Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук НР
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2025-04-01-011498-a ● adc28ad5f52544fbacf6fd92137ae11b
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина Т0940 |
Код ЄДРПОУ: | 26632246 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олексій Довгай +380953839070 t0940fes@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 54 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3% від очікуваної вартості закупівлі зазначеної в п. 7 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Військова частина Т0940, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область, код ЄДРПОУ 26632246, IBAN: UA448201720355129002022013760 в Державній казначейській службі України, МФО 820172 . Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1620 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
За кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
За кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Ноутбук НР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 16:10 |
Оголошення _Ноутбук НР.docx | |
01 квітня 2025 16:10 |
Оголошення _Ноутбук НР.docx | |
01 квітня 2025 16:10 |
Проект договору.docx | |
01 квітня 2025 16:10 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-04-01-011498-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2888921144
Дата подання: 14 квітня 2025 17:44
Прохання переглянути рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовник, вами було відхилено нашу пропозицію на підставі наступного:
В додаток №1 міститься вимога
З метою уніфікації інструменту еквіваленти не розглядатимуться.
Обґрунтування Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника.
В той самий час додаток №1 після опису всіх вимог містить наступу інформацію.
Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Ми, як учасник досконало вивчили вашу документацію та врахували саме це, тому що Примітка міститься наприкінці документу та відноситься до всього змісту даного Додатку №1.
У випадку, якщо це не відповідає дійсності, то з якою метою ви вносили дану інформацію в тендурну документацію, щоб потім на це не зверати увагу?
Також зауважимо, що не існує ноутбуків НР з тип вукупним переліком характеристик , які було вказано у вимогах товару. Таким чином жоден з потенційних Учасників не запропонував вам ноутбук марки НР.
Ми в свою чергу запропонували на 100% відповідаючий товар, та такий, що згідно додаток №1 Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Прохаємо вас переглянути ваше рішення про нашу дискваліфікацію на підставі ТД та її додатків, та тих критеріїв, які вами було встановлено.
Дякуємо.
П.С. На майбутнє будь ласка викладайте тендерну документацію, яка не містить вимог, які протиречать самі собі, шо дозволяє вам обирати те або інше прийнятне для вас рішення і таке, що може бути дискримінаційним по відношенню до Учасника.
Слава Україні!
Розгорнути
Згорнути
В додаток №1 міститься вимога
З метою уніфікації інструменту еквіваленти не розглядатимуться.
Обґрунтування Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника.
В той самий час додаток №1 після опису всіх вимог містить наступу інформацію.
Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Ми, як учасник досконало вивчили вашу документацію та врахували саме це, тому що Примітка міститься наприкінці документу та відноситься до всього змісту даного Додатку №1.
У випадку, якщо це не відповідає дійсності, то з якою метою ви вносили дану інформацію в тендурну документацію, щоб потім на це не зверати увагу?
Також зауважимо, що не існує ноутбуків НР з тип вукупним переліком характеристик , які було вказано у вимогах товару. Таким чином жоден з потенційних Учасників не запропонував вам ноутбук марки НР.
Ми в свою чергу запропонували на 100% відповідаючий товар, та такий, що згідно додаток №1 Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Прохаємо вас переглянути ваше рішення про нашу дискваліфікацію на підставі ТД та її додатків, та тих критеріїв, які вами було встановлено.
Дякуємо.
П.С. На майбутнє будь ласка викладайте тендерну документацію, яка не містить вимог, які протиречать самі собі, шо дозволяє вам обирати те або інше прийнятне для вас рішення і таке, що може бути дискримінаційним по відношенню до Учасника.
Слава Україні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2025 19:52
Шановний учаснику!Уповноважена особа військової частини Т0940 розглянула вашу вимогу щодо перегляду рішення про дискваліфікацію та повідомляє наступне:
Обґрунтування Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника. При оголошенні закупівлі було враховано саме ноутбуки НР, за технічними характеристиками та ціною.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), встановлено, що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
У додатку №1 Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Військова частина Т0940 не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, згідно вимог пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про оборонні закупівлі» є державним замовником у сфері оборони (далі – державний замовник).
Відповідно до положень пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення договорів, (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно абзацу 1 пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Таким чином, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, державний замовник у сфері оборони - військова частина Т0940 здійснює закупівлю із використанням електронної системи закупівель в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон № 808), Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275. Терміни, які використовуються в цій інструкції вживаються у значенні, наведеному в Законі № 808, Законі № 922 та Особливостях.
Обґрунтування Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника. При оголошенні закупівлі було враховано саме ноутбуки НР, за технічними характеристиками та ціною.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), встановлено, що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
У додатку №1 Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Військова частина Т0940 не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, згідно вимог пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про оборонні закупівлі» є державним замовником у сфері оборони (далі – державний замовник).
Відповідно до положень пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення договорів, (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно абзацу 1 пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Таким чином, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, державний замовник у сфері оборони - військова частина Т0940 здійснює закупівлю із використанням електронної системи закупівель в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон № 808), Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275. Терміни, які використовуються в цій інструкції вживаються у значенні, наведеному в Законі № 808, Законі № 922 та Особливостях.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" #2888921144 |
Відхилено |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 14:13
|