Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 132/20 °С/хв.; Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 121/20 °С/хв.
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2025-03-31-009235-a f759f4507dc04fcdb70ad12353ae40c0
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Михайлівна Сосідко

+380671108817 16bolnitsa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984624
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Лариса Михайлівна Сосідко
+380671108817
16bolnitsa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


1. Смуги індикаторні "Стерилан Уп 132/20" для контролю парової стерилізації 5 класу (всередині упаковки) – 60000 штук.
2. Смуги індикаторні "Стерилан 121/20" для контролю парової стерилізації 4 класу (зовні упаковки) – 6000 штук.
Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів та має бути підтверджена сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством.
Строк придатності товару на момент поставки на склад Замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору.
Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Постачальнику. Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар на протязі 3 банківських днів.
Всі витрати, пов'язані із заміною товару по якості, несе Постачальник.
Строк поставки товару: протягом 2 (двох) робочих днів від дати оформлення заявки.
Місце поставки товару: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19.
Розвантаження товару по місцю призначення проводиться Постачальником. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.


Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 штука
Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 132/20 °С/хв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
6000 штука
Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 121/20 °С/хв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару Покупцем згідно видаткової накладної та рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2025 15:54
Договір_ЗЦП_Смужки.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Призначення Можливі значення:
  • Фізичний контроль стерилізації
  • Критерії вимірювання Можливі значення:
  • 132/20 °С/хв.
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Можливі значення:
  • Фізичний контроль стерилізації
  • Критерії вимірювання Можливі значення:
  • 121/20 °С/хв.
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 01:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" 13 860,00
    UAH з ПДВ
    13 860,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Шиян Галина Григорівна 13 998,00
    UAH з ПДВ
    13 998,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    Фізична особа підприємець Юхименко Валентина Вікторівна 14 580,00
    UAH з ПДВ
    14 580,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 29 760,00
    UAH з ПДВ
    29 760,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    01 квітня 2025 16:34
    Електронний підпис
    01 квітня 2025 16:34
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 132/20 °С/хв.
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 121/20 °С/хв.
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації

    Публічні документи

    02 квітня 2025 20:50
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 132/20 °С/хв.
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 121/20 °С/хв.

    Публічні документи

    01 квітня 2025 11:44
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 132/20 °С/хв.
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 121/20 °С/хв.

    Публічні документи

    01 квітня 2025 22:39
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 132/20 °С/хв.
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Призначення Фізичний контроль стерилізації
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Критерії вимірювання 121/20 °С/хв.

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
    #40581739
    Переможець 13 860,00
    UAH з ПДВ
    03 квітня 2025 08:41

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 03 квітня 2025 08:41

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
    #40581739
    13 860,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2025 16:00
    Договір № 150.pdf укладений
    09 квітня 2025 15:59