Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добові польові набори продуктів
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2025-04-01-013381-a 06cf12c0427747faa1b5c9e40c360255
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження: 03048, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа: Ольга Волошина
+380676391456
o.voloshyna@patrol.police.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2025 00:01
Початок аукціону: 21 квітня 2025 11:29
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Добові польові набори продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 18:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.

Сума забезпечення: 100000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до пункту 6 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації та пункту 7 Додатку № 7 до Документації
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
14 квітня 2025 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 15:48
Додаток №3 зі змінами 3.docx
14 квітня 2025 15:48
ТД зі змінами 3.docx
14 квітня 2025 15:48
Перелік змін 3.docx
10 квітня 2025 15:28
Перелік змін 2.docx
08 квітня 2025 14:50
Додаток №7 документи переможця.docx
08 квітня 2025 14:50
Перелік змін.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №1 документи учасника.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №5 довідка аналогічних договорів.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №2 цінова пропозиція.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №6 лист-згода.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №4 проєкт договору.docx
14 квітня 2025 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2025 15:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2025 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 18:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 15:48
Додаток №3 зі змінами 3.docx
10 квітня 2025 15:28
Додаток №3 зі змінами 2.docx
08 квітня 2025 14:52
Додаток №3 технічні вимоги зі змінами.docx
08 квітня 2025 14:50
Додаток №3 технічні вимоги зі змінами.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №3 технічні вимоги.docx
14 квітня 2025 15:48
ТД зі змінами 3.docx
10 квітня 2025 15:29
ТД зі змінами 2.docx
08 квітня 2025 14:50
ТД зі змінами.docx
01 квітня 2025 18:15
ТД.docx
14 квітня 2025 15:48
Перелік змін 3.docx
10 квітня 2025 15:28
Перелік змін 2.docx
08 квітня 2025 14:50
Додаток №7 документи переможця.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №7 документи переможця.docx
08 квітня 2025 14:50
Перелік змін.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №1 документи учасника.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №5 довідка аналогічних договорів.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №2 цінова пропозиція.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №6 лист-згода.docx
01 квітня 2025 18:15
Додаток №4 проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заміна страв обід та вечеря раціон 1
Дата подання: 02 квітня 2025 15:59
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:57
В технічних вимогах до предмету закупівлі, вказано в таблиці № 1 раціон №1 другі страви на обід - "Картопля тушкована з овочами та м'ясом свинини", на вечерю "Каша ячна з м'ясом свинини та овочами". Згідно технічних умов, має бути в вечері "Картопля тушкована з овочами та м'ясом свинини", а на обід "Каша ячна з м'ясом свинини та овочами". Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо не діючого ГОСТ в Україні
Дата подання: 02 квітня 2025 16:53
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:58
Шановний замовнику! Просимо звернути увагу, що умовами оголошення передбачено, що відповідно до Додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, продукт - перець чорний мелений відповідає позначенню нормативного документа ГОСТа 29050 порційно фасований у стік масою нетто 0,3 г. Вказаний стандарт на території України втратив чинність у відповідності до Наказу Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року № 186 від 14.12.2015 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ". Нормативний документ згідно якого виготовляють перець чорний мелений є ДСТУ ISO 959-1:2008. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо не діючого ГОСТ в Україні
Дата подання: 02 квітня 2025 16:54
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:58
Шановний замовнику! Просимо звернути увагу, що умовами Додатку 3 Технічні вимоги до предмету закупівлі зазначено інформацію про пакування та маркування добових польових наборів продуктів, а саме: Раціони наборів упаковують в рукави або пакети. Набори та раціони упаковують в рукави або пакети з поліетиленової плівки марки М, згідно з ГОСТ 10354 або з матеріалу аналогічної якості, вітчизняного виробництва згідно з чинною нормативною документацією або імпортовані, дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України на використання і контакт з харчовими продуктами. Хочемо зазначити, що вказаний стандарт ГОСТ 10354 на території України втратив чинність у відповідності до Наказу Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року № 186 від 14.12.2015 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ". Тому пропонуємо внести зміни щодо тексту тендерної документації до розділу пакування та маркування добових польових наборів продуктів, в контексті: Раціони наборів упаковують в рукави або пакети. Добовий польовий набір продуктів (комплект) та його складові повинні бути запаковані у матеріали дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та забезпечувати належне транспортування і зберігання продукту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо виявлених невідповідностей в Додатку 3 Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 02 квітня 2025 17:36
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:58
Шановний замовнику! Просимо вас звернути увагу на виявлені суттєві невідповідності, що стосуються Додатку 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі. 1. В таблиці з назвою "Комплектувальні складові предмету закупівлі" Вами зазначено в колонці (Згідно нормативно технічного документу) не повний перелік найменування державного/галузевого стандарту /технічних умов виробника, тобто : позиція 2. Сухарі з борошна пшеничного першого сорту, або з борошна житнього оббивного Ви зазначаєте в Додатку 3 в такому значенні ДСТУ 7041 при цьому даєте технічний опис в такому значенні Сухарі з борошна пшеничного першого сорту або з борошна житнього оббивного, нарізані брусочками або іншої форми зручної до вживання, повинні відповідати вимогам чинної нормативної документації, технічні вимоги яких не суперечать нормам вимог ДСТУ 7041, ГОСТ 686. Просимо внести зміни до таблиці. Це ж стосується і колонки 7. Цукор білий кристалічний, зазначено лише ДСТУ 4623, а втехнічному описі Сухарі з борошна пшеничного першого сорту або з борошна житнього оббивного, нарізані брусочками або іншої форми зручної до вживання, повинні відповідати вимогам чинної нормативної документації, технічні вимоги яких не суперечать нормам вимог ДСТУ 7041, ГОСТ 686.Аналогічно колонка 17- Гумка жувальна вказано лише ТУ виробника, опис передбачає Гумка жувальна повинна бути виготовленні згідно з ДСТУ, ГСТУ, СОУ, ТУ або іншої чинної нормативної документації виробника. 18. Шоколад чорний (какао не менше 56%) повинний бути виготовленні згідно з ДСТУ, ГСТУ, СОУ, ТУ або іншої чинної нормативної документації виробника, за технологічною інструкцією та рецептурою виробника. 19. Сухофрукти (в асортименті) повинні бути виготовленні згідно з ДСТУ, ГСТУ, СОУ, ТУ або іншої чинної нормативної документації виробника, за технологічною інструкцією та рецептурою виробника. 21. Безполуменевий нагрівач їжі (далі – БНЇ) повинен бути виготовлений згідно з ДСТУ, ГСТУ, СОУ, ТУ або іншої чинної нормативної документації виробника, за технологічною інструкцією та рецептурою виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо невідповідності таблиці комплектації за прийомами їжі та відповідності зазначеної інформації в Раціоні 1,2 до Додатку 3
Дата подання: 02 квітня 2025 17:49
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:58
Шановний замовнику! Детально ознайомившись з Додатком 3 Технічні вимоги до предмету закупівлі, було виявлено ряд суттєвих помилок, а саме: 1. В таблиці комплектації за прийомами їжі Вами було зазначено в №7 Цукор, в раціоні вечеря 2 стіки по 10 г, та колонці всього шт./г разом з Сніданок, обід, вечеря 4 стіки по 10г (4/40), але при цьому в розрізі раціонів Таблиця 1 Раціони 1 та 2 в колонці цукор Ви зазначаєте невідповідність технічним характеристикам, тобто в сніданку 1 стік 10г, обід 1 стік 10г, вечеря 1 стік 10г тобто всього 1 стік 30 г, що невідповідає комплектації та є суттєвою помилкою та одна таблиця суперечить іншій по своїм технічним характеристикам адже в найменуванні предмета закупівлі ви зазначаєте, ще комплектацію цукор – 3 стіки по 10 г або 6 стіків по 5 г. Просимо Виправити цю інформацію. Таку ж помилку Ви допускаєте і в Таблиці 1 Раціон 1,2 в позиції Кава розчинна в колонці всього вказуєте 1 стік 2 г , а в комплектації раціону зазначаєте кава розчинна – 2 стік по 2 г. просимо виправити цю інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Назва предмету закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2025 09:59
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:55
Добрий день, зазначена Вами комплектація набору відповідає Добовому польовому набору продуктів ПОСИЛЕНИЙ (ДПНП-П). Натомість у тендерній документації звучить Добовий польовий набір продуктів. Ви будете вносити зміни ?
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до норми №15 постанови КМ України від 29.03.2002 р. №426 "Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту" назва комплекту харчування «добовий польовий набір продуктів» і додатково комплектується для особового складу, який безпосередньо бере участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії проти України в районах проведення воєнних (бойових) дій, в антитерористичній операції.
Технічні характеристики комплектації предмету закупівлі (добові польові набори продуктів) відповідають нормі 15 з урахуванням пункту 5 цієї норми.
Щодо ложки пластикової
Дата подання: 04 квітня 2025 16:38
Дата відповіді: 07 квітня 2025 17:43
Шановний замовнику! Просимо Вас надати параметри та характеристики ложки пластикової одноразової, а саме: зазначити основні показник ложки з якого матеріалу повинна бути виготовлена (поліпропілен або полістирол),колір ложки, стійкість виробу під час транспортування та впливу температури, Довжина черпака та ручки, товщина виробу, об'єм черпака та вага ложки. Відповідні зміни та інформацію додати до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, внесення додаткових параметрів та характеристик одноразової ложки не є доцільним.
БЕЗПОЛУМЕНЕВИЙ НАГРІВАЧ ІЖЇ
Дата подання: 04 квітня 2025 16:44
Дата відповіді: 07 квітня 2025 17:42
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 3 Технічні вимоги до предмету закупівлі у типовій комплектації раціонів в складі ДПНП – П входить ТРИ упаковка / шт. безполуменевих нагрівачів їжі, тобто кожному із раціонів знаходиться ОДНА упаковка в якому ОДНА штука нагрівального елемента, які повинні відповідати вимогі: Пакет (пакети) з хімічною сумішшю (термоелемент), що використовується у якості розігріваючого елементу, за температури страви від 0 °С до 2 °С повинен забезпечувати розігрівання страв (раціону сніданку 350 г; раціону обіду 500 г та 350 г; раціону вечері 350 г та 200 г) до температури не менше 40 °С впродовж 1 5 - 2 0 хв. Тобто вказана кількість (ТРИ) БНЇ повинно розігріти п’ять найменувань страв. Просимо пояснити яким чином ТРИ БНЇ мають розігріти П’ЯТЬ страв. Просимо внести відповідні пояснення стосовно звернення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, повідомляємо, що комплектація добового польового набору продуктів визначена нормою №15 постанови КМ України від 29.03.2002 р. №426 "Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту".
Щодо сухарів
Дата подання: 04 квітня 2025 16:52
Дата відповіді: 07 квітня 2025 17:42
Шановний замовнику! Просимо Вас розглянути можливість та внести відповідні зміни в тендерну документацію щодо позиції сухарі з борошна пшеничного сорту або з борошна житнього оббивного, згідно Додатку 3 технічний опис до предмету закупівлі надати окрім ГОСТ 686 та ДСТУ 7041 можливість виготовлення сухарів за СОУ, ТУ У, ТУ або іншої нормативної документації виробника. Наявність даного пункту в тендерній документації порушує принципи публічних закупівель, зокрема: ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та пропорційності; ч. 3 ст. 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; З метою збільшення конкуренції і отримання кращої пропозиції ціна якість пропонуємо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Внесення змін до таблиці Комплектувальні складові предмета закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2025 15:55
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:24
Шановний замовнику! Просимо звернути увагу, що умовами Додатку 3 Технічні вимоги до предмету закупівлі зі змінами від 08 квітня 2025 року зазначено інформацію про пакування та маркування добових польових наборів продуктів, а саме: Раціони наборів упаковують в рукави або пакети. Набори та раціони упаковують в рукави або пакети з поліетиленової плівки марки М, в таблиці (Комплектувальні складові предмета закупівлі) не внесли відповідні зміни та за позиціями 15 та 16 Пакети п/є для раціонів та Пакети п/є М для наборів залишився не діючий ГОСТ 10354.Просимо ще раз внести відповідні зміни.Додаємо посилання на нормативну базу( ГОСТ 10354 не діє в Україні з 01.01.2019 https://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=10354&st=0&b=2 https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0086774-17#Text).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо внесення змін про комплектувальні складові
Дата подання: 09 квітня 2025 15:32
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:24
Шановний замовнику !Просимо Вас внести відповідні зміни до Додатку 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі згідно нової редакції щодо таблиці Комплектувальні складові предмета закупівлі по позиціях 13 Серветка паперова двохшарова повинна мати необмежений термін придатності, а позиція 14 Серветка гігієнічна волога навпаки повинна мати 24 місяці. Просимо внести відповідні зміни. Також просимо Вас звернути увагу щодо позиції 19 Сухофрукти згідно комплектації раціонів 1 та 2 Родзинки вказано не діючий ГОСТ 6882-88 на території України, а ГОСТ 28504-90 не відповідає предмету закупівлі. Що стосується терміну придатності родзинок вони становлять 12 місяців від термін придатності. Просимо Вас виправити невідповідності та викласти додаток 3 в новій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Внесення змін
Дата подання: 09 квітня 2025 15:40
Дата відповіді: 10 квітня 2025 15:30
Шановний замовнику! Просимо вас звернути увагу на Додаток 3 згідно нової редакції, а саме: Термін придатності наборів встановлюється за мінімальним терміном придатності складових набору та не повинен бути меншим ніж 22 місяців з дати поставки. Але ж мінімальний термін придатності складових набору буде саме Родзинки, які мають 12 місяців зберігання. Тому просимо виправити термін придатності на 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. У зв’язку з внесеними попередніми змінами до тендерної документації, термін придатності виправлятися не буде
Сухофрукти
Дата подання: 10 квітня 2025 16:40
Дата відповіді: 12 квітня 2025 12:11
Шановний замовнику! Просимо вас звернути увагу щодо позиції родзинки, термін придатності відповідно до ТУ У виробників не може перевищувати 12 місяців, згідно додатку 3 зі змінами зазначено 24 місяці. Просимо внести відповідні зміни
Відповідь: Доброго дня. Визначаються правові підстави для внесення можливих змін до тендерної документації.
Термін придатності сухофруктів Родзинки (виноград сушений)
Дата подання: 11 квітня 2025 09:55
Дата відповіді: 14 квітня 2025 14:59
Шановний замовнику! Акцентуємо вашу увагу, що відповідно до додатку 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі в таблиці Комплектувальні складові предмета закупівлі на позиції 19. Сухофрукти вами зазначено термін придатності 24 місяці. Але хочемо звернути увагу, що відповідно до норми №15 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» Ви зазначаєте, що складові добового польового набору продуктів повинні відповідати показникам безпеки. Тобто в родзинках за фізико-хімічними показниками є показник МАСОВА ЧАСТКА СІРЧИСТОГО АНГІДРИДУ,% НЕ БІЛЬШЕ НІЖ 0,01. Якщо ви плануєте закуповувати добовий польовий набір продуктів з вимогами по родзинкам 24 місяці, то порушуєте показники безпечності, бо саме МАСОВА ЧАСТКА СІРЧИСТОГО АНГІДРИДУ буде перевищувати цей показник в декілька разів, бо потрібна додаткова обробка для збереження на такий збільшений термін, що суперечить вимогам законодавства. Просимо вас внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Готуються зміни до тендерної документації.
Внесення змін до пункт 3 додатку № 3 Тендерної документації
Дата подання: 15 квітня 2025 11:47
Звертаємось до Замовника з приводу внесення змін до Додатку № 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури – відкриті торги з особливостями на закупівлю добових польових наборів продуктів (ДК 021:2015 (CPV) – 15890000-3 - «Продукти харчування та сушені продукти різні») надалі – тендерна документація. Пунктом 3 додатку № 3 Тендерної документації визначено, що обсяг поставки: - 2500 комплектів – з 15 травня до 20 травня 2025 року, Раціон №1; - 2500 комплектів – з 15 серпня до 20 серпня 2025 року, Раціон №1; - 5000 комплектів – з 15 листопада до 20 листопада 2025 року, Раціон №2. Згідно пунктом 6 розділу XIV додатку № 3 Тендерної документації передбачено термін зберігання добового польового набору продуктів повинен становити не менше 90% від терміну зберігання (термін зберігання 1 рік) з дня поставки його на склад Замовника, тобто близько 11 місяців. Розділом IV Тендерної документації (зі змінами) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів до 00:01 год за київським часом 19.04.2025. Укладення договору, згідно вимогам Замовника до 29 квітня 2025 року, тобто залишається мало часу для виробництва великого об’єму товару та його вчасного постачання. Просимо Вас внести зміни у пункт 3 додатку № 3 Тендерної документації, щодо строків поставки на 15-20 червня 2025 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання