Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2025 році (сухарі панірувальні)
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2025-04-02-000952-a 661b4a40da21488caaf641c9723358a8
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Білоцька

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Вебсайт: http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
Місцезнаходження: 11501, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
Контактна особа: Євгенія Білоцька
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Поставка партіями на підставі заявки Замовника по закладам, перелік закладів в додатку до договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Сухарі панірувальні, з пшеничного борошна, без спецій, ДСТУ 8708
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Коростенський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату за отриманий товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 09:26
Шаблон договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Наявність спецій Ні
Відповідність ДСТУ 8708 Так
Вид борошна Можливі значення:
  • з пшеничного борошна
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" 5 700,00
    UAH з ПДВ
    5 700,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПП "Продцентр-плюс" 6 000,00
    UAH з ПДВ
    6 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    03 квітня 2025 09:43
    Електронний підпис
    03 квітня 2025 09:43
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид борошна з пшеничного борошна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 8708 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність спецій

    Публічні документи

    03 квітня 2025 10:59
    Електронний підпис
    03 квітня 2025 10:59
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид борошна з пшеничного борошна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 8708 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність спецій

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
    #45122822
    Переможець 5 700,00
    UAH з ПДВ
    07 квітня 2025 09:06

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 квітня 2025 09:06

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
    #45122822
    5 700,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    12 травня 2025 09:10
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2025 15:44
    Договір №34 від 09.04.2025р..pdf укладений
    09 квітня 2025 15:44

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 09 квітня 2025 — 31 грудня 2025
    Сума оплати за договором: 5 700,00
    UAH (в тому числі ПДВ 950,00 UAH)