Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади
Очікувана вартість
44 508 346,00 UAH
UA-2025-04-01-008943-a 77a4f74ac6b84aaabc6e79bafb0275f1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ланюк

+380532561938 gorgyts190@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
Контактна особа: Ігор Ланюк
+380532561938
gorgyts190@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 44 508 346,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445 083,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 14:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

03 квітня 2025 12:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 12:50
ТД Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади ред. 2.pdf
02 квітня 2025 10:38
ТД Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади ред..pdf
01 квітня 2025 14:48
ТД Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади.pdf
03 квітня 2025 12:50
опис (перелік) поточний ремонт 2.docx
02 квітня 2025 10:38
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ТД ред..pdf
01 квітня 2025 14:48
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ТД.pdf
02 квітня 2025 10:38
опис (перелік) поточний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 квітня 2025 17:27
Дата відповіді: 03 квітня 2025 15:11
Шановний Замовнику! У ТД зазначено "Учасник повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Обсяг річного доходу (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) повинен бути неменше 99 % від очікуваної вартості закупівлі. Вартість закупівлі 44 млн. Виконання даної вимоги звужує потенційне коло учасників та є дискримінацією оскільки тільки певне коло учасників може прийняти участь у даній закупівлі. Просимо внести зміни до даної вимоги та не обмежувати учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дана вимога встановлена з врахуванням ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Замовником не було встановлено фінансова спроможність більше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 квітня 2025 11:26
Дата відповіді: 07 квітня 2025 08:12
Замовником Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради 01.04.2025 року було оголошено тендер «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади», бюджет закупівлі 44 508 346 грн з ПДВ. У тендерній документації редакція від 03.04.2025 року встановлена вимога п.4 Таблиці 1 Додатку 1, а саме: «Учасник повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Обсяг річного доходу (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) повинен бути неменше 99 % від очікуваної вартості закупівлі.». Ми, як потенційний учасник, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою що суперечить вимогам чинного законодавства та здоровій конкуренції. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII дискримінація учасників заборонена. Вважаємо дану вимогу дискимінаційною з таких причин: 1. Непропорційність та недоцільність встановленого порогу Вимога щодо доходу в розмірі не менше 99% від очікуваної вартості закупівлі є необґрунтовано завищеною. Це може обмежувати конкуренцію, оскільки навіть фінансово стабільні компанії з достатнім досвідом можуть не відповідати цій вимозі лише через те, що їхній дохід трохи менший. Встановлення даної вимоги є надмірним обмеженням, яке не відповідає принципу пропорційності. Фінансова спроможність учасника повинна оцінюватися на основі реальної здатності виконати договір, а не лише за показником доходу. Надмірно високий поріг доходу: Вимога, щоб чистий дохід учасника за 2024 рік був не менше 99% від очікуваної вартості закупівлі, а вона складає більше 44 мільйонів гривень! є надзвичайно високою. У звичайних умовах такі показники можуть бути виправданими лише для найбільших підприємств, але не для широкого кола учасників. Неврахування специфіки воєнного стану: На даний час в країні введено військовий стан протягом 3-х років! У воєнний час економіка зазнає значних збурень. Зниження обсягів виробництва, перебої в постачанні та інші фактори негативно впливають на фінансові результати компаній. Встановлення такого високого порогу доходу не враховує тимчасові труднощі, зумовлені військовим станом. 2. Порушення принципу та обмеження добросовісної конкуренції, дискримінація учасників. Дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників торгів, що суперечить принципам добросовісної конкуренції та недискримінації. Це унеможливлює участь малих і середніх підприємств, нових гравців на ринку, а також компаній, які мають сезонний або нерівномірний дохід, але здатні виконати зобов’язання. Таке обмеження суттєво звужує коло потенційних учасників, що суперечить принципу недискримінації учасників та добросовісної конкуренції, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі», а саме п.4 ст. 22 «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Навмисне стиснення кола потенційних учасників. З огляду на військовий стан, багато підприємств можуть мати тимчасове зниження доходів або невчасне подання фінансової звітності через надзвичайні обставини. Така вимога фактично виключає з участі компанії, які зазвичай здатні виконати зобов’язання, але зазнали впливу кризових умов. В умовах військового стану державні органи повинні враховувати змінені економічні умови та надавати можливість участі більш широкому колу підприємств. 3. Відсутність прямого зв’язку між доходом і здатністю виконати контракт Чистий дохід за рік не завжди відображає реальну фінансову спроможність підприємства. Показники ліквідності, резерви, наявність необхідних ресурсів (обладнання, персоналу, досвіду тощо), кредитна історія та досвід виконання аналогічних проектів можуть бути кращими індикаторами здатності виконати контракт, особливо в умовах нестабільності. Учасник може мати значний обсяг незавершених контрактів або працювати з високою маржинальністю, що дозволяє виконати закупівлю навіть при меншому доході. Більш важливими є: • Фінансова ліквідність (наявність грошових коштів та активів, достатніх для виконання контракту). • Кредитна історія (наявність або можливість залучення фінансування). • Досвід виконання аналогічних договорів (що є кращим індикатором спроможності, ніж дохід). 4. Можливість дискримінації нових або малих підприємств Дана вимога ставить у невигідне становище підприємства, які тільки виходять на ринок або мають стабільний, але невеликий обсяг діяльності. Вони можуть повністю відповідати іншим критеріям спроможності, але штучно усуваються через цей бар’єр. 5. Порушення законодавства про публічні закупівлі Вимога про річний дохід у розмірі 99% від вартості закупівлі може суперечити законодавству про публічні закупівлі, зокрема: • Принципу недискримінації та рівності учасників (Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). • Принципу пропорційності (вимоги повинні відповідати предмету закупівлі і не створювати необґрунтованих бар’єрів для участі). 6. Відсутність обґрунтування необхідності такої вимоги Замовник, на наше звернення, не надав обґрунтованих пояснень, чому саме цей рівень доходу є критично важливим для даної закупівлі. 7. Особливості воєнного стану та необхідність адаптації вимог • Зміна економічної кон’юнктури: Воєнний стан супроводжується суттєвими економічними труднощами, тому стандарти оцінки фінансової спроможності повинні бути адаптовані до поточної ситуації. Вимога про дохід не може бути визначальним критерієм, оскільки багато компаній можуть тимчасово не відповідати цим показникам, але все одно зберігати можливість належного виконання контракту. • Гнучкість та гуманітарний підхід: В умовах воєнного стану державні органи повинні враховувати надзвичайний характер ситуації та демонструвати гнучкість у встановленні критеріїв участі. Це сприятиме збереженню конкуренції та забезпеченню економічної активності, що є важливим для підтримки ринку в кризовий період. З огляду на вищевикладене, вимогу про наявність річного доходу не менше 99% від очікуваної вартості закупівлі є необґрунтованою та дискримінаційною в умовах воєнного стану. Вимагаємо: • Переглянути критерії: Запропонувати замінити фіксований поріг доходу на альтернативні показники, що враховують ліквідність, резерви та досвід виконання робіт. • Адаптувати вимоги до поточної ситуації: Врахувати специфіку воєнного стану та тимчасові труднощі підприємств, що можуть вплинути на їх фінансові показники. • Підтримати конкурентність: Забезпечити рівні умови для всіх потенційних учасників закупівлі та сприяти участі широкого кола підприємств, що має позитивний вплив на ефективність державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дана вимога встановлена з врахуванням ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Замовником не було встановлено фінансова спроможність більше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2025 11:50
Дата відповіді: 07 квітня 2025 08:14
Також звертаємо увагу Замовника на позитивні рішення в сторону скаржника на оскарження дискримінаційних умов за критерієм наявності фінансової спроможності. Рішення № 17345-р/пк-пз від 15.09.2020, оголошення № UA-2020-08-06-002598-a, Рішення № 20241-р/пк-пз від 30.10.2020, оголошення № UA-2020-09-22-013191-b,
Відповідь: Cтаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тендерною документацією Процедури закупівлі встановлено кваліфікаційний критерій: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Учасник повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Обсяг річного доходу (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) повинен бути неменше 99 % від очікуваної вартості закупівлі.
Отже, оскільки законодавством передбачено право замовника самостійно визначати у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, то критерії фінансової спроможності у межах, що не перевищують очікувану вартість предмета закупівлі не можуть вважатись дискримінаційними умовами.
Цю правову позицію підтримує Верховний Суду постановах від 17 червня 2020 року у справі № 826/16606/18, від 16 квітня 2020 року у справі № 640/5949/19, від 13 травня 2020 року у справі № 826/7832/18, від 28 грудня 2022 року у справі №640/7440/21.
Також притримується даної позиції АКМУ, що підтверджується рішенням №462-р/пк-пз від 13.01.2025.
Щодо вимірювальної лабораторії
Дата подання: 04 квітня 2025 12:56
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:15
Шановний замовнику! У Вашій ТД міститься вимога надання копії свідоцтва про відповідність стану системи вимірювань лабораторії асвальто бетонної суміщі і бітумної емульсії виданий уповноваженим на сертифікацію органом. Наш АБЗ поставляє готові суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево- мастиковий та на модифікованому бітумі, який вже містить в собі бітум. Та відповідно лабораторія має можливість проводити досдлідження якості саме суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево- мастиковий та на модифікованому бітумі, а не окремо асфальтобетонні сіміші і бітум. При наданні даного атестату .чи не буде це приводом для відхиленя? А також для врегулювання даного питання просимо внести зміни та розширити систему вимірювань любораторії
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник, не має права трактувати потенційним учасникам, які саме подавати документи на підтвердження кваліфікаційних критерій. Потенційні учасники на власний розсуд приймає рішення щодо подання своєї тендерної пропозиції.
Згідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", не має заборони щодо встановлення даного кваліфікаційного критерію.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000045 ● 6f12b4d049a24a9c9b24c840bb88b70b
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.04.2025 № 39-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.04.2025 № 39-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-01-008943-a, 01.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" 43 979 628,65
UAH з ПДВ
43 979 628,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 16:26
Електронний підпис
11 квітня 2025 16:25
документи переможця.pdf
09 квітня 2025 16:41
Електронний підпис
08 квітня 2025 16:25
Електронний підпис
08 квітня 2025 16:24
Статут з описом.pdf
08 квітня 2025 16:24
відповідність.pdf
08 квітня 2025 16:24
кваліфікація досвід.pdf
08 квітня 2025 16:24
фінзвітність.pdf
08 квітня 2025 16:24
кваліфікація МТБ.pdf
08 квітня 2025 16:24
календарний план.pdf
08 квітня 2025 16:24
техзавдання.pdf
08 квітня 2025 16:24
акт огляду.pdf
08 квітня 2025 16:24
кошторис.pdf
08 квітня 2025 16:24
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТДК"

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Підтверджую

фінзвітність.pdf

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ"
#43437544
Переможець 43 979 628,65
UAH з ПДВ
11 квітня 2025 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 14:31

Вимога про усунення невідповідностей

Враховуючи п. 43 Особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Постанова №1178 або Особливості), у закупівлі Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади, код ДК 021:2015 (CPV2008)– 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Замовником встановлено наступні невідповідності: Згідно п. 1.1, ч. 1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен подати: Інформація, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Учасник у своїй тендерній пропозиції не надав довідку з інформацією про нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. На підставі вище зазначеного, Замовник повідомляє Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ", про вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, зазначених вище, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

11 квітня 2025 15:43
Довідка НАЗК
11 квітня 2025 15:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2025 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ"
#43437544
43 979 628,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2025 15:43
Довідка НАЗК
11 квітня 2025 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2025 14:06
договір № 107 від 17.04.2025.pdf укладений
17 квітня 2025 14:06