Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
42 380,00 UAH
UA-2025-04-02-002766-a 88a3d0194a8849b299afbc7773bcba70
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тимошик

+380974100906 sbo_zhytomyr@cip.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ урядового фельд'єгерського зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в місті Житомирі
Код ЄДРПОУ: 05396310
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тетяна Тимошик
+380974100906
sbo_zhytomyr@cip.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2025 15:20
Початок аукціону: 10 квітня 2025 15:20
Очікувана вартість: 42 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 423,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Оплата за товар здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару/партії Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквівалент
Дата подання: 03 квітня 2025 14:28
Дата відповіді: 04 квітня 2025 11:24
Шановний замовник чи будете ви вважати еквівалентом , якщо учасники запропонують вам предінстальована операційна система (далі – ОС) Windows 11 Pro (64-bit) (FQC-10557) для збирачів систем (OEM) , так як право встановлювати ОС з технологію ОЕМ активації ОА 3.0 має лише обмежена кількість виробників (всього 5 компаній) в Україні https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds , що в свою чергу обмежує інших виробників запропонувати вам товар власного виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником уважно розглянуто ваше звернення від 03.04.2025 року, яке надійшло о 14:28 та за результатами повідомляємо наступне.
Вимога замовника в оголошенні щодо операційної системи (далі – ОС) Windows 11 Pro (64-bit), яка повинна бути предінстальована з технологію ОЕМ активації ОА 3.0 виробником системного блоку є обов’язковою. У зв’язку з чим, якщо учасники запропонують замовнику предінстальовану ОС Windows 11 Pro (64-bit) (FQC-10557) для збирачів систем (OEM) то це еквівалентом вважатися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ПБГ19» 38 514,00
UAH з ПДВ
38 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2025 18:12
Електронний підпис
09 квітня 2025 12:24
Електронний підпис
09 квітня 2025 12:23
ОСНОВНІ ПБГ.zip
09 квітня 2025 12:22
Кваліфікаційні ПБГ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ"

ТОВ «ПБГ19»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
#45596933
Відхилено 38 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2025 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 16:21
ТОВ «ПБГ19»
#45701274
Відхилено 38 514,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2025 10:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2025 18:34

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в наступній інформації, яка вимагалась в документації для проведення спрощеної закупівлі Учасником: 1. Згідно п.5 Додатку 1 Оголошення - не надано Довідку (інформацію) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. 2. Згідно п.7 Додатку 1 Оголошення - не надано Гарантійний лист учасника, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - Закону України «Про захист економічної конкуренції». 3. Згідно Додатку 4 Оголошення – не надано Цінову пропозицію (підготовлену у відповідності до вимог (форма пропозицій, які заповнюється учасником та надається у складі пропозиції). 4. Згідно п 1.6 Додатку 2 Оголошення - Лист вих. №9 про Авторизацію ТОВ «Компаком-2000» (файл: «Лист Авторизація ТОВ Компаком – 2000.pdf»), що є виробником товару не підтверджено право на використання технології ОА 3.0 під час виробництва системного блоку. Справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена GML наліпкою на системному блоці без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати системного блока. Таким чином, учаснику необхідно в даному Листі авторизації зазначити підтвердження інформації на право використовувати технології OA 3.0 під час виробництва пристроїв та додатком до листа авторизації надати офіційний лист виробника операційної системи (далі - ОС) Windows 11 Pro (64-bit) права на використання технології OA 3.0 під час виробництва пристроїв або відповідний лист офіційного представника виробника ОС в Україні. 5. Лист вих. №9 про Авторизацію ТОВ «Компаком-2000»(файл: «Лист Авторизація ТОВ Компаком – 2000.pdf») викликає сумнів щодо його оригінальності та сумнів щодо достовірності печатки та підпису ТОВ «Компаком-2000» . Просимо оформити лист згідно вимог листування в оригінальному сканованому вигляді у форматі *pdf. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275, з метою забезпечення права учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнених або нових документів.

Документи

17 квітня 2025 16:44
Електронний підпис
17 квітня 2025 16:43
протокол 7 від 17.04.2025.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в наступній інформації, яка вимагалась в документації для проведення спрощеної закупівлі Учасником: 1. Згідно п.7 Додатку 1 Оголошення - не надано Гарантійний лист учасника, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - Закону України «Про захист економічної конкуренції». 2. В пункті 1.6 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі яка надана Учасником - пропозиція не в повній мірі відповідає вимогам п 1.6 Додатку 2 Оголошення. Просимо уточнити та надати пропозицію, яка б відповідала вимогам п 1.6 Додатку 2 Оголошення з підтверджуючою інформацією на право використання Учасником технології ОА 3.0 під час виробництва системного блоку. Таким чином, учаснику необхідно надати уточнений Додаток 2 до Оголошення та на підтвердження достовірності наданої інформації в додатку 2 пропозиції надати інформацію - підтвердження на право використовувати Учасником при встановленні операційної системи (далі – ОС) Windows 11 Pro (64-bit) технології OA 3.0 активації під час виробництва пристроїв або відповідний лист підтвердження офіційного представника виробника ОС в Україні. 3. Надано гарантійний лист щодо гарантійного строку на поставлений товар не менше 12 місяців та затверджений Додаток 2 до Оголошення Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі де згідно п.1.7. гарантія на товар повинна включати не менше 36 місяців гарантії. Лист підтвердження щодо гарантійного строку на товар, який має становити конкретний строк, але не менше 36 місяців Відповідно до абзацу 6 пункту 8 постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275, з метою забезпечення права учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнених або нових документів.

Документи

19 квітня 2025 10:09
Електронний підпис
18 квітня 2025 22:17
протокол 8 від18.04.2025.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій