Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 508 346,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 445 083,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 12:50 |
ТД Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади ред. 2.pdf | |
03 квітня 2025 12:50 |
опис (перелік) поточний ремонт 2.docx | |
02 квітня 2025 10:38 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ТД ред..pdf | |
02 квітня 2025 10:38 |
опис (перелік) поточний ремонт.docx |
03 квітня 2025 12:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 квітня 2025 12:50 |
ТД Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади ред. 2.pdf | ||||||
03 квітня 2025 12:50 |
опис (перелік) поточний ремонт 2.docx
|
||||||
02 квітня 2025 10:38 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ТД ред..pdf
|
||||||
02 квітня 2025 10:38 |
опис (перелік) поточний ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тендерною документацією Процедури закупівлі встановлено кваліфікаційний критерій: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Учасник повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Обсяг річного доходу (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) повинен бути неменше 99 % від очікуваної вартості закупівлі.
Отже, оскільки законодавством передбачено право замовника самостійно визначати у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, то критерії фінансової спроможності у межах, що не перевищують очікувану вартість предмета закупівлі не можуть вважатись дискримінаційними умовами.
Цю правову позицію підтримує Верховний Суду постановах від 17 червня 2020 року у справі № 826/16606/18, від 16 квітня 2020 року у справі № 640/5949/19, від 13 травня 2020 року у справі № 826/7832/18, від 28 грудня 2022 року у справі №640/7440/21.
Також притримується даної позиції АКМУ, що підтверджується рішенням №462-р/пк-пз від 13.01.2025.
Згідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", не має заборони щодо встановлення даного кваліфікаційного критерію.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000045 ● 6f12b4d049a24a9c9b24c840bb88b70b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.04.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-01-008943-a, 01.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" |
43 979 628,65
UAH з ПДВ
|
43 979 628,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" #43437544 |
Переможець |
43 979 628,65
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 14:06
|
договір № 107 від 17.04.2025.pdf | укладений |
17 квітня 2025 14:06
|