Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервісні послуги по інженерному супроводу бурових доліт на свердловинах № 146, № 141 Великобубнівського родовища
Очікувана вартість
9 167 230,00 UAH
UA-2025-04-01-007042-a ● a5de1e4394ef44d9937b66d42b4c3eb5
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Назаренко Юлія Ігорівна 380975200267 yuliia.nazarenko@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 11:12 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 11:12 |
Очікувана вартість: | 9 167 230,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 672,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 275016.9 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5 % від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76430000-6: Послуги з буріння та експлуатації свердловин
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісні послуги по інженерному супроводу бурових доліт на свердловинах № 146, № 141 Великобубнівського родовища
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 76431000-3 — Послуги з буріння свердловин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих Послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Дата подання заявки | Термін буріння та кріплення свердловини №146 - 74 календарних діб. Строк надання послуг: 74 діб з дати початку надання Послуг. Орієнтовний початок надання послуг - липень 2025р. Термін буріння та кріплення свердловини №141 – 76 календарних діб. Строк надання послуг: 76 діб з дати початку надання Послуг. Орієнтовний початок надання послуг - жовтень 2025р. Замовник за 10 робочих днів до початку робіт направляє повідомлення (Замовлення на надання робіт) Виконавцю. Замовлення направляється на електронну адресу Виконавця. Більш детально інформацію зазначено в Додатку 1 до тендерної документації. | Повторювана поставка | 76 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2025 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2025 16:00 |
Зміни до ТД_146_141_ВБ від 14.04.2025.docx | |
14 квітня 2025 16:00 |
Додаток 2 до ТД_Перелік документів учасника від 14.04.2025.docx | |
14 квітня 2025 16:00 |
ТД_146_141_ВБ від 14.04.2025.docx | |
11 квітня 2025 16:11 |
Зміни до ТД_146_141_ВБ від 11.04.2025.docx | |
11 квітня 2025 16:11 |
Додаток 3 до ТД _Проект Договору_з від 11.04.2025.docx | |
01 квітня 2025 13:30 |
Додаток 7.1-7.2 до ТД_Виконання зобов'язань за договором закупівлі.docx | |
01 квітня 2025 13:30 |
Додаток 5 до ТД_Цінова_пропозиція_146_141_ВБ.docx | |
01 квітня 2025 13:30 |
Додаток 6.1-6.2 до ТД_Забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
01 квітня 2025 13:30 |
Додаток 4 до ТД_Документи переможця.docx | |
01 квітня 2025 13:30 |
Додаток 1 до ТД_Технічна специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність внесення змін до Додатку № 3 до тендерної документації “ПРОЄКТ ДОГОВОРУ” та Додатку № 5 до тендерної документації Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 10 квітня 2025 11:56
Дата відповіді: 11 квітня 2025 11:47
Шановний Замовнику, просимо розглянути можливість внесення змін до пп. 1 п. 4.6. Додатку № 3 до тендерної документації “ПРОЄКТ ДОГОВОРУ” шляхом його доповнення наступними положеннями:
«Зменшення вартості метра не застосовується, якщо:
• протягом буріння даного інтервалу були зафіксовані факти невиконання запланованих у долотній програмі параметрів буріння;
• фактична густина бурового розчину більша за проектні значення (+0,03 г/см³);
• Замовник надав вказівку Виконавцю (з відповідним записом у добовому рапорті) щодо обмеження фактичної механічної швидкості буріння; у такому разі всі пробурені метри в даній секції підлягають оплаті без застосування зниження вартості;
• фактичний зенітний кут стовбура свердловини перевищив відхилення від запланованого профілю на 4 (чотири) і більше градусів.»
Внесення вищезазначених доповнень обумовлено потребою врахування об’єктивних технічних факторів, що можуть впливати на механічну швидкість буріння, при цьому не залежачи від дій або компетенції Виконавця.
Відхилення від параметрів буріння або густини розчину впливають на ефективність роботи долота. Так, у випадках, коли параметри буріння (вага на долото, оберти, тиск на виході тощо) не витримуються, ефективність буріння знижується не з вини Виконавця. Дослідження та експериментальні дані вказують на те, що збільшення густини бурового розчину негативно впливає на показники механічної швидкості. Це пов’язано з ефектом утримання (chip-hold-down effect) шламу на вибої та ущільненням площі контакту ріжучих елементів долота з розбурюємою гірською породою. Дане явище призводить до зменшення глибини врізання ріжучих елементів як PDC так і шарошкового долота під час поглиблення, що веде до зниження механічної швидкості буріння та до передчасного зносу озброєння долота.
У таких випадках зменшення вартості є необґрунтованим, адже Виконавець не має впливу на параметри буріння та бурового розчину, контроль над якими перебуває на стороні Замовника або іншого сервісного підрядника. Відповідно, застосування штрафних механізмів (зменшення вартості) є необ’єктивним.
Вказівки Замовника щодо зміни режиму роботи повинні враховуватись під час оцінки результатів. У разі якщо уповноважений представник Замовника свідомо обмежує швидкість буріння, Виконавець не повинен нести відповідальності за зниження продуктивності. Документування такого рішення у добовому рапорті дозволяє чітко встановити ініціатора зміни умов роботи.
Зміни геометрії свердловини можуть призводити до збільшення затрат часу для проведення робіт по виправленню траєкторії свердловини, тобто буде затрачено більше часу на буріння в режимі "slide'', що в свою чергу приводить до істотного зменшення механічної швидкості буріння. При значному відхиленні траєкторії свердловини від проектних значень основна увага приділяється виправленню зенітного кута і азимута ствола свердловини, щоб виконати геологічну задачу попадання в коло допуску на проектному вибої. У таких умовах Виконавець змушений виконувати роботи в режимі, що відрізняється від проектних, і не повинен нести фінансові санкції.
Просимо врахувати вищезазначене та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою забезпечити:
• технічну об’єктивність та справедливість у визначенні обсягів оплати, виключити випадки подвійного фінансового навантаження на Виконавця у ситуаціях, на які він не має впливу;
• дотримання принципу належного ризик-менеджменту та рівного розподілу відповідальності між сторонами;
• дотримання прозорості, уникнення спорів та більш ефективне виконання договору.
Крім того, у зв’язку з необхідністю забезпечення чіткого механізму визначення відповідальності сторін та уникнення потенційних спорів під час виконання договору, пропонується внести зміни до пункту 2.7 Додатку 3 до тендерної документації “ПРОЄКТ ДОГОВОРУ” доповнивши його новим підпунктом 2.7.1 наступного змісту:
«У разі втрати або знищення або пошкодження (в тому числі: пошкодження не в процесі нормальної експлуатації, при затягуванні в бурову, навороті, спуску, роботи бурового яса, а також при аваріях, пов'язаних з поломкою інструменту, падінням сторонніх предметів в свердловину, наявності металу на вибої, і у наслідок інших причин, не пов'язаних з роботою Інструменту), як в свердловині, так і поза нею, з вини Замовника, коли Інструмент знаходиться у Замовника або використовується у процесі надання Послуг, Замовник (за виключенням випадків, коли Замовник доведе, що вжив необхідних заходів для попередження втрати/знищення Інструменту), відшкодовує Виконавцю вартість втраченого, або знищеного, або пошкодженого Інструменту в розмірі, що визначається за формулою:
ЗВІ = РВІ - ЦП
де: ЗВІ – залишкова вартість втраченого або знищеного або пошкодженого Інструменту, яку сплачує Замовник;
РВІ – Розмір вартості Інструменту, що зазначений у Додатку №3 до Договору та є його невід’ємною частиною;
ЦП – нарахована ціна за Послуги, надані за допомогою Інструменту, що був або знищений або пошкоджений або втрачений, яка зафіксована в підписаному/их Сторонами Акті/-ах приймання-передачі наданих Послуг.»
Також, змінити редакцію таблиці «Сумарна кількість доліт, які плануються до буріння з урахуванням додаткових доліт кожного типорозміру» у Додатку 3 до проєкту договору, виклавши її як:
«Розмір вартості Інструменту, що застосовується при розрахунку залишкової вартості втраченого, знищеного або пошкодженого Інструменту згідно з пп. 2.7.1 п.2.7 Договору» (із зазначенням типу, розміру, кількості Інструменту, ціни за одиницю (LIH), у грн без ПДВ).
Аналогічні зміни внести до Таблиці «Сумарна кількість доліт, які плануються до буріння з урахуванням додаткових доліт кожного типорозміру» Додатку № 5 до тендерної документації Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», виклавши її як:
«Розмір вартості Інструменту, що застосовується при розрахунку залишкової вартості втраченого, знищеного або пошкодженого Інструменту» (із зазначенням типу, розміру, кількості Інструменту, ціни за одиницю (LIH), у грн без ПДВ).
Запропоновані зміни є необхідними для уникнення правової невизначеності, яка може призвести до спорів між сторонами договору у випадку втрати, пошкодження або знищення Інструменту. Поточна редакція проєкту договору не передбачає ні механізму компенсації, ні конкретної вартості інструменту, що створює ризики для належного виконання зобов’язань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що Замовником буде опрацьовано Ваше запитання і у випадку необхідності, будуть внесені відповідні зміни.
Щодо пп.1.3.1-1.3.3. Додатку 2 до ТД.
Дата подання: 12 квітня 2025 23:35
Дата відповіді: 14 квітня 2025 15:42
1. Замовником у п.1.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності у Учасника всіх бурових доліт, кількість, діаметр та код IADC яких відповідають Плану сервісних послуг, належних йому на праві користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). У п.1.3.2. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено вимогу щодо надання копій документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці згідно п.1.3.1.та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі.
Згідно усталеної практики ринку долотного сервісу, долота для кожної свердловини підбираються індивідуально відповідно до наявної геолого-технологічної інформації та досвіду відпрацювання бурових доліт на цьому ж або найближчих родовищах. Кількість доступних сервіспровайдерам типів конфігурацій бурових доліт, що виготовляються світовими виробниками, є надзвичайно великою. Для кожного інтервалу буріння кожної свердловини проводиться індивідуальний вибір типорозміру та конфігурації долота для забезпечення максимальної ефективності процесу відробки долота як з економічної, так і технологічної точки зору, що є невід’ємною частиною та основною цінністю долотного сервісу. Використання для надання сервісних послуг лише доліт, наявних на момент проведення торгів у кожного учасника, дуже часто є неефективним та недоречним. Крім того, часто для окремої свердловини є доцільним замовлення специфічного типу доліт, які будуть неліквідними для сервіспровайдера у разі невідпрацювання їх на даній свердловині. З огляду на достатній час для виготовлення доліт (зазвичай від 2 до 8 тижнів), нормальною практикою є замовлення доліт у виробництва після отримання попереднього підтвердження замовником наміру до укладання договору на надання послуг долотного сервісу.
Так як Додатком 1 передбачено надання послуг у період з липня по грудень 2025 року, період від кваліфікації переможця до початку буріння є більш ніж достатнім для виготовлення оптимального типу бурових доліт для забезпечення максимально економічно ефективного для замовника сервісу. Крім того, за відсутність інструменту, необхідного для надання Послуг на момент початку буріння відповідного інтервалу, пунктами 6.2-6.4 Проекту договору передбачена відповідальність Підрядника.
З огляду на вищевикладене, вимоги пп.1.3.1.-1.3.2. вважаються надлишковими, такими, що необґрунтовано обмежують коло потенційних учасників тендеру, та потенційно дискримінаційними на користь учасників, які на момент проведення торгів мають складський запас саме тих типорозмірів доліт, які доцільно використовувати на даних свердловинах.
Тому, просимо видалити пункти 1.3.1-1.3.2. Додатку 2 до ТД. Альтернативно, для забезпечення впевненості Замовника у спроможності Підрядника забезпечити наявність бурових доліт, пропонуємо замінити пункти 1.3.1.-1.3.2. Додатку 2 наступною вимогою: «На підтвердження повноважень виробників або їх офіційного представника/дилера, Учасник у складі тендерної пропозиції надає дійсні на весь період надання послуг, завірені підписом і печаткою (у разі її використання) Учасника, юридично діючі уповноважуючі документи від виробника предмету закупівлі або його офіційного представника/дилера (дилерські або представницькі повноваження або копію діючого договору з виробником предмету закупівлі або його офіційним представником/дилером або авторизаційний лист від виробника чи його представника/дилера, щодо підтвердження поставки).»
2. Згідно п.1.3.3. Додатку 2 до ТД, Замовник вимагає: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає дійсні на весь період надання послуг, завірені підписом і печаткою (у разі її використання) Учасника наступні документи:
1.3.3.1. Документ на кожне долото, зазначене у довідці про наявність МТБ (або паспорт якості, або сертифікат якості, або технічний бюлетень, або інформаційний лист або інший подібний документ), які містять найменування виробника та інформацію про призначення, технічні характеристики, рекомендовані режими буріння, конструктивні особливості та умови експлуатації доліт.
1.3.3.2. Копія (-ї) сертифікату (-ів) відповідності системи менеджменту якості компанії-виробника доліт стандарту ISO 9001 та/або API Spec Q1. Якщо сертифікат (-и) викладений (-і) іншою мовою, ніж українська, учасник надає його (їх) автентичний переклад на українську мову.
1.3.3.3. Копія (-ї) сертифікату (-ів) API Spec-7-1 (або еквівалент) компанії-виробника доліт. Якщо сертифікат (-и) викладений (-і) іншою мовою, ніж українська, учасник надає його (їх) автентичний переклад на українську мову.»
Звертаємо Вашу увагу, що продовження терміну дії згаданих у пп. 1.3.3.2.-1.3.3.3. сертифікатів відбувається безпосередньо перед завершенням терміну дії поточного сертифікату. Відповідно, надання сертифікатів, дійсних на весь запланований термін надання Послуг є неможливим у випадках, коли термін дії якихось із діючих сертифікатів спливатиме у період надання Послуг, але не в найближчі дні. Що, тим не менш, жодним чином не свідчить про невідповідність виробника згаданим стандартам чи ризики непроходження чергового сертифікаційного аудиту відповідних органів та неотримання оновлених сертифікатів.
Відповідно, просимо змінити пункт 1.3.3. Додатку 2 до ТД та викласти його перший абзац у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає дійсні на дату проведення аукціону, завірені підписом і печаткою (у разі її використання) Учасника наступні документи:».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо:
1. що вимоги п. 1.3.1-1.3.2 Додатку 2 ніяким чином не обмежують та не дискримінують коло потенційних учасників тендеру, оскільки учасник самостійно вказує Тип доліт відповідно до коду IADC. Окремо хочемо зазначити, що в п.1.3.1 Додатку передбачено вказати належність доліт на момент проведення кваліфікації, а, згідно уточнення, якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). Під значенням «інші документи» підпадає також запроповане формулювання «юридично діючі уповноважуючі документи від виробника предмету закупівлі або його офіційного представника/дилера (дилерські або представницькі повноваження або копію діючого договору з виробником предмету закупівлі або його офіційним представником/дилером або авторизаційний лист від виробника чи його представника/дилера, щодо підтвердження поставки).
2. що Замовником будуть внесені відповідні зміни.
1. що вимоги п. 1.3.1-1.3.2 Додатку 2 ніяким чином не обмежують та не дискримінують коло потенційних учасників тендеру, оскільки учасник самостійно вказує Тип доліт відповідно до коду IADC. Окремо хочемо зазначити, що в п.1.3.1 Додатку передбачено вказати належність доліт на момент проведення кваліфікації, а, згідно уточнення, якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). Під значенням «інші документи» підпадає також запроповане формулювання «юридично діючі уповноважуючі документи від виробника предмету закупівлі або його офіційного представника/дилера (дилерські або представницькі повноваження або копію діючого договору з виробником предмету закупівлі або його офіційним представником/дилером або авторизаційний лист від виробника чи його представника/дилера, щодо підтвердження поставки).
2. що Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН" |
6 695 000,00
UAH
|
6 199 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ендейвер" |
7 475 000,00
UAH
|
6 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН" #44286709 |
Переможець |
6 199 000,00
UAH
|
08 травня 2025 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2025 10:52
|