Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
370 760,00 UAH
UA-2025-04-01-000590-a ● 1b3b2a3064494400bf7c04234839989b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188795 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., Вул. Міська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Іванюк Микола Миколайович 380505975781,380505975781 Pv_pni@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 370 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 853,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390 штука
Підковдра (142*217)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512200-6 — Підодіяльники
390 штука
Простирадло
(142х217)
(142х217)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
390 штука
Наволочка 60х60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512500-9 — Наволочки
187 штука
Рушник махровий лазневий 70х140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39514100-9 — Рушники
35 штука
Наматрацник гігієнічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512300-7 — Наматрацники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. 4.2. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 08:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 08:55 |
ТД Вироби домашнього текстилю (2025).doc | |
01 квітня 2025 08:55 |
Додаток 4(ПД) .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо зразків
Дата подання: 02 квітня 2025 17:40
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:07
Доброго дня! Вимога кожної позиції зразків не менше 3-х, це дискримінаційна вимога. Це вимога в технічній частині.
Просимо відмінити дану вимогу.
9.13. Переможець протягом двох робочих днів після закінчення аукціону зобов’язується надати зразки товару по кожному найменуванню в усіх розмірах для оцінки відповідності технічним критеріям, що планується до поставки (скан-копію гарантійного листа Учасника щодо надання зразків ) зразки зберігатимуться у замовника до повного виконання договору - просимо уточнити по одному зразку кожної позиції чи по 3 зразки кожної позиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! Вимога щодо надання зразків замовнику продукції передбачена статтею 268 Господарського кодексу України, за якою якість товарів, які поставляються, повинна відповідати зразкам (еталонам) а саме:
«Стаття 268. Якість товарів, що поставляються
1. Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
………
4. Постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром, якщо інше не передбачено в договорі.
5. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами (у разі наявності) чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, – вимагати повернення сплаченої суми.
6. У разі якщо недоліки поставлених товарів можуть бути усунені без повернення їх постачальнику, покупець має право вимагати від постачальника усунення недоліків у місцезнаходженні товарів або усунути їх своїми засобами за рахунок постачальника.
7. Якщо поставлені товари відповідають стандартам або технічним умовам (у разі наявності), але виявляться більш низького сорту, ніж було зумовлено, покупець має право прийняти товари з оплатою за ціною, встановленою для товарів відповідного сорту, або відмовитися від прийняття і оплати поставлених товарів.
Технічними вимогами передбачено надання для вибору зразків не менше 3-х кожної позиції для підготовки заявок та відбору відповідної тематики/якості декору виробів під наявне оздоблення кімнат та врахування особливостей підопічних закладу. Відповідні зразки зберігатимуться у замовника для порівняння відповідності заявлених учасником товарів на закупівлю до товарів які будуть постачатися згідно заявок закладу. Після виконання договору зразки в повному обсязі будуть повернуті постачальнику. В даному документі відсутні посилання на конкретну марку або фірму виробника
«Стаття 268. Якість товарів, що поставляються
1. Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
………
4. Постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром, якщо інше не передбачено в договорі.
5. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами (у разі наявності) чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, – вимагати повернення сплаченої суми.
6. У разі якщо недоліки поставлених товарів можуть бути усунені без повернення їх постачальнику, покупець має право вимагати від постачальника усунення недоліків у місцезнаходженні товарів або усунути їх своїми засобами за рахунок постачальника.
7. Якщо поставлені товари відповідають стандартам або технічним умовам (у разі наявності), але виявляться більш низького сорту, ніж було зумовлено, покупець має право прийняти товари з оплатою за ціною, встановленою для товарів відповідного сорту, або відмовитися від прийняття і оплати поставлених товарів.
Технічними вимогами передбачено надання для вибору зразків не менше 3-х кожної позиції для підготовки заявок та відбору відповідної тематики/якості декору виробів під наявне оздоблення кімнат та врахування особливостей підопічних закладу. Відповідні зразки зберігатимуться у замовника для порівняння відповідності заявлених учасником товарів на закупівлю до товарів які будуть постачатися згідно заявок закладу. Після виконання договору зразки в повному обсязі будуть повернуті постачальнику. В даному документі відсутні посилання на конкретну марку або фірму виробника
Вимога щодо протоколів випробувань
Дата подання: 02 квітня 2025 17:43
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:10
В документації не прописано на яку саме тканину потрібно надати протоколи? Для якого саме товару?
9.8. Копію документу уповноваженого органу (акредитований Національним агентством акредитації України) підтверджуючий поверхневу густину (щільність), стійкість до стирання та показник розривного навантаження відповідно технічних вимог на тканину.
Відповідь: Вітаю! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Пункт 2 Додаток № 3 до Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Пункт 2 Додаток № 3 до Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
Вимога щодо протоколів випробувань
Дата подання: 04 квітня 2025 12:16
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:48
Доброго дня.
В попередній відповіді так і не надано відповідь, на яку саме тканину надавати протокол випробувань? На постільну білизну? на наматрацник? на рушник?
Відповідь: Відповідно до Пункт 2 Додаток № 3 до Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, а саме вимоги стосовно показників поверхневої густини, стійкості до стирання, розривного навантаження, що підтверджуються протоколами випробувань тканин, вказані на вироби : підковдра, простирадло, наволочка, рушник махровий лазневий, наматрацник гігієнічний,
Вимоги щодо зразків
Дата подання: 04 квітня 2025 12:19
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:49
9.13. Переможець протягом двох робочих днів після закінчення аукціону зобов’язується надати зразки товару по кожному найменуванню в усіх розмірах для оцінки відповідності технічним критеріям, що планується до поставки (скан-копію гарантійного листа Учасника щодо надання зразків ) зразки зберігатимуться у замовника до повного виконання договору.
Зразки потрібно надати перед початком тендеру чи тільки переможцям?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно пункту «9.13 Переможець протягом двох робочих днів після закінчення аукціону …..», пункт не містить вимог надавати зразки перед початком тендеру.
Подовження термінів
Дата подання: 04 квітня 2025 15:21
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:36
Просимо звернути увагу, що матеріали для виготовлення предметів закупівлі повинні пройти визначені випробування. Крім того, випробування за окремими показниками здійснює лише обмежена кількість лабораторій.
Для виготовлення вищезазначених протоколів випробувань у незалежних акредитованих лабораторіях, для участі у процедурі закупівлі, прохання продовжити термін подання пропозицій (для виготовлення протоколу випробувань на тканину необхідно до 7-ми роб.днів), що надасть можливість розширити коло потенційних учасників торгів, створити здорову конкуренцію та забезпечити потребу в товарі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення стосовно продовження строку подання тендерних пропозицій у зв’язку з необхідністю виготовлення протоколів випробувань матеріалів у незалежних акредитованих лабораторіях, повідомляємо наступне.
Закупівля здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Постанови №1178 від 12.10.2020 р "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", яким чітко визначено строки та умови проведення процедур. Зазначені у тендерній документації вимоги до матеріалів і необхідність надання підтверджувальних документів, у тому числі протоколів випробувань, були передбачені з урахуванням загальноприйнятої практики та реального терміну, достатнього для їх підготовки.
З огляду на зазначене, вбачаємо відсутність підстав для внесення змін у строки подання тендерних пропозицій.
Водночас дякуємо за зацікавленість у процедурі закупівлі.
Закупівля здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Постанови №1178 від 12.10.2020 р "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", яким чітко визначено строки та умови проведення процедур. Зазначені у тендерній документації вимоги до матеріалів і необхідність надання підтверджувальних документів, у тому числі протоколів випробувань, були передбачені з урахуванням загальноприйнятої практики та реального терміну, достатнього для їх підготовки.
З огляду на зазначене, вбачаємо відсутність підстав для внесення змін у строки подання тендерних пропозицій.
Водночас дякуємо за зацікавленість у процедурі закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович" |
349 235,00
UAH з ПДВ
|
349 235,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович" #2188912491 |
Переможець |
349 235,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 12:50
|
Договір Вироби домашнього текстилю 2025.pdf | укладений |
22 квітня 2025 12:49
|