Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту модульного типу згiдно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем за адресою: Сумська область, Шосткинський район, місто Шостка, вулиця Січнева, 8)
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2025-04-01-012666-a ● 7f1593678ac84e139fb62ed411811305
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «ШОСТКИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981514 |
Вебсайт: | http://crl-shostka.org.ua |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, м.Шостка, вул.Ляшка Мирослава,1 |
Контактна особа: |
Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна +380544972837 olgashcurat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 15:46 |
Очікувана вартість: | 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту модульного типу згiдно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем за адресою: Сумська область, Шосткинський район, місто Шостка, вулиця Січнева, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Січнева, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2025 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 16:06 |
Перелік змін3.docx | |
10 квітня 2025 16:06 |
ТД укритя зміни3.docx | |
09 квітня 2025 09:31 |
Перелік змін2.docx | |
09 квітня 2025 09:31 |
ТД укритя зміни2.docx | |
07 квітня 2025 17:17 |
Перелік змін1.docx | |
07 квітня 2025 17:17 |
ТД укритя зміни1.docx | |
04 квітня 2025 13:15 |
Перелік змін.docx | |
04 квітня 2025 13:15 |
ТД укритя зміни.docx | |
01 квітня 2025 16:57 |
ТД укритя1.docx | |
01 квітня 2025 16:57 |
ДОДАТОК 3 Договір.docx |
10 квітня 2025 16:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
10 квітня 2025 16:06 |
Перелік змін3.docx
|
||||||||||||
10 квітня 2025 16:06 |
ТД укритя зміни3.docx
|
||||||||||||
09 квітня 2025 09:31 |
Перелік змін2.docx
|
||||||||||||
09 квітня 2025 09:31 |
ТД укритя зміни2.docx
|
||||||||||||
07 квітня 2025 17:17 |
Перелік змін1.docx
|
||||||||||||
07 квітня 2025 17:17 |
ТД укритя зміни1.docx
|
||||||||||||
04 квітня 2025 13:15 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
04 квітня 2025 13:15 |
ТД укритя зміни.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2025 16:57 |
ТД укритя1.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2025 16:57 |
ДОДАТОК 3 Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Локалізація товару
Дата подання: 04 квітня 2025 12:38
Дата відповіді: 04 квітня 2025 13:12
Шановний Замовнику!
пп. 3.3. п.3 Додатку № 1 до ТД, вимагається надання гарантійного листа, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Та другим абзацом визначено, що вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.
Окремо хочемо проінформувати, що перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації знаходиться на офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/SX8MmIQ та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation.
На підставі вищевказаного, просимо:
1. Надати пояснення щодо предмету закупівлі, а саме, чи вірно ми розуміємо пп. 4.1. п.4 Розділу 1 ТД, яким визначено предмет закупівлі - Швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту модульного типу згiдно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем за адресою: Сумська область, Шосткинський район, місто Шостка, вулиця Січнева, 8. Код за ДК 021:2015 44210000-5 – Конструкції та їх частини – Вірно?
2. Надати роз’яснення з посиланням на пункти переліку, де визначено що саме предмет закупівлі «Швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту модульного типу згiдно ДСТУ 9195:2022» - відноситься до локалізованого товару.
3. Оскільки технічними вимогами в Додатку 2 до ТД, конкретно не характеризовано комплектацію ШСЗСЦЗ - Просимо внести зміни та привести у відповідність ТД згідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, з чітким визначенням предмету закупівлі та переліку локалізованих товарів на який потрібно надати сертифікат про походження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Питання буде розглянуто, зміни внесені
Щодо розмірів висоти споруди, які не відповідають ДСТУ
Дата подання: 04 квітня 2025 13:27
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:55
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог Додатку 2 ТД - Збірна залізобетонна спеціальна споруда, що складається із окремих взаємозв’язаних частин що зводиться (виготовляється, монтується) за короткий час із спеціальних конструкцій (виробів).
1. Споруда не менше 8 осіб наземного розташування
Внутрішні розміри споруди при розрахунку місткості на 8 осіб:
Висота не менше 2520мм. не більше 2670 мм.
Довжина (корисна площа) має забезпечити одночасне перебування не менше 8 людей з розрахунку не менше 0,6 м2 на людину.
Дані розміри не відповідають ДСТУ 9195 п 6.1.17 Висота приміщень захисної споруди повинна становити не менше ніж 2,0 м. Якщо висота приміщень становить від 2,3 м до 2,9 м, рекомендовано двоярусне розташування місць для сидіння та лежання, а за висоти від 2,9 м і більше — триярусне.
Також при двоярусному розташуванні вимоги по площині інші: 6.1.13 Загальні розміри приміщень для перебування осіб, що підлягають укриттю, визначають, враховуючи норму площі підлоги на одну особу, яку треба брати з розрахунку не менше ніж 0,5 м2 у разі двоярусного й 0,4 м2 — у разі триярусного розташування місць для сидіння (лежання).
Отже, дані вимоги порушують принципи публічних закупівель та штучно зменшують коло потенційних учасників.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти в наступній редакції:
«висота не менше 2000мм.(з урахуванням ДСТУ) не більше 2670 мм.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник вправі самостійно визначати характеристики товару, відповідно до своїх потреб.
Щодо розмірів ширини споруди, які порушують принципи недискримінації учасників
Дата подання: 04 квітня 2025 13:28
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:56
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог Додатку 2 ТД - Збірна залізобетонна спеціальна споруда, що складається із окремих взаємозв’язаних частин що зводиться (виготовляється, монтується) за короткий час із спеціальних конструкцій (виробів).
1. Споруда не меньше 8 осіб наземного розташування
Внутрішні розміри споруди при розрахунку місткості на 8 осіб:
Ширина не менше 2350 мм. не більше 2400 мм.
Дані розміри ширини не передбачені ДСТУ, є необґрунтованими та звужують коло потенційних учасників. Просимо внести зміни в Додаток 2 до ТД, та викласти в наступній редакції:
«Ширина не більше 2400 мм.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник вправі самостійно визначати характеристики товару, відповідно до своїх потреб.
Щодо складових споруди
Дата подання: 04 квітня 2025 13:29
Дата відповіді: 07 квітня 2025 17:18
Шановний Замовник! В таблиці Додатку 2 до ТД зазначено: Споруда повинна складатись з залізобетонних прямокутних ланок та плит, які з’єднуються між собою. Тип з’єднання елементів між собою – болтовий або зварний з гідроізоляцією стиків.
Дана умова суперечить предмету закупівлі (зазначено, що предмет закупівлі повинен відповідати ДСТУ 9195:2022), діючому законодавству, а саме вимогам ДСТУ:
5.5 Для монтування (складання) чи будівництва ШСЗСЦЗ модульного типу можуть бути використані такі спеціальні конструкції (блок-модулі):
— технічний блок-модуль для розміщення спеціального обладнання та інженерно-технічних систем;
— блок-модуль для розміщення осіб, що підлягають укриттю;
— комбінований блок-модуль (для розміщення осіб, що підлягають укриттю, та для розміщення спеціального обладнання й інженерно-технічних систем).
6 ОБ’ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНІ ТА КОНСТРУКТИВНІ РІШЕННЯ
6.1 Загальні вимоги
6.1.1 Об’ємно-планувальні рішення ШСЗСЦЗ модульного типу та їх окремих конструкцій (блокмодулів) визначають, враховуючи умови розміщення та розрахункову кількість осіб, що підлягають укриттю.
6.1.2 Під час проектування ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності, а також окремих конструкцій (блок-модулів) ШСЗСЦЗ модульного типу необхідно застосовувати об’ємно-планувальні рішення, що забезпечать їх монтування (складання) чи будівництво готової до використання ЗСЦЗ у термін, що не перевищує 48 год.
6.1.3 Конструктивні схеми ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності, окремих конструкцій (блок-модулів) та змонтованої (складеної) чи побудованої з них ЗСЦЗ повинні забезпечувати міцність, стійкість, просторову жорсткість таких окремих конструкцій та споруди загалом, а також герметичність (для ШСС) після завершення її монтування (будівництва). Рекомендовано застосовувати конструктивну схему у вигляді коробки з жорсткими вузлами.
Отже дана вимога є надмірною та штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки згідно ДСТУ ЩСЗСЦЗ може споруджуватися з плит, ланок, блок-модулів, ФБС-блоків, збірного залізобетону, окремих монолітних модулів тощо.
Крім того, у ТД зазначено що учасник повинен надати сертифікат відповідності ДСТУ 9195, це вже означає що запропонований замовнику товар відповідає вимогам ДСТУ, з урахуванням об'ємно-планувальних рішень запропонованого товару.
Отже, просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу та внести зміни до Таблиці Додатку 2 ТД і викласти в такій редакції: «Споруда може складатись з складових згідно ДСТУ (плит, ланок, блок-модулів, ФБС-блоків, збірного залізобетону, окремих монолітних модулів тощо), які з’єднуються між собою. Тип з’єднання елементів між собою – болтовий або зварний з гідроізоляцією стиків.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто та внесено зміни
Дискримінаційні вимоги щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 04 квітня 2025 14:24
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:58
Доброго дня, Шановний Замовнику!
В ппп.1.1.2. пп. 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації визначена вимога щодо наявності матеріально-технічної бази з підтверджуючими документами, згідно яких, Учасник має надати документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником мають бути засвідчені нотаріально.
Зі змісту даного визначення Учасник має надати саме ВИКЛЮЧНО договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше.
Вважаємо, дану вимогу дискримінаційною, та такою що порушує права потенційних учасників, які мають у власності або у користування будівлі або інші капітальні споруди, проте право володіння чи користування даними будівлями вчиняється не на підставі ДОГОВОРУ НАЙМУ або взагалі може бути у власності потенційного учасника. Цією умовою Замовник свідомо порушив принципи ЗУ "Про публічні закупівлі", права та законні інтереси інших учасників.
Додатково, пп. 4.4. п.4 Розділу 1 тендерної документації визначено, що строк поставки Швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу згiдно ДСТУ 9195:2022 має бути здійснено до 31 грудня 2025 року включно. З даного виникає питання, для чого та з якою метою Шановний Замовник, включи вимогу до строку договору найму на три роки і більше?
Окремо зазначаємо, що ч. 2 ст. 793 ЦК України визначено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. З даного, випливає що Замовник умисно включив вимогу до строку дії договору, для зменшення потенційного кола учасників. Та по суті умов тендерної документації Замовник, зобов’язує учасників, укласти саме ДОГОВІР НАЙМУ СТРОК НА ТРИ РОКИ І БІЛЬШЕ, який має бути нотаріально посвідчено. При цьому строк поставки товару тендерною документаціє визначено, до кінця 2025 року, що робить дані умови без усякого змісту нісенітницею.
А також, ппп.1.1.2. пп. 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації визначена вимога що договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником мають бути засвідчені нотаріально. Даною вимогою, Замовник знову дискримінує потенційних учасників, оскільки визначив ЛИШЕ договір найму (оренди) на транспортний засіб, буде відповідати кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги. Та зазначити чіткий перелік матеріально-технічної бази, який необхідний для виконання предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1.1 додатку 1 Учасник має підтвердити наявність матеріально-технічної бази шляхом надання довідки в довільній форм та підтвердити інформацію стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, шляхом надання документу(ів) / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником мають бути засвідчені нотаріально.
Щодо надання документів з ОП на працівників
Дата подання: 04 квітня 2025 14:25
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:04
Шановний Замовнику!
Абзацом другим підпункту 1.2.1. пункту 1.2. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимагається надання чинних документів з перевірки знань директора, та/або інженера-механіка, та/або техніка-будівельника, та/або інженера-будівельника та/або інженера з охорони праці із загального курсу з охорони праці, правил пожежної безпеки.
Просимо конкретизувати визначення «та/або», а саме, учасники мають надати документи з перевірки знань з охорони праці із загального курсу, правил пожежної безпеки на ВСІХ вище перелічених працівників, чи надати на ОДНОГО на вибір із вище перелічених працівників?
Просимо деталізувати вимоги, оскільки не зрозуміло, а це може призвести до не відповідності тендерної пропозиції Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надати документи на тих працівників, які будуть задіяні в процесі поставки та монтажу укриття
Вимоги до сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 - дискримінаційного характеру
Дата подання: 04 квітня 2025 14:28
Дата відповіді: 07 квітня 2025 17:18
Шановний Замовнику!
Підпунктом 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Чи вірно ми розуміємо, що в даному сертифікаті має буди включена назва продукції яка пропонується Учасником. Як приклад «ШСЗСЦЗ та назва продукції згідно сертифікату відповідності та специфікації» - Вірно?
Просимо надати відповідь, до якого виду економічної діяльності КВЕД (Класифікація видів економічної діяльності) відноситься предмет закупівлі ШСЗСЦЗ?
Хочемо акцентувати увагу на тому, що до сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 вноситься інформація саме вид економічної діяльності КВЕД, а не продукція яка виготовляється виробником, кожен яких має свою відповідну назву.
Окремо щодо акредитованого органу з оцінки відповідності, інформуємо, що законодавство України не передбачає обов’язкової сертифікації за ISO та не встановлює обов’язкової акредитації органів, які її здійснюють. Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація є добровільною процедурою, яка підтверджує компетентність органу сертифікації, але не є обов’язковою умовою його діяльності. ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 прямо передбачає можливість проведення сертифікації як акредитованими, так і неакредитованими органами. Цей стандарт, який встановлює вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем управління, не містить вимоги про обов’язкову акредитацію органу, який видає сертифікати ISO.
Включаючи дані вимоги, Замовник обмежує коло потенційних учасників, що порушує їх законні права.
А тому, просимо прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації щодо сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), шляхом виключення вимог до сертифікату про ПРОДУКЦІЯ ЯКОГО ПРОПОНУЄТЬСЯ та вимоги до акредитованого органу з оцінки відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто та внесено зміни
Документи та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі
Дата подання: 04 квітня 2025 14:30
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:05
Шановний Замовнику!
пп.4.1. п. 4. Додатку 1 до ТД визначено, у разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. (У такому випадку Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.).
Уточніть які саме Учасник має надати документи та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, з чітким переліком.
Чи при поданні пропозиції, Учасник мають керуватись п. 8 Додатку 2 до ТД, а саме: Учасник закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції:сертифікат відповідності ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції:сертифікат відповідності ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу
Форма ланок
Дата подання: 04 квітня 2025 14:31
Дата відповіді: 07 квітня 2025 17:18
Шановний Замовнику!
Додатком 2 до ТД зазначено, що Споруда повинна складатись з залізобетонних прямокутних ланок та плит, які з’єднуються між собою. Тип з’єднання елементів між собою – болтовий або зварний з гідроізоляцією стиків.
Просимо уточнити яким нормативним документом чи стандартом керувався Замовник при визначені форми ланок, а саме прямокутної форми ланок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто та внесено зміни
Дискримінація щодо висоти та ширини Швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу
Дата подання: 04 квітня 2025 14:34
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:05
Шановний Замовнику!
Додатком 2 до ТД зазначено, що внутрішні розміри споруди при розрахунку місткості на 8 осіб:
Висота не менше 2520мм. не більше 2670 мм.
Ширина не менше 2350 мм. не більше 2400 мм.
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними, та такими які сформовані під відповідного постачальника/виробника, цим самим Замовником порушено принципи ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
Статтею 5 визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, та заборони встановлювати жодні дискримінаційні вимоги.
Згідно ч. 6 ст. 11 визначено, що Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовники, зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Оскільки, Замовник зазначивши дані вимоги до висоти та ширини, встановлені у тендерній документації, яким можуть відповідати лише один або декілька виробників/постачальників, при цьому обмеживши права потенційних учасників, які не мають заявленої ширини та висоти, при цьому відповідають ДСТУ 9195:2022, ДСТУ Б В.2.6-2:2009 та ДБН В.2.2-5:2023 та мають відповідний клас захисту від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі, не менше ніж 100 кПа (ΔРф = 100 кПа (1 кгс/ см2); від місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб); від теплового впливу під час виникнення пожеж.
А тому, вимагаємо внести зміни до ТД прибравши дискримінаційні вимоги до висоти та ширини споруди привести ТД відповідно до вимог ДСТУ 9195:2022.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник вправі самостійно визначати характеристики товару, відповідно до своїх потреб.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро