Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Жуков Сергій Вікторович 380444652255 szhukovsv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2025 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 586 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25860 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
код за ДК 021:2015 – 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. або Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2025 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2025 14:38 |
ПРОТОКОЛ 21 про внесення змін до тендерної документації.docx | |
07 квітня 2025 14:38 |
Тендерна документація змінена.docx | |
02 квітня 2025 12:03 |
Протокол 42-02042025 про рішення проведення торгів закупівлі вакуумний автомобіль.doc | |
02 квітня 2025 12:03 |
Проект договору.docx |
07 квітня 2025 14:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2025 14:38 |
ПРОТОКОЛ 21 про внесення змін до тендерної документації.docx
|
|||
07 квітня 2025 14:38 |
Тендерна документація змінена.docx
|
|||
02 квітня 2025 12:03 |
Протокол 42-02042025 про рішення проведення торгів закупівлі вакуумний автомобіль.doc
|
|||
02 квітня 2025 12:03 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000019 ● d762d5c56d864c55afa830cc4f66555e
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 12:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 19-З Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 08.05.2025 №19-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-04-02-005091-a 02.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 12:38:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Вакуумний автомобіль», ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-02-005091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 15:28:20
Обгрунтування проведення закупівлі
Відповідь замовника
Щодо надання інформації та відповідних документів
1. Пояснення щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі .
Вакуумний автомобіль призначений для застосування в підрозділах філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця». Згідно з Положенням про філію «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» метою діяльності філії є забезпечення потреб Товариства та інших суб’єктів господарювання усіх форм власності у будівництві, експлуатації будівель і споруд, забезпечення безперебійним водопостачанням технологічного процесу перевезень пасажирів та вантажу, надання послуг з прийому і відводу стоків виробництві будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. Підрозділи філії провадять ліцензійну господарську діяльність з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, теплопостачання, будівництва. В підрозділах філії експлуатується 761 пункт водопостачання, 164 пункти водовідведення, 3 774 км - мереж водопостачання, водовідведення, які розташовані в 437-х населених пунктах вздовж мережі залізниць по всій території держави.
Враховуючи велику протяжність водопровідних мереж та мереж водовідведення, а також те, що значна частина їх збудована понад 50 років тому, підрозділи філії мають постійну потребу в їх обслуговуванні, виконанні будівельних робіт із заміни мереж та оперативному усуненні аварійних ситуацій за допомогою вакуумнихмашин. Також підрозділи філії виконують роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту на об’єктах залізничного транспорту (пасажирські та вантажні залізничні платформи, будівлі станційних комплексів, мережі водовідведення з колій, тунелі, залізничні переїзди, тощо). Для проведення зазначених робіт підприємство в основному використовує вакуумні машини ГАЗ-53, 3309, КО 503, 1981-1999 року випуску. Дана техніка вичерпала свій експлуатаційний ресурс, фізично зношена, морально застаріла, непридатна до подальшого використання. В зв’язку з чим, виникла потреба в придбанні нової спеціальної техніки.
З метою забезпечення потреб АТ «Укрзалізниця» було проведено моніторинг ринку по аналогічним технічним характеристикам техніки, яка перебуває на балансі, але з врахуванням екологічних норм, економічних та технологічних показників. В зв’язку з чим, було оголошено проведення відкритих торгів щодо закупівлі «Вакуумний автомобіль» за кодом ДК 021:2015:34140000-0: (ідентифікатор закупівлі ID UA-2025-04-02-005091-a).
При виборі технічних та якісних характеристик вакуумної машини враховувався досвід експлуатації придбаних товариствомсучасних моделей торгових марок СUKUROVA, FAW, Hyundai, ISUZU, які на даний час успішно експлуатуються товариством та у товариства наявний персонал та відповідна матеріально технічна база для їх експлуатації і необхідного поточного обслуговування.
Окрім того, за інформацією з відкритих джерел аналізувались технічні параметри екскаваторів-навантажувачів провідних виробників спеціалізованої техніки, які представлені на ринку України, враховувались технічні вимоги до виконання запланованих робіт та необхідність оперативного виконання завдань.Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови 1178 та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Учасники мають право пропонувати в складі тендерної пропозиції товар, що є «еквівалентом» до зазначеного Замовником у тендерній документації предмету закупівлі. Замовником в тендерній документації не було зазначено параметрів, що обмежували б коло потенційних учасників та відповідно виробників такої продукції, а зазначено можливість подання тендерних пропозицій з різними параметрами, але які відповідають вимогам тендерної документації. Під час проведення закупівлі жодних скарг чи вимог від учасників до замовника не надходило.
Оскільки будівлі, споруди, мережі водопостачання та водовідведення, які експлуатує АТ «Укрзалізниця» в основному розташовані вздовж залізничних колій на станціях, в умовах щільної забудови і обмеженого простору для виконання робіт, технічні характеристики двигуна, надійність трансмісії, габарити техніки визначались потребою забезпеченняв механізмах достатньої потужності, стійкості та стабільності при виконанні робіт,вимоги щодо маневреності, ефективності виконання операцій та максимально високим рівнем продуктивності, що в свою чергу передбачає зменшення витрат палива.
Видалення різних видів забруднень є необхідністю врахування в умовах майбутньої роботи, а саме можливість виконання робіт на існуючих мережах і спорудах водопостачання та водовідведенняз врахуванням глибиниїх прокладання, неможливістю часто змінювати положення при виконанні робіт з очищення забезпечує збереження оптимального діаметру трубопроводів.
Вибір технічних характеристик обладнання кабіни і типу управління продиктований необхідністю створення комфортних та безпечних умов праці для водія вакуумного автомобіля, спрощення елементів керування, можливістю зручного керування робочим обладнанням, заповнення цистерни здійснювати під дією вакууму, що створюється вакуумним насосом, спорожнення цистерни самопливом або тиском повітря від вакуумного насоса для збирання та транспортування рідин.
Вимоги щодо об’єму стандартного заводського паливного баку визначені на підставі досвіду експлуатації аналогічних машин. Підприємство застосовуються, в основному, на об’єктах в радіусі 100 км від місця базування. Достатній запас палива в баку дозволяє самостійно доїхати до місця роботи та виконати заплановані, а часто непередбачувані, обсяги робіт та повернутися на місце базування.
Придбання вакуумного автомобіля заплановане, як комплексне рішення для потреб господарської діяльності підприємства обслуговування, утримання та експлуатації майна (гуртожитків, станцій).
Перелік робіт, які заплановано виконувати завдяки закупівлі вакуумного автомобіля:
- видалення забруднень, відкладень та осаду з внутрішніх поверхонь водопровідних, каналізаційних труб та колодязів. Це дозволяє зберігати оптимальний діаметр трубопроводу та підтримувати ефективний потік води.
- відкачування води після затоплення: після інтенсивних дощів або аварій у водопостачанні підвали, гаражі та інші приміщення можуть бути підтопленими.
- профілактичні роботи: час до часу каналізаційні системи потребують профілактичного обслуговування. Асенізатори забезпечують очищення та промивання цих систем, запобігаючи їх засміченню та забезпечуючи стабільну роботу.
- вивезення фекальних мас: житлові комплекси, підприємства та індивідуальні будинки, особливо в районах без централізованої каналізації, регулярно потребують вивезення фекальних мас із септиків, вигрібних ям та інших споруд.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275; Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства№ 649 від 07.04.2020 та Наказом Міністерства економіки№ 904 від 11.02.2023;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) та визначена очікувана вартість закупівлі за мінімальною ціною між пропозиціями:
ТОВ «Торговий дім «БУДШЛЯХМАШ»»;
ТОВ «Aleanda»;
ТОВ «ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ»;
Для документального підтвердження надаємо скан-копії комерційних пропозицій, які використані при формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі – вакуумного автомобіля. Згідно встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку інвестиційний проект з придбання вакуумного автомобіляз встановленою очікуваною вартістю предмету закупівлі отримав позитивний висновок Департаменту цінової політики АТ «Укрзалізниця», розглянутий та схвалений 12.09.2024 року на засіданні інвестиційного комітету АТ «Укрзалізниця» та затверджено рішенням правління АТ «Укрзалізниця» (витяг з протоколу засідання правління № Ц-1.1-05/11-2025 від 10.02.2025 року).Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
2.Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=24839 Дзеркало
https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/ Посилання
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-13 09:56:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Вакуумний автомобіль», ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-02-005091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Просимо надати пояснення чому Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 07.14.2025 року о 14:38 год. оприлюднено тендерну документацію (попередню версію тендерної документації оприлюднено 02.14.2025 року о 12:03 год.) без зазначення переліку змін згідно вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-15 11:45:46
Оприлюднення змін до тендерної документації
Відповідь замовника
Щодо надання інформації та відповідних документів
1. Пояснення щодо окремого оприлюднення змін, які вносяться до тендерної документації чи проекту договору.
Оголошення про проведення процедури закупівлі було розміщено Замовником закупівлі-філією БМЕС АТ «Українська залізниця» через уповноважену особу 02.04.2025 року. 03.04.2025 року через сайт електронного майданчика «Прозорро» надійшло звернення про невідповідність деяких технічних особливостей предмета закупівлі, визначених в тендерній документації та технічних характеристик існуючих вакуумних машин. Після аналізу звернення та відповідності предмету закупівлі до існуючих зразків, Замовником було прийнято рішення щодо внесення змін до технічних характеристик предмету закупівлі, які відображені в тендерній документації.
Змінена тендерна документація була направлена уповноваженій особі для розміщення згідно чинному законодавству. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником через уповноважену особу було розміщено змінену тендерну документацію 07.04.2025 року та розміщено протокол уповноваженої особи з вказаними змінами.
Стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить чіткого визначення того, яким документом має бути оприлюднений перелік змін, не визначена форма документа ні його вид. Тому, в подальшому для уникнення непорозумінь, Замовником прийнято рішення, враховуючи зауваження ДАСУ, розміщати перелік змін, визначений в документі довільної форми, крім протоколу уповноваженої особи де також відображаються усі зміни.
Перелік змін, протокол уповноваженої особи додаються до відповіді.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-14 16:57:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Вакуумний автомобіль», ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-02-005091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Чому Замовником порушені: стаття 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною) оприлюднено Договір про закупівлю від 05.05.2025 року № 43/ЦБМЕС-25114/Ю на суму 2 586 000,00 грн з ПДВ неналежної якості, тобто, неналежного рівня зображення (відсутні останні рядки на листах договору) та порушені вимоги пункту 3 частини першої статті 5 Закону, а саме відкритості та прозорості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" |
2 586 000,00
UAH з ПДВ
|
2 586 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" #34049688 |
Переможець |
2 586 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2025 16:05
|
Гарантія виконання 47239.pdf | укладений |
06 травня 2025 16:04
|
Договір 25114.PDF | укладений |
06 травня 2025 16:04
|