Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

П’яти-координатний фрезерний оброблювальний центр з числовим програмним керуванням в комплекті
Очікувана вартість
23 871 375,00 UAH
UA-2025-04-01-009733-a 375731e37375419b945b24e8791aaa09
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

019 Відділ закупівель

380686042782 tender019@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 019 Відділ закупівель
380686042782
tender019@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2025 15:00
Початок аукціону: 16 квітня 2025 15:57
Початок аукціону: 16 квітня 2025 15:57
Очікувана вартість: 23 871 375,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 356,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від ціни (суми) Договору. Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника. Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для банківської та страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Форма гарантій наведена у Додатку 6. Замовник повертає (скасовує) забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем Договору про закупівлю; у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними; а також згідно з іншими умовами, які мають бути зазначеними у Договорі про закупівлю/Додатковій угоді (специфікації), але не пізніше ніж протягом десяти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору про закупівлю не повертається (накладається стягнення) Замовником у разі невиконання учасником умов Договору про закупівлю/Додаткової угоди (Специфікації). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору про закупівлю, у разі, якщо вони не підлягають поверненню, залишаються на рахунку Замовника та стають власністю Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати


Обладнання має працювати 3-х змінному режимі роботи без погіршення його технічних характеристик не менше ніж 5 років. Номінальна напруга електромережі для роботи верстата 380 В ± 10% (трьохфазна), частота 50 Hz ± 1 %. У конкурсних торгах приймають участь Постачальники, які пропонують обладнання з країн виробників Європейського союзу, США, Канада, Австралія, Південна Корея та інші, окрім переліку країн виробників вказаних у Розділі 3 цієї Документації, а також виробників та постачальників з Китаю.

Обладнання має працювати 3-х змінному режимі роботи без погіршення його технічних характеристик не менше ніж 5 років. Номінальна напруга електромережі для роботи верстата 380 В ± 10% (трьохфазна), частота 50 Hz ± 1 %.
У конкурсних торгах приймають участь Постачальники, які пропонують обладнання з країн виробників Європейського союзу, США, Канада, Австралія, Південна Корея та інші, окрім виробників та постачальників з Російської Федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран, КНДР, а також з Китаю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
П’яти-координатний фрезерний оброблювальний центр з числовим програмним керуванням в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 42632000-5 — Металообробні верстати з числовим програмник керуванням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Авансовий платіж 30% від вартості Обладнання - протягом 15 банківських днів з дати виставлення рахунку. Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія Другий платіж 40% від вартості Обладнання - протягом 10 банківських днів з моменту письмового повідомлення Постачальника про готовність Обладнання до поставки зі складу виробника. Аванс 10 Банківські 40
Iнша подія Третій платіж 20% від вартості Обладнання - протягом 10 банківських днів після поставки на територію Покупця, підписання видаткової накладної, але не раніше реєстрації податкових накладних за товар у єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 10 Банківські 20
Iнша подія Кінцевий платіж 10% - протягом 10 банківських днів після підписання Акту здачі-приймання виконаних пусконалагоджувальних робіт, але не раніше реєстрації податкових накладних за послуги у єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від ціни (суми) Договору. Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника. Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для банківської та страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Форма гарантій наведена у Додатку 6. Замовник повертає (скасовує) забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем Договору про закупівлю; у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними; а також згідно з іншими умовами, які мають бути зазначеними у Договорі про закупівлю/Додатковій угоді (специфікації), але не пізніше ніж протягом десяти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору про закупівлю не повертається (накладається стягнення) Замовником у разі невиконання учасником умов Договору про закупівлю/Додаткової угоди (Специфікації). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору про закупівлю, у разі, якщо вони не підлягають поверненню, залишаються на рахунку Замовника та стають власністю Замовника.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення договору
Вимоги до документу: Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для банківської та страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Гарантія страхової організації, іншої фінансової установи або застава
Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: СТРАХОВА ГАРАНТІЯ
Вимоги до документу: Ця Гарантія до договору страхування забезпечення виконання договору про закупівлю є безвідкличною і безумовною та підтверджує дію страхового захисту по відношенню до забезпечення виконання укладеного договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
У розмірі 5% від ціни (суми) Договору.
02 квітня 2025 09:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 09:04
Конкурсна документація.docx
01 квітня 2025 15:13
Проєкт договору.docx
02 квітня 2025 09:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 09:04
Конкурсна документація.docx
01 квітня 2025 15:13
Конкурсна документація.docx
01 квітня 2025 15:13
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки
Дата подання: 01 квітня 2025 16:11
Дата відповіді: 02 квітня 2025 08:24
Доброго дня, шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що поточний тендер є перевиставленням попереднього тендеру UA-2025-02-04-006756-a, в якому термін поставки товару складав 240 календарних днів. У новій редакції тендерної документації зазначено термін поставки 120 календарних днів, що суттєво скорочує можливості якісного виконання зобов'язань у рамках договору. У зв’язку з цим, просимо розглянути можливість зміни терміну поставки на 195 календарних днів, що є оптимальним з урахуванням реальних строків виробництва, логістики та інших факторів, необхідних для належного виконання умов договору. Заздалегідь вдячні за розгляд нашого звернення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Термін постачання зменшено у зв"язку із надходженням термінового оборонного замовлення, в якому необхідно задіяти вищевказане обладнання і яке треба виконати в термін до 4- 5 місяців. Тому термін постачання 195к.д. (6,5 місяців) нажаль неприйнятний. дякую за розуміння.
Щодо приймання товару по точності
Дата подання: 01 квітня 2025 16:39
Дата відповіді: 02 квітня 2025 08:44
Доброго дня, шановний замовнику! У технічній документації зазначено вимогу щодо приймання по точності (по всіх параметрах точності згідно з «test-report», з обов’язковою прийомкою точності позиціонування та повторюваності по осях X, Y, Z, та перевірки системи прив’язки ріжучого інструменту). Просимо уточнити наступне: Яким чином передбачається здійснення приймання по точності? Чи планується залучення сторонньої спеціалізованої організації, яка має відповідне обладнання та компетенції для проведення вимірювань усіх зазначених параметрів? За чий рахунок будуть проводитись ці вимірювання і оформлення відповідних документів (test-report) — постачальника чи замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що після виконання монтажних та налагоджувальних робіт на обладнанні, Постачальник зобов’язаний пред’явити Покупцю параметри точності згідно «Test-report», який наданий заводом-виробником. Перевірка точності має виконуватись повіреним інструментом Постачальника. У випадку відсутності спеціального інструменту, Постачальник може залучити треті сторони до виконання вказаних робіт.
Origin
Дата подання: 01 квітня 2025 19:36
Дата відповіді: 02 квітня 2025 09:06
Your requirements regarding the origin of the product are unclear. In Appendix 3 you refer to the list of excepted countries, listed in Section 3 of TD. This section has only a hyperlink to Appendix 2, where no list of excepted countries is provided. To avoid misunderstanding please CLEARLY LIST THE EXCEPTED COUNTRIES in Appendix 3 or any other place of TD. === Ваші вимоги щодо походження товару незрозумілі. У Додатку 3 ви посилаєтеся на список виключених країн, наведений у Розділі 3 TD. У цьому розділі є лише гіперпосилання на Додаток 2, де немає списку виключених країн. Щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, ЧІТКО ПЕРЕЛІКУЙТЕ ВИНЯТКИ КРАЇН у Додатку 3 або будь-якому іншому місці TD.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у Додаток 3 КД
Your last
Дата подання: 02 квітня 2025 10:42
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:35
Thank you for clarification. Do you know that USA and EC importing CNC metalworking machines from China? So, for USA and EC China is OK, but for your great factory/UOP - not? Or maybe it is a political reason?
Відповідь: The requirements of the tender documentation provide for restrictions on the countries of origin of the equipment. This is our requirement, and we adhere to it. Companies that cannot fulfill such conditions will not be accepted to participate in the tender procedure or their offers will be rejected.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 23 870 000,00
UAH
23 631 286,23
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРІТЕК" 23 751 347,40
UAH
23 631 990,51
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 квітня 2025 14:20
Електронний підпис
18 квітня 2025 14:20
Довідка корупція ДМТ.pdf
14 квітня 2025 16:32
Електронний підпис
14 квітня 2025 16:32
Електронний підпис
14 квітня 2025 16:32
2.2.CERTIFICATE OF AUTHORIZATION DMT.jpg
14 квітня 2025 16:32
2.2.CERTIFICATE OF AUTHORIZATION DMT.jpg.p7s
14 квітня 2025 16:32
квит 2024 до фін звіту.rtf.p7s
14 квітня 2025 16:32
квит 2024 до фін звіту.rtf
14 квітня 2025 16:32
Переклад про точність.pdf
14 квітня 2025 16:32
2.2. Довідка сервіс.pdf
14 квітня 2025 16:32
2.2. Довідка сервіс.pdf.p7s

Конфіденційні документи

18 квітня 2025 14:20
2.1 Аналогічні договора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе інформацію про контрагентів з УОП

18 квітня 2025 14:20
2.1 Аналогічні договора.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе інформацію про контрагентів з УОП

14 квітня 2025 16:32
2.3. Довідка сервісний персонал.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
2.1 Аналогічні договора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Наказ Шуліка А.О..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
2.1 Аналогічні договора.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Наказ Шуліка А.О..pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
S0110014 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства2024.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
довіренність Курбанов ДМТ 19.11.2024.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Наказ Курбанов .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
S0110014 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства2024.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
2.3. Довідка сервісний персонал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Наказ Тур М.О..pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Bachelor's Diploma-B23063788-10.12.2024, 17_13_38.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Наказ Тур М.О..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Наказ Курбанов .pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
довіренність Курбанов ДМТ 19.11.2024.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Від виробнка про повноваження сервісу з перекладом.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Від виробнка про повноваження сервісу з перекладом.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Bachelor's Diploma-B21101061-10122024, 162757_241210_162823.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Bachelor's Diploma-B23063788-10.12.2024, 17_13_38.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

14 квітня 2025 16:32
Bachelor's Diploma-B21101061-10122024, 162757_241210_162823.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл несе персональну інформацію

Публічні документи

15 квітня 2025 13:40
Електронний підпис
15 квітня 2025 13:40
Електронний підпис
15 квітня 2025 13:22
Електронний підпис
15 квітня 2025 13:22
Електронний підпис
14 квітня 2025 17:10
Електронний підпис
14 квітня 2025 17:10
Електронний підпис

Конфіденційні документи

15 квітня 2025 13:40
Тендерная документация 15.04.25.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, що містять конфіденційну інформацію про фізичних осіб

15 квітня 2025 13:21
Тендерная документация 15.04.25.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, що містять конфіденційну інформацію про фізичних осіб

14 квітня 2025 17:09
Тердерная документація 15.04.25.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, що містять конфіденційну інформацію про фізичних осіб

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Гарантія страхової організації, іншої фінансової установи або застава

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРІТЕК"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#45175680
Відхилено 23 631 286,23
UAH
25 квітня 2025 08:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 10:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРІТЕК"
#35740102
Очікує рішення 23 631 990,51
UAH
25 квітня 2025 08:57

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Шановний учаснику! За результатами аукціону у конкурсі № UA-2025-04-01-009733-а "П’яти-координатний фрезерний оброблювальний центр з числовим програмним керуванням в комплекті" Ваша пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною. Направляємо вимогу виконати умови конкурсу та підтвердити умови п.5 Конкурсної документації а саме: - Строк поставки товарів (виконання робіт, виконання робіт) - не більше 120 календарних днів з моменту здійснення передоплати з можливістю дострокової поставки. У наданій листом від 14.04.25р. вих № 25048 Технічній специфікації в пункті 4 зазначено термін поставки до 195 календарних днів, що не відповідає умовам Конкурсної закупівлі. Нагадуємо, що, у відповідності до пункту 1 Розділу 5 конкурсної документації, Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено у відповідності до пп. 1 п. 3 Розділу 5 Конкурсної документації. З повагою, Олександр Відповідальна особа за здійснення закупівель +380686042782

Документи

25 квітня 2025 08:57
Електронний підпис
25 квітня 2025 08:57
Витяг з протоколу.pdf