Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2025-04-01-009666-a 898938f94a7d4c4099078e3c2902dc02
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кириченко

+380669918017 bzoshzakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОЯРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23568909
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23
Контактна особа: Наталія Кириченко
+380669918017
bzoshzakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у понеділок та середу, два рази на тиждень, згідно заявки замовника.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 08150, Україна, Київська область, Фастівський р-н, м. Боярка, вул. Лисенка, 11/23.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограм
Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у понеділок та середу, два рази на тиждень, згідно заявки замовника. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 08150, Україна, Київська область, Фастівський р-н, м. Боярка, вул. Лисенка, 11/23. Повторювана поставка 2 Робочі 100
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

01 квітня 2025 15:11
Проєкт договору індичка ПХ.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 3143 Так
Термічний стан Можливі значення:
  • охолоджене
  • Частина Можливі значення:
  • філе
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОДСЕРВІС ПЛЮС" 54 960,00
    UAH з ПДВ
    54 960,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 55 200,00
    UAH з ПДВ
    55 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    03 квітня 2025 21:20
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термічний стан охолоджене
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина філе
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3143 Так

    Публічні документи

    03 квітня 2025 17:03
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3143 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термічний стан охолоджене
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина філе

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОДСЕРВІС ПЛЮС"
    #45175078
    Відхилено 54 960,00
    UAH з ПДВ
    09 квітня 2025 15:36
    Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
    #34200887
    Переможець 55 200,00
    UAH з ПДВ
    09 квітня 2025 15:38

    Документи

    09 квітня 2025 15:36
    Електронний підпис
    09 квітня 2025 15:35
    Протокол.pdf

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 09 квітня 2025 15:38

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
    #34200887
    55 200,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    10 квітня 2025 12:52
    Договір № 55-ПХ індичка.pdf укладений
    10 квітня 2025 12:50

    Інформація про платежі за договором

    Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
    Дата Сума Платник Одержувач Статус
    22 квітня 2025 10:13
    4 140,00 UAH UA748201720344241017142198753
    Боярська ЗОШ I-III ступенів №1
    UA623003350000000026001114517
    ТОВ "Руол Стандарт"
    Оплачений
    29 квітня 2025 10:26
    3 312,00 UAH UA748201720344241017142198753
    Боярська ЗОШ I-III ступенів №1
    UA623003350000000026001114517
    ТОВ "Руол Стандарт"
    Оплачений