Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Чернятинський фаховий коледж ВІнницького національного аграрного університету" |
Код ЄДРПОУ: | 05471922 |
Вебсайт: | http://chernyatin-college.org/ |
Місцезнаходження: | 23124, Україна , Вінницька обл., Жмеринський р-н, с. Чернятин, вул. Графа Львова, 28 |
Контактна особа: |
Катерина Гриб +380965415072 katya.grib.work@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 583 540,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 835,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за наданий Товар здійснюються протягом 180 (ста вісімдесяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі Товару. | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 16:02 |
Тендерної документації (товар).docx | |
01 квітня 2025 16:02 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
01 квітня 2025 16:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, документи дл...).docx | |
01 квітня 2025 16:02 |
Додаток 4 до тендерної документації (Документи для Переможця).docx | |
01 квітня 2025 16:02 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні характеристики).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000046 ● 738a93a20fd8478582b46730a3a6b385
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.05.2025 №64-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2025-04-01-011233-a 01.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-05 16:55:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів захисту рослин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-01-011233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду?
2. Яким чином учасником ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації стосовно надання посвідчення про право роботи з пестицидами та свідоцтва про проходження спеціального навчання з питань безпечного поводження з пестицидами своїх працівників (Суворов О.В., Костюк О.І., Підосичний В.В., Бухтієнко А.А.), які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07 квітня 2025 року №3 (підпункт 5.8 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-08 09:38:02
Пояснення на запит від 05.05.2025р Північного офісу Держаудитслужби (обл.) з проведення моніторингу закупівлі Засоби захисту рослин (UA-2025-04-01-011233-a):
Під час визначення очікуваної вартості Відокремлений структурний підрозділ «Чернятинський фаховий коледж Вінницького національного аграрного університету» завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві методику проведення моніторингу цін на товари та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю: Засоби захисту рослин були направлені запити до ТОВ «СЕЛТІК АГРО»(Додаток 1), ТОВ «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» (Додаток 2) на основі отриманих відповідей замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі. Яка розраховувалася щодо кожної позиції окремо
Надаємо посилання на вебсайті яке доступне до перегляду обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень https://www.chernyatin-college.com/_files/ugd/0603cb_85546cd36a284bfcad617aa342fcb853.pdf
У зв’язку із неможливістю усунути виявлені порушення сторони дійшли згоди Додатковою угодою №1 від 07 травня 2025року достроково розірвати (припинити) дію Договору №141-25 від 15.04.2025року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ" |
579 696,00
UAH з ПДВ
|
579 696,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ" #37898486 |
Переможець |
579 696,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2025 09:17
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
08 травня 2025 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 12:43
|
Договір 141-25.pdf | укладений |
16 квітня 2025 12:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 квітня 2025 — 07 травня 2025 |
Сума оплати за договором: |
564 936,00
UAH (в тому числі ПДВ 94 156,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди цією угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору у звязку з неможливістю усунути виявлені порушення. |