Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
09 квітня 2025 11:42 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04359620 |
Вебсайт: | https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, буд. 171 |
Контактна особа: |
Вячеслав Юрченко +380459645366 zakupki.novi.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 11:19 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 11:19 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 16:26 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
31 березня 2025 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 16:26 |
Додаток 5 до тендерної документації. Тендерна пропозиція.docx | |
31 березня 2025 16:26 |
Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та_або інформації.docx | |
31 березня 2025 16:26 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
31 березня 2025 16:26 |
Оголошення.docx | |
31 березня 2025 16:26 |
Додаток 4 до тендерної документації. Документи переможця.docx | |
31 березня 2025 16:26 |
Додаток 2 до тендерної документації. Технічні_вимоги.docx | |
31 березня 2025 16:26 |
Додаток 3 до тендерної документації. Проект_договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бичук Юрій Іванович |
725 507,52
UAH з ПДВ
|
725 507,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЯКОВЛЄВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА |
796 770,49
UAH з ПДВ
|
796 770,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Конфіденційні документи
Обґрунтування конфіденційності
файл містить персональні дані, згідно діючого законодавства України, тому обгрунтовано визначений учасником як конфіденційний(абз. 2 частини 2 Статті 28 ЗУ про публічні закупівлі від 25 грудня 2015 року №922-VIII)
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП Бичук Юрій Іванович
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
13. Довідка про наявність техніки.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджую
2. Довідка про наявність працівників.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджую
10. Довідка про аналогічні договора.pdfНаявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Підтверджую
ФОП ЯКОВЛЄВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
07.Довідка_техніка.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджую
07.Довідка_техніка.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджую
19.Довідка_аналогічні_договори.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бичук Юрій Іванович #3242220679 |
Відхилено |
725 507,52
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 15:33
|
ФОП ЯКОВЛЄВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА #2070220504 |
Очікує рішення |
796 770,49
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено наявність у Учасника наступної техніки та обладнання: - засоби ОДР для проведення тимчасових робіт в зоні проїзної частини відповідно до вимог ДСТУ 4100:2021 та ДСТУ 8749:2017, склад засобів ОДР повинен відповідати наданим схемам тимчасової організації дорожнього руху. В складі пропозиції Учасника не надано підтвердження наявності засобів ОДР для проведення тимчасових робіт в зоні проїзної частини відповідно до вимог ДСТУ 4100:2021 та ДСТУ 8749:2017. На виправлення даної невідповідності необхідно надати наявності засобів ОДР для проведення тимчасових робіт в зоні проїзної частини відповідно до вимог ДСТУ 4100:2021 та ДСТУ 8749:2017. 2. Пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено : У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально). До копії договору надається копія документу, що посвідчує право власності (обліку) надавача техніки на кожну одиницю залученої техніки; - акти приймання-передачі Учаснику або інші документи, які підтверджують факт отримання Учасником залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі про що в складі тендерної пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи. У складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист згідно Договору № 66 від 27.02.25р. укладений з ФОП Оніщенко А.В. на надання послуг автопідйомника. На виправлення даної невідповідності необхідно надати гарантійний лист згідно Договору № 66 від 27.02.25р. укладений з ФОП Оніщенко А.В. на надання послуг автопідйомника 2. Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: В складі пропозиції учасником надаються позитивні відгуки замовників послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічними договорами, підписані керівником замовника, в яких обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, характеристика робіт/послуг, що виконувались/ надавалися за договором, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У випадку, якщо відгук підписаний не керівником замовника, в складі пропозиції має міститися сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право щодо підпису. Учасником надано відгуки №215 від 07.04.2025р. та №01 від 13.03.2025р. у яких відсутня інформація щодо характеристики робіт/послуг, що виконувались/ надавалися за договором. На виправлення даної невідповідності необхідно надати відгуки відповідно до вимог тендерної документації 4. Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено : Умовами ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» передбачено, що під час будівництва, ремонту або експлуатаційного утримання доріг та вулиць, а також під час аварійних робіт необхідно застосовувати тимчасові заходи з ОДР для чіткого та завчасного попередження всіх учасникiв дорожнього руху про обмеження в дорожньому pyci, а також безпечного пересування учасникiв дорожнього руху та ДТЗ зоною дорожнiх робiт. Основна мета таких заходiв - досягнення максимально•i безпеки виконавцiв робiт та учасникiв дорожнього руху, а також мiнiмiзацiя впливу дорожнiх робiт на пішохідні та транспортнi потоки. Умовами ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту» передбачено, що цей стандарт установлює правила розроблення, побудови, оформлення та вимоги до змiсту проекту органiзацiї дорожнього руху, а також основнi умовнi графiчнi познаки технiчних засобiв органiзацiї дорожнього руху, що застосовують на схемах i планах автомобiльних дорiг загального користування, вулиць i дорiг мiст та iнших населених пунктiв (далi - дороги та вулицi). Також пунктом 5.5. ДСТУ 8752:2017 передбачено, що Проект (схема) ОДР пiдлягає погодженню з уповноваженим пiдроздiлом Нацiональної пoлiцiї України та затвердженню в установленому порядку. Лист на погодження подає органiзацiя-розробник. Таким чином для можливості надання послуг передбачених даною закупівлею Учасник повинен надати у складі пропозиції схеми тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт, що розроблені у відповідності до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» та оформлені згідно ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту». Схеми тимчасової організації дорожнього руху мають відповідати характеру виконуваних робіт, повинні бути погоджені відповідним підрозділом управління патрульної поліції. На виконання цієї вимоги Учасником документом «47. Схеми ОДР» надані схеми тимчасової ОДР, що не відповідають характеру виконуваних робіт, а саме передбачають тільки тимчасову організацію дорожнього руху при виконанні робіт з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, ремонт інших засобів організації дорожнього руху (дорожні знаки, дорожні оглядові дзеркала, пристрої примусового зниження швидкості) даними схемами не обумовлений. Також, подані схеми тимчасової ОДР розроблені для іншої організації, тобто Учасникові не належать, відповідно не можуть бути використані Учасником при виконанні робіт чи наданні послуг за предметом закупівлі. На виправлення даної невідповідності необхідно надати пропозиції схеми тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт, що розроблені у відповідності до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» та оформлені згідно ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту». Схеми тимчасової організації дорожнього руху мають відповідати характеру виконуваних робіт, повинні бути погоджені відповідним підрозділом управління патрульної поліції.