Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засувки шиберні
Очікувана вартість
935 000,00 UAH
UA-2025-04-01-009604-a ● d19a85caa9cd496ca24e2e0f27e0c90e
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Назаренко Юлія Ігорівна 380975200267 yuliia.nazarenko@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 13:10 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 13:10 |
Очікувана вартість: | 935 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Засувка шиберна прямоточна DN 65 мм PN 35 МПа L=350 мм з КМЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131230-7 — Засувки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Строки оплати Товару (партії Товару) : 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Підписання договору | Умови поставки: (DAP – (для нерезидентів) DDP – (для резидентів ) замовник вибирає потрібне – згідно з «ІНКОТЕРМС. Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2020 року)». Витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP та DAP) включені в ціну товару. Строк поставки товару: Поставка всього Товару здійснюється Постачальником протягом 90 календарних днів з моменту підписання договору. | Одноразова поставка | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 15:09 |
Додаток_5_Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx | |
01 квітня 2025 15:09 |
Додаток 2 Перелік документів учасника (1).docx | |
01 квітня 2025 15:09 |
ДОДАТОК 1 Технічна специфікація.docx | |
01 квітня 2025 15:09 |
ТД Засувки.docx | |
01 квітня 2025 15:09 |
Додаток_5.1 та 5.2 Розрахунки до тендерної (цінової) пропозиції.xlsx | |
01 квітня 2025 15:09 |
Додаток 4 Перелік документів та_або інформації, які подаються Переможцем.docx | |
01 квітня 2025 15:09 |
Додаток 3 проект Договору оплата по факту поставки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Збільшення строків поставки товару
Дата подання: 03 квітня 2025 10:46
Дата відповіді: 03 квітня 2025 16:14
Шановний замовнику, доброго дня! Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось до Вас з приводу наступного. Наша компанія є представником закордонного виробника та планує участь в закупівлі UA-2025-04-01-009604-a. На жаль Вами виставлені дискримінаційні вимоги щодо строків поставки товару, а саме: "протягом 90 календарних днів з моменту підписання договору. Термін поставки включає гідравлічні випробування протягом 15 календарних днів". Тобто фактично постачальнику дається тільки 75 календарних днів на поставку. Виробничий процес у будь-кого світового виробника даної продукції складає до 90 к.д. Замовник повинен бути ознайомлений з даним фактом, а якщо ні, то може спокійно зробити моніторинг ринку виробників та отримати пропозиції з фактичними строками виробництва даної продукції. Наша компанія має змогу запропонувати продукцію для Замовника нижче ніж очікувана вартість закупівлі, таким чином заощадивши кошти які дуже потрібні в час війни, але за РЕАЛЬНИМИ ТА ФАКТИЧНИМИ строками поставки. Беручи до уваги вищенаведену інформацію просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та викласти вимоги щодо строків поставки у наступній редакції: "протягом 180 календарних днів з моменту підписання договору. Термін поставки включає гідравлічні випробування протягом 15 календарних днів". Дані строки є РЕАЛЬНИМИ для даного типу продукції та ніяким чином не перевищені. Сподіваємось на розуміння ситуації та подальшу співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що продукція яка замовляється, є серійного виконання та не потребує індивідуального замовлення і може знаходитися у виробника на складі. Оскільки замовлений товар є критично важливим для реалізації запланованих заходів у визначені строки, збільшення термінів постачання не передбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
835 331,37
UAH
|
835 331,37
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" |
935 000,00
UAH
|
935 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VERNAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ #389400011 |
Очікує рішення |
835 331,37
UAH
|
15 квітня 2025 13:33
|