Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху Київецького ЗЗСО І-ІІІ ст. Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області для заходів з енергозбереження
Очікувана вартість
11 467 673,00 UAH
UA-2025-04-01-001828-a ● da18bbb989214ba7ab3dc49af62fff60
Відкриті торги з особливостями
Аукціон
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти і культури Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41834402 |
Місцезнаходження: | 81634, Україна , Львівська обл., Розвадів, вул. Біласа і Данилишина 18А |
Контактна особа: |
Угера Наталія Василівна +380969576974 rozv.osk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2025 10:04 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2025 15:41 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2025 15:41 |
Очікувана вартість: | 11 467 673,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 338,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт даху Київецького ЗЗСО І-ІІІ ст. Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області для заходів з енергозбереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81646, Україна, Львівська область, с. Київець, вул. Шкільна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2025 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2025 12:12 |
додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції (3).docx | |
17 квітня 2025 12:12 |
Тендерна документація (КР дах_ київець) (2) (1).docx | |
17 квітня 2025 12:12 |
ПротоколПерелік змін.pdf | |
16 квітня 2025 09:57 |
Перелік змін3.pdf | |
15 квітня 2025 09:09 |
Перелік змін(забезп).pdf | |
13 квітня 2025 16:43 |
Перелік змін до ТД(дах).pdf | |
01 квітня 2025 09:59 |
додаток 4. документи_ які подає переможець.docx | |
01 квітня 2025 09:59 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
01 квітня 2025 09:59 |
додаток 1. технічне завдання (дах київець).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо плит пінополістирольних ПСБ-35
Дата подання: 03 квітня 2025 15:58
Дата відповіді: 06 квітня 2025 13:23
1. Просимо вказати товщину утеплювача - плити пінополістирольної ПСБ-35, що застосовуються для утеплення горищ.
2. Просимо роз'яснити, чи утеплення горищ учбових закладів плитами пінополістирольними ПСБ-35 дозволено чинними пожежними нормами.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
1. Згідно із локальними кошторисами, які є частиною проектної документації, до плити пінополістирольної ПСБ-35 застосована розцінка «& С114-97-14-Иваріант 1». Додатково це питання буде передано проектанту для уточнення.
2. Проектною документацією передбачено утеплення плитами пінополістирольними ПСБ-35. Проектна документація на будівництво об’єкта отримала позитивний експертний звіт.
1. Згідно із локальними кошторисами, які є частиною проектної документації, до плити пінополістирольної ПСБ-35 застосована розцінка «& С114-97-14-Иваріант 1». Додатково це питання буде передано проектанту для уточнення.
2. Проектною документацією передбачено утеплення плитами пінополістирольними ПСБ-35. Проектна документація на будівництво об’єкта отримала позитивний експертний звіт.
процедура
Дата подання: 04 квітня 2025 11:42
Дата відповіді: 06 квітня 2025 13:24
доброго дня шановний замовник......чи можете надати повну інформацію по фінансуванню робіт і графік фінансування на 2025 рік
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Ваша тендерна пропозиція має бути розрахована щодо предмету закупівлі в цілому. Для такого розрахунку вам не потрібна інформація про фінансування у 2025 році та 2026р. Тим більше, що суми фінансування на поточний рік можуть змінюватися навіть після підписання договору як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення.
Принагідно закликаємо добросовісно формувати ціну своєї тендерної пропозиції та враховувати, що об’єкт перехідний. Остаточна сума фінансування на 2025 рік буде визначена під час укладення договору та оформленні календарного-плану фінансування.
Ваша тендерна пропозиція має бути розрахована щодо предмету закупівлі в цілому. Для такого розрахунку вам не потрібна інформація про фінансування у 2025 році та 2026р. Тим більше, що суми фінансування на поточний рік можуть змінюватися навіть після підписання договору як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення.
Принагідно закликаємо добросовісно формувати ціну своєї тендерної пропозиції та враховувати, що об’єкт перехідний. Остаточна сума фінансування на 2025 рік буде визначена під час укладення договору та оформленні календарного-плану фінансування.
Звіт про проведення технічного обстеження об’єкта
Дата подання: 04 квітня 2025 13:53
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:47
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, вами вимагається: "з огляду на об’єми робіт та для коректного формування своєї пропозиції учасник повинен провести обстеження фактичного стану даного об’єкта будівництва. За результатами огляду, учасником складається звіт про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення з обсягами робіт, який має бути підписаний представником учасником та представником замовника. Даний звіт складається в період уточнень та надається у складі тендерної пропозиції."
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати звіт об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання даного звіту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам. Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов,з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Крім того, замовник не довів необхідність встановлення зазначеної вимоги у процедурі закупівлі та яким чином відсутність такого акту може вплинути на проведення процедури чи виконання робіт, оскільки всі роботи ,які будуть виконуватись вказані в Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю робіт»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику!
Вимога щодо обстеження об’єкта встановлена для усіх учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Абсолютно всі потенційні учасники перебувають у рівних умовах, а замовник однаково ставиться і реагує на усі запити учасників і надає необхідну інформацію, в т.ч. й щодо обстеження об’єкта.
Відповідно до п.5.32. Настанови №281 передбачено, що «Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок…Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання».
Отже, доцільність обстеження об’єкта будівництва встановлена на рівні нормативного акту.
Щодо конфіденційності. Відповідно до ч.1 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Отже, конфіденційність вам повинен гарантувати електронний майданчик через який ви працюєте.
На етапі приймання тендерних пропозицій замовник в жодному разі не вимагає повідомляти йому інформацію, яка стосується і буде надаватися учасником у складі його тендерної пропозиції.
Вимога щодо обстеження об’єкта встановлена для усіх учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Абсолютно всі потенційні учасники перебувають у рівних умовах, а замовник однаково ставиться і реагує на усі запити учасників і надає необхідну інформацію, в т.ч. й щодо обстеження об’єкта.
Відповідно до п.5.32. Настанови №281 передбачено, що «Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок…Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання».
Отже, доцільність обстеження об’єкта будівництва встановлена на рівні нормативного акту.
Щодо конфіденційності. Відповідно до ч.1 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Отже, конфіденційність вам повинен гарантувати електронний майданчик через який ви працюєте.
На етапі приймання тендерних пропозицій замовник в жодному разі не вимагає повідомляти йому інформацію, яка стосується і буде надаватися учасником у складі його тендерної пропозиції.
ЩОДО ТОВЩИНИ ПЛИТ ПІНОПОЛІСТИРОЛЬНИХ ПСБ-35
Дата подання: 07 квітня 2025 10:16
Дата відповіді: 07 квітня 2025 12:35
Розцінка С114-97-14-варіант1 відноситься до ЦІНИ матеріалу, в якій не зазначено ТОВЩИНИ пінополістирольних плит. Просимо терміново уточнити товщину утеплювача горища оскільки це впливає на прорахунок ціни пропозиції. Затягування надання даної інформації може бути розцінено, як свідоме порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Товщина ПЛИТ ПІНОПОЛІСТИРОЛЬНИХ ПСБ-35 повинна становити 250мм. Уточнили в проектанта. Вибачте за затримку
Аналогічний договір
Дата подання: 08 квітня 2025 16:27
Дата відповіді: 10 квітня 2025 09:25
Доброго дня, Шановний Замовнику! Уточнюємо: Скажіть, будь-ласка, чи вважається аналогічним договір складовою якого є виконання робіт з Капітального ремонту будівлі (утеплення фасаду та покрівлі)?Дякуємо!
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Так, договір, складовою якого є виконання робіт з Капітального ремонту будівлі (утеплення фасаду та покрівлі), можна вважати аналогічним, проте остаточне рішення й висновок можна буде зробити лише під час перевірки фактично наданих документів у складі тендерної пропозиції
акт обстеження
Дата подання: 10 квітня 2025 19:17
Дата відповіді: 13 квітня 2025 16:59
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження в період звернення за роз’ясненням , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки вимога про відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, на місці може не виявитись керівника, то у закупівлі зможе прийняти участь лише один учасник, причому, що вірогідно, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ , а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органів, уповноважених на викриття корупційних правопорушень. Якщо 11.04.2025 року не буде внесено змін до тендерної документації, то 14.04.2025 року ми подамо скаргу на неправомірні дії замовника до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Ваше звернення враховане, внесені зміни в тендерну документацію
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2025 20:08
Дата відповіді: 13 квітня 2025 14:48
В додатку 2 п1 тендерної документації є вимога: Учасник повинен обов’язково надати документальне підтвердження наявності автокрана та бортового автомобіля, підіймача вантажопасажирського (автовишка), лебідки. Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки наша фірма не потребує підіймача вантажопасажирського (автовишка ), лебідка, тому що має власне риштування. До того ж , при виконанні робіт по даній закупівлі не обов’язково використовувати дану спецтехніку, оскільки роботи, які вказані в завданні можна виконати і за допомогою інших підіймальних механізмів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації. У разі невнесення змін змушені будемо 14.04.2025 року звернутись зі скаргою на умови тендерної документації до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Автовишка та лебідка мають інше функціональне призначення, ніж риштування. У ПВР до інвесторської кошторисної документації передбачено використання підіймачів вантажопасажирських та лебідок. Окрім цього, в інвесторській ПВР перелік необхідних для виконання робіт будівельних машини і механізмів значно ширший порівняно із тим, що вимагається у тендерній документації.
Окрім цього, тендерною документацією не вимагається від учасника на етапі подання пропозиції підтверджувати усю техніку, яка враховується учасником у його ПВР. Для учасника встановлено вимоги щодо підтвердження наявності лише основної (найбільш потрібної) техніки. Відповідальність за наявність усіх машин і механізмів нестиме переможець/підрядник. Отже, вважаємо вимоги документації співмірними та пропорційними до предмета закупівлі, враховуючи його очікувану вартість.
Автовишка та лебідка мають інше функціональне призначення, ніж риштування. У ПВР до інвесторської кошторисної документації передбачено використання підіймачів вантажопасажирських та лебідок. Окрім цього, в інвесторській ПВР перелік необхідних для виконання робіт будівельних машини і механізмів значно ширший порівняно із тим, що вимагається у тендерній документації.
Окрім цього, тендерною документацією не вимагається від учасника на етапі подання пропозиції підтверджувати усю техніку, яка враховується учасником у його ПВР. Для учасника встановлено вимоги щодо підтвердження наявності лише основної (найбільш потрібної) техніки. Відповідальність за наявність усіх машин і механізмів нестиме переможець/підрядник. Отже, вважаємо вимоги документації співмірними та пропорційними до предмета закупівлі, враховуючи його очікувану вартість.
дискримінаційна умова щодо банківської установи
Дата подання: 14 квітня 2025 18:31
Дата відповіді: 15 квітня 2025 09:11
шановний Замовник! Просимо роз'яснити щодо умови ТД "Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
Банківська установа, що видала банківську гарантію, повинна мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»." Поясніть, мається на увазі, що банківська установа має відповідати одному з цих критеріїв чи обом одночасно? Якщо обом критерім одночасно, то це є дискримінаційною умовою для учасників. Просимо внести зміни у ТД та зазначити, що банківська установа, що видає гарантію, має відповідати одному з цих критеріїв: АБО "Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку" АБО Банківська установа, що видала банківську гарантію, повинна мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Ваше звернення враховане, внесено зміни в тендерну документація
Банківська гарантія
Дата подання: 16 квітня 2025 19:47
Дата відповіді: 17 квітня 2025 12:01
В пункті 2 Розділу 7 Додатку 2 до тендерної документації вами встановлено:
«Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку або
Банківська установа, що видала банківську гарантію, повинна мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA».
Водночас, в пункті 6 Розділу 7 Додатку 2 до тендерної документації вами також встановлена імперативна (обов’язкова до виконання) наступна вимога:
«Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg:
- документальне підтвердження того, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку».
Встановлюючи можливість вибору банківської установи, в якій учасники можуть отримати банківську гарантію, ви, встановленням вимоги про «надання до банківської гарантії, як її невід’ємної частини документального підтвердження того, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку», водночас позбавляєте учасників можливості отримати банківську гарантію в інших банках, в яких держава не володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, оскільки отримати таке документальне підтвердження можна тільки в банках в яких держава володіє часткою понад 75% статутного капіталу, що у свою створює перешкоди для учасників, зокрема й нас як потенційного учасника, які планують отримати гарантію в банку відмінному від того, в якому держава прямо чи опосередковано не володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. А отже, не надання такого документального підтвердження створює умови для можливого відхилення тендерних пропозицій.
Для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі незрозумілим є факт, як взагалі учасники повинні виконати встановлені вами вимоги, з огляду на існування суперечностей між вимогами тендерної документації.
Просимо привести вашу тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, усунути суперечності у встановлених Вами вимогах, а також виключити дискримінаційну вимоги про надання документального підтвердження того, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякую за звернення. Вже привели тендерну документацію у відповідність
Щодо звіту про проведення технічного обстеження об’єкта
Дата подання: 16 квітня 2025 19:50
Дата відповіді: 17 квітня 2025 12:00
Вами в пункті 8 Розділу 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«З огляду на об’єми робіт та для коректного формування своєї пропозиції учасник повинен провести обстеження фактичного стану даного об’єкта будівництва. За результатами огляду, учасником складається звіт про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення з обсягами робіт, який має бути підписаний представником учасником та представником замовника. Даний звіт складається в період уточнень та надається у складі тендерної пропозиції».
Вимога про обстеження об’єкта та надання документу, який підтверджує здійснення такого обстеження у складі тендерної пропозиції є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення звіту про проведення технічного обстеження об’єкта лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними звіт про проведення технічного обстеження об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий звіт про проведення технічного обстеження об’єкту ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Також, Замовнику повинно бути відомо, що відповідно до пункту 67 Особливостей, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги.
Так, 14 квітня 2025 року через електронну систему закупівель було подано скаргу по процедурі, а вже 15 квітня 2025 року Вами, не дивлячись на пряму заборону на з повним ігноруванням чинного закупівельного законодавства, внесено зміни до тендерної документації де й було додано дискримінаційну вимогу про надання у складі тендерної пропозиції звіту про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення з обсягами робіт, який має бути підписаний представником учасником та представником замовника.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового обстеження фактичного обстеження об’єкта та ознайомлення з обсягами робіт та надання у складі тендерної пропозиції звіту про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення з обсягами робіт, який має бути підписаний представником учасником та представником замовника.
У випадку не внесення змін у частині виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог, з метою захисту наших прав та інтересів, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Якщо ви до 12.00 год 17.04.2025 року не заберете вимогу про акт обстеження об’єкта пи подамо скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дану умову видалено з тендерної документація, але при внесенні змін до тендерної документації, помилково завантажено невідповідний файл. Вибачте. Вже внесли зміни.
Дискримінаційна вимога аналогічного договору
Дата подання: 17 квітня 2025 13:13
Дата відповіді: 20 квітня 2025 11:33
Шановний Замовнику! В додатку № 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вами вимагається надати аналогічний договір предметом якого є капітальний ремонт даху об’єкта із застосуванням заходів з енергозбереження та/або енергоефективності.
Просимо обґрунтувати вимогу про застосування заходів з енергозбереження та/або енергоефективності. Фактично, аналогічний договір – це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015). Отже, така дискримінаційна вимога звужує коло потенційних учасників, що мають значний досвід виконання аналогічних робіт по капітальному ремонту та/або реконструкції даху з утепленням, проте в предметі аналогічного договору не було вказано про застосування заходів з енергозбереження та/або енергоефективності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Предметом закупівлі є не просто капітальний ремонт даху, а капітальний ремонт даху для заходів з енергозбереження. Тому потенційний виконавець повинен мати не просто досвід виконання ремонту даху, а щоб такі роботи мали результат енергозбереження та/або енергоефективності
щодо розміру забезпечення 55000,00 чи 57338.36 ?
Дата подання: 17 квітня 2025 16:11
Дата відповіді: 17 квітня 2025 16:21
повідомляємо, що у п. 2.3. ТД та у п. 3. Додатку 2 вказано "Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі) складає 55 000,00 (П’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), тоді як в електронному полі вимагається гарантія у розмірі 57338.36 грн. Просимо уточнити щодо суми банківського забезпечення пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Мабудь, якийсь збій на майданчику. Розмір забезпечення тендерних пропозицій становить 55000,00 грн. Вже внесено зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-01-001828-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 14 квітня 2025 19:16
Дата подання: 14 квітня 2025 19:16
Скарга щодо умов тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2025 15:46
Рішення від 16.04.2025 №5989.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2025 15:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2025 №6498.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2025 13:22
Рішення від 23.04.2025 №6498.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2025 16:58