Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Первинне (мобільне) укриття з монтажем, наземного базування. ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2025-04-02-003204-a 9859621631bb4084aa4dcb3f21aab2ae
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Горба

+380503263724 cpmsp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37735597
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 115
Контактна особа: Катерина Горба
+380503263724
cpmsp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 08:00
Початок аукціону: 11 квітня 2025 14:30
Початок аукціону: 11 квітня 2025 14:30
Очікувана вартість: 3 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
первинне (мобільне) укриття з монтажем, наземного базування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Нова 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує придбаний за цим Договором Товар у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, за фактом постачання Товару. Оплата за придбаний Товар здійснюється на підставі видаткової накладної на товар Замовником протягом 10 (десять) календарних днів з дня її підписання Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’ять) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Поставка товару Постачальником, проводиться без отримання попередньої оплати (авансового платежу) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 11:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат ISO 14001:2015 повинен вимагатись на офіційні КВЕДи
Дата подання: 03 квітня 2025 13:45
Дата відповіді: 04 квітня 2025 09:24
Шановний Замовник. У технічні специфікації Ви вимагаєте надати Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, виробництва залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, вимогам ISO 14001:2015, на виробника. Звертаємо Вашу увагу, що дані сертифікати видаються на відповідність певним КВЕДам та певним напрямкам галузі економіки. Зазначаємо, що КВЕДи виробництва залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів ВІДСУТНІ! Прохання зазначити у тендерній документації на які саме КВЕДи , вимагається сертифікат ISO 14001:2015?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник рекомендує звернутись з даним питанням до органу Сертифікації.
Чому передбачаються спуски до наземного укриття?
Дата подання: 03 квітня 2025 14:18
Дата відповіді: 04 квітня 2025 09:24
У Додатку 2 Замовник зазначив характеристики товару у таблиці ( обсяг закупівлі): "Первинне (мобільне) укриття з монтажем, наземного базування на 50 осіб – 1 шт. Входи й спуски до укриття повинні забезпечувати доступність для осіб з інвалідністю та іншим маломобільних груп населення". Шановний Замовник, Ви бажаєте придбати укриття наземного базування, та одночасно зазначаєте інформацію про наявність спусків до укриття. Предметом закупівлі не є заглиблинне укриття, для якого вимагались би спуски. Надайте пояснення зазначеній інформації та внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановниу Учасник. Дякуємо за запитання.
Товщина стін та стелі є дискримінаційною вимогою під конкретного виробника
Дата подання: 03 квітня 2025 14:36
Дата відповіді: 04 квітня 2025 09:24
Шановний Замовнику! У Додатку 2 ТД Ви встановили вимогу, що товщина залізобетонних стін та стелі споруди повинна бути не менше 330 мм. Також у Додатку 2 зазначено, що : "При виготовленні, монтажі та встановленні Товару мають бути застосовані вимоги ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення» та ДБН В.2.2.5-2023 «Захисні споруди цивільного захисту». ". Тобто укриття повинно бути виготовлено згідно норм ДБН В.2.2.5-2023. Таблиця 14.13 ДБН В.2.2.5-2023 встановлює мінімальну товщину споруди при використані певної марки бетону. Вимагаємо внести зміни у Додаток 2 в частині мінімальної товщини стін та стелі згідно Таблиці 14.13. Вимагаємо прибрати мінімальну товщину стін та стелі 330 мм. Учасники повинні пропонувати споруди згідно Таблиця 14.13 ДБН В.2.2.5-2023. Ви встановлюєте дискримінаційну вимогу, зазначаючи товщину укриття 330 мм. Учасники, укриття яких відповідає таблиці 14.13 ДБН В.2.2.5-2023 та мають товщину стін та стелі менше 330 мм не можуть автоматично прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно п.14.2.3.4 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», всі шари огороджувальної конструкції повинні відповідати умові hпр ≥ 330 мм.
сертифікат ISO 14001:2015
Дата подання: 04 квітня 2025 10:50
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:56
Шановний Замовнику, Ви надали відповідь стосовно сертифікату ISO 14001:2015: "Шановний Учасник. Замовник рекомендує звернутись з даним питанням до органу Сертифікації." Огран Сертифікації видає сертифікати згідно КВЕДів у відповідності до класифікатору. Виготовлення виробів із бетону відповідає КВЕД-2010 клас 23.61. Ви зазначили ВІД СЕБЕ ДОДАТКОВО "виробництво залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів" - цей перелік робіт відноситься до КВЕД-2010 клас 23.61, але не деталізовано, так як Ви його розписали у ТД. Ви невірно зазначили розшифровку КВЕДів. Вимагаємо прибрати некоректно зазначену інформацію в вимозі про надання сертифікату ISO 14001:2015, а саме видалити вираз ""виробництво залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів", тому як це і так відноситься до виготовлення виробів з бетону. Ви "граєтесь зі словами", для того щоб учасник який вже має саме таке зазначення у сертифікати зміг прийняти участь у закупівлі. Це обмежує та дискримінує інших потенційних учасників. Дії замовника в частині встановлення наведених вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Є велика кількість скарг, поданих до АМКУ, де рішення прийнято позитивно для скаржника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за ваш запит щодо уточнення вимог. Після ретельного розгляду вашої пропозиції, повідомляємо, що вимога щодо надання сертифікату ISO 14001:2015 залишається без змін. Вираз "виробництво залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів" не є зайвим, оскільки він відповідає специфічним вимогам, що стосуються діяльності, яка охоплюється сертифікацією.
сертифікат ISO 14001:2015
Дата подання: 04 квітня 2025 11:12
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:56
Добрий день. Шановний Замовнику поясніть як зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів відноситься до виробників, якщо виробник може тільки виготовляти вироби з бетону (вимога до сертифікату ISO 14001:2015). Зведенням первинно (мобільних) укриттів виробник може і не займатись, а залучати субпідрядників, які мають відповідні КВЕДи. Вважаємо дану вимогу помилковою та вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству, а саме прибрати формулювання з сертифікату ISO 14001:2015 про зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Сертифікат ISO 14001:2015 надається виробником, а якщо учасник не є виробником товару (споруди), в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора). Сертифікат повинен бути чинними на момент подання тендерної пропозиції, а також, виданий акредитованим органом з сертифікації. Також учасники надають лист від виробника, адресований Замовнику, з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі, з гарантією можливості поставки товару та встановлення у визначені терміни та умови оголошення.
сертифікат ISO 14001:2015
Дата подання: 04 квітня 2025 11:18
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:57
Шановний Замовник, добрий день. Надайте будь ласка відповідь на питання :Чи може учасник надати сертифікат ISO 14001:2015 з зазначенням тільки Виготовлення виробів із бетону? Чи включає КВЕД-2010 клас 23.61 ( Виготовлення виробів із бетону) "виробництво залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасника,! Відповідаючи на Ваш запит повідомляємо наступне: Щодо сертифіката на систему екологічного управління ISO 14001:2015: Згідно з вимогами тендерної документації, сертифікат ISO 14001:2015 має бути надано на систему екологічного управління, яка охоплює наступні види діяльності: виготовлення виробів із бетону; виробництво залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів; зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів.
У разі, якщо сертифікат ISO 14001:2015 має загальне формулювання щодо виготовлення виробів із бетону, важливо, щоб у сертифікаті була чітко вказана відповідність вимогам екологічного менеджменту для усіх зазначених видів діяльності, зокрема для виробництва та зведення захисних споруд і укриттів. Таким чином, сертифікат ISO 14001:2015 повинен підтверджувати екологічну відповідність виробництва, яке включає як виготовлення виробів із бетону, так і виконання робіт зі швидкоспоруджуваними захисними спорудами та мобільними укриттями.
Замовник не дозволяє запропонувати укриття, яке відповідає Таблиці 14.13 ДБН В.2.2.5-2023 та має іншу товщину стіни та стелі
Дата подання: 04 квітня 2025 11:42
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:14
Таблиця 14.13 ДБН В.2.2.5-2023 встановлює мінімальну товщину споруди при використані певної марки бетону. Учасник бажає прийняти участь у закупівлі з іншими параметрами товщини стін та стелі при використанні відповідної марки бетону згідно Таблиці 14.13 ДБН В.2.2.5-2023. Вимагаємо прибрати встановлену Замовником дискримінаційну вимогу стосовно товщини стінок та стелі не менше 330 мм., та зазначити вимогу до товщини стін та стелі у відповідності до Таблиці 14.13 ДБН В.2.2.5-2023. Коло потенційних учасників стане більше, та Ви зможете обрати економічно більш вигідні пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно п.14.2.3.4 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», всі шари огороджувальної конструкції повинні відповідати умові hпр ≥ 330 мм.
Сертифікат ISO 14001:2015 повинен містити тип діяльності підприємства (КВЕД- 2010)
Дата подання: 04 квітня 2025 12:01
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:57
Добрий день. Ви невірно зазначили вимогу стосовно видів діяльності у сертифікаті ISO 14001:2015. Виготовлення виробів з бетону коректне формулювання згідно КВЕД-2010 клас 23.61, а виробництво залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів" зазначено некоректно, тому як такого виду діяльності не існує згідно КВЕД-2010. Згідно пп.f п.8.2.2 Документи щодо сертифікації Національного стандарту ДСТУ EN ISO\IEC 17021-1:2017 Вимоги до органів які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління Частина 1. Вимоги : сфера сертифікації повинна бути відповідно до типу діяльності, продукції та послуг, застосованих до кожної ділянки. Сфера не повинна вводити в оману або допускати двозначного тлумачення. Шановний Замовник встановіть коректну вимогу стосовно надання сертифікату ISO 14001:2015 з зазначенням конкретних КВЕДів. У учасників наявні підстави для звернення до АМКУ. Практика прийнятих рішень на предмет цього питання також є. І вона є позитивною для скаржника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Сертифікат ISO 14001:2015 надається виробником, а якщо учасник не є виробником товару (споруди), в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора). Сертифікат повинен бути чинними на момент подання тендерної пропозиції, а також, виданий акредитованим органом з сертифікації. Також учасники надають лист від виробника, адресований Замовнику, з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі, з гарантією можливості поставки товару та встановлення у визначені терміни та умови оголошення.
товщина стін та стелі згідно ДБН В.2.2-5:2023
Дата подання: 04 квітня 2025 12:43
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:56
Замовник надає формальні відповіді на питання учасників, а саме : Шановний Учасник. Згідно п.14.2.3.4 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», всі шари огороджувальної конструкції повинні відповідати умові hпр ≥ 330 мм. Скоріше за все Замовник не вірно розумієте норми ДБН. Так згідно п 14.2.3.3 ДБН В.2.2-5:2023 в ході розрахунків всі елементи огороджувальних конструкцій умовно приводяться до показників бетону С25/30. Приведена товщина hпр всіх шарів конструкцій визначається згідно формули : приведена товщина дорівнюється фактичній або проєктній товщіни шару огороджувальної конструкції , мм перемноженої на приведений коефіцієнт матеріалу піддатливості проникненню для даного шару огороджувальної конструкції. Тобто марка бетону С25/35 та товщина 330 мм є базовою для всіх розрахунків ДБН, але якщо змінюється матеріал (марка бетону) , то відповідно змінюється мінімальна товщина. (згідно таблиці 14.13). Відповідно до цього учасники можуть пропонувати споруди з різними товщинами та марками бетону з дотриманням п. 14.2.3.3 та таблиці 14.13 ( Приведені коефіцієнти піддатливості проникненню матеріалів). Вимагаємо внести зміни у ТД, а саме привести у відповідність інформацію про товщину стін та стелі згідно таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно п.14.2.3.4 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», всі шари огороджувальної конструкції повинні відповідати умові hпр ≥ 330 мм.
Стосовно пожежної сигналізації
Дата подання: 04 квітня 2025 17:00
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:59
Доброго дня, Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації визначено вимогу про надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації. Просимо дати пояснення, з якою метою вимагається ліцензія на системи пожежної сигналізації, якщо Додатком 2 до тендерної документації, не передбачено монтаж цієї самої пожежної сигналізації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за ваш запит стосовно вимоги надання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема монтажу системи пожежної сигналізації. В Додатку 2 до тендерної документації не передбачено безпосередньо виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, вимога щодо ліцензії може бути необхідною для забезпечення безпеки виконуваних робіт у разі, якщо в рамках подальших етапів виконання контракту виникне необхідність у встановленні, налаштуванні або модернізації таких систем. Це є превентивним заходом для підтвердження здатності учасника (підрядника) виконувати роботи на високому рівні відповідно до вимог законодавства.
Крім того, наявність ліцензії є підтвердженням, що учасник (підрядник) має право виконувати роботи з використанням технічних засобів, які можуть вплинути на пожежну безпеку, а також забезпечити виконання робіт згідно з актуальними стандартами та нормами. Таким чином, ліцензія служить додатковим підтвердженням професіоналізму та відповідності вимогам безпеки, що є важливим аспектом для успішного виконання контракту.
Укриття наземне, а вимоги до аналогічного договору для підземного або заглибленого укриття
Дата подання: 04 квітня 2025 17:01
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:01
Доброго дня, Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації визначено вимогу про надання аналогічного договору, де зазначено, що в розумінні цієї документації аналогічні є договори на постачання первинного мобільного укриття (поставка та встановлення) ПІДЗЕМНОГО або ЗАГЛИБЛЕНОГО укриття. При цьому згідно пп. 4.1. п. 4. Розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є Первинне (мобільне) укриття з монтажем, НАЗЕМНОГО базування за кодом ДК 021:2015 -44210000-5 Конструкції та їх частин. Поясність будь-ласка, з якою метою Замовник закуповує НАЗЕМНЕ Первинне (мобільне) укриття, а вимагає надати аналогічний договір на ПІДЗЕМНЕ або ЗАГЛИБЛЕНЕ? Просимо привести тендерну документацію відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги про надання аналогічного договору, зазначаємо наступне. У тендерної документації передбачено, що в розумінні цієї документації аналогічними вважаються договори на постачання первинного мобільного укриття (поставка та встановлення) підземного або заглибленого укриття. При цьому предметом закупівлі дійсно є Первинне (мобільне) укриття з монтажем наземного базування за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини». Обґрунтування зазначеної вимоги: Технічна складність і специфікація виконання робіт. Підземні та заглиблені укриття є більш складними з конструктивної та технологічної точки зору. У зв’язку з цим, досвід реалізації таких об’єктів демонструє наявність у потенційного учасника достатнього технічного, кадрового та організаційного потенціалу для виконання робіт, передбачених цією закупівлею; Забезпечення якості та безпеки. Первинні укриття, незалежно від типу їх базування (наземне/підземне), виконують критично важливу функцію — захист життя та здоров’я людей. Тому Замовник має право висувати вимоги щодо підтвердження достатнього досвіду у сфері, пов’язаній з облаштуванням захисних споруд; Законність формування вимог. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, у тому числі вимоги до наявності аналогічного договору, з урахуванням предмета закупівлі та з метою забезпечення виконання договору в повному обсязі. Таким чином, зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, які мають підтверджений досвід виконання робіт, що є аналогічними за складністю та функціональним призначенням.
Сертифікати ІСО
Дата подання: 04 квітня 2025 17:02
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:04
Доброго дня, Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації визначено вимогу про надання: 1. Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно виготовлення виробів із бетону, та зведення первинних (мобільних) укриття або швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу, на виробника. Питання: Поясність для чого Замовник включив вимогу до сертифіката про наявність зведення первиних (мобільних) укриття або швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу, на виробника.Якщо виробник відповідно до класу 23.61 КВЕД-2010 виготовляє виробів із бетону для будівництва, який включає: виготовлення виробів із бетону, цементу або штучного каменю для використання в будівництві: плиток, плит, цегли, черепиці, листів, панелей, труб, стовпів тощо; виробництво елементів збірних конструкцій для будівництва із цементу, бетону або штучного каменю. Виробник може не займатись зведенням первинних (мобільних) укриття або швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу, а довірити це спеціалізованій компанії з монтажу конструкцій. Включаючи дану вимогу, Замовник обмежує потенційне коло Учасників, цим самим порушує принципи ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, виробництва залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, вимогам ISO 14001:2015, на виробника. Питання: Навіщо Замовник вимагає сертифікат на систему екологічного управління стосовно зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, саме на виробника? Включаючи дану вимогу, Замовник обмежує потенційне коло Учасників, цим самим порушує принципи ЗУ "Про публічні закупівлі". 3. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Питання: Чому Замовник не включив додаткові вимоги до сертифікату, а саме: зведення первинних (мобільних) укриття або швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу, як було визначено в попередніх двох вище сертифікатах? На підставі вищевказаного, Шановний Замовник! Просимо, дотримуйтесь ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 їх принципам, не порушуйте права та не звужуйте коло потенційних учасників. Виключіть дискримінаційні вимоги та внесіть зміни до ТД з дотриманням норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! 1.Щодо вимоги до сертифіката на систему управління якістю ISO 9001:2018 стосовно виготовлення виробів із бетону та зведення первинних (мобільних) укриттів або швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу.
Замовник включив цю вимогу для того, щоб гарантувати, що виробник має відповідну сертифікацію не тільки для виготовлення бетонних виробів, але й для виконання робіт, пов’язаних з мобільними укриттями та швидкоспоруджуваними захисними спорудами. Це дозволяє забезпечити відповідність робіт вимогам якості на всіх етапах, включаючи виробництво і монтаж. Хоча виробник може не виконувати зведення таких укриттів самостійно, вимога стосується загальної відповідальності за виконання робіт, що забезпечує надійність і безпеку об'єкта.
2.Щодо вимоги до сертифіката на систему екологічного управління ISO 14001:2015. Ця вимога була включена з метою забезпечення відповідності екологічним стандартам, як для виробництва, так і для процесу зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу. Сертифікація за ISO 14001:2015 дає гарантію того, що виробник не тільки дотримується екологічних норм на етапі виготовлення, але й на етапі зведення споруд, що є важливим для збереження екологічного балансу при будівництві таких об'єктів.3Щодо вимоги до сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019. Сертифікат на систему охорони здоров’я та безпеки праці стосовно виготовлення виробів із бетону був включений для забезпечення безпеки працівників на виробництві, а також для гарантії того, що компанія дотримується вимог безпеки на етапі виробництва бетонних виробів. Оскільки зведення укриттів і споруд може виконуватися іншими субпідрядниками, які мають відповідну сертифікацію, немає необхідності включати вимоги щодо безпеки праці в контексті зведення саме таких конструкцій у цьому пункті.
Сертифікати надаються виробниками, а якщо учасник не є виробником товару (споруди), в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора). Сертифікат повинен бути чинними на момент подання тендерної пропозиції, а також, виданий акредитованим органом з сертифікації. Також учасники надають лист від виробника, адресований Замовнику, з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі, з гарантією можливості поставки товару та встановлення у визначені терміни та умови оголошення.
Щодо спуску до укриття
Дата подання: 04 квітня 2025 17:03
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:04
Доброго дня, Шановний Замовнику! Додатком 2 до ТД визначено Характеристики (параметри) товару, згідно з Технічними вимогами до предмету закупівлі, а саме: Первинне (мобільне) укриття з монтажем, наземного базування на 50 осіб – 1 шт. Входи й спуски до укриття повинні забезпечувати доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Шановний Замовнику, просимо надати конструктивне пояснення, для чого наземному первинному (мобільному) укриттю спуски. Приведіть у відповідність технічні вимоги визначені Додатком 2до ТД, таким чином, щоб Учасники могли належним чином подати пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення щодо доцільності наявності спусків до наземного первинного мобільного укриття, повідомляємо наступне.Предметом закупівлі відповідно до технічних вимог є Первинне (мобільне) укриття з монтажем наземного базування на 50 осіб. У вимогах зазначено, що входи і спуски до укриття повинні забезпечувати доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Обґрунтування наявності спусків: Незважаючи на наземний тип базування укриття, його конструкція може передбачати підвищене розміщення основного приміщення (на опорах, рамі або платформі), що потребує облаштування пандуса, сходів або трапу. Такі елементи конструктивно й термінологічно можуть розглядатися як «спуски» або «входи зі спуском».
Відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» та інших нормативних документів, усі об’єкти цивільного призначення мають бути адаптовані для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення. У цьому контексті «спуски» означають доступні елементи входу — пандуси, похилі платформи тощо, які забезпечують комфортне та безпечне потрапляння до укриття. Оскільки укриття є мобільним, воно може розміщуватись на різних типах ґрунтів, у різному рельєфі, і з урахуванням потреб конкретного місця встановлення, може бути піднятим над рівнем землі. Відповідно, облаштування спуску є необхідним для забезпечення безбар’єрного доступу. Таким чином, формулювання про «входи і спуски» вжито в технічній документації з урахуванням реальних конструктивних особливостей мобільного укриття та необхідності інклюзивного доступу для всіх категорій громадян.
Щодо товщин стелі та стін
Дата подання: 04 квітня 2025 17:04
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:04
Доброго дня, Шановний Замовнику! Додатком 2 до ТД визначено, що Товщина залізобетонних стін та стелі споруди має становити ≥ 330мм. Шановний Замовнику, просимо пояснити чому посилаючись на п. 14.2.3.3 та таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», Ви включили вимогу, що товщина стін та стелі має становити більше або дорівнює 330 мм. Чому не 360 мм чи 350 мм? Поясність з якою метою. Замовник зазначивши дані вимоги до товщини стін, встановлені у тендерній документації, яким можуть відповідати лише один або декілька виробників/постачальників, при цьому обмеживши права потенційних учасників, які не мають заявленої товщини, при цьому відповідають ДСТУ 9195:2022, ДСТУ Б В.2.6-2:2009 та ДБН В.2.2-5:2023 та мають відповідний клас захисту від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі, не менше ніж 100 кПа (ΔРф = 100 кПа (1 кгс/ см2); від місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб); від теплового впливу під час виникнення пожеж. А тому, вимагаємо внести зміни до ТД прибравши дискримінаційні вимоги до товщини стін та стелі споруди та привести ТД відповідно до вимог п. 14.2.3.3 та таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно п.14.2.3.4 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», всі шари огороджувальної конструкції повинні відповідати умові hпр ≥ 330 мм.
Вимога щодо товщини залізобетонних стін та стелі споруди не менше 330 мм була визначена на основі нормативних вимог, зазначених у п. 14.2.3.3 та таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Згідно з цими нормами, мінімальна товщина залізобетонних конструкцій для забезпечення необхідного рівня захисту визначається в межах 330 мм для певних категорій споруд.
Ми просимо вас дотримуватися зазначених вимог, оскільки вони відповідають вимогам стандарту і гарантують необхідний рівень захисту.
Підписання тендерної пропозиції УЕП
Дата подання: 04 квітня 2025 17:05
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:05
Доброго дня, Шановний Замовнику! Пунктом 1 Розділу 3 ТД, Замовником визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: а саме, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 3 ст. 12), усі документи в електронній системі закупівель повинні створюватися та подаватися відповідно до вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Наказ Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 встановлює, що після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи. Водночас цей наказ не визначає вимоги до учасників закупівель. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 року № 1298 "Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" визначає, що удосконалений електронний підпис (УЕП) може використовуватися для надання електронних публічних послуг, якщо інше не передбачено законом. Таким чином, відповідно до цієї постанови, використання УЕП можливе. На підставі вищевказаного, просимо Шановного Замовника, внести зміни та включити умову підписання тендерної пропозиції удосконалений електронним підписом (УЕП).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення щодо уточнення можливості використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) при поданні тендерної пропозиції у процедурі закупівлі. Повідомляємо, що у тендерній документації Замовником визначено, що тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до: частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»; положень законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»; технічних вимог системи Prozorro.
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги», КЕП є найвищим рівнем захисту електронного підпису та прирівнюється до власноручного підпису (ст. 18, ч. 4). Тому, саме КЕП є єдиним допустимим видом підпису при участі в публічних закупівлях, якщо інше не передбачено спеціальним законом, а Закон України «Про публічні закупівлі» прямо визначає вимогу застосування КЕП.
Щодо Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298, зауважимо наступне: Постанова регламентує загальні вимоги до використання удосконалених електронних підписів (УЕП) у сфері надання електронних публічних послуг; Водночас, вона не змінює положення Закону «Про публічні закупівлі», який вимагав і надалі вимагає саме КЕП; Постанова допускає використання УЕП лише у випадках, коли це прямо дозволено законом, що в даному випадку відсутнє.
Таким чином, вимога до Учасників щодо накладання КЕП на тендерну пропозиціє не має дискримінаційного характеру та не порушує права та законні інтереси Учасника. Практика АМКУ на стороні Замовника в подібному питані.
Товщина стін та стелі є дискримінаційною вимогою Замовника
Дата подання: 04 квітня 2025 17:58
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:05
Добрий день. Шановний Замовник зверніть будь ласка увагу на п 14.2.3.3 ДБН В.2.2-5:2023. Це стосується товщини стіни та стелі. Ви встановили дискримінаційну вимогу зазначивши товщину стін та стелі не менше 330 мм. Практика АМКУ на стороні скаржника в подібних питаннях. Ви ризикуєте заблокувати закупівлю, в разі якщо учасник звернеться зі скаргою до АМКУ на умови тендерної документації. Приведіть у відповідність технічні характеристики споруди, а саме товщину стін та стелі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно з вимогами, ми вимагаємо, щоб товщина стінок та стелі не була меншою за 330 мм. Для більш чіткого визначення вимог до товщини стін та стелі, звертаємо вашу увагу, що ці параметри повинні відповідати нормам, зазначеним у Таблиці 14.13 ДБН В.2.2.5-2023.
товщина стін та стелі під конкретного виробника, інтереси якого відстоює Замовник, відповідаючи формально на питання учасників
Дата подання: 06 квітня 2025 21:53
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:05
Шановний Замовнику! Ви кілька разів уникали рішення по зверненням Учасників, в яких вони вказували Вам на пряме порушення текстом Додатку 2 до Тендерної документації вимог ДБН В.2.2-5:2023, виправдовуючись товщиною hпр ≥ 330 мм із п. 14.2.3.4 ДБН В.2.2-5:2023. Ви прирівняли hпр з фактичною товщиною бетону hі з попереднього пункту 14.2.3.3 ДБН В.2.2-5:2023. Ваші формальні відповіді вказують на те, що або Ви помиляєтесь по незнанню, або це є принципова позиція по відстоюванню позицій конкретного виробника. Подивимося на переможця тендера. В любому випадку даний факт порушення приведе до кримінальної справи про невідповідність конструкцій вимогам законодавства. В гіршому випадку, в разі, якщо марка бетону буде нижче С25/30, додатково до впровадження - до пробиття споруди уламками, що чітко вказано в таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023. Щоб не сталося вказаного, будь ласка, змініть вимогу по товщині залізобетонних стін та стелі споруди на товщину відповідно п. 14.2.3.2 ДБН В.2.2-5:2023.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення стосовно трактування вимог п. 14.2.3.2–14.2.3.4 ДБН В.2.2-5:2023, повідомляємо наступне. В межах тендерної документації було враховано вимоги пункту 14.2.3.4, згідно з яким при забезпеченні розрахункової товщини захисного залізобетонного елементу не менше hпр = 330 мм, а також за умови використання бетону класу не нижче C25/30, досягається необхідний рівень захисту згідно з таблицею 14.13 зазначеного ДБН. Враховуючи викладене, рішення є обґрунтованим, відповідає встановленим вимогам нормативної документації та не порушують положень ДБН В.2.2-5:2023. Щодо прирівнювання hпр до фактичної конструктивної товщини (hі): в рамках розрахункового обґрунтування передбачено, що конструктивна товщина конструкцій становить не менше hпр, а тому відповідає як розрахунковим, так і конструктивним вимогам. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо підстав для внесення змін. Замовник залишає за собою право діяти в межах чинного законодавства та нормативної бази.
Замовник не вимагає підтверджуючих документів на повітряну ударну хвилю і уламки
Дата подання: 06 квітня 2025 21:56
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:06
Шановний Замовнику! Зверніть будь ласка увагу на те, що згідно тексту Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник не вимагає від Учасників ніяких протоколів випробувань, ніяких експертних висновків, ніяких офіційних розрахунків які б доводили, що укриття дійсно витримає і повітряну ударну хвилю і уламки. Виходить, Замовник бере на себе цю відповідальність. Тобто, згідно тексту, протоколи і випробування десь повинні бути, але які конкретно – не вказано. І надаватися на тендер повинні тільки сертифікати, які ніяк не пов’язані із захистом людей. Даний пункт – на вибір Замовника. Можна залишити все як є, під відповідальність Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. В Додатку 2 п.7 «Учасник надає документ який підтверджує, що випробування на ударну хвилю та уламки проводилися виробником на всю конструкцію в зборі при розміщенні наземно, а не на окремі деталі конструкції. Перед початком експлуатації за призначенням змонтоване (складене) первинне (мобільне) укриття з монтажем, наземного базування має пройти процес випробовування, передбачений ДСТУ 9107:2021 «Захисні споруди цивільного захисту. Методи випробовування» зі складанням відповідних документів. У свою чергу така споруда після її монтування (складання) має відповідати усім вимогам до захисних властивостей захисних споруд, встановлених ДБН В.2.2-5».
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" 3 690 000,00
UAH з ПДВ
2 749 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Л7" 3 720 000,00
UAH з ПДВ
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2025 14:42
Електронний підпис
15 квітня 2025 14:41
Виконання вимоги
15 квітня 2025 14:11
Електронний підпис
15 квітня 2025 14:09
На виконання вимоги
10 квітня 2025 00:14
Електронний підпис
10 квітня 2025 00:08
Витяг з ЄДРЮО.pdf
10 квітня 2025 00:08
Витяг з ЄДРЮО.pdf.p7s
10 квітня 2025 00:08
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
10 квітня 2025 00:08
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf.p7s
10 квітня 2025 00:08
Договір ТРАНСМЕТ ЮА.pdf
10 квітня 2025 00:08
Договір ТРАНСМЕТ ЮА.pdf.p7s
10 квітня 2025 00:08
Договір Тірус.pdf
10 квітня 2025 00:08
Договір Тірус.pdf.p7s
10 квітня 2025 00:08
Опис Статут.pdf
10 квітня 2025 00:08
Опис Статут.pdf.p7s
10 квітня 2025 00:08
Статут.pdf
10 квітня 2025 00:08
Статут.pdf.p7s
10 квітня 2025 00:08
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

18 квітня 2025 17:57
Електронний підпис
10 квітня 2025 00:51
Електронний підпис
10 квітня 2025 00:51
Електронний підпис
10 квітня 2025 00:45
43. 13.03.2025_Виписка ТОВ Л7.pdf
10 квітня 2025 00:45
11. ДСНС Ліцензія.pdf
10 квітня 2025 00:45
3. Рішення учасника .pdf
10 квітня 2025 00:45
42.Лист згода.pdf
10 квітня 2025 00:45
41. Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2025 00:45
24. Клеммы.pdf
10 квітня 2025 00:45
24. vk-certificate-15427.pdf
10 квітня 2025 00:45
24. Сертифік_электр.pdf
10 квітня 2025 00:45
24. CH-S18FTXR-NG-сторінки-2.pdf
10 квітня 2025 00:45
30. Лист від виробника.pdf
10 квітня 2025 00:45
37. Строк служби.pdf
10 квітня 2025 00:45
24. vnv-kp-p-certificate-15836.pdf
10 квітня 2025 00:45
23. тех.док.висновок WM.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка про виконання Учасником аналогічного(их)* договору(ів), предметом закупівлі

ТОВ "Л7"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка про виконання Учасником аналогічного(их)* договору(ів), предметом закупівлі

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА"
#21475888
Відхилено 2 749 999,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2025 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 13:30
ТОВ "Л7"
#45242442
Відхилено 2 750 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2025 12:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 10:49

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей. Відповідно до умов тендерної документації та п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомляємо, що виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до додатку 1 тендерної документації, передбачено кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою. Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у довідці, копії договорів/договору». Так, довідка учасника за формою містить інформацію про один аналогічний договорі (з ТОВ «ТЦ «ШЛЯХМАШСЕРВІС») проте в довідці, вказано виконавця договору, а не контактної особи замовника. Учасник повинен виправити зазначені невідповідності - надати довідку за формою. 2. Умовами додатку 1 та додатку 2 «Основні вимоги» тендерної документації передбачено надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно виготовлення виробів із бетону, та зведення первинних (мобільних укриття або швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу, на виробника*; Сертифікату на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, виробництва залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу або первинних (мобільних) укриттів , вимогам ISO 14001:2015, на виробника*; Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування*». Проте, Учасником надано Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2018 Системи управління якістю (№GS.QMS.19.003-24) стосовно виробництва конструкцій збірних залізобетонних «КАПОНІР» швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу та пірамід бетонних загороджувальних; Сертифікат на систему екологічного управління (№GS.QMS.19.001-24) стосовно виробництва конструкцій збірних залізобетонних «КАПОНІР»; Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (№GS.QMS.19.002-24) стосовно виробництва конструкцій збірних залізобетонних «КАПОНІР» швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу. Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен дозавантажити сертифікати відповідно до Додатку 1 та Додатку2, а саме: Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу, вимогам ISO 14001:2015; Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно виготовлення виробів із бетону, та зведення швидкоспоруджуваних захисних споруд модульного типу; Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. 3. Також умовами додатку 1 та додатку 2 «Основні вимоги» тендерної документації передбачено надати Сертифікат на арматуру; Cертифікат відповідності класу бетону на виробника укриття або блоків/елементів; Сертифікат відповідності на протипожежні двері класу EI60, на виробника; Документ який підтверджує, що випробування на ударну хвилю та уламки проводилися виробником на всю конструкцію в зборі при розміщенні наземно, а не на окремі деталі конструкції. Перед початком експлуатації за призначенням змонтована (складена) захисна споруда модульного типу має пройти процес випробовування, передбачений ДСТУ 9107:2021 «Захисні споруди цивільного захисту. Методи випробовування» зі складенням відповідних документів. У свою чергу така споруда після її монтування (складення) має відповідати усім вимогам до захисних властивостей захисних споруд, встановлених ДБН В.2.2-5; Сертифікати відповідності на електричні прилади та електричні кабелі. (Примітки:а) якщо учасник не є виробником товару (споруди), в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора). б) сертифікати повинні бути чинними на момент подання тендерної пропозиції, а також, видані акредитованим органом з сертифікації. Також учасники надають лист від виробника, адресований Замовнику, з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі, з гарантією можливості поставки товару та встановлення у визначені терміни та умови оголошення.». Учасник надав: Сертифікат якості на арматуру не в повному обсязі; в складі пропозиції не підтвердив договорі відносити з виробниками, а саме: ПрАТ «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів», ТОВ «ТІРУС ГРУП», ТОВ «МЕГА-КАБЕЛЬ»; Висновок від Київського національного університету будівництва і архітектури науково-дослідний комплекс надано без дати. Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен дозавантажити договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора; повний сертифікат якості на арматуру.

Документи

16 квітня 2025 15:10
Електронний підпис
16 квітня 2025 15:09
протокол.PDF
11 квітня 2025 14:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей. Відповідно до умов тендерної документації та п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомляємо, що виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до додатку 1 тендерної документації, передбачено кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання первинного мобільного укриття (поставка та встановлення) підземного або заглибленого укриття. Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у довідці, копії договорів/договору». Так, довідка учасника за формою містить інформацію про один договор (з ПрАТ «Укрнафта»), який не відповідає анологічному договору. Учасник повинен виправити зазначені невідповідності - надати довідку за формою, договір до анологічного договору згідно вимог Замовника. 2. Умовами додатку 1 тендерної документації, передбачено «Копію ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації». Учасник в складе пропозиції надав лист 26-10808/261-4 від 04.11.2022, що ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ ТА ОХОРОННІ СИСТЕМИ», має безстрокову ліцензію. Учасник не надав ліцензію, лист, або довідку, або лист пояснення. Надати копію ліцензії на Учасника, або підтвердження про співпрацю ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ ТА ОХОРОННІ СИСТЕМИ» з Учасником. 3. Також умовами додатку 1 та додатку 2 «Основні вимоги» тендерної документації передбачено надати Сертифікат на арматуру; Cертифікат відповідності класу бетону на виробника укриття або блоків/елементів; Сертифікат відповідності на протипожежні двері класу EI60, на виробника; Сертифікати відповідності на електричні прилади та електричні кабелі. (Примітки:а) якщо учасник не є виробником товару (споруди), в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора). б) сертифікати повинні бути чинними на момент подання тендерної пропозиції, а також, видані акредитованим органом з сертифікації. Також учасники надають лист від виробника, адресований Замовнику, з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі, з гарантією можливості поставки товару та встановлення у визначені терміни та умови оголошення.». В пропозиції Учасника відсутній сертифікат на відповідності класу бетону на виробника укриття або блоків/елементів. В складі пропозиції надано сертифікати, але на має підтверджувальних договорі відносин з виробниками або дистриб'ютерами на товар. Для усунення зазначених невідповідностей: учасник повинен підтвердити договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора) та надати сертифікат на відповідності класу бетону на виробника укриття або блоків/елементів. 4. Відповідно до додатку 1 тендерної пропозиції «Якщо учасник не є виробником товару, він обов’язково надає документ, який підтверджує зв’язок Учасника із виробником, а саме: дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником у даній процедурі закупівлі (лист від виробника про представництво його інтересів Учасником, обов’язково повинен містити змістовний перелік документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у даній процедурі закупівлі». Учасник надав листи (65 від 08.04.2025; № 67 від 08.04.2025) від виробника, що про можливість поставки та обов’язки реалізації товару «Залізобетонних виробів швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу». Для усунення невідповідностей надати лист від виробника про представництво його інтересів Учасником, обов’язково повинен містити змістовний перелік документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у даній процедурі закупівлі.

Документи

21 квітня 2025 12:05
Електронний підпис
21 квітня 2025 12:04
протокол.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій