Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (стіл учнівський 1-місний, стіл учнівський 2-місний, стілець учнівський)
Очікувана вартість
285 637,60 UAH
UA-2025-04-02-006204-a ● 72406651d10449fcb6240ab2dbe4d5e8
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Козенюк +380412558505, +380976845514 irina_1204@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 15:00 |
Очікувана вартість: | 285 637,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Стіл учнівський 1-місний № 4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12431, Україна, Житомирська область, с. Піски Житомирський район, вул. Шкільна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
44 штука
Стіл учнівський 2-місний №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Житомирська область, села: Ліщин, Іванків, Кодня, заклади освіти Станишівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
108 штука
Стілець учнівський полозковий №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Житомирська область, села: Піски, Ліщин, Іванків, Кодня, заклади освіти Станишівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.Фінансування за Договором здійснюється з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 13:00 |
Додаток №5 Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc | |
02 квітня 2025 13:00 |
Додаток №4 Відомості про учасника.doc | |
02 квітня 2025 13:00 |
Додаток №1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.doc | |
02 квітня 2025 13:00 |
ТД.doc | |
02 квітня 2025 13:00 |
Додаток №3 Проект договору.doc | |
02 квітня 2025 13:00 |
Додаток №2 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 03 квітня 2025 19:15
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:34
Шановний Замовнику! Ознайомившись з умовами тендерної документації вимушенні до Вас звернутися щодо усунення дискримінаційних умов Тендерної документації, а саме:
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на матеріали (ЛДСП, крайку Polkemic, болти, гайки, порошкова поліефірна фарба), з яких виготовляються меблі, виданий відповідним органом з сертифікації, згідно з вимогами діючого законодавства України.
2. Протокол випробувань та сертифікат на вміст радіоактивних речовин (радіонуклідів) в продукції, виданий лабораторією акредитованою НААУ, наданий безпосередньо учаснику/виробнику закупівлі на крайку ПВХ Polkemic, ламіновану ДСП, металеву плоскоовальну трубу 35х15 мм, порошкову поліефірну фарбу, з яких виготовлені меблі.
Згідно зі статтею першою Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність — декларація (у тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно до статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінку відповідності вимогам технічних регламентів здійснюють у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.
Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовують виробники, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладено на імпортерів або розповсюджувачів, — імпортери або розповсюджувачі.
У такому випадку надати протоколи випробувань зможуть лише ті учасники, які мають ці протоколи, сертифікати або мають повний цикл виробництва та смостійно виготовлюють всі комплектуючі . Отже, наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які протоколи випробувань, сертифікати. Така вимога є дискримінаційною стосовно інших учасників процедури закупівлі. Дії замовника в частині встановлення наведених вище умов документації порушують один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип недискримінації учасників. Отже, замовник має внести зміни до документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерна документація не містить дискримінаційних умов.
Дякуємо за запитання.
Тендерна документація не містить дискримінаційних умов.
Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
264 290,00
UAH з ПДВ
|
264 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Переможець |
264 290,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 12:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 12:24
|