Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Поточний ремонт дороги по вул. Спортивна для благоустрою населеного пункту с.Милятичі Львівського району Львівської області".
Очікувана вартість
253 144,80 UAH
UA-2025-03-31-012160-a 55b0ce6959fc413cb8dcf45758611dec
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Корда

+380508039155 korda.iryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Ірина Корда
+380508039155
korda.iryna@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 20:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 09 квітня 2025 14:09
Початок аукціону: 09 квітня 2025 14:09
Очікувана вартість: 253 144,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 265,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний ремонт дороги по вул. Спортивна для благоустрою населеного пункту с.Милятичі Львівського району Львівської області".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81139, Україна, Львівська область, с.Милятичі , вул. Спортивна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт/наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 робочих днів з дати їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, або відсутності доходів, Замовник сплачує за фактично надані послуги протягом 10 робочих днів з моменту надходження бюджетного фінансування або отримання доходів на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 20:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо дискримінаційної вимоги ТД
Дата подання: 04 квітня 2025 14:37
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:46
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно розділу 4 додатку 1 до ТД, Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т. Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова №1107). Декларація за встановленою формою подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником, уповноваженою ним особою або надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Строк реєстрації декларації – протягом п’яти робочих дня після надходження декларації. У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом п’яти робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Декларації в паперовій формі є документами постійного зберігання та зберігаються відповідним дозвільним органом. Тобто, декларація про відповідність подається безпосередньо перед початком виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Проте, умовами розділу 4 додатку 1 до ТД передбачено подання такого документу у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як потенційного учасника. Крім того, для реєстрації Декларації в нас має бути укладений договір з Замовником на відповідні роботи. На даний час в нас з Замовником такий договір відсутній, оскільки ще не відбулася закупівля. Тому, ми, як потенційний учасник, обмежені в оформлені відповідного документу в рамках даного тендеру та обмеженого строку подання пропозицій і просимо виключити умову розділу 4 додатку 1 до ТД, згідно якої Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний напневмоколісному ходу масою не менше 16 т. Крім того, згідно вимог ТД передбачено, що Учасник при наданні послуг може використовувати не лише власне, а й залучене майно (договори оренди, надання послуг, виконання робіт). В такому випадку частина із майна (техніки), яка згідно вимоги ТД має бути включена у Декларацію, може не бути у нашій власності, а є, наприклад, орендованою. На таке майно, яке належить третій особі, нам, як потенційному Учаснику, також неможливо отримати Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки Наявність у ТД зазначеної вище вимоги порушує наші, як потенційного учасника, права та законні інтереси та порушує вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас, як потенційного Учасника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство є реальним учасником відповідного ринку, має достатній багаторічний досвід виконання договорів з аналогічними предметами закупівель, достатню кількість кваліфікованих працівників, фінансову спроможність. Проте, неправомірні умови тендерної документації, позбавляє нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі на законних умовах та отримати прибуток за рахунок можливого укладення та виконання договору про закупівлю із Замовником. Зважаючи на вищенаведене, просимо виключити умову розділу 4 додатку 1 до ТД, згідно якої Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний напневмоколісному ходу масою не менше 16 т. Просимо задовольнити нашу вимогу. У протилежному випадку будемо змушені звертатися до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України, а також до інших контролюючих органів для захисту свого порушеного права.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: Згідно ч. 2. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Основною метою як документа дозвільного характеру, так і декларації є надання права суб’єкту господарювання вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Замовником встановлено вимоги про те, що Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т. згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зважаючи на обсяги визначені Технічною специфікацією, як додатком до Тендерної документації.
Відтак, Замовником сформовано вимоги до тендерної документації з метою закупівлі якісних послуг з поточного ремонту згідно визначеної очікуваної вартості предмету закупівлі у суб’єктів господарювання які мають право вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. У перекладі з латинської мови слово «дискримінація» означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Вимоги передбачені в Тендерній документації та додатках до неї жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі. Зазначаємо, що недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах.
З повагою.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-31-012160-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 18 квітня 2025 13:04
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2025 15:08
Рішення від 21.04.2025 № 6250.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 15:07
Рішення від 29.04.2025 № 6772.pdf
Дата публікації: 02 травня 2025 12:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України та скасовано рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
Дата виконання рішення замовником: 09 травня 2025 11:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 202 136,00
UAH з ПДВ
202 136,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 234 127,20
UAH з ПДВ
234 127,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 квітня 2025 19:02
Електронний підпис
07 квітня 2025 19:01
13. довідка ро досвід.pdf
07 квітня 2025 19:01
6. довідка про МТБ.pdf.p7s
07 квітня 2025 19:01
6. довідка про МТБ.pdf
07 квітня 2025 19:01
13. довідка ро досвід.pdf.p7s
07 квітня 2025 19:01
Ліцензія з додатком.pdf.p7s
07 квітня 2025 19:01
лист ЩПС ЕДБ.pdf.p7s
07 квітня 2025 19:01
кошторис Милятичі.zip.p7s
07 квітня 2025 19:00
ДУ ЩПС ЕДБ 2026.pdf.p7s
07 квітня 2025 19:00
Копія трудової Вага.pdf.p7s
07 квітня 2025 19:00
ISO ч.1.zip.p7s
07 квітня 2025 19:00
ISO ч. 3.zip.p7s
07 квітня 2025 19:00
ISO ч. 2.zip.p7s
07 квітня 2025 19:00
Витяг ПДВ.pdf.p7s
07 квітня 2025 19:00
атестат в-ва ЩПС.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:59
13. довідка ро досвід.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:59
26 Чинні дозвола.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:59
12.5. дипломи ІТР.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:59
12.4. наказ Хоміцький.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:58
12.3. накази 21-34.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:58
12.1. накази1,2,3,4,6,7,8.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:58
12.2. накази 8-20.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:58
6. довідка про МТБ.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:58
6.1. документи МТБ.zip.p7s
07 квітня 2025 18:58
2.3.Копія статуту.pdf.p7s
07 квітня 2025 18:37
ДУ ЩПС ЕДБ 2026.pdf
07 квітня 2025 18:37
кошторис Милятичі.zip
07 квітня 2025 18:37
9.1. Договір АБЗ Давидів.pdf
07 квітня 2025 18:37
6.1. документи МТБ.zip
07 квітня 2025 18:37
ISO ч. 2.zip
07 квітня 2025 18:37
12.3. накази 21-34.pdf
07 квітня 2025 18:37
Витяг ПДВ.pdf
07 квітня 2025 18:37
12.5. дипломи ІТР.pdf
07 квітня 2025 18:37
26 Чинні дозвола.pdf
07 квітня 2025 18:37
атестат в-ва ЩПС.pdf
07 квітня 2025 18:37
лист ЩПС ЕДБ.pdf
07 квітня 2025 18:37
13. довідка ро досвід.pdf
07 квітня 2025 18:37
ISO ч. 3.zip
07 квітня 2025 18:37
ISO ч.1.zip
07 квітня 2025 18:37
2.3.Копія статуту.pdf
07 квітня 2025 18:37
12.4. наказ Хоміцький.pdf
07 квітня 2025 18:37
Копія трудової Вага.pdf
07 квітня 2025 18:37
6. довідка про МТБ.pdf
07 квітня 2025 18:37
12.1. накази1,2,3,4,6,7,8.pdf
07 квітня 2025 18:37
12.2. накази 8-20.pdf
07 квітня 2025 18:37
Ліцензія з додатком.pdf

Публічні документи

07 квітня 2025 23:38
Електронний підпис
07 квітня 2025 23:21
Ліцензія АВК.pdf
07 квітня 2025 23:21
Витяг ПДВ 04.2024.pdf
07 квітня 2025 23:21
Дозвіл Держпраці.pdf
07 квітня 2025 23:21
Лист ТЗ-БК НАРА.pdf
07 квітня 2025 23:21
Статут 07.11.2022.pdf
07 квітня 2025 23:21
Свідоцтва ТЗ_копія.PDF
07 квітня 2025 23:21
Лист ТЗ-ТДВ ШРБУ №88.pdf
07 квітня 2025 23:21
Сертифікати ISO.rar
07 квітня 2025 23:21
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
07 квітня 2025 23:21
Свідоцтва ТЗ.pdf
07 квітня 2025 23:21
Дипломи.rar
07 квітня 2025 23:21
Інв. картка КО-002.pdf
07 квітня 2025 23:21
Директор повноваження.pdf
07 квітня 2025 23:21
Виписка ЄДР.pdf
07 квітня 2025 23:20
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
07 квітня 2025 23:19
Технічне завдання.pdf.p7s
07 квітня 2025 23:19
Транспортна схема.pdf.p7s
07 квітня 2025 23:19
Розрахунок ДЦ.pdf.p7s
07 квітня 2025 23:18
15.imd.p7s
07 квітня 2025 23:18
Технічне завдання.pdf
07 квітня 2025 23:18
Розрахунок ДЦ.pdf
07 квітня 2025 23:18
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2025 23:18
15.imd
07 квітня 2025 23:18
Пояснювальна записка.pdf
07 квітня 2025 23:18
Транспортна схема.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Рішення скасоване 202 136,00
UAH з ПДВ
09 травня 2025 09:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Рішення скасоване 234 127,20
UAH з ПДВ
09 травня 2025 09:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Очікує рішення 202 136,00
UAH з ПДВ
09 травня 2025 09:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2025 09:43

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю "Поточний ремонт дороги по вул. Спортивна для благоустрою населеного пункту с.Милятичі Львівського району Львівської області". виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми, яка встановлена Замовником. Учасник не повинен відступати від даної форми. У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що Учасник надає на підтвердження залучення орендованих механізмів договір № 1/02 від 1 лютого 2024 року, але учасник не надав всіх додаткових угод до даного договору, тендерна пропозиція Учасника містить ДУ №1 від 15 квітня 2024 року та ДУ № 3 від 7 квітня 2025 року, відтак, додаткова угода №2 відсутня. 1.2. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми, яка встановлена Замовником. Учасник не повинен відступати від даної форми. У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий (лист повинен містити посилання на назву предмета та номер закупівлі). Перевіривши наданні учасником документи, були виявлені наступні невідповідності в документах Учасника: на підтвердження залучення орендованих механізмів договір № 1/02 від 1 лютого 2024 року з контрагентом ТОВ «Надвірнянська автобаза» та надає лист-підтвердження №70 від 07.04.2025 р., однак зазначений документ не містить номеру закупівлі. Також на підтвердження залучення орендованих механізмів договір № Л. 01.04.202.-1 від 01.04 2024 року з контрагентом ТОВ «Лисогор», однак Учасник не долучив лист-підтвердження від даного контрагента. На підтвердження залучення орендованих механізмів договір № 20/02-25 від 20 лютого 2025 року з контрагентом ПП «Рома» та надає лист-підтвердження №07.04/2 від 07.04.2025 р., однак зазначений документ не містить номеру закупівлі. 1.3. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.2. На підтвердження наявності власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей та/або поставки ЩПС, тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає: - Атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно вище наведених вимог чинний до 02 липня 2024 року, що свідчить про невідповідність вимогам Розділу 1 Додатку 1. 1.4. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що договір на поставку асфальтобетону № 20/05-1 від 22 травня 2024 року дійсний до 31.12.2025 року, зауважимо, що строк надання послуг до 31.12.2026 року, наведене свідчить про невідповідність вимогам Замовника. 1.5. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) та копію паспорта (технічного паспорта) на асфальтозмішувальну установку. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що договір про оренду майна від 24 квітня 2023року № 09-07/2404 не містить всіх необхідних додатків до даного договору, які є його невід’ємною частиною. 1.6. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) та копію паспорта (технічного паспорта) на асфальтозмішувальну установку. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній технічний паспорт на асфальтозмішувальну установку, що свідчить про невідповідність вимогам Замовника. 1.7. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (вказати назву предмета та номер закупівлі). Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, що свідчить про невідповідність вимогам Замовника. 1.8. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 Учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) шляхом подання довідки. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (оригінал(и) атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання). Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено наступну невідповідність в документах Учасника: у довідці зазначає АБЗ КДМ-201, однак відповідно до наданого атестату на виготовлення асфальтобетонних сумішей ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», який засвідчує стан виробництва сумішей на КМД-2016, а не АБЗ КДМ-201, який зазначений в довідці. Наведене свідчить, що Учасник не додав підтвердження того, що асфальтобетонний завод атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи : атестат виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ». 1.9. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 Адреса виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із адресою проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, які вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. Додатково, необхідно надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, на якій розташований АБЗ. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній правовстановлюючий документ на земельну ділянку, на якій розташований АБЗ. 1.10. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт/ надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу та відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схем. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня транспортна схема. 1.11. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.2 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається довідки відповідно до встановленої Замовником форми. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : відсутність наказу про призначення або оригіналу трудової книжки працівника п.26 довідки, Учасником наданий лише наказ про переведення даного працівника. Також відсутній наказ про те, що працівник п.7 довідки Савчук Олександр Петрович поєднує виконання посадових обов'язків начальника дільниці як зазначено у довідці про наявність працівників. 1.12. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.2 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається довідки відповідно до встановленої Замовником форми. Додатково підтверджується документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт, майстра, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : відсутність посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на начальника дільниці за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15. Також виявлено відсутність посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт, майстра, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 0.00-7.14-17. 1.13. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.2 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається довідки відповідно до встановленої Замовником форми. Проходження навчання з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника підтверджується шляхом надання копій чинних посвідчень та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника (керівник (директор), головний інженер, начальник дільниці, виконавець робіт, майстер). Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : відсутність посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника, а саме : начальник дільниці. 1.14. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.3 на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка з інформацією та відповідно до форми, яка встановлена Замовником, сканована копія аналогічного договору у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : у наданій довідці з інформацією про виконання аналогічного договору Учасник зазначає про договір № 68 про надання послуг від 02.06.2023 року, однак Учасник не долучив до складу своєї тендерної пропозиції вищезазначений документ. 1.15. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.3 на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка з інформацією та відповідно до форми, яка встановлена Замовником, сканована копія аналогічного договору у кількості не менше одного, який повністю виконаний, платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг/виконання робіт згідно аналогічних договорів . Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг/виконання робіт згідно аналогічних договорів. 1.16. Відповідно до Розділу 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Якість асфальтобетонних сумішей, які поставлятимуться на об’єкт будівництва підтверджується у складі тендерної пропозиції сертифікатом відповідності. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності, який підтверджує якість асфальтобетонних сумішей. 1.17. Відповідно до Розділу 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. 1.18. Відповідно до Розділу 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Учасник повинен надати в складі пропозиції, діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 14031:2016, ISO 28000:2008, ISO 39001:2015, ISO 37001:2018, 45001:2019. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності: відсутній сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог ISO 14031:2016, 45001:2019. Також наданий сертифікат внутрішнього аудитора ISO 28000:2007, що не відповідає вимогам Замовника про надання ISO 28000:2008. 1.19. Відповідно до Розділу 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, скановані в форматі PDF, зокрема: Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, "обслуговування доріг", "вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів", "застосування мастик на бітумній основі" та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т. Слід зазначити, що у складі Пропозиції Учасника відсутні дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки саме "обслуговування доріг" та "застосування мастик на бітумній основі", а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки саме на машину поливально-мийну. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати необхідні документи по договору № 1/02 від 1 лютого 2024 року. 2.2. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати листи-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий (лист повинен містити посилання на назву предмета та номер закупівлі). 2.3. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. 2.4. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт. 2.5. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати всі необхідні додатки до договору про оренду майна від 24 квітня 2023року № 09-07/2404. 2.6. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати технічний паспорт на асфальтозмішувальну установку. 2.7. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону. 2.8. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати атестат виробництва на ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ». 2.9. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, на якій розташований АБЗ. 2.10. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати транспортну схему. 2.11. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати відповідні документи, які підтверджують наявність зазначених працівників у штаті Учасника. 2.12. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань щодо працівників, які описані у п.1.12 цього повідомлення. 2.13. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника, а саме : начальника дільниці. 2.14. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати скановану копію аналогічного договору, який зазначений у довідці. 2.15. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг/виконання робіт згідно аналогічних договорів. 2.16. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати сертифікат відповідності, який підтверджує якість асфальтобетонних сумішей. 2.17. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. 2.18. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог ISO 14031:2016, 45001:2019, ISO 28000:2008. 2.19. Надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки саме "обслуговування доріг" та "застосування мастик на бітумній основі", а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки саме на машину поливально-мийну. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

09 травня 2025 10:49
Електронний підпис