Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шептицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144482 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., місто Шептицький, проспект Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Борис Тетяна Ігорівна +380977241631 borystanya88@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 214 655,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 146,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 14:04 |
Додаток __6__ Документи_які подаються учасником.docx | |
02 квітня 2025 14:04 |
Додаток_7_ Документи_які подаються Переможцем.docx | |
02 квітня 2025 14:04 |
Додаток___1_Цiнова_ пропозицiя.docx | |
02 квітня 2025 14:04 |
Додаток___2_Квалiфiкацiйнi_критерii.doc | |
02 квітня 2025 14:04 |
Додаток___4_Підтвердження відповідності УЧАСНИКА.docx | |
02 квітня 2025 14:04 |
ТД на будівницво котельні Соснівського ліцею.docx | |
02 квітня 2025 14:04 |
Додаток___5_Проект_договору .docx | |
02 квітня 2025 14:04 |
Додаток _3_Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-13-000063 ● a2ce61040bf44a178437e6e49bd52e14
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2025 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 №145
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №145.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-02-007496-a, 02.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 14:47:18
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-02-007496-a, яка проводилась відділом освіти Шептицької міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МП Сантехмонтаж" |
5 214 522,00
UAH з ПДВ
|
5 214 522,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Переможець |
5 214 522,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2025 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2025 11:42
|
Театральна ВР.rtf | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
План Фінансування Театральна doc.doc | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
9_ДЦ_ДЦ_2.rtf | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
9_ДЦ_ДЦ_3.xls | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
Договір Театральна.doc | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
Календарний графік Соснівка Театральна 14аdoc (1).doc | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
Договір котельня Сосн.ліцей.pdf | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
9_ДЦ_ПВРЛК_02-01-03.xls | укладений |
01 травня 2025 11:32
|
9_ДЦ_ПВРЛК_02-01-06.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ПВРЛК_02-01-09.rtf | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ПВРЛК_02-01-05.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК2_02-01-07.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|
9_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
01 травня 2025 11:31
|