Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до рухомого складу згідно ДК021:2015 код 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Очікувана вартість
5 399 476,14 UAH
UA-2025-04-02-007403-a 5d36e8250d6841b3a51046678d031ef4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Остащенко

+380487175467 ruslana_ost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна, 1
Контактна особа: Руслана Остащенко
+380487175467
ruslana_ost@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 5 399 476,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 994,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції - Вимагається. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 161 984,00 гривень (сто шістдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна,1 Код ЄДРПОУ: 03328497 АБ «УКРГАЗБАНК», IBAN:UA533204780000026009924421337, МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 161984 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Важіль гальмівний передній ЮМЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Важіль гальмівний задній правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Важіль гальмівний задній лівий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Сайлент-блок реакт.тяги 14Тр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Амортизатор ЗІУ,ЮМЗ А1 325/500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Амортизатор 14Тр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Барабан гальм.зад. 14Тр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
40 штука
Насос НШ-10 лів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
200 штука
Маслянка М10 45гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
18 штука
Обкатна пара ЗІУ 318.77
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
4 штука
Піввісь 14Тр 718.11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Палець шаровий ГУРа 200-3003065, М18 ЮМЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Палець шаровий М24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Регул.полож.кузова ЮМЗ SV-1294
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
15 штука
Пружина енергоакумулятора конічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Пневморозподільник ЮМЗ корпус КЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Котушка пневморозподільника 24В КЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Ел. роз’єм пневморозподільника КЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
5 штука
Вентилятор опал. ЛАЗ подвоєн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
5 штука
Розподільник гідропідсилювача ЮМЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
5 штука
Розподільник гідропідсилювача ЗІУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
100 штука
Маслянка М10 90гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
100 штука
Маслянка М10 прямая
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Пневморозподільник ЗІУ корпус КЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Пружина штангоуловлювача велика ЮМЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
80 штука
Пружина штангоуловлювача мала ЮМЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Кільце стопорне штангоуловлювача велике
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
50 штука
Кільце стопорне штангоуловлювача мале
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
50 штука
ШВТ ЮМЗ (прямий-1500мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
50 штука
ШВТ ЗІУ (кутовий-1350мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
15000 штука
Щічка струмоприймача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
40 штука
Щіткотримач БИЛТ. (ЕД-138)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Барабан гальм.передній ПМЗ, К-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
40 штука
Вкладиш верхній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
40 штука
Вкладиш нижній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
40 штука
Втулка ізолір. штанги верх. відкід.голов
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
40 штука
Втулка ізолір. штанги нижня (розріз)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
40 штука
Втулка шкворня поліамідна ПМЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Втулка шкворня ПМЗ распорн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Хрестовина кардана ЗІУ,ПМЗ,14Тр,Т-3 (707)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Лист N1 ресори шестилистової ПМЗ, К-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Лист N2 ресори шестилистової ПМЗ, К-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Кран розгальмування тролейбуса Skoda 14Tr
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
20 штука
Головний гальмівний кран тролейбуса Skoda 14Tr
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
100 штука
Гайка колеса заднього ЕВРО 22*1,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Пружина защіпки штангоуловлювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Ізолятор струмоприймача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
30 штука
Тримач головки струмоприймача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
10 комплект
Колодки гальмівні з притиральним шаром (комплект 4 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
100 штука
Пластина контактна 20х20 М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 14:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення тендерної пропозиції - Вимагається. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 161 984,00 гривень (сто шістдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна,1 Код ЄДРПОУ: 03328497 АБ «УКРГАЗБАНК», IBAN:UA533204780000026009924421337, МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026

Сума забезпечення: 161984 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії у вигляді паперового або електронного документа). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000027 ● 9c024dddab2d43a2bb3b68856d34154d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2025 Одеса № 82

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2025.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2025 № 82

Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2025-04-02-007403-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 14:50:13

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-25 15:11:08

Відповідь на запит про надання пояснення

На ваш запит, що надійшов через веб-портал Уповноваженого органу, від 23.04.2025 року о 14:50 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Запасні частини до рухомого складу згідно ДК021:2015 код 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» з очікуваною вартістю 5 399 476,14 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-007403-a) щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Щодо визначення очікуваної вартість закупівлі
Очікувана вартість закупівлі «Запасні частини до рухомого складу згідно ДК021:2015 код 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» 5 399 476,14 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-007403-a) сформована відповідно до п. 1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020 року) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ФОП БОДНЯ А.В., ФОП ЛІЗОГУБОВ П.М., ФОП ШАРАБОРІН О.Г. (додаються).

Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
 техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
 технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
 умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару для забезпечення робочого процесу підрозділів комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (копія додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Постановою КМУ № 1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.

Відповідно до п. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 29.04.2025 року 00:00 год.



Додатки:
1. Заявка на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг
2. Запит на комерційну пропозицію ФОП БОДНЯ А.В.
3. Запит на комерційну пропозицію ФОП ЛІЗОГУБОВ П.М.
4. Запит на комерційну пропозицію ФОП ШАРАБОРІН О.Г.
5. Комерційна пропозиція ФОП БОДНЯ А.В.
6. Комерційна пропозиція ФОП ЛІЗОГУБОВ П.М.
7. Комерційна пропозиція ФОП ШАРАБОРІН О.Г.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-02-007403-a від 29 квітня 2025 року (надалі – Висновок) за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на те, що виявлені порушення стосуються розгляду тендерних пропозицій та потребують проведення роз’яснювальної роботи, а також Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому Замовник прийняв рішення здійснити попередження в рамках заходу притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та направити уповноважену особу на додаткове навчання у сфері публічних закупівель (копія витягу з наказу додається). Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення. Додаток: Копія витягу з наказу про притягнення до відповідальності Остащенко Р. В.

2025-05-02 11:50:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 5 340 000,00
UAH з ПДВ
5 340 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 квітня 2025 14:03
Електронний підпис
15 квітня 2025 11:57
Електронний підпис
09 квітня 2025 14:04
Електронний підпис
09 квітня 2025 14:00
06 - Довідка ІК.pdf
09 квітня 2025 14:00
07 - Паспорт_UA.pdf
09 квітня 2025 14:00
09 - Витяг з ЄДР.pdf
09 квітня 2025 14:00
15 - Проект договору.pdf
09 квітня 2025 14:00
16 - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2632509193
Переможець 5 340 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 08:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2632509193
5 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2025 16:15
4 - Протокол про продовження строку на укладання договору.doc укладений
13 травня 2025 16:15
120_ФОП БОДНЯ А.В..pdf укладений
13 травня 2025 16:15