Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизоване робоче місце в комплекті (ноутбуки) за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
537 000,00 UAH
UA-2025-04-01-002763-a ● 3766fcc606984891b1a2285ff406fdc4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А7030 |
Код ЄДРПОУ: | 26622791 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олег Бучій +380993613319 ob.bychiy@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 10:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 10:30 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 14:41 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 14:41 |
Очікувана вартість: | 537 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Автоматизоване робоче місце в комплекті (ноутбуки) за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Запорізька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 10:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 10:32 |
Оголошення Спрощена закупівля ноутбуки.docx | |
01 квітня 2025 10:32 |
Додаток_5_Проєкт Договору ноутбуки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження легальної поставки Microsoft
Дата подання: 01 квітня 2025 10:59
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:49
Шановний Замовник!
Останнім часом почастішали випадки постачання контрафактної продукції Microsoft недобросовісними учасниками торгів, яка пропонується сумнівними компаніями.
Для убезпечення від поставки нелегальної продукції просимо вас доповнити технічні вимоги (Додаток 3) наступним пунктом:
«У разі, якщо програмне забезпечення Microsoft встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою, та надати лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Якщо програмне забезпечення Microsoft встановлюється Учасником, то він повинен надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання відповідного програмного забезпечення Microsoft в необхідній кількості та якості (зазначити конкретні назви продуктів Microsoft та їх кількість) з можливістю подальшої перевірки серійних номерів поставлених продуктів.
Лист має містити назву замовника та номер оголошення в електронній системі закупівель Прозорро.
На запит Замовника дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні.»
Якщо ви не включите дану вимогу до тендерної документації, то це означатиме вашу згоду на отримання нелегальної продукції…а це може призвести до негативних наслідків при проведенні перевірок відповідними контролюючими органами.
Сподіваємось, що ви долучитеся до боротьби з недобросовісними учасниками, адже без вашої активної участі подолати цю проблему практично неможливо…
З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику торгів!
Дякуємо за Вашу пропозицію та прагнення забезпечити постачання виключно легального програмного забезпечення Microsoft. Ми повністю поділяємо важливість цього питання.
Однак, після ретельного аналізу запропонованих Вами змін до технічних вимог (Додаток 3), ми дійшли висновку, що не можемо їх внести до тендерної документації з огляду на ключові принципи законодавства про публічні закупівлі, зокрема недопущення дискримінації учасників.
Ось чому:
Створення нерівних умов: Вимога надати лист від конкретного виробника або офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні з чітко визначеним змістом (включаючи назву замовника та номер оголошення до визначення переможця) може створити нерівні умови для потенційних учасників. Не всі компанії, що можуть запропонувати легальне програмне забезпечення (наприклад, через інші партнерські канали або як частина комплексного рішення від інтегратора), можуть мати можливість отримати саме такий лист на етапі подання пропозиції. Це може штучно обмежити коло потенційних постачальників.
Обмеження конкуренції: Встановлення вимог, які можуть бути виконані лише обмеженим колом суб'єктів господарювання (наприклад, тими, хто має прямі угоди з конкретними дистриб'юторами, що дозволяють видавати такі листи заздалегідь), розглядається як таке, що обмежує конкуренцію. Закон України "Про публічні закупівлі" прямо забороняє встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Фокус на предметі закупівлі, а не на постачальнику: Технічні вимоги повинні описувати якісні, технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі (в даному випадку - обладнання та легального ПЗ), а не встановлювати надмірні вимоги до документального підтвердження саме від певних організацій (виробників, конкретних дистриб'юторів) на етапі подання пропозиції, якщо це може призвести до дискримінації.
Запевняємо Вас, що Замовник використовуватиме всі законні та недискримінаційні механізми для перевірки легальності програмного забезпечення.
Дякуємо за Вашу пропозицію та прагнення забезпечити постачання виключно легального програмного забезпечення Microsoft. Ми повністю поділяємо важливість цього питання.
Однак, після ретельного аналізу запропонованих Вами змін до технічних вимог (Додаток 3), ми дійшли висновку, що не можемо їх внести до тендерної документації з огляду на ключові принципи законодавства про публічні закупівлі, зокрема недопущення дискримінації учасників.
Ось чому:
Створення нерівних умов: Вимога надати лист від конкретного виробника або офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні з чітко визначеним змістом (включаючи назву замовника та номер оголошення до визначення переможця) може створити нерівні умови для потенційних учасників. Не всі компанії, що можуть запропонувати легальне програмне забезпечення (наприклад, через інші партнерські канали або як частина комплексного рішення від інтегратора), можуть мати можливість отримати саме такий лист на етапі подання пропозиції. Це може штучно обмежити коло потенційних постачальників.
Обмеження конкуренції: Встановлення вимог, які можуть бути виконані лише обмеженим колом суб'єктів господарювання (наприклад, тими, хто має прямі угоди з конкретними дистриб'юторами, що дозволяють видавати такі листи заздалегідь), розглядається як таке, що обмежує конкуренцію. Закон України "Про публічні закупівлі" прямо забороняє встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Фокус на предметі закупівлі, а не на постачальнику: Технічні вимоги повинні описувати якісні, технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі (в даному випадку - обладнання та легального ПЗ), а не встановлювати надмірні вимоги до документального підтвердження саме від певних організацій (виробників, конкретних дистриб'юторів) на етапі подання пропозиції, якщо це може призвести до дискримінації.
Запевняємо Вас, що Замовник використовуватиме всі законні та недискримінаційні механізми для перевірки легальності програмного забезпечення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» |
498 774,00
UAH з ПДВ
|
458 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОДНАР ГЕННАДІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
483 960,00
UAH з ПДВ
|
469 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" |
520 000,00
UAH з ПДВ
|
520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» #45701274 |
Відхилено |
458 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 15:20
|
ФОП "БОДНАР ГЕННАДІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2751316311 |
Переможець |
469 980,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 11:27
|
договір 102.PDF | укладений |
18 квітня 2025 11:26
|