Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення у сфері
цивільного захисту населених пунктів Підгородненської територіальної громади (м. Підгородне, с. Спаське, с. Хуторо-Губиниха, с. Перемога, с. Дмитрівка)»
Очікувана вартість
3 196 311,60 UAH
UA-2025-03-31-010531-a ● e51184a8edeb4e9b951a2d5d4b785355
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 05520750 |
Вебсайт: | https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua# |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул.Центральна буд.46 |
Контактна особа: |
Катерина Тимошенко +380976861956 snowcrown@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 196 311,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 981,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15 000,00 (п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: • повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; • код банку (у разі наявності); • адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; • адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; • SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: • повне найменування — для юридичної особи; • прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; • ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; • реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); • серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); • адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: • повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія**; • адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: • дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; • назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок: ГУК у Дн-вській обл/Пiдгородне/24062000, ЄДРПОУ (37988155) 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 46, р/р UA638999980314080599000004593 в Казначейство України(ел. адм. подат., МФО 899998). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення у сфері
цивільного захисту населених пунктів Підгородненської територіальної громади (м. Підгородне, с. Спаське, с. Хуторо-Губиниха, с. Перемога, с. Дмитрівка)»
цивільного захисту населених пунктів Підгородненської територіальної громади (м. Підгородне, с. Спаське, с. Хуторо-Губиниха, с. Перемога, с. Дмитрівка)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за підряд відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах Договірної ціни на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 2-х примірниках) Замовнику на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 16:47 |
Додаток 3.docx | |
31 березня 2025 16:47 |
Додаток 5 (документи переможця).docx | |
31 березня 2025 16:47 |
Додаток 2 (документи учасника).docx | |
31 березня 2025 16:47 |
Додаток 1.docx | |
31 березня 2025 16:47 |
ТД.docx | |
31 березня 2025 16:47 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Експертиза ПКД
Дата подання: 01 квітня 2025 08:44
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:29
Чи пройшла проєктно-кошторисна документація експертизу? Якщо так, то завантажте до системи позитивний експертний звіт.
Відповідь: Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та отримала позитивний висновок. Відповідно до п. 5.1 Розділу V "Настанови з визначення вартості будівництва" затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови".
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства. Надання експертного звіту під час проведення закупівлі не вимагається.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства. Надання експертного звіту під час проведення закупівлі не вимагається.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Проєктно-кошторисна документація
Дата подання: 01 квітня 2025 08:46
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:29
Для підготовки учасниками найбільш вигідної цінової пропозиції, завантажте до системи проєкт. Дякую
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 Розділу V "Настанови з визначення вартості будівництва" затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови".
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Погодження техничного завдання
Дата подання: 01 квітня 2025 11:02
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:30
Шановний замовнику! Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27.09.2017 зі змінами згідно з Постановами КМ №270 від 08.03.2024: Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Просимо Вас завантажити в електронну систему закупівель Технічне завдання та копії ( регістраційні номери) листів, якими погоджене Департаментом цивільного захисту Дніпропетровської облдержадміністрації та територіальним органом ДСНС .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 Розділу V "Настанови з визначення вартості будівництва" затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови".
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства. Законодавство не передбачає надання замовником технічного завдання та копій (реєстраційних номерів) листів, якими воно погоджене Департаментом цивільного захисту Дніпропетровської облдержадміністрації та територіальним органом ДСНС .
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства. Законодавство не передбачає надання замовником технічного завдання та копій (реєстраційних номерів) листів, якими воно погоджене Департаментом цивільного захисту Дніпропетровської облдержадміністрації та територіальним органом ДСНС .
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Стосовноо виконання аналогічного договору
Дата подання: 01 квітня 2025 11:13
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:30
Шановний замовнику! Додатком 2 до ТД п.3 учасник надає довідку,щодо виконання аналогічного договору за яким учасник виконував роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, що співставний за характером робіт. Згідно оголошеної закупівлі «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення у сфері цивільного захисту населених пунктів Підгородненської територіальної громади» аналогічним є договір з будівництва саме автоматизованих систем оповіщення. Просимо внести зміни до Додатка 2 п.3 та викласти в наступній редакції- Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник виконував роботи з будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом даної закупівлі є роботи. Згідно з п. 27. ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Звертаємо увагу, що вимагається підтвердження досвіду виконання саме аналогічного, а не еквівалентного договору. Вимога щодо наявності досвіду виконання саме робіт з будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення – така, що обмежує конкуренцію та призводить до зменшення кількості потенційних учасників, що мають достатні навички та досвід для виконання робіт.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Звертаємо увагу, що вимагається підтвердження досвіду виконання саме аналогічного, а не еквівалентного договору. Вимога щодо наявності досвіду виконання саме робіт з будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення – така, що обмежує конкуренцію та призводить до зменшення кількості потенційних учасників, що мають достатні навички та досвід для виконання робіт.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Визначення коду ДК.
Дата подання: 01 квітня 2025 11:18
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:30
Визначений код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь не відповідає предмету закупівлі, це ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи. Внесить зміни.
Відповідь: Предметом даної закупівлі є роботи. Відповідно до п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Зверніть увагу, що Порядок взагалі не регламентує визначення коду класифікатора Єдиного закупівельного словника для робіт. Також зауважимо, що Законом та електронною системою закупівель не передбачено внесення змін до коду ДК після оголошення закупівлі.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Зверніть увагу, що Порядок взагалі не регламентує визначення коду класифікатора Єдиного закупівельного словника для робіт. Також зауважимо, що Законом та електронною системою закупівель не передбачено внесення змін до коду ДК після оголошення закупівлі.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Предмет закупівлі
Дата подання: 01 квітня 2025 11:23
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:31
На якій підставі замовник визначив такій предмет закупівлі?
Чим керувався?
Код закупівлі невірний!!!!
Відповідь: Предметом даної закупівлі є роботи. Відповідно до п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Зверніть увагу, що Порядок взагалі не регламентує визначення коду класифікатора Єдиного закупівельного словника для робіт. Також зауважимо, що Законом та електронною системою закупівель не передбачено внесення змін до коду ДК після оголошення закупівлі.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Зверніть увагу, що Порядок взагалі не регламентує визначення коду класифікатора Єдиного закупівельного словника для робіт. Також зауважимо, що Законом та електронною системою закупівель не передбачено внесення змін до коду ДК після оголошення закупівлі.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 квітня 2025 11:28
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:31
• Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Цей критерій допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом. аналогічним договір має бути тільки щодо предмета закупівлі, яку проводить замовник.Тут мається на увазі, що учасник має подати саме договір за аналогічним предметом. Просимо внести зміни до ТД та конкретизувати назву аналогічного договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом даної закупівлі є роботи. Згідно з п. 27. ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 3 Розділу ІІ ТД Учасник має надати довідку з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів.
До довідки додається:
- копія договорів, зазначених учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів;
- копія документів, передбачених умовами таких договорів (акти приймання-передавання, тощо), що підтверджує повне виконання договорів зазначених учасником у листі.
Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник виконував роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, що співставний за характером робіт.
Вважаємо, що Замовником зазначено достатньо інформації відповідно до вимог Закону. Вимога щодо зазначення назви аналогічного договору була б такою, що обмежує конкуренцію та призводить до зменшення кількості потенційних учасників, що мають достатні навички та досвід для виконання робіт.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 3 Розділу ІІ ТД Учасник має надати довідку з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів.
До довідки додається:
- копія договорів, зазначених учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів;
- копія документів, передбачених умовами таких договорів (акти приймання-передавання, тощо), що підтверджує повне виконання договорів зазначених учасником у листі.
Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник виконував роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, що співставний за характером робіт.
Вважаємо, що Замовником зазначено достатньо інформації відповідно до вимог Закону. Вимога щодо зазначення назви аналогічного договору була б такою, що обмежує конкуренцію та призводить до зменшення кількості потенційних учасників, що мають достатні навички та досвід для виконання робіт.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Щодо вичерпного опису характеристик обладнання
Дата подання: 08 квітня 2025 14:05
Дата відповіді: 09 квітня 2025 15:01
Шановний Замовнику.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей) тендерна документація з-поміж іншого повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно із ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
В тендерній документації на закупівлю «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення у сфері цивільного захисту населених пунктів Підгородненської територіальної громади (м. Підгородне, с. Спаське, с. Хуторо-Губиниха, с. Перемога, с. Дмитрівка)» відсутній опис технічних, функціональних та якісних характеристик обладнання, що закуповується. При цьому від учасника, який пропонує еквівалентне устаткування, вимагається надання таблиці з порівняльними характеристиками обладнання, що пропонується.
Яким чином учасник може заповнити порівняльну таблицю, якщо відсутні вимоги замовника до обладнання та його технічні характеристики?? Таким чином Ви позбавляєте учасників законного права пропонувати еквівалент.
З метою приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства вимагаємо додати в тендерну документацію вичерпний опис характеристик обладнання.
В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 Розділу V "Настанови з визначення вартості будівництва" затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови".
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Замовником надано перелік обсягів робіт та ресурсів, таким чином, дотримано вимог законодавства.
Нагадуємо, що в разі незгоди з рішенням Замовника, ви можете оскаржити умови тендерної документації відповідно до ст. 18 Закону.
Загальне питання
Дата подання: 10 квітня 2025 10:08
Дата відповіді: 10 квітня 2025 11:55
Ви оголосили навий тендер UA-2025-04-09-013871-a. Цей ми так розуміємо буде скасований. Не затягуйте, це трохи бентежить коли оголошено два едентичних тендера. Сподіваємось що ви врахували і інші вимоги,не тільки ті що стосувались кода ДК.
Відповідь: Правильно писати "ідентичні". Вчіть українську та Закон України "Про публічні закупівлі".
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2025 14:52 |
Кінець періоду оскарження: | 25 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 25 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | необхідність коригування річного плану щодо предмета закупівлі |
Документи:
14 квітня 2025 14:52
|
Електронний підпис |
09 квітня 2025 17:05
|
Протокол 42.pdf |
14 квітня 2025 14:52
|
Електронний підпис |
09 квітня 2025 17:06
|
Електронний підпис |
09 квітня 2025 17:05
|
Протокол 42.pdf |