можливістю відбору проб, визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при виконанні робіт за предметом закупівлі та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг.
Окрім того, Вами встановлена вимога щодо спроможності власної або залученої лабораторії проводити вимірювання таких показників, як стійкість світлоповертального матеріалу дорожніх знаків до впливу ударного навантаження та очищувальних рідин.
Звертаємо Вашу увагу на те, що п. 3.2. ДСТУ 4100:2021 визначено поняття дорожній знак, відповідно до якого дорожній знак – один із елементів системи технічних засобів регулювання дорожнім рухом, який представляє собою сигнальний пристрій встановленої форми і кольору/кольорів, на якому нанесено зображення, призначені для інформування учасників дорожнього руху про умови, напрямки та режими руху на автомобільних дорогах, вулицях та об’єктах сервісу чи на прилеглій території.
Як вбачається із вищенаведеного, дорожні знаки не відносяться до дорожньо - будівельних матеріалів та конструкцій, а, отже, вимірювання їх показників ніяким чином не впливають на властивості матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при виконанні робіт за предметом закупівлі та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг, які, в свою чергу, характеризують роботу автомобільних доріг як транспортних споруд: швидкість, інтенсивність і склад руху, пропускна здатність, рівень аварійності, якість дорожнього покриття, тощо.
В чому полягає необхідність Учаснику (майбутньому підряднику) проводити випробування нових виробів - дорожніх знаків, виготовлених у відповідності ДСТУ 4100:2021?
Для підтвердження якісних характеристик дорожніх знаків вимогам ДСТУ 4100:2021, виробники/постачальники вищенаведених товарів проводять необхідні лабораторні випробування та надають сертифікати на дорожні знаки, які підтверджують їх відповідність.
Будь ласка, внесіть зміни та приберіть із Тендерної документації явні дискримінаційні вимоги щодо спроможності лабораторії проводити вимірювання таких показників, як: стійкість світлоповертального матеріалу дорожніх знаків до впливу ударного навантаження та очищувальних рідин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовник розглянув ваше питання та повідомляє наступне:
Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-04-02-008562-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:13767430
Дата подання: 25 квітня 2025 22:48
Дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції
Шановний Замовнику!
Змушені звернутись до Вас стосовно вигаданих та упереджених причин відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕФЕКТ» (далі - ПП «Ефект»), вказаних Уповноваженою особою в Протоколі № 37 від 25.04.2025 р. (далі - Протокол), що є дискримінаційним підходом до оцінки пропозиції, а саме:
По-перше:
Щодо п. 1 Протоколу
Згідно Протоколу, Уповноважена особа стверджує, що:
1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку об’єкта відповідно до Додатку 25 Настанови приймається згідно з п. 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21» - 7,65 грн/люд.год.
………………………..
Показник для визначення в кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт приймається відповідно до Додатку 27 Настанови згідно з п. 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування» - 3,89 грн/люд.год.
ПП «Ефект» не погоджується з таким твердженням Уповноваженої особи, оскільки:
03 квітня 2025 р. в 13:49 в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) опубліковано запитання/звернення стосовно того, який клас наслідків необхідно враховувати учасникам в договірній ціні для визначення показників розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості.
На вищевказане запитання 07 квітня 2025 в 11:20 Вами була надана відповідь:
«Добрий день! Клас наслідків (відповідальності) для даного об’єкту капітального ремонту — СС1.»
Ваша відповідь (опублікована в ЕСЗ) свідчить про те, що об’єктом будівництва за предметом закупівлі є Капітальний ремонт із встановленим класом наслідків (відповідальності) СС1.
Звертаємо Вашу увагу на те, що, якщо об’єкт будівництва має відповідний клас наслідків (відповідальності), то вищезазначені показники для розрахунку договірної ціни необхідно приймати згідно Додатку 25 та Додатку 27 Настанови відповідно класу наслідків, визначених для об’єкту (для даного об’єкту капітального ремонту — СС1).
Враховуючи Вашу відповідь в ЕСЗ щодо класу наслідків СС1 для об’єкта капітального ремонту за даним предметом закупівлі, норми Настанови для об’єктів з незначними наслідками (СС1), а також умови Тендерної документації,
Учасником ПП «Ефект» вірно застосовані значення:
1). показника для визначення розміру кошторисного прибутку об’єкта відповідно до Додатку 25 Настанови згідно п. 3 «Об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) – 8,33 грн/люд.год.
2). показника для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт відповідно до Додатку 27 Настанови згідно п. 3 «Об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) – 4,37 грн/люд.год.
Враховуючи вищенаведене, в частині застосування вищезазначених показників, тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» повністю відповідає нормам Настанови та умовам Тендерної документації.
Наголошуємо, що застосування значень показників 7,65 грн/люд*год та 3,89 грн/люд*год при розрахунках договірної ціни для об’єкту капітального ремонту Є НЕПРИПУСТИМИМ, оскільки НЕ ВІДПОВІДАЄ встановленому класу наслідків (відповідальності) СС1 для даного об’єкту капітального ремонту за предметом закупівлі.
Щодо п. 2 Протоколу
В даному пункті Протоколу Уповноважена особа стверджує наступне:
1). У локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-02 "Земляні роботи" учасник ПП "ЕФЕКТ" застосував розцінку КР1-5-2 "Розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну, група ґрунту ІІ, що по трудомісткості перевищує п. 16 Технічного завдання "Навантаження ґрунту екскаватором місткістю ковша 0,5 м3" внаслідок чого збільшується вартість вищезазначених будівельних робіт.
Таке твердження Уповноваженої особи є некоректним по слідуючим причинам:
- технічним завданням не встановлено шифри РЕКН, тому проектні рішення, визначені проектно-кошторисною документацією для учасників торгів невідомі;
- РЕКН ("Замовник називає - Розцінка) "Навантаження ґрунту екскаватором місткістю ковша 0,5 м3" - в такому вигляді дослівно не існує.
Тому ПП "ЕФЕКТ" було застосовано РЕКН КР1-5-2, ґрунтуючись на загальноприйнятій практиці та власному підтвердженому досвіді, як таку, що максимально відповідає викладеному у вільному виді технічному завданні;
-невідповідність Технічному завданню не може ґрунтуватись на визначенні "збільшується вартість
вищезазначених будівельних робіт", так як вартість робіт може зменшуватись/збільшуватись від рівня кошторисної заробітної плати, вартості роботи машин та механізмів, середньомісячної тривалості робочого часу, тощо. Саме тому вартість будівельних робіт у розрахунках ПП "ЕФЕКТ" відрізняється від таких у проектно-кошторисні документації.
Зауважимо, що Тендерна документація НЕ містить окремих вимог щодо застосування учасниками конкретних РЕКН при розрахунках договірної ціни.
Іншими словами, учасника, який в тендерній пропозиції надав замовнику розрахунок ідентичний проектному - слід запідозрити у змові.
2). Також в п. 2 Протоколу Уповноваженою особою встановлено, що у локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 "Підготовчі роботи" учасник ПП "ЕФЕКТ" використав розцінку КБ9-16-2 "Монтаж опорних плит масою до 0,5 т" в обсязі 5 т, що не відповідає Технічному завданню визначеному Замовником в додатку № 1 тендерної документації, де вказана робота з Монтажу опорних плит масою до 0,5 т" в обсязі 5 шт.
Дійсно, Технічним завданням зазначено роботу "Монтаж опорних плит масою до 0,5 т".
Така назва дослівно відповідає РЕКН КБ9-16-2. Одиниця виміру - 1 т.
Так як в технічному завданні дослівно названа РЕКН КБ9-16-2, вона й була застосована в розрахунку Договірної ціни.
Одиниця виміру "шт" - помилка замовника при формуванні технічного завдання.
Інакше незрозумілі причини дослівного копіювання назви РЕКН КБ9-16-2 з метою перейменування невідомої учасникам РЕКН ("розцінки" по тексту).
По-друге:
Щодо інших ніби-то невідповідностей чи відсутності документів тендерної пропозиції ПП «Ефект».
2.1. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу (стор. 8, 9 файлу «1.2.1. Підтвердження наявності АБЗ.pdf»), що відповідає умовам Тендерної документації.
2.2. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції діючий дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (файл «7. Декларація на роботи підвищеної небезпеки.zip»), що відповідає умовам Тендерної документації.
2.3. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції документи про відповідність 2-х залучених вимірювальних лабораторій вимогам чинного законодавства України з надання послуг з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій, що видані компетентним органом та дійсні (чинні) на дату їх подання учасником (файл «1.3. Підтвердження наявності лабораторії.pdf»).
Надані в складі тендерної пропозиції Додатки (Сфера процесів вимірювань випробувальних лабораторій) відображають спроможність залучених ПП «ЕФЕКТ» лабораторій здійснювати відбір проб, контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі та проводити вимірювання таких показників, як:
товщина конструктивних шарів автомобільної дороги, поперечний похил автомобільної дороги, середня густина асфальтобетону, водонасичення асфальтобетону, коефіцієнт ущільнення асфальтобетонних сумішей; умовна в’язкість бітумної емульсії, однорідність бітумної емульсії, вміст залишкового в’яжучого бітумної емульсії, вологість піску, коефіцієнт яскравості та світлоповертання дорожньої розмітки; рухомість бетонної суміші, що також відповідає умовам Тендерної документації.
2.4. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції скан-копії діючих договорів поставки основних видів будівельних матеріалів, зазначених в довідці згідно форми 3, які підтверджують поставку каменів бортових БР 100.30.15 (ТОВ «ТД «Ельбрук Плюс») та бітумної емульсії ЕКШ-50 (ТОВ «ВП «Сфераізол), що відповідає умовам Тендерної документації. Натомість, Замовник в Протоколі стверджує, що дані договори не підтверджують поставку основних видів будівельних матеріалів. Також Замовник не обґрунтував, чим його не влаштовують надані договори поставок та яким чином повинна підтверджуватися поставка основних видів будівельних матеріалів в договорах.
Зауважимо, що Тендерна документація НЕ містить окремих вимог щодо оформлення змісту чи предмету договорів поставок основних видів будівельних матеріалів.
Враховуючи вищевикладене, в частині надання вищезазначених документів, тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» відповідає умовам Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ПП «ЕФЕКТ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підсумовуючи все вищевикладене, Уповноваженою особою вигадано причини відхилення та неправомірно прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ЕФЕКТ», оскільки вона відповідає встановленим вимогам в Тендерній документації, а твердження, які викладені в Протоколі є такими, що не відповідають дійсності. Таким чином, Уповноваженою особою застосовано дискримінаційний, не ціновий підхід до оцінки пропозиції ПП «ЕФЕКТ» та підстав дискваліфікації.
Просимо переглянути неправомірно прийняте рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕФЕКТ», викладене в Протоколі.
Розгорнути
Згорнути
Змушені звернутись до Вас стосовно вигаданих та упереджених причин відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕФЕКТ» (далі - ПП «Ефект»), вказаних Уповноваженою особою в Протоколі № 37 від 25.04.2025 р. (далі - Протокол), що є дискримінаційним підходом до оцінки пропозиції, а саме:
По-перше:
Щодо п. 1 Протоколу
Згідно Протоколу, Уповноважена особа стверджує, що:
1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку об’єкта відповідно до Додатку 25 Настанови приймається згідно з п. 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21» - 7,65 грн/люд.год.
………………………..
Показник для визначення в кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт приймається відповідно до Додатку 27 Настанови згідно з п. 4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування» - 3,89 грн/люд.год.
ПП «Ефект» не погоджується з таким твердженням Уповноваженої особи, оскільки:
03 квітня 2025 р. в 13:49 в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) опубліковано запитання/звернення стосовно того, який клас наслідків необхідно враховувати учасникам в договірній ціні для визначення показників розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості.
На вищевказане запитання 07 квітня 2025 в 11:20 Вами була надана відповідь:
«Добрий день! Клас наслідків (відповідальності) для даного об’єкту капітального ремонту — СС1.»
Ваша відповідь (опублікована в ЕСЗ) свідчить про те, що об’єктом будівництва за предметом закупівлі є Капітальний ремонт із встановленим класом наслідків (відповідальності) СС1.
Звертаємо Вашу увагу на те, що, якщо об’єкт будівництва має відповідний клас наслідків (відповідальності), то вищезазначені показники для розрахунку договірної ціни необхідно приймати згідно Додатку 25 та Додатку 27 Настанови відповідно класу наслідків, визначених для об’єкту (для даного об’єкту капітального ремонту — СС1).
Враховуючи Вашу відповідь в ЕСЗ щодо класу наслідків СС1 для об’єкта капітального ремонту за даним предметом закупівлі, норми Настанови для об’єктів з незначними наслідками (СС1), а також умови Тендерної документації,
Учасником ПП «Ефект» вірно застосовані значення:
1). показника для визначення розміру кошторисного прибутку об’єкта відповідно до Додатку 25 Настанови згідно п. 3 «Об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) – 8,33 грн/люд.год.
2). показника для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт відповідно до Додатку 27 Настанови згідно п. 3 «Об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) – 4,37 грн/люд.год.
Враховуючи вищенаведене, в частині застосування вищезазначених показників, тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» повністю відповідає нормам Настанови та умовам Тендерної документації.
Наголошуємо, що застосування значень показників 7,65 грн/люд*год та 3,89 грн/люд*год при розрахунках договірної ціни для об’єкту капітального ремонту Є НЕПРИПУСТИМИМ, оскільки НЕ ВІДПОВІДАЄ встановленому класу наслідків (відповідальності) СС1 для даного об’єкту капітального ремонту за предметом закупівлі.
Щодо п. 2 Протоколу
В даному пункті Протоколу Уповноважена особа стверджує наступне:
1). У локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-02 "Земляні роботи" учасник ПП "ЕФЕКТ" застосував розцінку КР1-5-2 "Розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну, група ґрунту ІІ, що по трудомісткості перевищує п. 16 Технічного завдання "Навантаження ґрунту екскаватором місткістю ковша 0,5 м3" внаслідок чого збільшується вартість вищезазначених будівельних робіт.
Таке твердження Уповноваженої особи є некоректним по слідуючим причинам:
- технічним завданням не встановлено шифри РЕКН, тому проектні рішення, визначені проектно-кошторисною документацією для учасників торгів невідомі;
- РЕКН ("Замовник називає - Розцінка) "Навантаження ґрунту екскаватором місткістю ковша 0,5 м3" - в такому вигляді дослівно не існує.
Тому ПП "ЕФЕКТ" було застосовано РЕКН КР1-5-2, ґрунтуючись на загальноприйнятій практиці та власному підтвердженому досвіді, як таку, що максимально відповідає викладеному у вільному виді технічному завданні;
-невідповідність Технічному завданню не може ґрунтуватись на визначенні "збільшується вартість
вищезазначених будівельних робіт", так як вартість робіт може зменшуватись/збільшуватись від рівня кошторисної заробітної плати, вартості роботи машин та механізмів, середньомісячної тривалості робочого часу, тощо. Саме тому вартість будівельних робіт у розрахунках ПП "ЕФЕКТ" відрізняється від таких у проектно-кошторисні документації.
Зауважимо, що Тендерна документація НЕ містить окремих вимог щодо застосування учасниками конкретних РЕКН при розрахунках договірної ціни.
Іншими словами, учасника, який в тендерній пропозиції надав замовнику розрахунок ідентичний проектному - слід запідозрити у змові.
2). Також в п. 2 Протоколу Уповноваженою особою встановлено, що у локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 "Підготовчі роботи" учасник ПП "ЕФЕКТ" використав розцінку КБ9-16-2 "Монтаж опорних плит масою до 0,5 т" в обсязі 5 т, що не відповідає Технічному завданню визначеному Замовником в додатку № 1 тендерної документації, де вказана робота з Монтажу опорних плит масою до 0,5 т" в обсязі 5 шт.
Дійсно, Технічним завданням зазначено роботу "Монтаж опорних плит масою до 0,5 т".
Така назва дослівно відповідає РЕКН КБ9-16-2. Одиниця виміру - 1 т.
Так як в технічному завданні дослівно названа РЕКН КБ9-16-2, вона й була застосована в розрахунку Договірної ціни.
Одиниця виміру "шт" - помилка замовника при формуванні технічного завдання.
Інакше незрозумілі причини дослівного копіювання назви РЕКН КБ9-16-2 з метою перейменування невідомої учасникам РЕКН ("розцінки" по тексту).
По-друге:
Щодо інших ніби-то невідповідностей чи відсутності документів тендерної пропозиції ПП «Ефект».
2.1. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу (стор. 8, 9 файлу «1.2.1. Підтвердження наявності АБЗ.pdf»), що відповідає умовам Тендерної документації.
2.2. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції діючий дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (файл «7. Декларація на роботи підвищеної небезпеки.zip»), що відповідає умовам Тендерної документації.
2.3. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції документи про відповідність 2-х залучених вимірювальних лабораторій вимогам чинного законодавства України з надання послуг з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій, що видані компетентним органом та дійсні (чинні) на дату їх подання учасником (файл «1.3. Підтвердження наявності лабораторії.pdf»).
Надані в складі тендерної пропозиції Додатки (Сфера процесів вимірювань випробувальних лабораторій) відображають спроможність залучених ПП «ЕФЕКТ» лабораторій здійснювати відбір проб, контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі та проводити вимірювання таких показників, як:
товщина конструктивних шарів автомобільної дороги, поперечний похил автомобільної дороги, середня густина асфальтобетону, водонасичення асфальтобетону, коефіцієнт ущільнення асфальтобетонних сумішей; умовна в’язкість бітумної емульсії, однорідність бітумної емульсії, вміст залишкового в’яжучого бітумної емульсії, вологість піску, коефіцієнт яскравості та світлоповертання дорожньої розмітки; рухомість бетонної суміші, що також відповідає умовам Тендерної документації.
2.4. Учасником ПП «ЕФЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції скан-копії діючих договорів поставки основних видів будівельних матеріалів, зазначених в довідці згідно форми 3, які підтверджують поставку каменів бортових БР 100.30.15 (ТОВ «ТД «Ельбрук Плюс») та бітумної емульсії ЕКШ-50 (ТОВ «ВП «Сфераізол), що відповідає умовам Тендерної документації. Натомість, Замовник в Протоколі стверджує, що дані договори не підтверджують поставку основних видів будівельних матеріалів. Також Замовник не обґрунтував, чим його не влаштовують надані договори поставок та яким чином повинна підтверджуватися поставка основних видів будівельних матеріалів в договорах.
Зауважимо, що Тендерна документація НЕ містить окремих вимог щодо оформлення змісту чи предмету договорів поставок основних видів будівельних матеріалів.
Враховуючи вищевикладене, в частині надання вищезазначених документів, тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» відповідає умовам Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ПП «ЕФЕКТ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підсумовуючи все вищевикладене, Уповноваженою особою вигадано причини відхилення та неправомірно прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ЕФЕКТ», оскільки вона відповідає встановленим вимогам в Тендерній документації, а твердження, які викладені в Протоколі є такими, що не відповідають дійсності. Таким чином, Уповноваженою особою застосовано дискримінаційний, не ціновий підхід до оцінки пропозиції ПП «ЕФЕКТ» та підстав дискваліфікації.
Просимо переглянути неправомірно прийняте рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕФЕКТ», викладене в Протоколі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2025 16:37
На Вашу вимогу стосовно дискримінаційного підходу до оцінки пропозиції від 25.04.2025 року, щодо закупівлі робіт згідно код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування) управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради (надалі - Замовник) повідомляє наступне.
Номер вимоги: UA-2025-04-02-008562-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:13767430
Дата подання: 06 травня 2025 18:08
Неправомірне рішення про визначення переможця
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас стосовно неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" (далі - ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Переможець). Вважаємо, що прийняте рішення Уповноваженої особи, викладене в Протоколі № 44 від 06.05.2025 р. (далі — Протокол), є неправомірним щодо розгляду та оцінки пропозиції переможця, а саме:
Згідно Протоколу, Уповноваженою особою встановлено, що:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції, надано всі необхідні документи та інформація, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю робіт згідно код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування).
ПП «Ефект» не погоджується з таким рішенням Уповноваженої особи, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" наявні документи та інформація, які НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ умовам технічної специфікації та іншим вимогам, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю робіт:
1.
В Тендерній документації Замовником встановлено вимоги щодо розрахунку вартості робіт:
Вид договірної ціни – динамічна. Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами.
Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт з капітального ремонту об'єкта будівництва, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Договірна ціна розраховується по об’єкту в цілому.
Водночас, норми Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами (далі — Настанова).
Відповідно до положень п. 5.1 Настанови:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до положень п. 5.2 Настанови:
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Формою договірної ціни, яка наведена в Додатку 30 до Настанови передбачено:
Складена в ПОТОЧНИХ цінах станом на «___» ____________ 20__ р.
У складі пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- договірна ціна на будівництво код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування), що здійснюється в 2025 році, відповідно до якої:
Складена в поточних цінах станом на 18 квітня 2024 р. (файл “01.2. Договірна ціна.pdf”).
Таким чином, договірна ціна ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" складена в минуло-річних, а НЕ в поточних цінах на будівництво за предметом закупівлі, що здійснюється в 2025 році.
Зауважимо, що поточні ціни — вимір економічних показників у цінах, що переважають на даний момент часу. Наприклад, договірна ціна на будівництво, що здійснюється в 2025 році - у цінах 2025 р.
Враховуючи вищенаведене, договірна ціна Переможця потребує правильного перерахунку та складання в поточних цінах 2025 року, що, в свою чергу, вплине на ціну пропозиції та призведе до зміни ціни пропозиції.
2.
В Технічному завданні Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги:
- Показники для визначення розміру кошторисного прибутку ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА та видами робіт повинні відповідати додатку 25 до Настанови (пункту 4.38).
Пунктом 4.38 Настанови встановлено:
Розмір прибутку залежить від КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТІВ, що входять до складу комплексу (будови), складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон’юнктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати будівельні роботи на об’єкті будівництва тощо.
Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
Пунктом 4.39. Настанови встановлено:
В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
Як видно з вищенаведеного, Додатком № 1 до Тендерної документації та пунктами 4.38 та 4.39. Настанови передбачено застосовувати показники для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат, виходячи з КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА.
У складі пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- пояснювальна записка “код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування)” (файл “01.3 Пояснювальна записка.pdf”), відповідно до якої:
3. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова [4.38] – 7.65 грн./люд.год
4. Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова [4.39] – 3.89 грн./люд.год
Застосовані Переможцем показник розміру кошторисного прибутку 7.65 грн./люд.год та розміру адміністративних витрат 3.89 грн./люд.год, НЕ відповідають встановленому класу наслідків (відповідальності) об’єкта (СС1) за даним предметом закупівлі, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що Замовником, під час розгляду та оцінки пропозиції Переможця, проігноровано умови Тендерної документації та встановлені норми Настанови в тій частині, що показники розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат за класом наслідків (відповідальності) об’єкта повинні відповідати Додатку 25 до Настанови (пункту 4.38) та Додатку 27 до Настанови (пункту 4.39).
А думка Уповноваженої особи, що вищезазначені показники відповідно Додатків 25 та 27 Настанови потрібно приймати згідно з п.4 “Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21” Є ХИБНОЮ ТА СУПЕРЕЧИТЬ НОРМАМ НАСТАНОВИ, адже для об’єкту за даним предметом закупівлі встановлено клас наслідків (відповідальності) об’єкта - (СС1).
Враховуючи вищевикладене, договірна ціна Переможця потребує правильного перерахунку відповідно до встановленого класу наслідків (відповідальності) об’єкта за предметом закупівлі - (СС1), що, в свою чергу, вплине на ціну пропозиції та призведе до зміни ціни пропозиції.
3.
Пунктом 6.1 розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю робіт встановлено: "Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами". В такому разі Договірна ціна учасника повинна бути складена у строгій відповідності до розділу V Настанови: "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції
учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" .
В частині "Визначення загальновиробничих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" пунктом 5.14 розділу V Настанови вказано: "До ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) також включаються відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в
загальновиробничих витратах".
Учасником процедури закупівлі ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" була надана довідка №38/07 від 15.04.2025, що інформує про наявність в штаті робітників та інженерно-технічних працівників. Також ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" відповідно до п. 1 Технічного завдання (Додаток №1) було надано розрахунок загальновиробничих витрат:
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-03;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04.
Надані розрахунки загальновиробничих витрат свідчать, що учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА
ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" вимоги Настанови в частині Визначення загальновиробничих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) - проігноровані.
Відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в загальновиробничих витратах - НЕ включені Переможцем в загальновиробничих витратах до локальних кошторисів.
В результаті такий розрахунок загальновиробничих витрат не лише грубо порушує Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", а й призводить до НЕкоректного розрахунку Договірної ціни.
Враховуючи вищенаведене, у складі тендерної пропозиції переможця надана договірна ціна складена ІЗ ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ НАСТАНОВИ, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Таким чином, переможцем у складі тендерної пропозиції не надано договірну ціну, яка розрахована у відповідності до вимог Настанови, як вимагалося Замовником в тендерній документації.
Підсумовуючи все вищевикладене, Уповноваженою особою неправомірно прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", оскільки визначення вартості робіт проводилось переможцем НЕ у відповідності до вимог Настанови. Тому, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо переглянути рішення Уповноваженої особи про визначення переможцем ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", викладене в Протоколі.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємось до Вас стосовно неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" (далі - ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Переможець). Вважаємо, що прийняте рішення Уповноваженої особи, викладене в Протоколі № 44 від 06.05.2025 р. (далі — Протокол), є неправомірним щодо розгляду та оцінки пропозиції переможця, а саме:
Згідно Протоколу, Уповноваженою особою встановлено, що:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції, надано всі необхідні документи та інформація, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю робіт згідно код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування).
ПП «Ефект» не погоджується з таким рішенням Уповноваженої особи, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" наявні документи та інформація, які НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ умовам технічної специфікації та іншим вимогам, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю робіт:
1.
В Тендерній документації Замовником встановлено вимоги щодо розрахунку вартості робіт:
Вид договірної ціни – динамічна. Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами.
Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт з капітального ремонту об'єкта будівництва, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Договірна ціна розраховується по об’єкту в цілому.
Водночас, норми Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами (далі — Настанова).
Відповідно до положень п. 5.1 Настанови:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до положень п. 5.2 Настанови:
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Формою договірної ціни, яка наведена в Додатку 30 до Настанови передбачено:
Складена в ПОТОЧНИХ цінах станом на «___» ____________ 20__ р.
У складі пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- договірна ціна на будівництво код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування), що здійснюється в 2025 році, відповідно до якої:
Складена в поточних цінах станом на 18 квітня 2024 р. (файл “01.2. Договірна ціна.pdf”).
Таким чином, договірна ціна ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" складена в минуло-річних, а НЕ в поточних цінах на будівництво за предметом закупівлі, що здійснюється в 2025 році.
Зауважимо, що поточні ціни — вимір економічних показників у цінах, що переважають на даний момент часу. Наприклад, договірна ціна на будівництво, що здійснюється в 2025 році - у цінах 2025 р.
Враховуючи вищенаведене, договірна ціна Переможця потребує правильного перерахунку та складання в поточних цінах 2025 року, що, в свою чергу, вплине на ціну пропозиції та призведе до зміни ціни пропозиції.
2.
В Технічному завданні Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги:
- Показники для визначення розміру кошторисного прибутку ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА та видами робіт повинні відповідати додатку 25 до Настанови (пункту 4.38).
Пунктом 4.38 Настанови встановлено:
Розмір прибутку залежить від КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТІВ, що входять до складу комплексу (будови), складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон’юнктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати будівельні роботи на об’єкті будівництва тощо.
Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
Пунктом 4.39. Настанови встановлено:
В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
Як видно з вищенаведеного, Додатком № 1 до Тендерної документації та пунктами 4.38 та 4.39. Настанови передбачено застосовувати показники для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат, виходячи з КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ОБ’ЄКТА.
У складі пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- пояснювальна записка “код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт внутрішньоквартальної території по вул. Садовій, 33 у м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування)” (файл “01.3 Пояснювальна записка.pdf”), відповідно до якої:
3. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова [4.38] – 7.65 грн./люд.год
4. Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова [4.39] – 3.89 грн./люд.год
Застосовані Переможцем показник розміру кошторисного прибутку 7.65 грн./люд.год та розміру адміністративних витрат 3.89 грн./люд.год, НЕ відповідають встановленому класу наслідків (відповідальності) об’єкта (СС1) за даним предметом закупівлі, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що Замовником, під час розгляду та оцінки пропозиції Переможця, проігноровано умови Тендерної документації та встановлені норми Настанови в тій частині, що показники розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат за класом наслідків (відповідальності) об’єкта повинні відповідати Додатку 25 до Настанови (пункту 4.38) та Додатку 27 до Настанови (пункту 4.39).
А думка Уповноваженої особи, що вищезазначені показники відповідно Додатків 25 та 27 Настанови потрібно приймати згідно з п.4 “Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21” Є ХИБНОЮ ТА СУПЕРЕЧИТЬ НОРМАМ НАСТАНОВИ, адже для об’єкту за даним предметом закупівлі встановлено клас наслідків (відповідальності) об’єкта - (СС1).
Враховуючи вищевикладене, договірна ціна Переможця потребує правильного перерахунку відповідно до встановленого класу наслідків (відповідальності) об’єкта за предметом закупівлі - (СС1), що, в свою чергу, вплине на ціну пропозиції та призведе до зміни ціни пропозиції.
3.
Пунктом 6.1 розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю робіт встановлено: "Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами". В такому разі Договірна ціна учасника повинна бути складена у строгій відповідності до розділу V Настанови: "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції
учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" .
В частині "Визначення загальновиробничих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" пунктом 5.14 розділу V Настанови вказано: "До ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) також включаються відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в
загальновиробничих витратах".
Учасником процедури закупівлі ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" була надана довідка №38/07 від 15.04.2025, що інформує про наявність в штаті робітників та інженерно-технічних працівників. Також ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" відповідно до п. 1 Технічного завдання (Додаток №1) було надано розрахунок загальновиробничих витрат:
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-02;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-03;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-04.
Надані розрахунки загальновиробничих витрат свідчать, що учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА
ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" вимоги Настанови в частині Визначення загальновиробничих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) - проігноровані.
Відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в загальновиробничих витратах - НЕ включені Переможцем в загальновиробничих витратах до локальних кошторисів.
В результаті такий розрахунок загальновиробничих витрат не лише грубо порушує Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", а й призводить до НЕкоректного розрахунку Договірної ціни.
Враховуючи вищенаведене, у складі тендерної пропозиції переможця надана договірна ціна складена ІЗ ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ НАСТАНОВИ, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Таким чином, переможцем у складі тендерної пропозиції не надано договірну ціну, яка розрахована у відповідності до вимог Настанови, як вимагалося Замовником в тендерній документації.
Підсумовуючи все вищевикладене, Уповноваженою особою неправомірно прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", оскільки визначення вартості робіт проводилось переможцем НЕ у відповідності до вимог Настанови. Тому, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо переглянути рішення Уповноваженої особи про визначення переможцем ТОВ "БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", викладене в Протоколі.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
4 538 328,00
UAH з ПДВ
|
4 538 328,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
4 840 000,00
UAH з ПДВ
|
4 687 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" |
4 850 000,00
UAH з ПДВ
|
4 697 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Відхилено |
4 538 328,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 15:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
4 687 020,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2025 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2025 11:17
|