Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (касові витратні матеріали)
Очікувана вартість
499 000,00 UAH
UA-2025-03-31-008398-a d7f429cc89d646018d809fcab540dc72
Спрощена закупівля    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Воронцова Тетяна Василівна

380442478026 TKorost@eximb.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150 , Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Воронцова Тетяна Василівна
380442478026
TKorost@eximb.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 12:00
Початок аукціону: 14 квітня 2025 11:44
Очікувана вартість: 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83377 одиниця
30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (касові витратні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Авансування не передбачено. Розрахунки проводяться після 100% поставки товару впродовж 10-ти (десяти) робочих днів з дати підписання акту прийому-передачі товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2025 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 15:20
Додаток 4.2 до ТД.xlsx
31 березня 2025 15:20
Додаток 4.1. до ТД розбивка за номіналом.xlsx
31 березня 2025 15:20
Документація.docx
31 березня 2025 15:20
Додаток 6 до ТД Проєкт договору.docx