Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі)
Очікувана вартість
451 041,00 UAH
UA-2025-04-01-001118-a 2891edeae7dc44e2a41c06b728a5d750
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стоцький Олег Леонідович

380442530086 olegstotskij99@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Стоцький Олег Леонідович
380442530086
olegstotskij99@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2025 09:00
Очікувана вартість: 451 041,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 255,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі) згідно документації. Плани евакуації та знаки безпеки мають відповідати вимогам :
- ДСТУ 7313:2013 “Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання”;
- ДСТУ ISO 23601:2019 - Ідентифікація безпечності знаки на планах евакуації;
- ДСТУ ISO 16069:2012 - Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення шляхів безпечного евакуювання;
- ДСТУ ISO 17398:2012 Пожежна безпека. Кольори та знаки безпеки. Класифікація, технічні вимоги i стійкість знаків безпеки (ISO 17398:2004, IDT).
2. Послуга з розробки планів евакуації включає в себе:
- виїзд фахівця (фахівців) Виконавця за адресою Замовника для оформлення креслень;
- узгодження з замовником попередніх креслень;
- розробка планів в цифровому вигляді з наданням замовнику копії на цифровому носії;
- друк фотолюмінісцентних планів евакуації;
- підпис представника замовника на кожному плані.
- монтаж планів евакуації на об’єктах Замовника.
Хід надання послуг та перевірка їх виконання.
Перед виконанням послуг, виконавець узгоджує з Замовником дату та час початку їх виконання.
Після повного виконання послуг, виконавець надає акт виконаних робіт та перелік виконаних планів з визначенням місця їх розміщення.
При виявленні невідповідностей технічному завданню, нормативним документам або договору, замовником складається відповідний акт, який надається виконавцеві для їх усунення.

3. Виготовлення (оформлення) планів евакуації включає в себе :
- виготовлення фотолюмінісцентних планів евакуації здійснюється на основі фотопапіру формату А3, А2, що світиться (глянсовий фотоматеріал покритий шаром люмінесцентної фарби для друку світлонакопичувальних фотографій), у відповідності до ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю», ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання» та ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ»;
- ламінування планів евакуації пакетним способом, товщина плівки 175 мікрон з обох сторін;
- виготовленні плани евакуації, що вивішуються на об’єкті повинні мати прив’язку до точки «Ви знаходитесь тут», приведеною на кожному плані.

4. Технічні характеристики фотолюмінісцентного матеріалу.
Фотолюмінісцентний план евакуації з фотопапіру формату А3, А2 світиться, глянсовий фотоматеріал покритий шаром люмінесцентної фарби для друку світлонакопичувальних фотографій.
В день фотопапір білуватого кольору з легким зеленим відтінком, у темряві світиться без підсвічування зеленим світлом. Накопичення світла відбувається щоразу від навколишнього світла.
Характеристики:
Світіння у темряві до 8 годин з ефектом згасання
Яскравість пікового свічення 520 мкд/м2;
Товщина листа 0.25 мм;
Світіння: салатове;
Денний колір: білий із невеликим зеленим відтінком;
Підтримує розширення від 520 dpi та вище.

5. Технічні характеристики плівки для ламінування.
Матова плівка для ламінування повинна мати "бархатну", матову поверхню. Необхідно, щоб плівка була здатна захистити від бруду, незначних пошкоджень і вологи. Щільність 175 мкн. Ламинування повинно бути з обох сторін.

6. План евакуації  має складатись з таких частин:
• текстова частина повинна містити наступне: загальна інструкція, що визначає дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей, номер виклику пожежно-рятувальної служби, інформацію щодо використання засобів пожежогасіння.
• графічна частина (схема) повинна містити наступне: поверхові плани евакуації мають вигляд схеми, на яку нанесені контури приміщень, коридорів, сходових маршів в будівлях і спорудах, де можуть знаходитись працівники та пацієнти, що знаходяться на лікуванні.
В графічній частині (схемі) необхідно:
Чітко позначити умовними позначками (елементами) шляхи евакуації, евакуаційні та аварійні виходи, місця розташування протипожежного обладнання, аварійні телефони зв’язку, засоби медичної допомоги, місця розміщення засобів протипожежного захисту, які позначені знаками пожежної безпеки.
На планах евакуації розшифровуються усі умовні позначення, які є на них.
План евакуації повинен включати евакуаційні шляхи та виходи на об’єкті при виникненні надзвичайної ситуації та повинен дозволити здійснити необхідні заходи з евакуації людей з місць масового скупчення під час виникнення надзвичайної ситуації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2025
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 90-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Замовник бере бюджетні зобов’язання за Договором та проводить видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2025 09:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

07 квітня 2025 16:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 11:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 09:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2025 16:35
Протокол внесення змін 2 до ТД.pdf
07 квітня 2025 16:35
Тендер з особливостями_2025 ЗМІНИ2.doc
07 квітня 2025 16:35
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) ЗМІНИ2.docx
03 квітня 2025 11:32
Протокол внесення змін.pdf
03 квітня 2025 11:32
Тендер з особливостями_2025 ЗМІНИ.doc
03 квітня 2025 11:32
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) ЗМІНИ.docx
01 квітня 2025 09:29
Додаток 5 ЛИСТ-ЗГОДА.docx
01 квітня 2025 09:29
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
01 квітня 2025 09:29
Тендер з особливостями_2025 (3).doc
01 квітня 2025 09:29
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc
01 квітня 2025 09:29
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) (2).docx
01 квітня 2025 09:29
Додаток 6 до тендерної документації (Документи Переможця).docx
01 квітня 2025 09:29
Тендер послуги Додаток 1 ТВ 2024.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 02 квітня 2025 21:41
Дата відповіді: 03 квітня 2025 11:27
Що це означає? *Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт/послуг з чищення вентиляційних каналів
Відповідь: Шановний Учаснику, під час публікації була допущена технічна помилка. Мається на увазі послуги у сфері пожежної безпеки. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінація
Дата подання: 03 квітня 2025 14:18
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:24
Вимога: Учасник надає скановані оригінали діючих сертифікатів, що видані на ім’я учасни-ка органом сертифікації на відповідність вимогам: - ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю»; - ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання»; - ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ» Відповідно до чинного законодавства дані сертифікати є добровільними. Отримання даних сертифікатів супроводжується додатковими витратами з боку учасників. Просимо видалити дану вимогу, яка не стосується предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше запитання до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Також, відповідно до п.4 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Наявність у підприємства діючих сертифікатів, що видані на ім’я учасника органом сертифікації на відповідність вимогам: - ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю»; - ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання»; - ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ» свідчать про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Дискримінація
Дата подання: 03 квітня 2025 14:32
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:24
Вимога: *Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання послуг щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників. Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання. Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику Ваше звернення прийнято та до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Незаконна вимога сертифікації
Дата подання: 10 квітня 2025 11:02
Дата відповіді: 11 квітня 2025 15:39
1. В тендноній документації наявна вимога: • Учасник надає скановані оригінали діючих сертифікатів, що видані на ім’я учасни-ка органом сертифікації на відповідність вимогам: - ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю»; - ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання»; - ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ» Дане бажання Замовника не підтверджено вимогами законодавства стосовано виготовлення планів евакуації, немає посилання на обов'язкову вимогу. Предмет тендеру не передбачає наявності даних сертифікатів, застосування даної вимоги є дискримінаційним та обмежує свободу підприємницької діяльності. Прошу вилучити дану вимогу та повідомити про даний факт внесенням змін до тендерної документації. 2. Зазначені характеристики: Світіння у темряві до 8 годин з ефектом згасання Яскравість пікового свічення 520 мкд/м2; Підтримує розширення від 520 dpi та вище., - є декларативними. Яким чином Учасник має підтвердити такі характористики? Зазначення на маркуванні фотомотеріалу достатньо? А в разі відсутності окремих характористик на маркуванні? Всі матеріали виготовлюяться не в Україні, для таких матеріалів обов'язкова черттиффікація в Україні не вимагається. Дана вимога є дискримінаційною, направлена на обмеження свободу підприємницької діяльності. Прошу вилучити дану вимогу та повідомити про даний факт внесенням змін до тендерної документації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше запитання до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Також, відповідно до п.4 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Наявність у підприємства діючих сертифікатів, що видані на ім’я учасника органом сертифікації на відповідність вимогам: - ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю»; - ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання»; - ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ» свідчать про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів. У разі невідповідності переданого Замовнику товару до умов тендерної документації, будуть проведені перевірки на відповідность данним технічним характеристикам зазначеним у закупівлі.
Дискримінаційна вимога до учасників
Дата подання: 10 квітня 2025 16:09
Дата відповіді: 11 квітня 2025 15:40
Шановний Замовнику, прохання до Вас прибрати Вашу дискримінаційну вимогу, згідно Додатку 2, п.п. 5.2 до тендерної документації, а саме: "5.2. Учасник надає скановані оригінали діючих сертифікатів, що видані на ім’я учасника органом сертифікації на відповідність вимогам: - ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю»; - ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання»; - ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ». Метою плану евакуації є зорієнтувати людей у маршруті виходу, коли в них лічені хвилини — наприклад, під час пожежі. Його наявність — вимога п. 5 розділу ІІ Правил пожежної безпеки. При розробці плану (схеми) евакуації людей на випадок пожежі можливо використовувати вимоги стандарту ДСТУ ISO 23601:2019 «Ідентифікація безпечності. Знаки на планах евакуації». Стандарт встановлює принципи проектування та вимоги до виконання планів евакуації. Він застосовується на добровільній основі та впроваджує актуальні вимоги міжнародних стандартів відносно вимог викладених у раніше діючих документах. ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінесцентні. Загальні вимоги та методи» поширюється на фотолюмінесцентні плани евакуації. Умовні позначення (знаки безпеки) на планах евакуації (позначення вогнегасника, пожежного кран-комплекту, телефону, пристрою ручного вмикання системи пожежної сигналізації тощо) виконуються згідно ДСТУ ISO 7010:2019 «Графічні символи. Кольори та знаки безпеки». І щось в жодному з правил або ДСТУ не вказана обов'язкова вимога, що для розробки планів евакуації на підприємстві, а в нашому випадку в Учасника мають бути відповідні сертифікати відповідності, а особливо ще й видані на ім'я самого учасника, тобто Законом це не передбачено, але Ви все одно вимагаєте. При визначенні шляхів евакуювання людей необхідно дотримуватися вимог ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди», ДБН В.2.2-28:2010 «Будинки адміністративного та побутового призначення», СНиП 2.09.02-85* «Производственные здания», ДБН В.2.2-43:2021 «Складські будівлі», ДБН В.2.2-42:2021 «Споруди холодильників», ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів», інших будівельних норм за видами будинків та споруд. Доцільно спиратися на розрахунок часу евакуації (якщо такий виконувався) де зазначені маршрути евакуації будівлі. Хочемо нагадати Вам, що ДСТУ 2272:2006 дає плану евакуації наступне визначення,що це документ, у якому вказано шляхи евакуювання та евакуювальні виходи, визначено правила поведінки людей, а також порядок і послідовність дій обслуговувального персоналу, а головною його метою евакуації є зорієнтувати людей у маршруті виходу, коли в них лічені хвилини — наприклад, під час пожежі, особливо зараз у військовий стан, коли країна і так у вогні, а не Ваша корупційна схема, бо напевно хтось із Ваших намічених учасників вже отримав відповідні сертифікати відповідності і Вам просто необхідно їх перемога. Отже залишаймось людяними та дотримуємось правил прозорості під час державних закупівель та внесіть зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми будем писати скарги до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, надаємо посилання на закупівлі UA-2024-09-04-001047-a, UA-2024-09-12-003482-a, які були оголошені в 2024 році й у Вас була можливість прийняти участь. Тому, немає жодних підстав вважати, що Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для всіх Учасників умови одинакові.
ВІдповідність вимогам ДСТУ
Дата подання: 10 квітня 2025 21:08
Дата відповіді: 11 квітня 2025 15:40
П. 4.6.1 ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінесцентні. Загальні вимоги та методи контролювання» зазначає, що: «Розроблені плани евакуації узгоджуються із органами державного пожежного нагляду». Чи буде застосована Замовником вимога узгодження, зазначена в ДСТУ? Які дії Викоанвця в разі свідомого затягування узгодження ДСНС? В разі відсутності такої вимоги у Замовника, чи вправі Виконавець відступати від інших вимог зазначеного ДСТУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, плани евакуації повинні відповідати ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю»;
- ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання»; - ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ», так це маршрути, якими люди можуть безпечно покинути приміщення у випадку пожежі, аварії чи іншої небезпечної ситуації. Вони повинні бути чітко позначені та відповідати стандартам, що регулюють їхню видимість, доступність і зрозумілість для користувачів.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій