Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері сталеві (протипожежні),44220000-8 — Столярні вироби за ДК 021:2015
Очікувана вартість
218 893,00 UAH
UA-2025-04-01-013498-a e2cca2a9a95741c5b80130b081595c73
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Нестеренко

+380661847482 vtender_t0500@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Код ЄДРПОУ: 33111325
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
Контактна особа: Андрій Нестеренко
+380661847482
vtender_t0500@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 13:00
Початок аукціону: 11 квітня 2025 15:15
Початок аукціону: 11 квітня 2025 15:15
Очікувана вартість: 218 893,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 094,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Двері сталеві протипожежні 1300х2100мм, зовнішні;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15505, Україна, Чернігівська область, с.Киїнка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2025
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штука
Двері сталеві протипожежні 1500х2200мм, зовнішні;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15505, Україна, Чернігівська область, с.Киїнка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2025
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
4 штука
Двері сталеві 1010х2100 мм (ЕІ30), внутрішні;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15505, Україна, Чернігівська область, с.Киїнка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2025
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штука
Двері із алюмінієвих сплавів з однодольними полотнами, розм.1,01х2,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15505, Україна, Чернігівська область, с.Киїнка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2025
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 02 квітня 2025 16:13
Дата відповіді: 03 квітня 2025 10:15
Доброго дня. Алюмінієві двері в якому кольорі, який склопакет?
Відповідь: Добрий день шановний учасник. Дякуємо Вам за звернення. Алюмінієві двері - колір сірий, склопакет однокамерний, прозорий, скло товщиною - 4 мм.
Уточнення
Дата подання: 02 квітня 2025 16:23
Дата відповіді: 03 квітня 2025 10:18
Чи потрібен монтаж?
Відповідь: Добрий день шановний учасник. Дякуємо Вам за звернення. Монтаж дверей не потрібен

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 149 907,33
UAH з ПДВ
146 623,91
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУТЕНКОВА ОО 151 110,00
UAH з ПДВ
146 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "УКРТЕХНОСЕРВІС" 215 508,00
UAH з ПДВ
148 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ірха Олександр Валентинович 198 891,00
UAH з ПДВ
198 891,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2025 13:44
Електронний підпис
16 квітня 2025 13:43
24 Довідка про особу.pdf.p7s
16 квітня 2025 13:43
24 Довідка про особу.pdf
10 квітня 2025 12:04
Електронний підпис
10 квітня 2025 12:04
Електронний підпис
10 квітня 2025 12:03
11 Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2025 12:03
11 Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 квітня 2025 12:03
13 Довідка про особу.pdf
10 квітня 2025 12:03
13 Довідка про особу.pdf.p7s
10 квітня 2025 12:03
9 Довідка про ліцензію.pdf
10 квітня 2025 12:03
17 sertificate-4.pdf.p7s
10 квітня 2025 12:03
16 sertificate-3.pdf.p7s
10 квітня 2025 12:03
8 ІПН.pdf.p7s
10 квітня 2025 12:03
17 sertificate-4.pdf
10 квітня 2025 12:03
8 ІПН.pdf
10 квітня 2025 12:03
16 sertificate-3.pdf

Публічні документи

10 квітня 2025 12:21
Електронний підпис
10 квітня 2025 12:20
2.pdf
10 квітня 2025 12:20
4.pdf
10 квітня 2025 12:19
1.pdf
10 квітня 2025 12:19
3.pdf
10 квітня 2025 12:19
5.pdf
10 квітня 2025 12:19
гарант двері 3.pdf
10 квітня 2025 11:38
АЛЮМ СТЕКО.pdf.asice.zip
10 квітня 2025 11:38
АЛЮМ СТЕКО.pdf.asice (1).zip
10 квітня 2025 11:36
Сертификат до 2026г..pdf
10 квітня 2025 11:36
сертифікат алюміній.pdf
10 квітня 2025 11:36
КУТЕНКОВА 2.pdf.asice.zip
10 квітня 2025 11:36
ИНН Кутенкова ОО.pdf.asice.zip
10 квітня 2025 11:36
Витяг платника.pdf
10 квітня 2025 11:36
ЗГОДА ОБРОБКИ ДАНИХ.pdf
10 квітня 2025 11:36
ВИТЯГ НЕСУДИМІСТЬ.zip
10 квітня 2025 11:36
АЛЮМ1.jpg
10 квітня 2025 11:36
КОРУПЦІЯ.zip
10 квітня 2025 11:36
довідка Статуту.pdf
10 квітня 2025 11:36
Витяг з ЄДР (1) (1).pdf
10 квітня 2025 11:36
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 квітня 2025 11:59
Електронний підпис
09 квітня 2025 11:59
Електронний підпис
09 квітня 2025 11:59
8 Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2025 11:59
8 Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 квітня 2025 11:59
4 Витяг ПДВ цв..pdf.p7s
09 квітня 2025 11:59
10 Довідка.pdf.p7s
09 квітня 2025 11:59
10 Довідка.pdf
09 квітня 2025 11:59
4 Витяг ПДВ цв..pdf
09 квітня 2025 11:59
4 Фін. звітність.2024.pdf.p7s
09 квітня 2025 11:59
5 СТАТУТ.pdf.p7s
09 квітня 2025 11:59
4 Фін. звітність.2024.pdf
09 квітня 2025 11:59
5 СТАТУТ.pdf
09 квітня 2025 11:59
2 Технічні вимоги.pdf.p7s
09 квітня 2025 11:59
2 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

09 квітня 2025 17:12
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:03
Виписка з ЄДР_1695186273.pdf
09 квітня 2025 17:03
Витяг єдиний податок.pdf
09 квітня 2025 17:03
Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2025 17:03
Довідка про довкілля.pdf
09 квітня 2025 17:03
Довідка про ліцензію.pdf
09 квітня 2025 17:03
Довідка про санкції.pdf
09 квітня 2025 17:03
Лист від виробника.pdf
09 квітня 2025 17:03
Лист-згода.pdf
09 квітня 2025 17:03
Паспорт_код.rar
09 квітня 2025 17:03
Проект договора.pdf
09 квітня 2025 17:03
Сертифікат алюміній.pdf
09 квітня 2025 17:03
Технічні вимоги.pdf
09 квітня 2025 17:03
Характеристики товару.pdf
09 квітня 2025 17:03
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП КУТЕНКОВА ОО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "УКРТЕХНОСЕРВІС"

ФОП Ірха Олександр Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3062803319
Переможець 146 623,91
UAH з ПДВ
17 квітня 2025 12:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 19:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та /або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 1. - 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження): *- для суб’єктів підприємницької діяльності приватних підприємців та фізичних осіб-підприємців – довідка в довільній формі (щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю) та сканкопію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій; *- для фізичних осіб - копія паспорту громадянина України (сторінок 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки, що містить безконтактний електронний носій, з додаванням Довідки про реєстрацію місця проживання та/або витягу з Єдиного демографічного державного реєстру щодо реєстрації місця проживання, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби(державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті); Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: 2 Витяг ФОП Сідлецький А.В. від 02.08.2024.pdf», дата та час формування якого витягу: 02.08.2024 16:55:22 2) «10). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* (у ствердній або заперечній формі) про те, що: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа (вказати найменування Учасника), яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: «13 Довідка про особу.pdf», в якому відсутнє стверджувальна форма.(має або не має) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - Оновити витяг з ЄДР ; - Привести у відповідність довідку п.10 оголошення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2025 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3062803319
146 623,91
UAH з ПДВ
Документи