Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
П’яти-координатний фрезерний оброблювальний центр з числовим програмним керуванням в комплекті
Очікувана вартість
23 871 375,00 UAH
UA-2025-04-01-009733-a ● 375731e37375419b945b24e8791aaa09
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08305644 |
Вебсайт: | http://charz.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
019 Відділ закупівель 380686042782 tender019@ukroboronprom.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 15:57 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 15:57 |
Очікувана вартість: | 23 871 375,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 356,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від ціни (суми) Договору. Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника. Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи [для банківської та страхової гарантій], підписана уповноваженою особою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією Договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Форма гарантій наведена у Додатку 6. Замовник повертає (скасовує) забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем Договору про закупівлю; у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними; а також згідно з іншими умовами, які мають бути зазначеними у Договорі про закупівлю/Додатковій угоді (специфікації), але не пізніше ніж протягом десяти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору про закупівлю не повертається (накладається стягнення) Замовником у разі невиконання учасником умов Договору про закупівлю/Додаткової угоди (Специфікації). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору про закупівлю, у разі, якщо вони не підлягають поверненню, залишаються на рахунку Замовника та стають власністю Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати
Обладнання має працювати 3-х змінному режимі роботи без погіршення його технічних характеристик не менше ніж 5 років. Номінальна напруга електромережі для роботи верстата 380 В ± 10% (трьохфазна), частота 50 Hz ± 1 %. У конкурсних торгах приймають участь Постачальники, які пропонують обладнання з країн виробників Європейського союзу, США, Канада, Австралія, Південна Корея та інші, окрім переліку країн виробників вказаних у Розділі 3 цієї Документації, а також виробників та постачальників з Китаю.
Обладнання має працювати 3-х змінному режимі роботи без погіршення його технічних характеристик не менше ніж 5 років. Номінальна напруга електромережі для роботи верстата 380 В ± 10% (трьохфазна), частота 50 Hz ± 1 %.
У конкурсних торгах приймають участь Постачальники, які пропонують обладнання з країн виробників Європейського союзу, США, Канада, Австралія, Південна Корея та інші, окрім виробників та постачальників з Російської Федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран, КНДР, а також з Китаю.
Розгорнути
Згорнути
У конкурсних торгах приймають участь Постачальники, які пропонують обладнання з країн виробників Європейського союзу, США, Канада, Австралія, Південна Корея та інші, окрім виробників та постачальників з Російської Федерації, Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран, КНДР, а також з Китаю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
П’яти-координатний фрезерний оброблювальний центр з числовим програмним керуванням в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 42632000-5 — Металообробні верстати з числовим програмник керуванням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Авансовий платіж 30% від вартості Обладнання - протягом 15 банківських днів з дати виставлення рахунку. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Другий платіж 40% від вартості Обладнання - протягом 10 банківських днів з моменту письмового повідомлення Постачальника про готовність Обладнання до поставки зі складу виробника. | Аванс | 10 | Банківські | 40 |
Iнша подія | Третій платіж 20% від вартості Обладнання - протягом 10 банківських днів після поставки на територію Покупця, підписання видаткової накладної, але не раніше реєстрації податкових накладних за товар у єдиному державному реєстрі податкових накладних | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Кінцевий платіж 10% - протягом 10 банківських днів після підписання Акту здачі-приймання виконаних пусконалагоджувальних робіт, але не раніше реєстрації податкових накладних за послуги у єдиному державному реєстрі податкових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 09:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 09:04 |
Конкурсна документація.docx | |
01 квітня 2025 15:13 |
Проєкт договору.docx |
02 квітня 2025 09:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2025 09:04 |
Конкурсна документація.docx
|
|||
01 квітня 2025 15:13 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки
Дата подання: 01 квітня 2025 16:11
Дата відповіді: 02 квітня 2025 08:24
Доброго дня, шановний замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що поточний тендер є перевиставленням попереднього тендеру UA-2025-02-04-006756-a, в якому термін поставки товару складав 240 календарних днів.
У новій редакції тендерної документації зазначено термін поставки 120 календарних днів, що суттєво скорочує можливості якісного виконання зобов'язань у рамках договору.
У зв’язку з цим, просимо розглянути можливість зміни терміну поставки на 195 календарних днів, що є оптимальним з урахуванням реальних строків виробництва, логістики та інших факторів, необхідних для належного виконання умов договору.
Заздалегідь вдячні за розгляд нашого звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Термін постачання зменшено у зв"язку із надходженням термінового оборонного замовлення, в якому необхідно задіяти вищевказане обладнання і яке треба виконати в термін до 4- 5 місяців. Тому термін постачання 195к.д. (6,5 місяців) нажаль неприйнятний. дякую за розуміння.
Щодо приймання товару по точності
Дата подання: 01 квітня 2025 16:39
Дата відповіді: 02 квітня 2025 08:44
Доброго дня, шановний замовнику!
У технічній документації зазначено вимогу щодо приймання по точності (по всіх параметрах точності згідно з «test-report», з обов’язковою прийомкою точності позиціонування та повторюваності по осях X, Y, Z, та перевірки системи прив’язки ріжучого інструменту).
Просимо уточнити наступне:
Яким чином передбачається здійснення приймання по точності?
Чи планується залучення сторонньої спеціалізованої організації, яка має відповідне обладнання та компетенції для проведення вимірювань усіх зазначених параметрів?
За чий рахунок будуть проводитись ці вимірювання і оформлення відповідних документів (test-report) — постачальника чи замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що після виконання монтажних та налагоджувальних робіт на обладнанні, Постачальник зобов’язаний пред’явити Покупцю параметри точності згідно «Test-report», який наданий заводом-виробником. Перевірка точності має виконуватись повіреним інструментом Постачальника. У випадку відсутності спеціального інструменту, Постачальник може залучити треті сторони до виконання вказаних робіт.
Origin
Дата подання: 01 квітня 2025 19:36
Дата відповіді: 02 квітня 2025 09:06
Your requirements regarding the origin of the product are unclear. In Appendix 3 you refer to the list of excepted countries, listed in Section 3 of TD. This section has only a hyperlink to Appendix 2, where no list of excepted countries is provided. To avoid misunderstanding please CLEARLY LIST THE EXCEPTED COUNTRIES in Appendix 3 or any other place of TD.
===
Ваші вимоги щодо походження товару незрозумілі. У Додатку 3 ви посилаєтеся на список виключених країн, наведений у Розділі 3 TD. У цьому розділі є лише гіперпосилання на Додаток 2, де немає списку виключених країн. Щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, ЧІТКО ПЕРЕЛІКУЙТЕ ВИНЯТКИ КРАЇН у Додатку 3 або будь-якому іншому місці TD.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни у Додаток 3 КД
Your last
Дата подання: 02 квітня 2025 10:42
Дата відповіді: 02 квітня 2025 11:35
Thank you for clarification.
Do you know that USA and EC importing CNC metalworking machines from China? So, for USA and EC China is OK, but for your great factory/UOP - not? Or maybe it is a political reason?
Відповідь: The requirements of the tender documentation provide for restrictions on the countries of origin of the equipment. This is our requirement, and we adhere to it. Companies that cannot fulfill such conditions will not be accepted to participate in the tender procedure or their offers will be rejected.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
23 870 000,00
UAH
|
23 631 286,23
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРІТЕК" |
23 751 347,40
UAH
|
23 631 990,51
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #45175680 |
Відхилено |
23 631 286,23
UAH
|
25 квітня 2025 08:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 10:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРІТЕК" #35740102 |
Очікує рішення |
23 631 990,51
UAH
|
25 квітня 2025 08:57
|