Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

П’яти-осьовий шліфувальний центр з числовим програмним керуванням
Очікувана вартість
1 532 661,00 EUR
UA-2025-04-02-000824-a f46aca997cb144069c86606aa52fb809
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

019 Відділ закупівель

380686042782 tender019@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 019 Відділ закупівель
380686042782
tender019@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 532 661,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 663,31 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Для нерезидентів: не вимагається. Для резидентів: вимагається Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від ціни (суми) Договору. Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника. Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для банківської та страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Форма гарантій наведена у Додатку 6. Замовник повертає (скасовує) забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем Договору про закупівлю; у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними; а також згідно з іншими умовами, які мають бути зазначеними у Договорі про закупівлю/Додатковій угоді (специфікації), але не пізніше ніж протягом десяти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору про закупівлю не повертається (накладається стягнення) Замовником у разі невиконання учасником умов Договору про закупівлю/Додаткової угоди (Специфікації). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору про закупівлю, у разі, якщо вони не підлягають поверненню, залишаються на рахунку Замовника та стають власністю Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
П’яти-осьовий шліфувальний центр з числовим програмним Керуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2026
ДК 021:2015: 42631000-8 — Верстати для завершальної обробки металів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Авансовий платіж 30% від вартості Обладнання протягом 15 банківських днів з дати виставлення рахунку. Дата виставлення рахунку узгоджується Сторонами письмово, але не більше ніж за десять днів з дати підписання Договору. Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія Другий платіж 30% від вартості Обладнання протягом 10 банківських днів з моменту письмового повідомлення Постачальника про готовність Обладнання до поставки зі складу виробника. Повідомлення про готовність Обладнання до поставки має бути підтверджено офіційним листом вiд Постачальника з додаванням копії коносаменту. Пiсляоплата 10 Банківські 30
Iнша подія Третій платіж 30% від вартості Обладнання протягом 10 банківських днів після поставки на територію Покупця, підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 30
Поставка товару Кінцевий платіж 10% протягом 10 банківських днів після підписання Акту здачі-приймання виконаних пусконалагоджувальних робіт, але не раніше реєстрації податкових накладних за товар та послуги у єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Для нерезидентів: не вимагається. Для резидентів: вимагається Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від ціни (суми) Договору. Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника. Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для банківської та страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Форма гарантій наведена у Додатку 6. Замовник повертає (скасовує) забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем Договору про закупівлю; у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними; а також згідно з іншими умовами, які мають бути зазначеними у Договорі про закупівлю/Додатковій угоді (специфікації), але не пізніше ніж протягом десяти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору про закупівлю не повертається (накладається стягнення) Замовником у разі невиконання учасником умов Договору про закупівлю/Додаткової угоди (Специфікації). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору про закупівлю, у разі, якщо вони не підлягають поверненню, залишаються на рахунку Замовника та стають власністю Замовника.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення договору
Вимоги до документу: Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від ціни (суми) Договору.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Гарантія страхової організації
Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для банківської та страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантія страхової організації
Вимоги до документу: Ця Гарантія до договору страхування забезпечення виконання договору про закупівлю є безвідкличною і безумовною та підтверджує дію страхового захисту по відношенню до забезпечення виконання укладеного договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Гарантія іншої фінансової установи або застава
02 квітня 2025 09:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 09:19
Додаток 4.2 Контракт для нерезидента.docx
02 квітня 2025 09:19
Конкурсна документація.docx
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 042-gear.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 4.1 Договір для резидента.docx
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 shut off valve 084-1.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 шестерня ведуча 012.pdf
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 012 - gear.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 кільце зовнішнє 461.pdf
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 0005 - gear.pdf
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 outer ring 061.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 042-шестерня мала.pdf
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 screw 014.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 кільце зовнішнє 061.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3 Технічні вимоги до обладнання.docx
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 гвинт регулювальний 014-1.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 стоп-кран 084-1.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 041-шестерня велика.pdf
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 0025-01 - gear.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 0025-01 шестерня.pdf
02 квітня 2025 09:19
Додаток 3.1 0005 шестерня.pdf
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 outer ring 461.pdf
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3 Technical requirements.doc
02 квітня 2025 09:19
Appendix 3.1 041-gear.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Adelbert Haas GmbH 1 532 661,00
EUR
1 532 661,00
EUR
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 квітня 2025 15:47
Appendix 3 Technical requirements.pdf
17 квітня 2025 15:47
LRP-Motor_1250821.pdf
17 квітня 2025 15:47
Offer Letter_1250821.pdf
17 квітня 2025 15:47
Appendix 3 Technical requirements.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Adelbert Haas GmbH

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Гарантія страхової організації

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Adelbert Haas GmbH
#HRB 460754
Очікує рішення 1 532 661,00
EUR
18 квітня 2025 00:00