Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Філе куряче охолоджене для харчування дітей у ТЗДОЯС і ТПШ
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2025-04-01-002906-a ● b4f0c98fe58248b9974738aca6859f0d
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
01 квітня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26198169 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Гудзь Ліна 380989285923 linahudz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Місце постачання товару: Україна, місто Тернопіль, за адресами закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти і науки Тернопільської міської ради. Кількість закладів освіти – 39.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевогобюджету.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється Постачальником окремими дрібними партіями згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Покупця, кожного дня з понеділка по п’ятницю (крім вихідних днів) з 07 год. 00 хв. до 08 год.30. хв. Обсяг кожної партії визначається закладами Покупця у залежності від фактичної потреби без обмеження розміру мінімального замовлення.
За порушення умов поставки передбачено розірвання договору Покупцем в односторонньому порядку.
Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: здійснення поставки товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у проекті Договору, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу.
Продукція повинна постачатися спеціальним автотранспортом, що призначений для перевезення продуктів харчування та обладнаний відкаліброваним холодильним обладнанням, що підтверджується відповідними документами, з дотримання санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.
Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу.
Строк постачання товару: до 31.12.2025 р.
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевогобюджету.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється Постачальником окремими дрібними партіями згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Покупця, кожного дня з понеділка по п’ятницю (крім вихідних днів) з 07 год. 00 хв. до 08 год.30. хв. Обсяг кожної партії визначається закладами Покупця у залежності від фактичної потреби без обмеження розміру мінімального замовлення.
За порушення умов поставки передбачено розірвання договору Покупцем в односторонньому порядку.
Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: здійснення поставки товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у проекті Договору, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу.
Продукція повинна постачатися спеціальним автотранспортом, що призначений для перевезення продуктів харчування та обладнаний відкаліброваним холодильним обладнанням, що підтверджується відповідними документами, з дотримання санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.
Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу.
Строк постачання товару: до 31.12.2025 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28500 кілограм
Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15110000-2 — М'ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
01 квітня 2025 10:39 |
проєкт договору 2025 (1).docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Частина |
Можливі значення:
|
|
Термічний стан |
Можливі значення:
|
|
З шкірою | ||
Наявність кісток | ||
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЮК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ |
4 550 025,00
UAH з ПДВ
|
4 550 025,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АЛЕКС ПРОФІ" |
4 568 265,00
UAH з ПДВ
|
4 568 265,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ЧЕГУС ІВАН ЗІНОВІЙОВИЧ" |
4 639 800,00
UAH з ПДВ
|
4 639 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПРОДЛЮКС ПЛЮС" |
4 699 365,00
UAH з ПДВ
|
4 699 365,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
4 779 450,00
UAH з ПДВ
|
4 779 450,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЮК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ #3076103054 |
Переможець |
4 550 025,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2025 12:50
|
додаткова угода №1 до дог №32.pdf | зміни до договору |
07 травня 2025 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2025 08:59
|
договір 32.pdf | укладений |
14 квітня 2025 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг | 28500 | кілограм |
159,65
UAH
|