Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля товару визначеного за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські матеріали)
Очікувана вартість
729 541,00 UAH
UA-2025-04-01-010302-a a5cc82ef0f9246e1bf6e79e1ec1ad5c8
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Оскольський

+380506421030 eduard.oskolskyy@unci.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Код ЄДРПОУ: 02011976
Вебсайт: https://unci.org.ua/
Місцезнаходження: 03032, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Контактна особа: Едуард Оскольський
+380506421030
eduard.oskolskyy@unci.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 квітня 2025 14:51
Початок аукціону: 14 квітня 2025 14:51
Очікувана вартість: 729 541,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 943,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3894 штука
Ручка кулькова, 0,5 мм, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
458 штука
Ручка кулькова, 0,5 мм, червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
644 штука
Ручка кулькова, 0,5 мм, чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
848 штука
Олівець чорнографітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
483 штука
Гумка (ластик) для стирання (для олівця та чорнил)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
274 штука
Точилка для олівців (стругачка, чинка), пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
159 штука
Маркер текстовиділювач 1-4 мм, синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
256 штука
Маркер текстовиділювач 1-4 мм, помаранчевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
145 штука
Маркер текстовиділювач 1-4 мм, бірюзовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
181 штука
Маркер текстовиділювач 1-4 мм, зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
585 штука
Маркер перманентний, 1 мм, чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
354 штука
Маркер перманентний, 2-3 мм, чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
134 штука
Лайнер, 0,3 мм, чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
816 штука
Папка-реєстратор, А4, ширина 70-75 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
309 штука
Папка-реєстратор, А4, ширина 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
226 штука
Папка пластикова, А4, на 2 кільця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
428 штука
Папка-швидкозшивач, А4, без перфорації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
540 штука
Папка-швидкозшивач, А4, з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
151 штука
Папка з боковим притискачем, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
316 штука
Папка-конверт непрозорий, на кнопці, A4, не менше 180 мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
106 штука
Папка пластикова на гумках, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
144 штука
Папка-бокс на резинках, А4, не менше 60 мм, не менше 700 мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
59 штука
Папка пластикова на блискавці, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
495 штука
Папка-кутик, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
100 штука
Архівний короб, 100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
156 штука
Папка картонна "Швидкозшивач" Справа, A4, біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
319 штука
Файл-кишеня, А4, не менше 40 мкм, 100 шт. в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
2 штука
Файл-кишеня, А3, не менше 40 мкм, 50 шт. в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
52 штука
Папка для документів «До підпису», А4, штучна шкіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
372 штука
Книга канцелярська А4, тв. лам. обкл., 96 арк., офсет, клітинка."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
262 штука
Зошит, 96 аркушів, в клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
252 штука
Зошит, 48 аркушів, в клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
139 штука
Степлер (скоби №10), до 10 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
253 штука
Скоби для степлерів, №10/5, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
105 штука
Степлер (скоби №24; 26), до 20 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
290 штука
Скоби для степлерів, №24/6, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
13 штука
Степлер (скоби №23), до 100 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
51 штука
Скоби для степлерів, №23/12, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
118 штука
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
240 штука
Клей ПВА, 100 г, ковпачок-дозатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
825 штука
Клей-олівець, PVP основа, 21 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
46 штука
Нитка для підшивки документів в котушках, 150 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
57 штука
Голка для прошивки документів, 7 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
26 штука
Шило канцелярське, дерев'яна ручка, 14,5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
194 штука
Лінійка пластикова, непрозора, 30 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
264 штука
Коректор-ручка, металевий кінчик, 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
272 штука
Коректор з пензликом, 20 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
209 штука
Коректор стрічковий, 5 мм, 8 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
211 штука
Стікери, 75х75 мм, 4 кольори, 400 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
409 штука
Стікери закладки, 12х45 мм, з клейким шаром (5 кольорів по 25 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
280 штука
Блок паперу з клейким шаром 38х51 мм, 50 арк., асорті (4 шт в блістері)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
172 штука
Папір для нотаток, білий, 85х85 мм, 800 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
173 штука
Папір для нотаток, білий, 90х90 мм, 1000 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
128 штука
Лоток горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
108 штука
Лоток вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
179 штука
Ножиці офісні, 22 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
53 штука
Ніж канцелярський, 9 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
51 штука
Лезо для канцелярського ножа, 9 мм (упаковка по 10 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
57 штука
Ніж канцелярський, 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
44 штука
Лезо для канцелярського ножа, 18 мм (упаковка по 10 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
94 штука
Біндер-затискач для паперу, 25 мм, 12 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
84 штука
Біндер-затискач для паперу, 41 мм, 12 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
52 штука
Біндер-затискач для паперу, 51 мм, 12 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
298 штука
Скріпки нікельовані, круглі, 28 мм, 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
83 штука
Скріпки нікельовані, круглі, 50 мм, 50 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
38 штука
Кнопки канцелярські кольорові (цвяшки), 36 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
197 штука
Клейка стрічка (скотч), прозора, 18 мм, 20 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
248 штука
Клейка стрічка (скотч), прозора, 48 мм, 200 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
115 штука
Підставка настільна обертова органайзер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
48 штука
Калькулятор 12-розрядний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
15 штука
Штамп самонабірний, 38x14 мм, 3 рядки, укр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192111-2 — Штемпельні подушки
133 штука
Кошик для паперу (відро для сміття) 12 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
20 штука
Діркопробивач, 20 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
34 штука
Діркопробивач, 40 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 15:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

08 квітня 2025 10:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2025 10:28
Додаток 3.doc
08 квітня 2025 10:28
Додаток 4 відповідність.docx
08 квітня 2025 10:28
ТД Канцелярські матеріали.docx
08 квітня 2025 10:28
Додаток 3 08.04.2025.doc
08 квітня 2025 10:28
Додаток 4 відповідність 08.04.2025.docx
08 квітня 2025 10:28
Зміни що вносяться 08.04.2025.docx
08 квітня 2025 10:28
ТД Канцелярські матеріали 08.04.2025.docx
08 квітня 2025 10:28
ТД Канцелярські матеріали 08.04.2025 - 1.docx
08 квітня 2025 10:28
Зміни що вносяться 08.04.2025 - 1.docx
08 квітня 2025 10:28
Додаток 4 відповідність 08.04.2025 - 1.docx
08 квітня 2025 10:28
Додаток 3 08.04.2025 - 1.doc
01 квітня 2025 15:32
Додаток 7 док Учасника.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 8 Док Переможця.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 5 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 6 Проект Договору товар.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 1.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 2.docx
08 квітня 2025 10:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2025 08:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 15:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2025 10:28
Додаток 3.doc
08 квітня 2025 10:28
Додаток 4 відповідність.docx
08 квітня 2025 10:28
ТД Канцелярські матеріали.docx
08 квітня 2025 10:28
Додаток 3 08.04.2025.doc
08 квітня 2025 10:28
Додаток 4 відповідність 08.04.2025.docx
08 квітня 2025 10:28
Зміни що вносяться 08.04.2025.docx
08 квітня 2025 10:28
ТД Канцелярські матеріали 08.04.2025.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 6 Проект Договору товар.docx
08 квітня 2025 10:28
ТД Канцелярські матеріали 08.04.2025 - 1.docx
08 квітня 2025 10:28
Зміни що вносяться 08.04.2025 - 1.docx
08 квітня 2025 10:28
Додаток 4 відповідність 08.04.2025 - 1.docx
08 квітня 2025 10:28
Додаток 3 08.04.2025 - 1.doc
01 квітня 2025 15:32
Додаток 7 док Учасника.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 8 Док Переможця.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 5 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 6 Проект Договору товар.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 1.docx
01 квітня 2025 15:32
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Позиція 26
Дата подання: 04 квітня 2025 14:20
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:26
Доброго дня!Шановний замовнику,ознайомившись з документацією ми помітили що в позиції 26 Папка картонна для паперів, А4, на зав'язках вказана кількість 0.Прохання вказати потрібну кількість папок,або у разі відсутності їх потреби прибрати цю позицію з тендерної документації!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику,
Позиція 26 Папка картонна для паперів, А4, на зав'язках вказана ПРАВИЛЬНА - кількість 0. (оскільки вона не закуповується)
Технічні відповідності
Дата подання: 05 квітня 2025 11:31
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:55
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, зокрема Додаток 4, виявили деякі не відповідності, а саме : позиції №7,8,9,10 в Найменуванні закуповуємого Товару : "Маркер текстовиділювач 1-4 мм" , а в технічних характеристиках вказано : "Товщина лінії - 1-5 мм ". Позиція №12 в найменуванні : "Маркер перманентний, 2-3 мм, чорний" , а в технічний характеристиках вказано : "Товщина лінії, мм: 2." Позиція № 53 "Папір для нотаток, білий, 85х85 мм, 800 арк." в технічному описі описується не папір для нотаток , а пластиковий бокс з папером "Матеріал боксу: міцний пластик Блок паперу: офсетний білий папір Щільність паперу, г/м²: не менше 80 Розмір блоку паперу, мм: 90х90х90 Кількість відділень: 1 Колір боксу: димчастий Висота, мм: 90 , не зрозуміло що саме потрібно пропонувати. Позиція №44 "Голка для прошивки документів, 7 см" , а в технічному описі вказано : Довжина голки, см: 7,5 . Позиція №66 «Скріпки нікельовані, круглі, 50 мм, 50 шт.» в описі вказано : 100 шт. в картонній упаковці. Просимо уточнити та внести відповідні коригування до тендерної документації. Дякуємо за Вашу увагу та чекаємо на відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше зауваження буде враховано та будуть внесені відповідні зміни до ТД. Дякуємо за Вашу увагу.
Технічні характеристики
Дата подання: 08 квітня 2025 08:45
Дата відповіді: 08 квітня 2025 08:58
Доброго дня,шановний замовник! Просимо внести зміни по позиції 1,2 та три Ручка кулькова 0,5 мм-в назві ви вказуеєте 0,5мм,а в технічних характеристиках 1 мм. Також позиція 73-Кошик для паперу 12л-в технічних характеристиках вказано 10 л.
Відповідь: Дякую за вчасну уважність.
Технічні характеристики запропонованого товару
Дата подання: 08 квітня 2025 12:56
Дата відповіді: 08 квітня 2025 13:24
Шановний Замовник! Наша компанія є потенційним учасником. В Додатоку 4 до Тендерної документації, є стовпчик, де необхідно вказати наступну інформацію, а саме: «Технічні характеристики запропонованого товару (Вказати місце розміщення інформації, а саме: назву файлу та вказати номер сторінки з цією інформацією)». Підкажіть, будь ласка, яка саме інформація повинна бути за місцем розміщення. Для прикладу, якщо даний стовпчик передбачає технічні характеристики, то логічно було б, що ви хочете бачити інформацію в документі (далі – «Сертифікат») про характеристики запропонованого товару. Проте, враховуючи вимоги у Додатку 3 до Тендерної документації після пункту 5, а саме: «На всі позиції надати: • Сертифікат відповідності* • або свідоцтво про визнання системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво)*, • або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації*; • або лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки* • або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо)*; • або Довідку\лист з органу сертифікації адресований учаснику (оригінал або копію завірену органом сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні»* *(всі документи до позицій Товару, повинні бути пронумеровані, відповідно до номеру позиції в Додатку 3 до ТД, для зручності перевірки*. Непронумеровані документи не будуть розглядатися, та будуть вважатися як відсутні).», зрозуміло, що не всі перелічені види документів містять характеристики товару. Відповідно, в таких «Сертифікатах» відсутні технічні характеристики товару, а перелічений товар з узагальнюючими назвами та навіть не скрізь може міститись торгова марка та артикул. Прошу надати відповідь, яка саме інформація має бути надана в такому «Сертифікаті»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 4 розписан ЗРАЗОК Відповіді на Ваше питання.
Якщо Товар потребує:
• Сертифікат відповідності*
• або свідоцтво про визнання системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво)*,
• або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації*;
• або лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки*
• або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо)*;
• або Довідку\лист з органу сертифікації адресований учаснику (оригінал або копію завірену органом сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні»*
Вказуєте назву документу та вказуєте назву файлу де розміщується дана інформація та вказуєте номір сторінки з інформацією.

ПРИКДАД:
Ручка кулькова, 0,5 мм, синя: - Сертифікат , файл Документ 1, сторінка 2 (позиція 10), Протокол випробувань, файл протокол 10, сторінка 3 (позиція 21)
Невідповідність у додатку 4 між найменуванням та технічними характеристиками товару
Дата подання: 08 квітня 2025 13:48
Дата відповіді: 08 квітня 2025 13:57
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, зокрема Додаток 3 до Тендерної документації, виявили невідповідності між характеристиками в стовпчику «Найменуванням» та стовпчиком «Технічні характеристики Товару». Тож, давати товар згідно характеристик, вказаних у найменуванні товару чи товар, згідно самих технічних характеристик товару?
Відповідь: Прошу вказати конкретну позицію
Невідповідність у додатку 4 між найменуванням та технічними характеристиками товару
Дата подання: 09 квітня 2025 13:41
Дата відповіді: 09 квітня 2025 14:16
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, зокрема Додаток 3 до Тендерної документації, виявили невідповідності між характеристиками в стовпчику «Найменуванням» та стовпчиком «Технічні характеристики Товару». А саме: - позиція 1 в найменуванні "Ручка кулькова, 0,5 мм, синя", показник 0,5 мм - це розмір пишучого вузла, а в стовпчику "Технічні характеристики Товару" - Пишучий вузол 1,0 мм. - позиція 2 в найменуванні "Ручка кулькова, 0,5 мм, червона", показник 0,5 мм - це розмір пишучого вузла, а в стовпчику "Технічні характеристики Товару" - Пишучий вузол 1,0 мм. - позиція 2 в найменуванні "Ручка кулькова, 0,5 мм, чорна", показник 0,5 мм - це розмір пишучого вузла, а в стовпчику "Технічні характеристики Товару" - Пишучий вузол 1,0 мм. Тож, давати товар згідно характеристик, вказаних у найменуванні товару чи товар, згідно самих технічних характеристик товару? - позиція 30 "Папка для документів «До підпису», А4, штучна шкіра", а на фото зображена папка з гербом. - позиція 43 в найменуванні "Нитка для підшивки документів в котушках, 150 г", а в стовпчику "Технічні характеристики Товару" - Маса нетто, г: не менше 130 . - позиція 45 "Шило канцелярське, дерев'яна ручка, 14,5 см", а в стовпчику "Технічні характеристики Товару" - Матеріал ручки: дерево не менше 14,5 см, тоб то це довжина самої ручки чи всього шила - не зрозуміло. Але шила з такими параметрами не виготовляють, скоріше всього помилка в описі. Повинні бути параметри: Довжина ручки – 10,5см. Загальна довжина шила – 14,5см - позиція 57 в найменуванні "Ножиці офісні, 22 см", а в стовпчику "Технічні характеристики Товару" - довжина ножиць, мм: не менше 210. - позиція 73 в найменуванні "Кошик для паперу (відро для сміття) 12 л", а в стовпчику "Технічні характеристики Товару" - Обсяг, л: 10. Прошу розглянути та виправити параметри технічних характеристик товару та визначитись, який саме товар та з якими саме технічними характеристиками вам потрібен.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Прошу уважно читати ТД та зміни до неї.
Останні зміни внесено ТД Канцелярські матеріали 08.04.2025 - 1.docx, Зміни що вносяться 08.04.2025 - 1.docx, Додаток 4 відповідність 08.04.2025 - 1.docx
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" 371 631,06
UAH з ПДВ
371 631,06
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 432 010,56
UAH з ПДВ
420 739,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" 463 025,82
UAH з ПДВ
430 601,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 705 293,46
UAH з ПДВ
705 293,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 16:39
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:39
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:38
Лист щодо Резидент.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2025 16:38
1.1.3__Відгук__№ 119-23.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Витяг ЄДР 04.02.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Рiшеня ОК Сервіс.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Витяг ПДВ.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Наказ директор.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Лист щодо юр.ос.pdf
10 квітня 2025 16:38
Статут ОК Сервіс.pdf
10 квітня 2025 16:38
Технічний паспорт ОКС.pdf
10 квітня 2025 16:38
Опис ОК Сервіс.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Рiшеня ОК Сервіс.pdf
10 квітня 2025 16:38
Опис ОК Сервіс.pdf
10 квітня 2025 16:38
Витяг ЄДР 04.02.pdf
10 квітня 2025 16:38
Статут ОК Сервіс.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Наказ директор.pdf
10 квітня 2025 16:38
Лист щодо Резидент.pdf
10 квітня 2025 16:38
1.1.3__Відгук__№ 119-23.pdf
10 квітня 2025 16:38
Лист згода з тех.част.pdf
10 квітня 2025 16:38
Лист щодо юр.ос.pdf.p7s
10 квітня 2025 16:38
Лист щодо Довіреності.pdf

Публічні документи

12 квітня 2025 14:53
Електронний підпис
12 квітня 2025 14:53
Електронний підпис
12 квітня 2025 14:52
Відповідність.pdf
12 квітня 2025 14:52
Копія ЦБ ДЮСШ 2023.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2025 14:52
Копія ЦБ ДЮСШ 2023.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
Відповідність.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
Копія 1 Статуту.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 1.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 3.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
ТВГ Бенефіціар.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
пп. 2 п. 45 Особливостей.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 2.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
ТВГ Місцезнаходження.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 3.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 4.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
ТВГ Захист довкілля.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 1.pdf
12 квітня 2025 14:52
ТВГ Бенефіціар.pdf
12 квітня 2025 14:52
Копія 1 Статуту.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист.pdf
12 квітня 2025 14:52
Гарантійний лист 4.pdf
12 квітня 2025 14:52
ТВГ Захист довкілля.pdf.p7s
12 квітня 2025 14:52
ТВГ Дозвіл та ліцензія.pdf

Публічні документи

11 квітня 2025 17:37
Електронний підпис
11 квітня 2025 17:37
Електронний підпис
11 квітня 2025 17:36
9. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

11 квітня 2025 19:15
Електронний підпис
11 квітня 2025 19:15
Електронний підпис
11 квітня 2025 19:14
Відомості учасника.pdf
11 квітня 2025 19:14
До Додатку 2 Стаття 47.pdf
11 квітня 2025 19:14
Додаток 3 08.04.2025 - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
#44994768
Очікує рішення 371 631,06
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 15:26

Документи