Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теплоенерго" Лозівської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 38076191 |
Місцезнаходження: | 64602, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Григорія Сковороди, будинок 23 |
Контактна особа: |
Наталія Гареза +380993525243 hareza33@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 342 100,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 421,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 16:29 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, вимоги Учасника.docx | |
01 квітня 2025 16:29 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc | |
01 квітня 2025 16:29 |
Тендерна документація.docx | |
01 квітня 2025 16:29 |
Додаток 3 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-18-000019 ● 8ae44bf691254f7eb81512963fea7157
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2025 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2025 № 116
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Мазалової Р.В. від 18.04.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2025 № 116
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-04-01-012002-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 16:24:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-04-01-012002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації ««Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі»», Замовником здійснювалась закупівля товару : Бензин А-92, Дизельне паливо.
В ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-04-01-012002-a, в окремих електронних полях Замовником зазначено Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить, зокрема, наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у річному плані закупівель, а саме: 09132000-3 Бензин , 09134200-9 Дизельне паливо .
Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
3. Відповідно вимог пункту 28 Особливостей, Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
В електронній системі закупівель оприлюднено Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» , тоді як перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, відсутній.
Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей?
4. Відповідно пункту 5.14 пункту 5 Додаток 1 до тендерної документації передбачено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Цінова пропозиція, оформлена відповідно з Таблицею № 1, Додатку 1 до ТД.
В складі тендерної препозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" Цінова пропозиція, оформлена відповідно з Таблицею № 1, Додатку 1 до ТД не надана.
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції ?
5. Відповідно пункту 5.7 пункту 5 Додаток 1 до тендерної документації передбачено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.(Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
В складі тендерної препозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" оприлюднено ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі терміном дії з 06.12.2022 по 06.12.2027, також, ліцензія містить відмітки про поточні сплати за ліцензію з 06.12.2022 по 06.12.2023, з 06.12.2023 по 06.12.2024, відмітки про поточну сплату за ліцензію на 2025 рік, відсутні.
Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 2 Тендерної документації, Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Відповідно до пункту першого статті 54 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 18 червня 2024 року № 3817-IX (далі- Закон № 3817-IX) : суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити сплату чергової річної плати або щоквартальної частини річної плати за надану ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності до початку кожного наступного річного (квартального) періоду та повідомити відповідний орган ліцензування про внесення чергового платежу за ліцензію в паперовій або в електронній формі у порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу України, із зазначенням коду класифікації доходів бюджету, суми внесеного платежу, номера і дати платіжної інструкції, що підтверджує внесення річної плати або щоквартальної частини річної плати за відповідну ліцензію.
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-22 16:57:50
надання пояснення выдповыдно запиту
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ТЕПЛОЕНЕРГО” ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) щодо запиту про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Код ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-01-012002-a) повідомляє наступне.
Питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” (надалі – Наказ). Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Крім цього, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-04-01-014520-a, на підставі якого оголошено закупівлю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до Наказу з урахуванням визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), на підставі аналізу фактичного використання товару в минулі періоди для забезпечення діяльності Замовника з урахуванням запланованих поточних завдань.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання: 2. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації ««Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі»», Замовником здійснювалась закупівля товару: Бензин А-92, Дизельне паливо.
В ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-04-01-012002-a, в окремих електронних полях Замовником зазначено Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить, зокрема, наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у річному плані закупівель, а саме: 09132000-3 Бензин , 09134200-9 Дизельне паливо.
Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Відповідь: Згідно з п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (надалі-Порядок) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 Порядку, та інформація щодо:
- назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
- коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Слід зазначити, що Замовником під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів була внесена вся необхідна інформація, передбачена Порядком. Зокрема, код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – 09130000-9 — Нафта і дистиляти.
Маємо зауважити, що Порядком не визначено за яким знаком Єдиного закупівельного словника слід визначати код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто, визначення за четвертим знаком, а саме: 09130000-9 - не є порушенням Порядку. Крім цього, ані Порядком, ані іншими нормативно-правовими актами України не передбачена методика, за якою визначається код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Аналогічна позиція викладена в листі МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року. Так, щодо номенклатурної позиції предмета закупівлі листом передбачено, що Замовником вказуються перелік конкретних найменувань товарів або послуг, які Замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри. При цьому, предмет закупівлі визначається Замовником самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання: 3. Відповідно вимог пункту 28 Особливостей, Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
В електронній системі закупівель оприлюднено Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», тоді як перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, відсутній.
Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей?
Відповідь: Рішенням Уповноваженої особи Замовника затверджено тендерну документацію на закупівлю: “Код ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони))” відповідно до норм Наказу Міністерства економіки України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 06.12.2024 року №27593 (надалі - Наказ), Закону та Особливостей, з дотриманням вимог законодавства України, яка містить вимоги відповідно до п.28 Особливостей та ст.22 Закону, в т.ч. наступну вимогу: “Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця)”. Але зазначений перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua з технічних причин, у зв’язку із неякісним отриманням послуги до мережі Інтернет.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання: 4. Відповідно пункту 5.14 пункту 5 Додаток 1 до тендерної документації передбачено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Цінова пропозиція, оформлена відповідно з Таблицею № 1, Додатку 1 до ТД.
В складі тендерної препозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" Цінова пропозиція, оформлена відповідно з Таблицею № 1, Додатку 1 до ТД не надана.
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції?
Відповідь: Відповідно пп.5.14 п.5 Додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік інших документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Цінова пропозиція, оформлена відповідно з Таблицею №1, Додатку 1 до ТД.
Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" у складі тендерній пропозиції, а саме: не надано Форму «Цінова пропозиція» відповідно до Таблиці №1 Додатку 1 до тендерної документації, оскільки інформація щодо ціни своєї тендерної пропозиції Учасником зазначено на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua в окремому полі, та це є формальною (несуттєвою помилкою), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та не є підставою для відхилення.
Тендерна документація, затверджена рішенням Замовника містить опис та приклади формальних несуттєвих помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції учасників, а саме: “Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
— уживання великої літери;
— уживання розділових знаків та відмінювання слів у
реченні;
— використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
— зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах;
— застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
— написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
— нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується
характеристик предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Приклади формальних помилок:
— «Інформація в довільній формі» замість «Інформація»,
«Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;
— «м.київ» замість «м.Київ»;
— «поряд -ок» замість «поря – док»;
— «ненадається» замість «не надається»»;
— «__________№__________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01»
— учасник розмістив (завантажив) документ у форматі
«JPG» замість документа у форматі «pdf»
(PortableDocumentFormat)».
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання: 5. Відповідно пункту 5.7 пункту 5 Додаток 1 до тендерної документації передбачено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.(Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
В складі тендерної препозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" оприлюднено ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі терміном дії з 06.12.2022 по 06.12.2027, також, ліцензія містить відмітки про поточні сплати за ліцензію з 06.12.2022 по 06.12.2023, з 06.12.2023 по 06.12.2024, відмітки про поточну сплату за ліцензію на 2025 рік, відсутні.
Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 2 Тендерної документації, Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Відповідно до пункту першого статті 54 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 18 червня 2024 року № 3817-IX (далі- Закон № 3817-IX) : суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити сплату чергової річної плати або щоквартальної частини річної плати за надану ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності до початку кожного наступного річного (квартального) періоду та повідомити відповідний орган ліцензування про внесення чергового платежу за ліцензію в паперовій або в електронній формі у порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу України, із зазначенням коду класифікації доходів бюджету, суми внесеного платежу, номера і дати платіжної інструкції, що підтверджує внесення річної плати або щоквартальної частини річної плати за відповідну ліцензію.
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції ?
Відповідь: Рішенням Уповноваженої особи Замовника затверджено тендерну документацію на закупівлю: “Код ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони))” відповідно до норм Наказу Міністерства економіки України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 06.12.2024 року №27593 (надалі - Наказ), Закону та Особливостей, з дотриманням вимог законодавства України, яка містить вимоги відповідно до п.28 Особливостей та ст.22 Закону, в т.ч. наступну вимогу: учасники надають у складі тендерної пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначають дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Іншими умовами тендерної документації зазначено що, Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. За недостовірність наданої інформації Учасники несуть відповідальність згідно вимог законодавства України.
В складі тендерної препозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" надано ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, строк якої ще не закінчився (термін дії з 06.12.2022 по 06.12.2027), яка відповідає вимогам пп.5.7 п.5 Додатку 1 тендерної документації. Учасником не порушено вимог тендерної документації Замовника в цій частині. Підстави для встановлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції відсутні.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Просимо прийняти та врахувати надану інформацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення поручень в установленному законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Північно-східним офісом Держаудитслужби у межах проведення моніторингу по закупівлі : код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо (талони)). На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-01-012002-a, замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: оголошенно догану (додається) провідному фахівцю з публічних закупівель Гареза Наталії Павлівні, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій.
2025-05-16 15:05:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" |
1 180 500,00
UAH
|
1 180 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ-КАРД" #44793228 |
Переможець |
1 180 500,00
UAH
|
10 квітня 2025 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 11:29
|
Договір №123 від 16.04.2025.pdf | укладений |
16 квітня 2025 11:26
|