Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери)
(Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Очікувана вартість
98 495,00 UAH
UA-2025-03-31-011600-a ● d47f2147dd114da384cf288baab31e7d
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992156 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
Контактна особа: |
Віра Вакаров +380506408860 zakupkivera@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:26 |
Очікувана вартість: | 98 495,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 492,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.
УВАГА: Закупівля за кошти Гранту Європейського Союзу буде здійснюватися в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська
Розгорнути
Згорнути
УВАГА: Закупівля за кошти Гранту Європейського Союзу буде здійснюватися в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Багатофункціональний пристрій Canon MF461dw Wi-Fi, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами видаткової накладної, або (акта) приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 18:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 18:37 |
Оголошення.docx | |
31 березня 2025 18:37 |
Тендерна документація за Особливостями (Багатофункціональні пристрої).docx | |
31 березня 2025 18:37 |
Додаток _5 до тендерної документації. Форма ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
31 березня 2025 18:37 |
Додаток_ 3 Проєкт договору до закупівлі.docx | |
31 березня 2025 18:37 |
Додаток_ 1 до тендерної документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).docx | |
31 березня 2025 18:37 |
Додаток _6 Декларація доброчесності за критеріями виключення та відбору ФОРМА.docx | |
31 березня 2025 18:37 |
Додаток_ 4 до тендерної документації. Перелік документів таабо інформації, які подаються Переможцем.docx | |
31 березня 2025 18:37 |
Додаток_ 2 до тендерної документації. Технічна специфікація.docx |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро