Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи протипожежної сигналізації приміщень промислового майданчика Опарського підземного сховища газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 879 127,00 UAH
UA-2025-03-31-011264-a ● ac7132d7e6bc464295c6322c98ec7497
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Стрелецька Рита Олександрівна 380444612289 streletska-ro@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2025 14:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 13:01 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 13:01 |
Очікувана вартість: | 2 879 127,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 791,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14107.72 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5 % від загальної суми вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VII до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція системи протипожежної сигналізації приміщень промислового майданчика Опарського підземного сховища газу (45000000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, Дрогобицький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Вартість виконаних Робіт (в тому числі змонтованого устаткування), що підлягають оплаті, визначається на підставі підписаних Сторонами (згідно з п.п. 4.12.1 Договору) актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), актів змонтованого устаткування (за наявності змонтованого устаткування) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва. Із сум, що підлягають оплаті за виконані Роботи, утримується 10 (десять) відсотків від вартості виконаних і прийнятих Робіт (в тому числі змонтованого устаткування). Компенсація витрат на відрядження при підписанні актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) здійснюється за фактично понесеними витратами (якщо розрахунками Договірної ціни такі витрати передбачені). В актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) при наявності в них витрат на відрядження, витрати труда робітників, вказаних у розділі V не можуть перевищувати розміру витрат труда робітників, зазначених в розділі I такого акта. Показники добових витрат проживання та проїзду робітників в розрахунках витрат на відрядження у актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) не можуть перевищувати відповідних показників у розрахунках до Договірної ціни. Замовник протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів з моменту прийняття актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), актів змонтованого устаткування (за наявності змонтованого устаткування) та/або довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), перераховує на рахунок Підрядника суму вартості прийнятих Робіт (за виключенням та 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих Робіт). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 90 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок (повернення залишку коштів, утриманих із вартості прийнятих Робіт відповідно до умов п.п. 3.4.1 Договору) проводиться Замовником протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів, з моменту виконання Сторонами умов п. 4.16 Договору (з урахуванням п. 4.14 Договору, та, за необхідності, п.п. 4.12.3 Договору). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 17:47 |
Том 2.pdf | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
31 березня 2025 17:47 |
Том 1.pdf | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_1-а_гарантійний лист.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
Довідкова інформація.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_3_перелік та вимоги до переможця.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
Опари протипожеж нулевка.ims | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_4_проєкт договору.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx | |
31 березня 2025 17:47 |
тд_25_РО_044_додаток_2_перелік інформації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід роботи
Дата подання: 01 квітня 2025 10:00
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:23
У складі тендерної документації міститься вимога щодо аналогічного досвіду виконання робіт, яка сформульована наступним чином:
«під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір**, у складі якого є будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи протипожежної сигналізації промислових приміщень (на об’єкт будівництва, або технічного переоснащення, або реконструкції, або капітального ремонту).».
Звертаємо увагу, що дана вимога може мати дискримінаційний характер та суперечити нормам чинного законодавства України, зокрема:
Порушує принцип недискримінації учасників
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають проводитися на засадах відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Вимога щодо досвіду виключно у промислових приміщеннях обмежує конкуренцію та безпідставно звужує коло учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт у непромислових приміщеннях (адміністративні, житлові, медичні, освітні заклади тощо).
Не має законодавчого обґрунтування
Жоден нормативний акт (включаючи ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що регулює будівельні роботи) не встановлює обов’язкової диференціації робіт із монтажу систем протипожежної сигналізації за категоріями приміщень (промислові чи інші).
Технології та стандарти виконання таких робіт є однаковими незалежно від типу об'єкта.
Практика АМКУ
Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях неодноразово визнавав дискримінаційними вимоги, що обмежують участь постачальників, якщо немає об’єктивного технічного чи законодавчого обґрунтування для таких обмежень.
Пропозиція щодо зміни тендерної документації
З метою забезпечення відкритої конкуренції та відповідності закупівлі принципам недискримінації, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме:
Виключити слово «промислових» у визначенні аналогічного договору, сформулювавши вимогу таким чином:
«Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, у складі якого є будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи протипожежної сигналізації приміщень».
Дана зміна сприятиме розширенню кола учасників, підвищенню конкуренції та відповідності тендерної документації вимогам законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) та із врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація складена на підставі затвердженої в установленому порядку проєктної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, із врахуванням положень підпункту 4) частини 1 статті 5 Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них).
Проєктом передбачені роботи з обладнання системами протипожежної сигналізації (надалі – СПС) приміщень наступних будівель промислового майданчика:
- гаражу;
- пожежного депо;
- двох виробничих будівель (вибухопожежонебезпечна зона);
- пункту вимірювання витрат газу (вибухопожежонебезпечна зона);
- приміщення диспетчерської (передбачене встановлення додаткової виносної панелі керування і індикації для керування і моніторингу стану пожежної системи).
Наведені вище приміщення оснащуються СПС відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 зм.1, а саме:
- Таблиця А.1 пункт 12.1.1 – Одноповерхові гаражі;
- Таблиця А.1 пункт 13.2 – Будинки виробничі категорії А та Б;
- Таблиця А.1 пункт 13.1 – Будинки виробничі категорії В;
- Таблиця А.2 пункт 11.10.3 – Службові приміщення гаражів для обслуговуючого та чергового персоналу, а також технічного призначення.
Об’єкт, для якого здійснюється дана закупівля будівельних робіт, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури із класом наслідків СС3, вибухопожежонебезпечним виробництвом. Виробничі приміщення таких об’єктів обладнуються специфічними багаторівневими та багатофункціональними системами пожежної сигналізації, що під’єднуються до централізованих виробничих диспетчерських пунктів.
Зважаючи на викладене вище, наявність у визначенні аналогічного договору ознаки приміщень як «промислових» є обґрунтованою.
Також слід зазначити, що потенційний учасник закупівлі в своєму зверненні посилається на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який втратив чинність 08.11.2021.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація складена на підставі затвердженої в установленому порядку проєктної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, із врахуванням положень підпункту 4) частини 1 статті 5 Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них).
Проєктом передбачені роботи з обладнання системами протипожежної сигналізації (надалі – СПС) приміщень наступних будівель промислового майданчика:
- гаражу;
- пожежного депо;
- двох виробничих будівель (вибухопожежонебезпечна зона);
- пункту вимірювання витрат газу (вибухопожежонебезпечна зона);
- приміщення диспетчерської (передбачене встановлення додаткової виносної панелі керування і індикації для керування і моніторингу стану пожежної системи).
Наведені вище приміщення оснащуються СПС відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 зм.1, а саме:
- Таблиця А.1 пункт 12.1.1 – Одноповерхові гаражі;
- Таблиця А.1 пункт 13.2 – Будинки виробничі категорії А та Б;
- Таблиця А.1 пункт 13.1 – Будинки виробничі категорії В;
- Таблиця А.2 пункт 11.10.3 – Службові приміщення гаражів для обслуговуючого та чергового персоналу, а також технічного призначення.
Об’єкт, для якого здійснюється дана закупівля будівельних робіт, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури із класом наслідків СС3, вибухопожежонебезпечним виробництвом. Виробничі приміщення таких об’єктів обладнуються специфічними багаторівневими та багатофункціональними системами пожежної сигналізації, що під’єднуються до централізованих виробничих диспетчерських пунктів.
Зважаючи на викладене вище, наявність у визначенні аналогічного договору ознаки приміщень як «промислових» є обґрунтованою.
Також слід зазначити, що потенційний учасник закупівлі в своєму зверненні посилається на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який втратив чинність 08.11.2021.
Відповідність ліцензії завленим роботам
Дата подання: 01 квітня 2025 17:21
Дата відповіді: 04 квітня 2025 12:24
Шановний замовнику! Пенктом 3.6. додатку № ІІ до тендерної документації Ви вимагаєте надання: "Сканована/-ї копія/-ї чинної на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів зі значними (СС3) наслідками (далі – Ліцензія)********, та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками (далі – Декларація)********. ОДНАК роботи перелічені в завданні відносяться до робіт протипожежного призначення. У відповідності до ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про ліцензування видів господарської діяльності та КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВИ КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ВИКОНАННЯ ДАНИХ РОБІТ ПОВИННО ПРОВОДИТИСЬ СУБЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ У ЯКИХ Є ЛІЦЕНЗІЯ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до зазнечених нормативних документів та замінити вимогу наявності будівельної ліцензії на ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) та із врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація складена з врахуванням вимог затвердженої в установленому порядку, проєктної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, з врахуванням положень підпункту 4) частини 1 статті 5 Закону.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно до положень абзаців 1, 4 статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність», «Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані: […] доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію».
Об’єкт, для якого здійснюється дана закупівля будівельних робіт, відноситься до ОКІ із класом наслідків СС3.
Зважаючи на викладене, Замовником до складу вимог до учасників закупівлі включена вимога щодо наявності в учасників ліцензії та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками. Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не є таким документом.
Слід зазначити, що умовами проєкту договору будівельного підряду, що є Додатком IV до тендерної документації, передбачена обов'язкова наявність документів, що надають Підряднику (Переможцю закупівлі) та/або його субпідрядникам право виконувати передбачені предметом договору види робіт (підпункти 5.3.2, 5.3.4 проєкту договору) та до таких документів відноситься ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно, вимога Замовника щодо наявності в учасників ліцензії та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками обґрунтована вимогами чинного законодавства у сферах будівництва та закупівель.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація складена з врахуванням вимог затвердженої в установленому порядку, проєктної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, з врахуванням положень підпункту 4) частини 1 статті 5 Закону.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно до положень абзаців 1, 4 статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність», «Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані: […] доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію».
Об’єкт, для якого здійснюється дана закупівля будівельних робіт, відноситься до ОКІ із класом наслідків СС3.
Зважаючи на викладене, Замовником до складу вимог до учасників закупівлі включена вимога щодо наявності в учасників ліцензії та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками. Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не є таким документом.
Слід зазначити, що умовами проєкту договору будівельного підряду, що є Додатком IV до тендерної документації, передбачена обов'язкова наявність документів, що надають Підряднику (Переможцю закупівлі) та/або його субпідрядникам право виконувати передбачені предметом договору види робіт (підпункти 5.3.2, 5.3.4 проєкту договору) та до таких документів відноситься ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно, вимога Замовника щодо наявності в учасників ліцензії та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками обґрунтована вимогами чинного законодавства у сферах будівництва та закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
2 789 000,00
UAH
|
2 635 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІНЖИНІРИНГ ПОЖЕЖНОЇ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" |
2 635 338,00
UAH
|
2 635 338,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Очікує рішення |
2 635 000,00
UAH
|
18 квітня 2025 13:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2025 16:51
|