Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стіл письмовий, тумба мобільна, мобільна тумба-помічник, шафа низька з дверцятами, шафа гардеробна, шафа висока закрита з полицями, шафа висока (верх відкритий),шафа закрита, крісло офісне, декоративні накладки на стіни, шафа для холодильника, диван прямий
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2025-04-01-007827-a ● c5f623aa129e4477bdcab968744e7ced
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДПРИЄМСТВО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ДОНЕЦЬКЕ" |
Код ЄДРПОУ: | 31269218 |
Місцезнаходження: | 64250, Україна , Харківська обл., Ізюмський район, селище міського типу Донець, вулиця Весняна, будинок 44 |
Контактна особа: |
Юрій Стасенко +380970880755 ekonomist_pzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штука
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штука
Мобільна тумба-помічник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Шафа низька з дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
5 штука
Шафа гардеробна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Шафа висока закрита з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
9 штука
Шафа висока (верх відкритий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
10 штука
Шафа закрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
15 штука
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
30 погонний метр
Декоративні накладки на стіни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для холодильника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штука
Диван прямий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, cелище Донець, вул. Весняна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 14:50 |
Додаток 3..docx | |
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 4.docx | |
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 5.docx | |
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 6.docx | |
01 квітня 2025 14:04 |
ТД Меблі 2025.docx | |
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 2.docx | |
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 1.docx |
01 квітня 2025 14:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 квітня 2025 14:50 |
Додаток 3..docx
|
||
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 4.docx
|
||
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 5.docx
|
||
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 6.docx
|
||
01 квітня 2025 14:04 |
ТД Меблі 2025.docx
|
||
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 2.docx
|
||
01 квітня 2025 14:04 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2025 12:57
Дата відповіді: 07 квітня 2025 09:17
Тендерною документацією вимагається наступне: Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Дана вимога є повністю дискримінаційної і прописаною під вашого Учасника, оскільки: по-перше, в Україні обмежена кількість компетентних органів, які надають довдку або висновок про конюктуру ринку. Крім цього, для дослідження ринку потрібно більше часу, ніж є на подчау пропозицій. А надання копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку є взагалі абсурдом. Якщо ви вже визначили очікувана вартість предмету закупівлі, відповідно ви вже самі на підставі чогось дослідили ринок вікон. Враховуючи це, Учасники мають повне право подавати цінові пропозиції в межах очікуваної вартості предмету закупівлі. Приберіть цю вимогу, інакше будемо вимушені звернутись в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то пониження цін порівняно з ринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть нижчими за ринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають ринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації, оскільки тендерна документація складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то пониження цін порівняно з ринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть нижчими за ринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають ринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації, оскільки тендерна документація складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОТЕЛЕВЕЦЬ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
697 140,00
UAH з ПДВ
|
697 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОТЕЛЕВЕЦЬ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2349600792 |
Переможець |
697 140,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:04
|