Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)
Очікувана вартість
20 610,00 UAH
UA-2025-04-02-004895-a ● 4e3c82a82dbd4272876ed2a82cf25628
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
02 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984174 |
Вебсайт: | https://plil.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
Контактна особа: |
Марина Звєгінцева +380662321355 marinazveginceva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі:
1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 1600 шт.
2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 1600 шт.
2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
2.1. Температурний листок Ф. № 004/о - 1600 шт;
2.2. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 1600 шт.
2.3. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 1600 шт
2.4.Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) – 1600 шт.
3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 1600 шт.
3.2. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетерасоційованих інфекцій кровотоку (катетерізація периферичної вени) – 1600 шт.
4. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+0 газетний в тому числі:
4.1. Акт знезараження – 3000 шт.
4.2. Результат токсикологічного дослідження – 1000 шт.
5. Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) 1+0 газетний в тому числі:
5.1. Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце форма № 231/0 – 30000 шт.
5.2. Результат досліджень крові групу крові, резус-приналежність і резус-антитіла форма №207/0 – 6000 шт.
5.3. Аналіз Тропоніну І – 1000 шт.
5.4. Результат токсикологічного дослідження (етанол) – 1000шт.
5.5. Інформаційна згода газетка – 5000 шт.
Зразки бланків надаються під час укладання договору.
Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541
Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)
Розгорнути
Згорнути
1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 1600 шт.
2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 1600 шт.
2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
2.1. Температурний листок Ф. № 004/о - 1600 шт;
2.2. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 1600 шт.
2.3. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 1600 шт
2.4.Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) – 1600 шт.
3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 1600 шт.
3.2. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетерасоційованих інфекцій кровотоку (катетерізація периферичної вени) – 1600 шт.
4. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+0 газетний в тому числі:
4.1. Акт знезараження – 3000 шт.
4.2. Результат токсикологічного дослідження – 1000 шт.
5. Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) 1+0 газетний в тому числі:
5.1. Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце форма № 231/0 – 30000 шт.
5.2. Результат досліджень крові групу крові, резус-приналежність і резус-антитіла форма №207/0 – 6000 шт.
5.3. Аналіз Тропоніну І – 1000 шт.
5.4. Результат токсикологічного дослідження (етанол) – 1000шт.
5.5. Інформаційна згода газетка – 5000 шт.
Зразки бланків надаються під час укладання договору.
Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541
Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6400 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
7200 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
43000 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
02 квітня 2025 11:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРА2282.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович |
10 540,00
UAH з ПДВ
|
10 540,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
12 024,00
UAH з ПДВ
|
12 024,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович #2919312898 |
Переможець |
10 540,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 08:48
|
Договір № 80 від 08.04.25.pdf | укладений |
09 квітня 2025 08:46
|