Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук ASUS Vivobook S 16 OLED S5606MA-MX089 (90NB12E3-M005U0) Neutral Black (або еквівалент)
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2025-04-02-006113-a ● 5b172daa62f149f68421363c7486303a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ "ДЕРЖАВНИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ БАНК" |
Код ЄДРПОУ: | 00692334 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Саксаганського, будинок, 1 |
Контактна особа: |
Степанова Світлана Станіславівна +380980818180 stepanova-sveta1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 94 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Ноутбук ASUS Vivobook S 16 OLED S5606MA-MX089 (90NB12E3-M005U0) Neutral Black (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Саксаганського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 12:56 |
ДОДАТОК _5 проєкт Договору.docx | |
02 квітня 2025 12:56 |
ТД ноубуки ASUS S 16 01.04.2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження офіційності та гарантійній підтримці ноутбуків
Дата подання: 03 квітня 2025 16:00
Дата відповіді: 03 квітня 2025 18:26
Шановний Замовнику! Просимо звернути Вашу увагу на те, що зазначені в умовах тендерної документації ноутбуки привозяться із-за кордону, тому є великий ризик отримати підробку. Для забезпечення гарантії постачання якісної продукції відповідно до технічних вимог Замовника, а також офіційних каналів поставки товару, рекомендуємо додати до переліку документів, які повинні подати Учасники: Лист-підтвердження (авторизаційний лист) від виробника/дистриб’ютера/дилера/офіційного представника щодо можливості поставки запропонованого Учасником ноутбуків або права здійснювати його реалізацію, із зазначенням у листі назви та юридичної адреси Учасника, назви Замовника та ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. У випадку, якщо учасник подає документ щодо повноважень на реалізацію продукції не від виробника, а від його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) у складі пропозиції додатково надається документ виробника, що підтверджує повноваження такого офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо). При цьому Замовник дотримується норм статті 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та захищає свої інтереси і запобігє шахрайству, тому що будь-який замовник має право вимагати підтвердження якості товару, складовою якої є підтвердження партнерських відносин учасника процедури закупівлі з офіційними представника виробника або ж безпосередньо з самим виробником для постачання оригінальної продукції. Авторизаційний лист гарантує безпеку того, що учасником не пропонується підроблений або контрафактний товар, ризик чого збільшується у разі закупівлі товарів з високою технологічною складовою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник!
У Додатку №2 Тендерної документації зазначена інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).
В тому числі, учасник у складі тендерної пропозиції має надати завірені печаткою копії документів на товар (декларацію про відповідність), сертифікати якості та гарантію на товар, яка становить не менше 12 місяців.
Враховуючи викладене, доповнювати тендерну документацію не має необхідності.
У Додатку №2 Тендерної документації зазначена інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).
В тому числі, учасник у складі тендерної пропозиції має надати завірені печаткою копії документів на товар (декларацію про відповідність), сертифікати якості та гарантію на товар, яка становить не менше 12 місяців.
Враховуючи викладене, доповнювати тендерну документацію не має необхідності.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-04-02-006113-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СРІБРАНЕЦЬ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3130513867
Дата подання: 15 квітня 2025 23:59
Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Відповідно Додатку 2 Тендерної документації Замовником прописана єдина вимога щодо документів якості продукції, а саме: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді завірені печаткою копії документів на продукцію», без будь-якого уточнення, які саме документи це мають бути.
ФОП Срібранець Ю.С. надано Декларацію про відповідність, Сертифікат експертизи типу з додатками, Сертифікат відповідності з додатками, та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Учасником товар Ноутбук ASUS Vivobook S 16 OLED S5606MA-MX089 (90NB12E3-M005U0) Neutral Black.
Враховуючи вимогу Замовника: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді завірені печаткою копії документів на продукцію», такими документами у складі пропозиції Учасника є «Декларація про відповідність», «Сертифікат експертизи типу» з додатками, та «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи», що в повній мірі відповідають вимозі Замовника.
Відхилення Учасника ФОП Срібранець Ю.С. на підставі закінчення терміну дії «Сертифікату відповідності» є неправомірним, оскільки надано достатньо інших підтверджуючих документів. Документ «Сертифікату відповідності» не вимагався Замовником згідно умов тендерної документації.
На вимогу усунення невідповідностей, опублікованій у системі 11.04.2025, ФОП Срібранець Ю.С. надано повний перелік документів, зазначений Замовником у вимозі.
Прошу скасувати протокольне рішення №66 від 15.04.2025 та повернутися до розгляду учасника ФОП Срібранець Ю.С.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Срібранець Ю.С. надано Декларацію про відповідність, Сертифікат експертизи типу з додатками, Сертифікат відповідності з додатками, та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Учасником товар Ноутбук ASUS Vivobook S 16 OLED S5606MA-MX089 (90NB12E3-M005U0) Neutral Black.
Враховуючи вимогу Замовника: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді завірені печаткою копії документів на продукцію», такими документами у складі пропозиції Учасника є «Декларація про відповідність», «Сертифікат експертизи типу» з додатками, та «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи», що в повній мірі відповідають вимозі Замовника.
Відхилення Учасника ФОП Срібранець Ю.С. на підставі закінчення терміну дії «Сертифікату відповідності» є неправомірним, оскільки надано достатньо інших підтверджуючих документів. Документ «Сертифікату відповідності» не вимагався Замовником згідно умов тендерної документації.
На вимогу усунення невідповідностей, опублікованій у системі 11.04.2025, ФОП Срібранець Ю.С. надано повний перелік документів, зазначений Замовником у вимозі.
Прошу скасувати протокольне рішення №66 від 15.04.2025 та повернутися до розгляду учасника ФОП Срібранець Ю.С.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2025 13:00
Задоволено вимогу та скасовано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.04.2025 р. №66 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СРІБРАНЕЦЬ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" |
93 710,00
UAH з ПДВ
|
93 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СРІБРАНЕЦЬ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" #3130513867 |
Відхилено |
93 710,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 17:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 17:27
|