Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Поточний ремонт дороги по вул. Європейська для благоустрою населеного пункту с.Милятичі Львівського району Львівської області".
Очікувана вартість
253 144,80 UAH
UA-2025-03-31-012207-a ● 6950fa555c9d4cf69d11a67de2add96a
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Корда +380508039155 korda.iryna@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 15:33 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 15:33 |
Очікувана вартість: | 253 144,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 265,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний ремонт дороги по вул. Європейська для благоустрою населеного пункту с.Милятичі Львівського району Львівської області".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81139, Україна, Львівська область, с.Милятичі , вул. Європейська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт/наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 робочих днів з дати їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, або відсутності доходів, Замовник сплачує за фактично надані послуги протягом 10 робочих днів з моменту надходження бюджетного фінансування або отримання доходів на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 20:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 20:48 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
31 березня 2025 20:48 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі(6).docx | |
31 березня 2025 20:48 |
Тендерна документація.doc | |
31 березня 2025 20:48 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
31 березня 2025 20:48 |
ДОДАТОК №2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо дискримінаційної вимоги в ТД
Дата подання: 04 квітня 2025 14:39
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:45
Доброго дня!
Шановний Замовнику!
Згідно розділу 4 додатку 1 до ТД, Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т.
Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова №1107).
Декларація за встановленою формою подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником, уповноваженою ним особою або надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці.
Строк реєстрації декларації – протягом п’яти робочих дня після надходження декларації. У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом п’яти робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Декларації в паперовій формі є документами постійного зберігання та зберігаються відповідним дозвільним органом.
Тобто, декларація про відповідність подається безпосередньо перед початком виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Проте, умовами розділу 4 додатку 1 до ТД передбачено подання такого документу у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як потенційного учасника. Крім того, для реєстрації Декларації в нас має бути укладений договір з Замовником на відповідні роботи. На даний час в нас з Замовником такий договір відсутній, оскільки ще не відбулася закупівля.
Тому, ми, як потенційний учасник, обмежені в оформлені відповідного документу в рамках даного тендеру та обмеженого строку подання пропозицій і просимо виключити умову розділу 4 додатку 1 до ТД, згідно якої Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний напневмоколісному ходу масою не менше 16 т.
Крім того, згідно вимог ТД передбачено, що Учасник при наданні послуг може використовувати не лише власне, а й залучене майно (договори оренди, надання послуг, виконання робіт).
В такому випадку частина із майна (техніки), яка згідно вимоги ТД має бути включена у Декларацію, може не бути у нашій власності, а є, наприклад, орендованою. На таке майно, яке належить третій особі, нам, як потенційному Учаснику, також неможливо отримати Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки
Наявність у ТД зазначеної вище вимоги порушує наші, як потенційного учасника, права та законні інтереси та порушує вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас, як потенційного Учасника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство є реальним учасником відповідного ринку, має достатній багаторічний досвід виконання договорів з аналогічними предметами закупівель, достатню кількість кваліфікованих працівників, фінансову спроможність. Проте, неправомірні умови тендерної документації, позбавляє нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі на законних умовах та отримати прибуток за рахунок можливого укладення та виконання договору про закупівлю із Замовником.
Зважаючи на вищенаведене, просимо виключити умову розділу 4 додатку 1 до ТД, згідно якої Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний напневмоколісному ходу масою не менше 16 т.
Просимо задовольнити нашу вимогу.
У протилежному випадку будемо змушені звертатися до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України, а також до інших контролюючих органів для захисту свого порушеного права.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: Згідно ч. 2. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Основною метою як документа дозвільного характеру, так і декларації є надання права суб’єкту господарювання вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Замовником встановлено вимоги про те, що Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т. згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зважаючи на обсяги визначені Технічною специфікацією, як додатком до Тендерної документації.
Відтак, Замовником сформовано вимоги до тендерної документації з метою закупівлі якісних послуг з поточного ремонту згідно визначеної очікуваної вартості предмету закупівлі у суб’єктів господарювання які мають право вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. У перекладі з латинської мови слово «дискримінація» означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Вимоги передбачені в Тендерній документації та додатках до неї жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі. Зазначаємо, що недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах.
З повагою.
Основною метою як документа дозвільного характеру, так і декларації є надання права суб’єкту господарювання вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Замовником встановлено вимоги про те, що Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т. згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зважаючи на обсяги визначені Технічною специфікацією, як додатком до Тендерної документації.
Відтак, Замовником сформовано вимоги до тендерної документації з метою закупівлі якісних послуг з поточного ремонту згідно визначеної очікуваної вартості предмету закупівлі у суб’єктів господарювання які мають право вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. У перекладі з латинської мови слово «дискримінація» означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Вимоги передбачені в Тендерній документації та додатках до неї жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі. Зазначаємо, що недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах.
З повагою.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-31-012207-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 18 квітня 2025 13:14
Дата подання: 18 квітня 2025 13:14
Щодо неправомірного відхилення пропозиції Скаржника
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2025 16:54
рішення від 21.04.2025 № 6213.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 16:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
202 136,00
UAH з ПДВ
|
202 136,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
234 259,20
UAH з ПДВ
|
234 259,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
202 136,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 18:19
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Очікує рішення |
234 259,20
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 18:19
|