Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2025 році (олія)
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2025-04-02-000450-a 143510506c2c40bfae3b7f8bcb1f4853
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Білоцька

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Вебсайт: http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
Місцезнаходження: 11501, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
Контактна особа: Євгенія Білоцька
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Поставка партіями на підставі заявки Замовника по закладам, перелік закладів в додатку до договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Коростенський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату за отриманий товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

02 квітня 2025 08:55
Шаблон договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Марка Можливі значення:
  • П
  • Виморожена Так
    Дезодорована Так
    Відповідність ДСТУ 4492 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Ткач Олена Павлівна 33 950,00
    UAH з ПДВ
    33 950,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧНИЙ ЛІДЕР" 37 050,00
    UAH з ПДВ
    37 050,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" 37 500,00
    UAH з ПДВ
    37 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПП "Продцентр-плюс" 37 680,00
    UAH з ПДВ
    37 680,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    04 квітня 2025 12:48
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Марка П
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виморожена Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Дезодорована Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4492 Так

    Публічні документи

    04 квітня 2025 13:42
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Марка П
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4492 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Дезодорована Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виморожена Так

    Публічні документи

    02 квітня 2025 12:27
    Електронний підпис
    02 квітня 2025 12:27
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4492 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Дезодорована Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виморожена Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Марка П

    Публічні документи

    03 квітня 2025 11:06
    Електронний підпис
    03 квітня 2025 11:06
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4492 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Дезодорована Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виморожена Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Марка П

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Ткач Олена Павлівна
    #2558703060
    Переможець 33 950,00
    UAH з ПДВ
    07 квітня 2025 09:03

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 квітня 2025 09:03

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Ткач Олена Павлівна
    #2558703060
    33 950,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    22 квітня 2025 09:28
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2025 14:07
    Договір №33 від 09.04.2025р..pdf укладений
    09 квітня 2025 14:06

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 09 квітня 2025 — 31 грудня 2025
    Сума оплати за договором: 33 950,00
    UAH