Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2025-04-01-009666-a ● 898938f94a7d4c4099078e3c2902dc02
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
01 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | БОЯРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23568909 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23 |
Контактна особа: |
Наталія Кириченко +380669918017 bzoshzakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у понеділок та середу, два рази на тиждень, згідно заявки замовника.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 08150, Україна, Київська область, Фастівський р-н, м. Боярка, вул. Лисенка, 11/23.
Розгорнути
Згорнути
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 08150, Україна, Київська область, Фастівський р-н, м. Боярка, вул. Лисенка, 11/23.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограм
Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у понеділок та середу, два рази на тиждень, згідно заявки замовника. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 08150, Україна, Київська область, Фастівський р-н, м. Боярка, вул. Лисенка, 11/23. | Повторювана поставка | 2 | Робочі | 100 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
01 квітня 2025 15:11 |
Проєкт договору індичка ПХ.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 3143 | Так | |
Термічний стан |
Можливі значення:
|
|
Частина |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОДСЕРВІС ПЛЮС" |
54 960,00
UAH з ПДВ
|
54 960,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" |
55 200,00
UAH з ПДВ
|
55 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОДСЕРВІС ПЛЮС" #45175078 |
Відхилено |
54 960,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 15:36
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
55 200,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 12:52
|
Договір № 55-ПХ індичка.pdf | укладений |
10 квітня 2025 12:50
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 квітня 2025 10:13
|
4 140,00 UAH | UA748201720344241017142198753 Боярська ЗОШ I-III ступенів №1 |
UA623003350000000026001114517 ТОВ "Руол Стандарт" |
Оплачений |
29 квітня 2025 10:26
|
3 312,00 UAH | UA748201720344241017142198753 Боярська ЗОШ I-III ступенів №1 |
UA623003350000000026001114517 ТОВ "Руол Стандарт" |
Оплачений |