Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (CPV) ( НК 024:2023: 36787 – Система грудного всмоктування )
Очікувана вартість
1 090 000,00 UAH
UA-2025-04-01-006704-a ● 5ed53338296e41c28a9845739440bad5
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
01 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001311 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
Контактна особа: |
Юлія Гуцул +0352525806 yuli15.05.1980@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
1. Строк (термін) поставки Товару не пізніше 10 календарних днів з моменту отримання замовлення Товару. Відповідний строк може бути змінений за погодженням сторін.
Поставка Товару здійснюється партіями без обмеження розміру мінімального замовлення згідно кількості, зазначеної Покупцем у замовленні, але в будь-якому разі до 31.12.2025р. та до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
2 Місце поставки Товару – вул. Клінічна,1, аптечний склад м. Тернопіль.
3. Передача товару в місцях призначення здійснюється у присутності представників Постачальника та Замовника, без залучення поштових перевізників.
4. Передача-приймання Товару по кількості та по якості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін відповідно до видаткових накладних та до документів, що засвідчують його якість (декларацій, сертифікатів якості, інших документів, передбачених чинним законодавством та цим Договором) з обов’язковим виконанням вхідного контролю та візуального огляду.
У разі виявлення недостачі, невідповідності чи пошкодження Товару при прийомці Замовник повинен разом з представником Постачальника підписати Акт про виявлені недоліки. В цьому випадку Постачальник зобов’язаний протягом 2 (двох) робочих днів замінити такий Товар на якісний. При цьому уповноважені представники мають право на підписання Актів невідповідності Товару, або на передачу їх керівництву для підписання, або для доведення до відома. У разі надходження Товару, який не відповідає якісним та технічним показникам і не пройшов вхідного контролю та візуального огляду, такий Товар Покупцем не приймається і повертається Постачальнику, при цьому складається Акт.
5. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до місця поставки товару.
6. Розвантаження товару проводиться силами Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Поставка Товару здійснюється партіями без обмеження розміру мінімального замовлення згідно кількості, зазначеної Покупцем у замовленні, але в будь-якому разі до 31.12.2025р. та до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
2 Місце поставки Товару – вул. Клінічна,1, аптечний склад м. Тернопіль.
3. Передача товару в місцях призначення здійснюється у присутності представників Постачальника та Замовника, без залучення поштових перевізників.
4. Передача-приймання Товару по кількості та по якості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін відповідно до видаткових накладних та до документів, що засвідчують його якість (декларацій, сертифікатів якості, інших документів, передбачених чинним законодавством та цим Договором) з обов’язковим виконанням вхідного контролю та візуального огляду.
У разі виявлення недостачі, невідповідності чи пошкодження Товару при прийомці Замовник повинен разом з представником Постачальника підписати Акт про виявлені недоліки. В цьому випадку Постачальник зобов’язаний протягом 2 (двох) робочих днів замінити такий Товар на якісний. При цьому уповноважені представники мають право на підписання Актів невідповідності Товару, або на передачу їх керівництву для підписання, або для доведення до відома. У разі надходження Товару, який не відповідає якісним та технічним показникам і не пройшов вхідного контролю та візуального огляду, такий Товар Покупцем не приймається і повертається Постачальнику, при цьому складається Акт.
5. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до місця поставки товару.
6. Розвантаження товару проводиться силами Постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Системи для дренування: Об'єм ємності: 2200 мл, Суха, Кількість камер: Однокамерна, Знімний затискач, Клапан скидування високого тиску, Конектор трубки: Ялинка, Одноразовий, Стерильність, Наявність шкали для запису, Підвішування на ліжко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1, аптечний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
01 квітня 2025 13:11 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Варіантів розміщення |
Можливі значення:
|
|
Наявність шкали для запису | Так | |
Стерильність | Так | |
Кількість використань |
Можливі значення:
|
|
Конектор трубки |
Можливі значення:
|
|
Клапан скидування високого тиску | Так | |
Знімний затискач | Так | |
Кількість камер |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Об'єм ємності | від 2200 до 2200 | мілілітр |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНА МС" |
690 150,00
UAH з ПДВ
|
690 150,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП АВДЄЄВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
1 067 325,00
UAH з ПДВ
|
1 067 325,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Васьків Павло Любомирович |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДАНА МС" #39331210 |
Рішення скасоване |
690 150,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:36
|
ТОВ "ДАНА МС" #39331210 |
Відхилено |
690 150,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:44
|
ФОП АВДЄЄВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3273508884 |
Переможець |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 10:30
|
Договір 235.PDF | укладений |
11 квітня 2025 10:28
|