Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)
Очікувана вартість
20 610,00 UAH
UA-2025-04-02-004895-a 4e3c82a82dbd4272876ed2a82cf25628
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Звєгінцева

+380662321355 marinazveginceva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984174
Вебсайт: https://plil.dp.ua/
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541
Контактна особа: Марина Звєгінцева
+380662321355
marinazveginceva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі:
1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 1600 шт.
2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 1600 шт.
2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
2.1. Температурний листок Ф. № 004/о - 1600 шт;
2.2. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 1600 шт.
2.3. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 1600 шт
2.4.Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) – 1600 шт.
3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 1600 шт.
3.2. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетерасоційованих інфекцій кровотоку (катетерізація периферичної вени) – 1600 шт.
4. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+0 газетний в тому числі:
4.1. Акт знезараження – 3000 шт.
4.2. Результат токсикологічного дослідження – 1000 шт.
5. Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм) 1+0 газетний в тому числі:
5.1. Аналіз крові на вміст глюкози натщесерце форма № 231/0 – 30000 шт.
5.2. Результат досліджень крові групу крові, резус-приналежність і резус-антитіла форма №207/0 – 6000 шт.
5.3. Аналіз Тропоніну І – 1000 шт.
5.4. Результат токсикологічного дослідження (етанол) – 1000шт.
5.5. Інформаційна згода газетка – 5000 шт.

Зразки бланків надаються під час укладання договору.

Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541
Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6400 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
7200 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
43000 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А6 (105х148 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 11:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРА2282.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Формат Можливі значення:
  • А3 (297х420 мм)
  • Призначення Можливі значення:
  • для закладів охорони здоров'я
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат Можливі значення:
  • А4 (297х210 мм)
  • Призначення Можливі значення:
  • для закладів охорони здоров'я
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат Можливі значення:
  • А5 (148х210 мм)
  • Призначення Можливі значення:
  • для закладів охорони здоров'я
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат Можливі значення:
  • А6 (105х148 мм)
  • Призначення Можливі значення:
  • для закладів охорони здоров'я
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 10 540,00
    UAH з ПДВ
    10 540,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 12 024,00
    UAH з ПДВ
    12 024,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    03 квітня 2025 15:43
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А3 (297х420 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А5 (148х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А6 (105х148 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я

    Публічні документи

    04 квітня 2025 17:12
    Електронний підпис
    04 квітня 2025 17:12
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А3 (297х420 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А5 (148х210 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А6 (105х148 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення для закладів охорони здоров'я
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат А4 (297х210 мм)

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
    #2919312898
    Переможець 10 540,00
    UAH з ПДВ
    07 квітня 2025 10:16

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 квітня 2025 10:16

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
    #2919312898
    10 540,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2025 08:48
    Договір № 80 від 08.04.25.pdf укладений
    09 квітня 2025 08:46