Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Серветки спиртові в асортименті
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2025-04-01-013768-a ● bbab0b61378d46949013a204a6a9597f
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
01 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 26244596 |
Місцезнаходження: | 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 18 |
Контактна особа: |
Нижник Дмитро Петрович 380432278998 lawyer.phcc4.vin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями
* Примітки та обгрунтування:
1. Уточнювальний код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 33741300-9 Антисептичні засоби для рук.
Класифікатор медичних виробів НК 024:2023: 17988 Антисептична серветка
=====================================================
Одиниці виміру кількості товарів - дивись план закупівлі!!!
=====================================================
2. Враховуючи потребу лабораторій Замовника саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, лікарських, технічних засобів, іншого, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників».
=====================================================
3. Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу.
=====================================================
4. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
=====================================================
5. Відповідно до пункту 2 частини 2 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі – у випадку закупівлі лікарських засобів, предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
=====================================================
6. Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
=====================================================
7. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні.
=====================================================
8. При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника lawyer.phcc4.vin@gmail.com заповнений з його боку договір.
=====================================================
9. Одночасно із підписанням договору учасник безкоштовно надає разом із підписаними примірниками Договору зразки товарів (по 1 штуці) у споживчому пакуванні (тари/упаковки) цього товару заводу/фабрики/підприємства-виробника, зазначеного в специфікації.
=====================================================
Розгорнути
Згорнути
1. Уточнювальний код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 33741300-9 Антисептичні засоби для рук.
Класифікатор медичних виробів НК 024:2023: 17988 Антисептична серветка
=====================================================
Одиниці виміру кількості товарів - дивись план закупівлі!!!
=====================================================
2. Враховуючи потребу лабораторій Замовника саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, лікарських, технічних засобів, іншого, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників».
=====================================================
3. Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу.
=====================================================
4. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
=====================================================
5. Відповідно до пункту 2 частини 2 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі – у випадку закупівлі лікарських засобів, предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
=====================================================
6. Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
=====================================================
7. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні.
=====================================================
8. При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника lawyer.phcc4.vin@gmail.com заповнений з його боку договір.
=====================================================
9. Одночасно із підписанням договору учасник безкоштовно надає разом із підписаними примірниками Договору зразки товарів (по 1 штуці) у споживчому пакуванні (тари/упаковки) цього товару заводу/фабрики/підприємства-виробника, зазначеного в специфікації.
=====================================================
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 штука
Серветки антисептичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Постачання товару (партії товару) на аптечний склад замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
01 квітня 2025 19:50 |
Проєкт договору серветки медичні-1 2025.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Форма упаковки |
Можливі значення:
|
|
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Основна речовина |
Можливі значення:
|
|
Вміст спирту | від 70 до 70 | відсоток |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЕНДЕРМЕД" |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
33 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" |
33 705,00
UAH з ПДВ
|
33 705,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ» |
41 730,00
UAH з ПДВ
|
41 730,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Йокало Юлія Олександрівна |
70 500,00
UAH з ПДВ
|
70 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТЕНДЕРМЕД" #44353997 |
Відхилено |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 22:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" #42717957 |
Рішення скасоване |
33 705,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 19:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" #42717957 |
Відхилено |
33 705,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 19:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ» #45493616 |
Відхилено |
41 730,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 18:34
|
ФОП Йокало Юлія Олександрівна #3526014004 |
Переможець |
70 500,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 19:58
|
Договір № 82 від 16.04.2025 року.PDF | укладений |
16 квітня 2025 19:56
|