Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модульна будівля *** (конкретне найменування будівлі буде вказано при укладені договору, оскільки у період військового стану для Замовника дана інформація являється «чутливою»)
Очікувана вартість
893 464,00 UAH
UA-2025-04-02-000349-a 2522f35803cc4abb937c107bc9856ef8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Тетяна

380989713699 td3047@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803738
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Назаренко Тетяна
380989713699
td3047@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 893 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 467,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 26803.92 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Умови виконання договору про закупівлю забезпечуються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору. Сума коштів вноситься на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Необхідні для перерахування реквізити - Платіжні реквізити беніфіціара: ЄДРПОУ 08803738, UA378201720355159002003010668 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. (за необхідності уточнити у Замовника), з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору про закупівлю. Документ, що підтверджує внесення на рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю необхідно подавати Переможцю закупівлі разом з договором. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Модульна будівля *** (конкретне найменування будівлі буде вказано при укладені договору, оскільки у період військового стану для Замовника дана інформація являється «чутливою»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 26803.92 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Вимоги до документу: Вид забезпечення пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП банка-гаранта. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП/УЕП. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Закону. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, передбачених п. 2 ч. 11 розділу І оголошення про проведення спрощеної закупівлі; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву Учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків) тощо. Гарантія також має містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; Платіжні реквізити беніфіціара: ЄДРПОУ 08803738, UA378201720355159002003010668 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиція Учасника, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього, відхиляється. Розмір забезпечення пропозиції становить 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення пропозиції – 26 803,92 грн (двадцять шість тисяч вісімсот три гривні 92 копійки). Строк дії забезпечення пропозиції Учасника (електронної банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з дати кінцевого строку подання пропозиції Учасника. До закінчення встановленого строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції Учасника та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії із грошовим покриттям, на підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. 2. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошення про проведення спрощеної закупівлі. За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору
Умови виконання договору про закупівлю забезпечуються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору. Сума коштів вноситься на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Необхідні для перерахування реквізити - Платіжні реквізити беніфіціара: ЄДРПОУ 08803738, UA378201720355159002003010668 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. (за необхідності уточнити у Замовника), з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору про закупівлю. Документ, що підтверджує внесення на рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю необхідно подавати Переможцю закупівлі разом з договором. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Умови виконання договору про закупівлю забезпечуються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
02 квітня 2025 09:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 09:23
Додаток 6 Проект Договору.docx
02 квітня 2025 09:23
Додаток 6 Проект Договору.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 1 Цінова пропозиція..docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 5 Лист-згода про захист персональних даних.docx
02 квітня 2025 08:47
Протокол №94.pdf
02 квітня 2025 08:47
Оголошення.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 7 Довідка-підтвердження.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 3 Перелік документів переможця.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 2 Перелік документів учасника .docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 4 Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 7 Довідка-підтвердження.docx
02 квітня 2025 08:47
Оголошення.docx
02 квітня 2025 08:47
Протокол №94.pdf
02 квітня 2025 08:47
Додаток 5 Лист-згода про захист персональних даних.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 1 Цінова пропозиція..docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 2 Перелік документів учасника .docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 3 Перелік документів переможця.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 4 Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
02 квітня 2025 09:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 08:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 09:23
Додаток 6 Проект Договору.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 6 Проект Договору.docx
02 квітня 2025 09:23
Додаток 6 Проект Договору.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 6 Проект Договору.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 1 Цінова пропозиція..docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 5 Лист-згода про захист персональних даних.docx
02 квітня 2025 08:47
Протокол №94.pdf
02 квітня 2025 08:47
Оголошення.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 7 Довідка-підтвердження.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 3 Перелік документів переможця.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 2 Перелік документів учасника .docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 4 Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 7 Довідка-підтвердження.docx
02 квітня 2025 08:47
Оголошення.docx
02 квітня 2025 08:47
Протокол №94.pdf
02 квітня 2025 08:47
Додаток 5 Лист-згода про захист персональних даних.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 1 Цінова пропозиція..docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 2 Перелік документів учасника .docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 3 Перелік документів переможця.docx
02 квітня 2025 08:47
Додаток 4 Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЛАЙФ-БУД" 893 464,00
UAH з ПДВ
893 464,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2025 10:21
Електронний підпис
15 квітня 2025 10:20
1.1. Наказ.pdf
15 квітня 2025 10:20
1.2. СТАТУТ.pdf
15 квітня 2025 10:20
8. Довідка.pdf.p7s
15 квітня 2025 10:20
3. Лицензія + з додатком.pdf
15 квітня 2025 10:20
8. Довідка.pdf
15 квітня 2025 10:20
1.1. Протокол 150219.PDF
15 квітня 2025 10:20
1.1. Протокол 150219.PDF.p7s
15 квітня 2025 10:20
5. Довідка банкрутство.zip
15 квітня 2025 10:20
1.1. Наказ.pdf.p7s
15 квітня 2025 10:20
1.2. СТАТУТ.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:44
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:44
14.7. Положення.pdf
10 квітня 2025 16:44
13. СТАТУТ.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
11. Виписка з ЄДР.pdf
10 квітня 2025 16:44
19. довідка підтв.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
11. Витяг з ЄДР.pdf
10 квітня 2025 16:44
14.7. Положення.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
14.6. Наказ.pdf
10 квітня 2025 16:44
9.2. ДОГОВІР_538_від_07.10.24.pdf
10 квітня 2025 16:44
14.4. Протокол 150219.PDF.p7s
10 квітня 2025 16:44
14.4. Протокол 150219.PDF
10 квітня 2025 16:44
17. документи.pdf
10 квітня 2025 16:44
12.1. Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2025 16:44
17. документи.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
13. СТАТУТ.pdf
10 квітня 2025 16:44
11. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
14.6. Наказ.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
6. Довідка про пункт 47.pdf
10 квітня 2025 16:44
19. довідка підтв.pdf
10 квітня 2025 16:44
11. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
12.1. Витяг ПДВ.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
2.6. Висновок СЕС.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
2.11. Сертифікат якості.pdf
10 квітня 2025 16:44
3. Проект договору 3047.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
2.13. Акт огляду.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
2.6. Висновок СЕС.pdf
10 квітня 2025 16:44
2.16. 3Д візуалізація.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:44
3. Проект договору 3047.pdf
10 квітня 2025 16:44
2.16. 3Д візуалізація.pdf
10 квітня 2025 16:44
2.13. Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЛАЙФ-БУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЛАЙФ-БУД"
#41932124
Переможець 893 464,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2025 15:56

Документи

12 квітня 2025 15:56
Електронний підпис
12 квітня 2025 15:55
Протокол 112.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2025 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЛАЙФ-БУД"
#41932124
893 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2025 15:56
Електронний підпис
12 квітня 2025 15:55
Протокол 112.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2025 10:18
Договір № 196 ТОВ БК ЛАЙФ БУД.pdf укладений
17 квітня 2025 10:15