Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервісні послуги по інженерному супроводу бурових доліт на свердловинах № 146, № 141 Великобубнівського родовища
Очікувана вартість
9 167 230,00 UAH
UA-2025-04-01-007042-a a5de1e4394ef44d9937b66d42b4c3eb5
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Юлія Ігорівна

380975200267 yuliia.nazarenko@ukrnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Код ЄДРПОУ: 00135390
Вебсайт: http://www.ukrnafta.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Контактна особа: Назаренко Юлія Ігорівна
380975200267
yuliia.nazarenko@ukrnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2025 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2025 11:12
Початок аукціону: 21 квітня 2025 11:12
Очікувана вартість: 9 167 230,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 672,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 275016.9 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5 % від суми договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76430000-6: Послуги з буріння та експлуатації свердловин


Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісні послуги по інженерному супроводу бурових доліт на свердловинах № 146, № 141 Великобубнівського родовища
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 76431000-3 — Послуги з буріння свердловин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100
Дата подання заявки Термін буріння та кріплення свердловини №146 - 74 календарних діб. Строк надання послуг: 74 діб з дати початку надання Послуг. Орієнтовний початок надання послуг - липень 2025р. Термін буріння та кріплення свердловини №141 – 76 календарних діб. Строк надання послуг: 76 діб з дати початку надання Послуг. Орієнтовний початок надання послуг - жовтень 2025р. Замовник за 10 робочих днів до початку робіт направляє повідомлення (Замовлення на надання робіт) Виконавцю. Замовлення направляється на електронну адресу Виконавця. Більш детально інформацію зазначено в Додатку 1 до тендерної документації. Повторювана поставка 76 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення,
Вимоги до документу: Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути сформований не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Витяг можна замовити за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/ Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Вимоги до документу: Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути сформований не раніше ніж за 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Витяг можна замовити за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Вимоги до документу: Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути сформований не раніше ніж за 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Витяг можна замовити за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Вимоги до документу: Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не раніше ніж за 60 календарних днів до дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 13:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 275016.9 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Вимоги до документу: Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” (із змінами) з урахуванням вимог Особливостей. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель за Формою банківської гарантії: - для банків-резидентів України, наведеною в Додатку 6.1. до цієї ТД; - для іноземних банків, наведеною у Додатку 6.2. до цієї ТД.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5 % від суми договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення договору
Вимоги до документу: Банківська гарантія надається Переможцем: в електронному вигляді, підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі її застосування), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі її застосування), що створюється програмним комплексом (зазвичай, з розширенням p7s), при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс; або - гарантію, складену на паперовому носії, яка підписана уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплена печаткою (у разі її застосування), або у вигляді електронного документа, що направляється банку бенефіціара АБ «Укргазбанк» м.Київ SWIFT код: UGASUAUK автентичним свіфт-повідомленням. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою ніж українська або англійська мови, учасник додатково завантажує переклад гарантії з реквізитами українською мовою (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення). До банківської гарантії додається копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він повинен надати забезпечення виконання договору у валюті наданої ним цінової пропозиції (валюті договору про закупівлю), у розмірі 5 % від вартості договору. Гарантія може бути надана англійською мовою. Банківська гарантія, надана Переможцем через банк-нерезидент, має бути авізована банком резидентом України. Орієнтовні форми текстів гарантій виконання договору про закупівлю наведені в Додатках 7.1. та 7.2 до цієї ТД. - форма для банків-резидентів України - форма для іноземних банків Банківська гарантія має бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAAA" (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody's, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України “Про санкції”), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Банк – резидент України може здійснювати діяльність тільки на підставі банківської ліцензії. Інформація про Ліцензію про право здійснення банківських операцій повинна міститися в реєстрі: «Інформація про банківські ліцензії та види діяльності банків України» https://bank.gov.ua/ua/supervision/registration/lic-bank, на сайті НБУ https://bank.gov.ua/. Замовник самостійно перевіряє наявність такої інформації. Орієнтовний перелік надійних вітчизняних банківських установ опублікований на сайті Групи НАФТОГАЗ https://www.naftogaz.com/bank-guarantee. УВАГА! Зважаючи на неналежне виконання умов наданих гарантій ПАТ «УКРНАФТА» не приймає банківські гарантії від: - АТ «БАНК АЛЬЯНС», код за ЄДРПОУ банку 14360506; - АТ «ПОЛТАВА-БАНК» код за ЄДРПОУ банку 0980759; - АТ «РВС БАНК» код за ЄДРПОУ банку 39849797 Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України: відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями); - іноземними банками відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758).
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Опис Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця тендера (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA -____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений ТД Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, у разі невиконання принципалом зобов’язань за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії договору); - підпорядкування банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Текст банківської гарантії не може містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов’язань за гарантією на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Інші вимоги yне застосовуються
Забезпечення виконання договору вимагається у формі банківської гарантії
Форма підтвердження: документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5 % від суми договору.
14 квітня 2025 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2025 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 13:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 16:00
Зміни до ТД_146_141_ВБ від 14.04.2025.docx
14 квітня 2025 16:00
Додаток 2 до ТД_Перелік документів учасника від 14.04.2025.docx
01 квітня 2025 13:30
Додаток 2 до ТД_Перелік документів учасника.docx
14 квітня 2025 16:00
ТД_146_141_ВБ від 14.04.2025.docx
11 квітня 2025 16:11
ТД_146_141_ВБ від 11.04.2025.docx
01 квітня 2025 13:30
ТД_146_141_ВБ.docx
11 квітня 2025 16:11
Зміни до ТД_146_141_ВБ від 11.04.2025.docx
11 квітня 2025 16:11
Додаток 3 до ТД _Проект Договору_з від 11.04.2025.docx
01 квітня 2025 13:30
Додаток 3 до ТД _Проект Договору.docx
01 квітня 2025 13:30
Додаток 7.1-7.2 до ТД_Виконання зобов'язань за договором закупівлі.docx
01 квітня 2025 13:30
Додаток 5 до ТД_Цінова_пропозиція_146_141_ВБ.docx
01 квітня 2025 13:30
Додаток 6.1-6.2 до ТД_Забезпечення тендерної пропозиції.docx
01 квітня 2025 13:30
Додаток 4 до ТД_Документи переможця.docx
01 квітня 2025 13:30
Додаток 1 до ТД_Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідність внесення змін до Додатку № 3 до тендерної документації “ПРОЄКТ ДОГОВОРУ” та Додатку № 5 до тендерної документації Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»
Дата подання: 10 квітня 2025 11:56
Дата відповіді: 11 квітня 2025 11:47
Шановний Замовнику, просимо розглянути можливість внесення змін до пп. 1 п. 4.6. Додатку № 3 до тендерної документації “ПРОЄКТ ДОГОВОРУ” шляхом його доповнення наступними положеннями: «Зменшення вартості метра не застосовується, якщо: • протягом буріння даного інтервалу були зафіксовані факти невиконання запланованих у долотній програмі параметрів буріння; • фактична густина бурового розчину більша за проектні значення (+0,03 г/см³); • Замовник надав вказівку Виконавцю (з відповідним записом у добовому рапорті) щодо обмеження фактичної механічної швидкості буріння; у такому разі всі пробурені метри в даній секції підлягають оплаті без застосування зниження вартості; • фактичний зенітний кут стовбура свердловини перевищив відхилення від запланованого профілю на 4 (чотири) і більше градусів.» Внесення вищезазначених доповнень обумовлено потребою врахування об’єктивних технічних факторів, що можуть впливати на механічну швидкість буріння, при цьому не залежачи від дій або компетенції Виконавця. Відхилення від параметрів буріння або густини розчину впливають на ефективність роботи долота. Так, у випадках, коли параметри буріння (вага на долото, оберти, тиск на виході тощо) не витримуються, ефективність буріння знижується не з вини Виконавця. Дослідження та експериментальні дані вказують на те, що збільшення густини бурового розчину негативно впливає на показники механічної швидкості. Це пов’язано з ефектом утримання (chip-hold-down effect) шламу на вибої та ущільненням площі контакту ріжучих елементів долота з розбурюємою гірською породою. Дане явище призводить до зменшення глибини врізання ріжучих елементів як PDC так і шарошкового долота під час поглиблення, що веде до зниження механічної швидкості буріння та до передчасного зносу озброєння долота. У таких випадках зменшення вартості є необґрунтованим, адже Виконавець не має впливу на параметри буріння та бурового розчину, контроль над якими перебуває на стороні Замовника або іншого сервісного підрядника. Відповідно, застосування штрафних механізмів (зменшення вартості) є необ’єктивним. Вказівки Замовника щодо зміни режиму роботи повинні враховуватись під час оцінки результатів. У разі якщо уповноважений представник Замовника свідомо обмежує швидкість буріння, Виконавець не повинен нести відповідальності за зниження продуктивності. Документування такого рішення у добовому рапорті дозволяє чітко встановити ініціатора зміни умов роботи. Зміни геометрії свердловини можуть призводити до збільшення затрат часу для проведення робіт по виправленню траєкторії свердловини, тобто буде затрачено більше часу на буріння в режимі "slide'', що в свою чергу приводить до істотного зменшення механічної швидкості буріння. При значному відхиленні траєкторії свердловини від проектних значень основна увага приділяється виправленню зенітного кута і азимута ствола свердловини, щоб виконати геологічну задачу попадання в коло допуску на проектному вибої. У таких умовах Виконавець змушений виконувати роботи в режимі, що відрізняється від проектних, і не повинен нести фінансові санкції. Просимо врахувати вищезазначене та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою забезпечити: • технічну об’єктивність та справедливість у визначенні обсягів оплати, виключити випадки подвійного фінансового навантаження на Виконавця у ситуаціях, на які він не має впливу; • дотримання принципу належного ризик-менеджменту та рівного розподілу відповідальності між сторонами; • дотримання прозорості, уникнення спорів та більш ефективне виконання договору. Крім того, у зв’язку з необхідністю забезпечення чіткого механізму визначення відповідальності сторін та уникнення потенційних спорів під час виконання договору, пропонується внести зміни до пункту 2.7 Додатку 3 до тендерної документації “ПРОЄКТ ДОГОВОРУ” доповнивши його новим підпунктом 2.7.1 наступного змісту: «У разі втрати або знищення або пошкодження (в тому числі: пошкодження не в процесі нормальної експлуатації, при затягуванні в бурову, навороті, спуску, роботи бурового яса, а також при аваріях, пов'язаних з поломкою інструменту, падінням сторонніх предметів в свердловину, наявності металу на вибої, і у наслідок інших причин, не пов'язаних з роботою Інструменту), як в свердловині, так і поза нею, з вини Замовника, коли Інструмент знаходиться у Замовника або використовується у процесі надання Послуг, Замовник (за виключенням випадків, коли Замовник доведе, що вжив необхідних заходів для попередження втрати/знищення Інструменту), відшкодовує Виконавцю вартість втраченого, або знищеного, або пошкодженого Інструменту в розмірі, що визначається за формулою: ЗВІ = РВІ - ЦП де: ЗВІ – залишкова вартість втраченого або знищеного або пошкодженого Інструменту, яку сплачує Замовник; РВІ – Розмір вартості Інструменту, що зазначений у Додатку №3 до Договору та є його невід’ємною частиною; ЦП – нарахована ціна за Послуги, надані за допомогою Інструменту, що був або знищений або пошкоджений або втрачений, яка зафіксована в підписаному/их Сторонами Акті/-ах приймання-передачі наданих Послуг.» Також, змінити редакцію таблиці «Сумарна кількість доліт, які плануються до буріння з урахуванням додаткових доліт кожного типорозміру» у Додатку 3 до проєкту договору, виклавши її як: «Розмір вартості Інструменту, що застосовується при розрахунку залишкової вартості втраченого, знищеного або пошкодженого Інструменту згідно з пп. 2.7.1 п.2.7 Договору» (із зазначенням типу, розміру, кількості Інструменту, ціни за одиницю (LIH), у грн без ПДВ). Аналогічні зміни внести до Таблиці «Сумарна кількість доліт, які плануються до буріння з урахуванням додаткових доліт кожного типорозміру» Додатку № 5 до тендерної документації Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», виклавши її як: «Розмір вартості Інструменту, що застосовується при розрахунку залишкової вартості втраченого, знищеного або пошкодженого Інструменту» (із зазначенням типу, розміру, кількості Інструменту, ціни за одиницю (LIH), у грн без ПДВ). Запропоновані зміни є необхідними для уникнення правової невизначеності, яка може призвести до спорів між сторонами договору у випадку втрати, пошкодження або знищення Інструменту. Поточна редакція проєкту договору не передбачає ні механізму компенсації, ні конкретної вартості інструменту, що створює ризики для належного виконання зобов’язань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що Замовником буде опрацьовано Ваше запитання і у випадку необхідності, будуть внесені відповідні зміни.
Щодо пп.1.3.1-1.3.3. Додатку 2 до ТД.
Дата подання: 12 квітня 2025 23:35
Дата відповіді: 14 квітня 2025 15:42
1. Замовником у п.1.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності у Учасника всіх бурових доліт, кількість, діаметр та код IADC яких відповідають Плану сервісних послуг, належних йому на праві користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). У п.1.3.2. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено вимогу щодо надання копій документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці згідно п.1.3.1.та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. Згідно усталеної практики ринку долотного сервісу, долота для кожної свердловини підбираються індивідуально відповідно до наявної геолого-технологічної інформації та досвіду відпрацювання бурових доліт на цьому ж або найближчих родовищах. Кількість доступних сервіспровайдерам типів конфігурацій бурових доліт, що виготовляються світовими виробниками, є надзвичайно великою. Для кожного інтервалу буріння кожної свердловини проводиться індивідуальний вибір типорозміру та конфігурації долота для забезпечення максимальної ефективності процесу відробки долота як з економічної, так і технологічної точки зору, що є невід’ємною частиною та основною цінністю долотного сервісу. Використання для надання сервісних послуг лише доліт, наявних на момент проведення торгів у кожного учасника, дуже часто є неефективним та недоречним. Крім того, часто для окремої свердловини є доцільним замовлення специфічного типу доліт, які будуть неліквідними для сервіспровайдера у разі невідпрацювання їх на даній свердловині. З огляду на достатній час для виготовлення доліт (зазвичай від 2 до 8 тижнів), нормальною практикою є замовлення доліт у виробництва після отримання попереднього підтвердження замовником наміру до укладання договору на надання послуг долотного сервісу. Так як Додатком 1 передбачено надання послуг у період з липня по грудень 2025 року, період від кваліфікації переможця до початку буріння є більш ніж достатнім для виготовлення оптимального типу бурових доліт для забезпечення максимально економічно ефективного для замовника сервісу. Крім того, за відсутність інструменту, необхідного для надання Послуг на момент початку буріння відповідного інтервалу, пунктами 6.2-6.4 Проекту договору передбачена відповідальність Підрядника. З огляду на вищевикладене, вимоги пп.1.3.1.-1.3.2. вважаються надлишковими, такими, що необґрунтовано обмежують коло потенційних учасників тендеру, та потенційно дискримінаційними на користь учасників, які на момент проведення торгів мають складський запас саме тих типорозмірів доліт, які доцільно використовувати на даних свердловинах. Тому, просимо видалити пункти 1.3.1-1.3.2. Додатку 2 до ТД. Альтернативно, для забезпечення впевненості Замовника у спроможності Підрядника забезпечити наявність бурових доліт, пропонуємо замінити пункти 1.3.1.-1.3.2. Додатку 2 наступною вимогою: «На підтвердження повноважень виробників або їх офіційного представника/дилера, Учасник у складі тендерної пропозиції надає дійсні на весь період надання послуг, завірені підписом і печаткою (у разі її використання) Учасника, юридично діючі уповноважуючі документи від виробника предмету закупівлі або його офіційного представника/дилера (дилерські або представницькі повноваження або копію діючого договору з виробником предмету закупівлі або його офіційним представником/дилером або авторизаційний лист від виробника чи його представника/дилера, щодо підтвердження поставки).» 2. Згідно п.1.3.3. Додатку 2 до ТД, Замовник вимагає: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає дійсні на весь період надання послуг, завірені підписом і печаткою (у разі її використання) Учасника наступні документи: 1.3.3.1. Документ на кожне долото, зазначене у довідці про наявність МТБ (або паспорт якості, або сертифікат якості, або технічний бюлетень, або інформаційний лист або інший подібний документ), які містять найменування виробника та інформацію про призначення, технічні характеристики, рекомендовані режими буріння, конструктивні особливості та умови експлуатації доліт. 1.3.3.2. Копія (-ї) сертифікату (-ів) відповідності системи менеджменту якості компанії-виробника доліт стандарту ISO 9001 та/або API Spec Q1. Якщо сертифікат (-и) викладений (-і) іншою мовою, ніж українська, учасник надає його (їх) автентичний переклад на українську мову. 1.3.3.3. Копія (-ї) сертифікату (-ів) API Spec-7-1 (або еквівалент) компанії-виробника доліт. Якщо сертифікат (-и) викладений (-і) іншою мовою, ніж українська, учасник надає його (їх) автентичний переклад на українську мову.» Звертаємо Вашу увагу, що продовження терміну дії згаданих у пп. 1.3.3.2.-1.3.3.3. сертифікатів відбувається безпосередньо перед завершенням терміну дії поточного сертифікату. Відповідно, надання сертифікатів, дійсних на весь запланований термін надання Послуг є неможливим у випадках, коли термін дії якихось із діючих сертифікатів спливатиме у період надання Послуг, але не в найближчі дні. Що, тим не менш, жодним чином не свідчить про невідповідність виробника згаданим стандартам чи ризики непроходження чергового сертифікаційного аудиту відповідних органів та неотримання оновлених сертифікатів. Відповідно, просимо змінити пункт 1.3.3. Додатку 2 до ТД та викласти його перший абзац у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає дійсні на дату проведення аукціону, завірені підписом і печаткою (у разі її використання) Учасника наступні документи:».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо:
1. що вимоги п. 1.3.1-1.3.2 Додатку 2 ніяким чином не обмежують та не дискримінують коло потенційних учасників тендеру, оскільки учасник самостійно вказує Тип доліт відповідно до коду IADC. Окремо хочемо зазначити, що в п.1.3.1 Додатку передбачено вказати належність доліт на момент проведення кваліфікації, а, згідно уточнення, якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). Під значенням «інші документи» підпадає також запроповане формулювання «юридично діючі уповноважуючі документи від виробника предмету закупівлі або його офіційного представника/дилера (дилерські або представницькі повноваження або копію діючого договору з виробником предмету закупівлі або його офіційним представником/дилером або авторизаційний лист від виробника чи його представника/дилера, щодо підтвердження поставки).
2. що Замовником будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН" 6 695 000,00
UAH
6 199 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Ендейвер" 7 475 000,00
UAH
6 200 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 травня 2025 11:18
Електронний підпис
08 травня 2025 16:29
Електронний підпис
08 травня 2025 16:27
Витяг ЄДР 08.05.2025.pdf.p7s
08 травня 2025 16:27
Витяг ЄДР 08.05.2025.pdf
08 травня 2025 14:32
Електронний підпис
08 травня 2025 14:31
Витяг Мильнікова М.М.pdf.p7s
08 травня 2025 14:31
Довідка директор.zip.p7s
08 травня 2025 14:31
Довідка юр особа.zip.p7s
08 травня 2025 14:31
Витяг Мильнікова М.М.pdf
08 травня 2025 14:31
Довідка директор.zip
08 травня 2025 14:31
Довідка юр особа.zip
06 травня 2025 09:21
Електронний підпис
05 травня 2025 12:01
Електронний підпис
05 травня 2025 11:59
22.0 MSW-С .pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
25UA806020001546U6_12.25_M25GFP-G.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
25UA806020001462U1_17.5_SS-TMZGC.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
25UA806020001461U2_17.5_MZ15GFPC.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
25UA209120005563U6_22_MSW-C.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
25UA100290104218U1_6_ SS-TMG.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
24UA806020004720U6_8.5_S-X.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
24UA806020004719U3_8.5_S-X.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
24UA806020004718U4_12.25_SS-TMGPC.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
24UA806020004717U5_12.25_SS-TMGPC.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
24UA806020002022U6_8.5_SS-TMGP.pdf.p7s
05 травня 2025 11:59
25UA806020001546U6_12.25_M25GFP-G.pdf
05 травня 2025 11:59
25UA806020001462U1_17.5_SS-TMZGC.pdf
05 травня 2025 11:59
25UA806020001461U2_17.5_MZ15GFPC.pdf
05 травня 2025 11:59
25UA209120005563U6_22_MSW-C.pdf
05 травня 2025 11:59
25UA100290104218U1_6_ SS-TMG.pdf
05 травня 2025 11:59
24UA806020004720U6_8.5_S-X.pdf
05 травня 2025 11:59
24UA806020004719U3_8.5_S-X.pdf
05 травня 2025 11:59
24UA806020004718U4_12.25_SS-TMGPC.pdf
05 травня 2025 11:59
24UA806020004717U5_12.25_SS-TMGPC.pdf
05 травня 2025 11:59
24UA806020002022U6_8.5_SS-TMGP.pdf
05 травня 2025 11:59
Довідка з відомостями_.pdf
05 травня 2025 11:59
22.0 MSW-С .pdf
18 квітня 2025 22:58
Електронний підпис
18 квітня 2025 22:58
Електронний підпис
18 квітня 2025 22:56
1.3.4. Bit program_Velykobubnivska #146.pdf
18 квітня 2025 22:56
1.3.2._Specification of Bits 141&146VB_2.zip
18 квітня 2025 22:56
3.1.1. Витяг ЄДР.pdf
18 квітня 2025 22:56
1.3.4. Bit program_Velykobubnivska #141.pdf
18 квітня 2025 22:56
3.5.1.Гарантійний лист .pdf
18 квітня 2025 22:56
1.3.2._Specification of Bits 141&146VB_1.zip
18 квітня 2025 22:56
3.1.1. Витяг ЄДР.pdf.p7s
18 квітня 2025 22:56
1.3.3. Сертифікати.pdf
18 квітня 2025 22:56
1.3.3. Сертифікати.pdf.p7s

Публічні документи

18 квітня 2025 22:56
Електронний підпис
18 квітня 2025 22:56
Електронний підпис
18 квітня 2025 22:55
3.1.1. Статут.pdf.p7s
18 квітня 2025 22:55
3.2.1. Форма 1.pdf.p7s
18 квітня 2025 22:55
3.2.1. Форма 1.pdf
18 квітня 2025 22:55
3.6.2. 46772-1 ТОВ Ендейвер p7s.7z
18 квітня 2025 22:55
3.5.1. Гарантійний лист.pdf
18 квітня 2025 22:55
3.1.1. Статут.pdf
18 квітня 2025 22:55
1.2.1. Довідка персонал.pdf
18 квітня 2025 22:55
1.3.3.3. Сертифікати API 7-1.pdf
18 квітня 2025 22:55
1.2.2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "Ендейвер"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН"
#44286709
Переможець 6 199 000,00
UAH
08 травня 2025 14:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2025 10:52

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до підпункту 1.3.2 пункту 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для надання послуг, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. № з/п Тип і розмір інструменту Код IADC Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість, шт. *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (до-говір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). Довідка повинна містити щонайменше перелік бурових доліт, кількість, діаметр та код IADC яких відповідають Плану сервісних послуг, форма якого наведена у Додатку 1.1 до Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації). Крім доліт вказаних у Плані сервісних послуг Учасник повинен вказати у довідці як мінімум по одному резервному долоту кожного типорозміру (або аналог). Учасником надано вказано довідку в довільній формі та зазначено належність МТБ власна/орендована. Проте відповідно до підпункту 1.3.2 пункту 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. В складі Тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. Відповідно до підпункту 3.2.1 пункту 3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, яка складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі) У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Фор-мою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).». В складі Тендерної пропозиції Учасника наявна довідка, яка не містить інформацію про «(підконтрольна/не підконтрольна) державним органам влади України та (входить/не входить) до фактично тимчасово окупованої території України». На підставі вищевикладеного, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель по-відомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН" на-ступного змісту: 1. Відповідно до підпункту 1.3.2 пункту 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації, надати документи, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці згідно підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі або надати нові документи, які підтверджують встановлені вимоги в пункті 1.3 Додатку 2 до ТД. 2. Відповідно до підпункту 3.2.1 пункту 3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, надати довідку яка містить всю необхідну інформацію.

Документи

08 травня 2025 14:04
Довідка НАЗК
08 травня 2025 14:04
Електронний підпис
21 квітня 2025 12:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2025 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН"
#44286709
6 199 000,00
UAH
Документи

Документи

08 травня 2025 14:04
Довідка НАЗК
08 травня 2025 14:04
Електронний підпис
21 квітня 2025 12:42
Електронний підпис