Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування дизель-генераторів, джерел безперебійного живлення (ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2025-03-31-008214-a ● 0177af4c465b40e395d2a6ba04171236
Відкриті торги з особливостями
Призупинено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Галина Пшінник +380662318048 psinnikgalina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 15:25 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування дизель-генераторів, джерел безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 15:15 |
ТД ТО ДБЖ.docx | |
31 березня 2025 15:15 |
Додаток 5 док переможця.docx | |
31 березня 2025 15:15 |
Додаток 2 МТВ.docx | |
31 березня 2025 15:15 |
Додаток 4 Перелік документів учаснику.DOCX | |
31 березня 2025 15:15 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
31 березня 2025 15:15 |
Додаток 3 проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 квітня 2025 20:25
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:18
Шановний Замовник в Тендерній документації, а саме в Додатку 2 в частині Кваліфікаційні вимоги зазначене наступне: "Надати авторизаційний лист від заводів-виробників або офіційних представництв в Україні про можливість постачання запасних частин та надання послуг з сервісної підтримки дизельних генераторних установок Atlas Сорсо та джерела безперебійного живлення Mega 160.", але в частині переліку ДГУ та ДБЖ є і інші установки такі, як: Джерело безперебійного живлення UPS 5000, Джерело безперебійного живлення 9SX, Дизель-генератор DJ345DD, Дизель-генератор AKSA 200kVA та інші установки.
Ми вбачаємо таким чином це є штучне обмеження конкуренції. Генераторні установки Atlas Сорсо це є виробник самої ДГУ, а запасні частині наприклад може бути на двигуні Cummins, які є у вільному продажу, і ніякі аналоги крім запчастин Cummins, не стануть.
Торму наявність цієї норми штучно обмежує конкуренцію серед учасників, і є приводом для оскарження умов чи результатів в АМКУ.
Просимо прибрати чинну норму.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановник Учаснику. Додатком 2 до тендерної документації передбачено необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від заводів-виробників або офіційних представництв в Україні про можливість постачання запасних частин та надання послуг з сервісної підтримки дизельних генераторних установок Atlas Сорсо та джерела безперебійного живлення Mega 160.
Встановлення наведеної вище вимоги зумовлено тим, що замовником є лікарня, яка має працювати безперебійно, особливо в умовах воєнного стану, а зазначені джерела безперебійного живлення та дизельні генераторні установки живлять чутливе та критичне обладнання лікарні.
Закупівля передбачає серед іншого надання послуг з технічного обслуговування дизель-генераторних установок в цілому, а не окремих їхніх елементів.
При цьому виконавець послуг повинен мати доступ до замовлення запасних частин та витратних матеріалів у заводу - виробника, мати доступ до програмного забезпечення контролерів, сервісні паролі та доступи до налаштувань.
Враховуючи викладене вище, встановлена замовником вимога є необхідністю для підтвердження що Учасник має достатню кваліфікацію та можливість виконати роботи якісно та не призводить до дискримінації учасників, так як будь-який учасник має можливість співпрацювати саме з заводами-виробниками або офіційними представництвами в Україні.
По обладнанню, яке живить чутливе критичне навантаження Лікарні встановлено вимогу про надання авторизаційних листів від заводів-виробників або офіційних представництв в Україні про можливість постачання запасних частин та надання послуг з сервісної підтримки, для підтвердження що Учасник має достатню кваліфікацію та можливість виконати роботи якісно. Щоб не обмежувати кількість учасників, дана вимога стосується тільки найбільш відповідального обладнання. Дякуємо за звернення.
Встановлення наведеної вище вимоги зумовлено тим, що замовником є лікарня, яка має працювати безперебійно, особливо в умовах воєнного стану, а зазначені джерела безперебійного живлення та дизельні генераторні установки живлять чутливе та критичне обладнання лікарні.
Закупівля передбачає серед іншого надання послуг з технічного обслуговування дизель-генераторних установок в цілому, а не окремих їхніх елементів.
При цьому виконавець послуг повинен мати доступ до замовлення запасних частин та витратних матеріалів у заводу - виробника, мати доступ до програмного забезпечення контролерів, сервісні паролі та доступи до налаштувань.
Враховуючи викладене вище, встановлена замовником вимога є необхідністю для підтвердження що Учасник має достатню кваліфікацію та можливість виконати роботи якісно та не призводить до дискримінації учасників, так як будь-який учасник має можливість співпрацювати саме з заводами-виробниками або офіційними представництвами в Україні.
По обладнанню, яке живить чутливе критичне навантаження Лікарні встановлено вимогу про надання авторизаційних листів від заводів-виробників або офіційних представництв в Україні про можливість постачання запасних частин та надання послуг з сервісної підтримки, для підтвердження що Учасник має достатню кваліфікацію та можливість виконати роботи якісно. Щоб не обмежувати кількість учасників, дана вимога стосується тільки найбільш відповідального обладнання. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-31-008214-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:44677817
Дата подання: 04 квітня 2025 16:51
Дата подання: 04 квітня 2025 16:51
Скарга на умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне. Фактичні обставини
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, затверджена Протоколом уповноваженої особи КП «ПОКЛ ІМ. М.В. СКЛІФОСОВСЬКОГО ПОР» від 31.03.2025 №55-04/249 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2025 15:46
рішення від 08.04.2025 № 5453.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 15:45
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро