Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання конструкцій та їх частин
Очікувана вартість
17 100,00 UAH
UA-2025-04-01-006926-a 72d2fa15dc1e4567a9841141c3ac494a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крівєнко Олександр Володимирович

380968735827 arey.finservice@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4706
Код ЄДРПОУ: 26632878
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Україна, м. Кривий ріг
Контактна особа: Крівєнко Олександр Володимирович
380968735827
arey.finservice@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 17 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Щогла телескопічна 15 метрів

Щогла телескопічна 15 метрів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Щогла телескопічна 15 метрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару Опис: Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника відповідно до заявки на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Здійснення попередньої оплати не передбачено. Пiсляоплата 10 Банківські 100
Підписання договору підписання договору Опис: Поставка товару здійснюється за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг. Фактичне/кінцеве місце поставки визначається відповідно до заявки Замовника. Одноразова поставка 32 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2025 13:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 13:24
Оголошення.docx
01 квітня 2025 13:24
договір на придбання товару.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій