Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер Epson DS 53011
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2025-03-31-011078-a 31d399f813884f47a080577e4a36056c
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Тараненко

+380932705573 a.taranenko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАХІДНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2250)
Код ЄДРПОУ: 25575767
Вебсайт: https://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Анастасія Тараненко
+380932705573
a.taranenko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 07:00
Початок аукціону: 10 квітня 2025 11:20
Початок аукціону: 10 квітня 2025 11:20
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Державний замовник у сфері оборони.
Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сканер Epson DS 53011
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 30216110-0 — Комп’ютерні сканери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що поставляється, ПОКУПЦЕМ проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість (партію) Товару протягом 7 банківських днів з можливою відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження ПРОДАВЦЕМ поставки (партії) Товару ПОКУПЦЮ. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Андросович Сергій Адамович 24 898,00
UAH з ПДВ
19 852,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець "Кошлак Костянтин Ігорович" 22 900,00
UAH з ПДВ
21 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 23 700,00
UAH з ПДВ
23 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2025 12:52
Електронний підпис
12 квітня 2025 12:51
Довідка ліцензія.pdf
12 квітня 2025 12:51
Довідка підпису док.pdf
12 квітня 2025 12:50
Витяг з ЄДР 18.07.24 (п).pdf
11 квітня 2025 16:00
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:59
Інформаційна довідка.pdf
11 квітня 2025 15:59
Проєкт договору.pdf
11 квітня 2025 15:59
Пропозиція кінцева.pdf
09 квітня 2025 01:48
Електронний підпис
09 квітня 2025 01:47
Паспорт (1-16) код колір.pdf
09 квітня 2025 01:47
Док Андросович.pdf
09 квітня 2025 01:47
Документи пропозиції.pdf
09 квітня 2025 01:47
Техн характ.pdf
09 квітня 2025 01:47
Досвід дог 30210000-4 Дов 1.pdf
09 квітня 2025 01:47
Довідка.pdf
09 квітня 2025 01:47
Гарантія 12 міс.pdf
09 квітня 2025 01:47
Гарант лист.pdf
09 квітня 2025 01:47
Пропозиція.pdf
09 квітня 2025 01:47
Довідка1.pdf
09 квітня 2025 01:47
Довідка корупція 09.04.25.pdf
09 квітня 2025 01:47
Довідка корупція 09.04.25.zip

Публічні документи

08 квітня 2025 19:06
Електронний підпис
08 квітня 2025 19:02
Довідка (Корупція).pdf
08 квітня 2025 19:02
Довідка Додаток _6.pdf
08 квітня 2025 19:02
Проект Договору .pdf
08 квітня 2025 19:02
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Андросович Сергій Адамович

Фізична особа-підприємець "Кошлак Костянтин Ігорович"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Переможець 19 852,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2025 09:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 16:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Після розгляду пропозиції Фізична особа-підприємець ФОП Андросович Сергій Адамович встановлено, що наявні недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі, а саме відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі: - Інформаційна довідка, складена не відповідно Додатку №4, яка містить загальні відомості про підприємство; - не надано Проєкт договору, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності) (Додаток №1). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно розділу «15. Вимоги до учасника» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося: Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у даному оголошенні у вигляді електронного документу та/або сканованому вигляді придатних для машинозчитування, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються скан-копії у форматі PDF: - Інформаційна довідка, складена згідно Додатку №4, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить загальні відомості про підприємство; - Проєкт договору, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності) (Додаток №1). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Інформаційну довідку, складену згідно Додатку №4, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить загальні відомості про підприємство; - Проєкт договору, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності) (Додаток №1).

Документи

12 квітня 2025 09:28
Електронний підпис
12 квітня 2025 09:27
2_2_сп від 12.0.42025.pdf
12 квітня 2025 09:27
2_1_сп від 10.04.2025.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2025 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Андросович Сергій Адамович
#2371213034
19 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2025 09:28
Електронний підпис
12 квітня 2025 09:27
2_2_сп від 12.0.42025.pdf
12 квітня 2025 09:27
2_1_сп від 10.04.2025.pdf