Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект покриття операційного, Комплект акушерський, кількість предметів в комплекті від 5, стерильний, з/без агдезивною полоскою
Очікувана вартість
47 060,00 UAH
UA-2025-03-31-007568-a 26d5ce36e7c442188715f58de474cf13
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миронюк

+380681720380 knp_dun_bl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004255
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, вулиця Соборна, 7
Контактна особа: Наталія Миронюк
+380681720380
knp_dun_bl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Поставка партіями на підставі заявки Замовника, до 31.12.2025
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штука
Комплект покриття операційного, Комплект акушерський, кількість предметів в комплекті від 5, стерильний, з/без агдезивною полоскою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район, місто Дунаївці, вулиця Соборна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Поставка товару здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Повторювана поставка 7 Календарні 100
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2025 14:50
3. Проект договору.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Наявність агдезивної полоски
Стерильність Так
Призначення Можливі значення:
  • Комплект акушерський
  • Вид комплекту Можливі значення:
  • Комплект покриття операційного
  • Кількість предметів в комплекті від 5 штука

    Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 01 квітня 2025 13:22
    Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
    Коментар щодо відміни: Під час оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик оголошення про відбір постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в проекті договору містяться вимоги щодо банківської гарантії, які відсутні в оголошенні. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082 (далі — Порядок), у разі якщо інформація, розміщена в електро
    Документи:
    01 квітня 2025 13:23
    Електронний підпис
    01 квітня 2025 13:22
    Протокол_ВІДМІНА.PDF